PDA

View Full Version : Videoband naar dvd?



Highline
21-10-2005, 23:39
wie weet hoe dit moet???

harry
21-10-2005, 23:49
Heb bij de media markt (naast het nac stadion) zo'n adaptor gekocht.
Een Dazzle digital video creator 90 met studio 9 als programma.
Werkt echt perfect!
Het programma zelf werkt ook supper, geen gezeik, heel simpel met knippen en plakken, en het schrijft naar ieder formaat weg, wat je maar wilt, en/of gelijk naar dvd.

(alleen je pc heeft wel een nachtje nodig om het om te zetten maar je zet hem aan en hij prutteld vanzelf verder)

phranq
22-10-2005, 10:19
Zowel videorecorder als dvd recorder aan je tv hangen en dan opnemen.

Highline
22-10-2005, 11:06
Zowel videorecorder als dvd recorder aan je tv hangen en dan opnemen.

krijg je dan geen gezeik met eventuele beveiligingen??

Highline
22-10-2005, 11:08
Heb bij de media markt (naast het nac stadion) zo'n adaptor gekocht.
Een Dazzle digital video creator 90 met studio 9 als programma.
Werkt echt perfect!
Het programma zelf werkt ook supper, geen gezeik, heel simpel met knippen en plakken, en het schrijft naar ieder formaat weg, wat je maar wilt, en/of gelijk naar dvd.

(alleen je pc heeft wel een nachtje nodig om het om te zetten maar je zet hem aan en hij prutteld vanzelf verder)

en wat ben je daar zo ongeveer voor kwijt?? volgens mij bedoel je MyCom dat zit toch bij het nac stadion?

phranq
22-10-2005, 11:20
Zowel videorecorder als dvd recorder aan je tv hangen en dan opnemen.

krijg je dan geen gezeik met eventuele beveiligingen??

Nee hoor! Je speelt de video af op je videorecorder en neemt het op op je dvd recorder, dus geen last van beveiligingssoftware..

Highline
22-10-2005, 11:39
Zowel videorecorder als dvd recorder aan je tv hangen en dan opnemen.

krijg je dan geen gezeik met eventuele beveiligingen??

Nee hoor! Je speelt de video af op je videorecorder en neemt het op op je dvd recorder, dus geen last van beveiligingssoftware..

ok klinkt interresant

harry
22-10-2005, 13:12
en wat ben je daar zo ongeveer voor kwijt?? volgens mij bedoel je MyCom dat zit toch bij het nac stadion?

Eeh yep die bedoel ik.
Koste volgens mij nie zo veel hoor, je kan daar zeggen wat je nodig hebt en ze helpen je perfect en ik denk dat je in breda niet goedkoper kan.

Wheelie
22-10-2005, 13:24
Zowel videorecorder als dvd recorder aan je tv hangen en dan opnemen.

zo doe ik het ook

dtgerald
17-03-2008, 17:40
zo doe ik het ook

Ik normaal ook.Maar ik wou net orginele Disney banden overzetten op dvd.Toen gaf hij aan no rec.Hoe kan dat?

Marco
18-03-2008, 15:26
ik heb een dvd recorder met harddisk en het werkt prima echter met beveiligde video's (zoals de nikko kickboks/mma banden) lukt het niet...helaas.

jaco
18-03-2008, 16:23
ik doe het met een plextor usb videoconvertor. werkt perfect.
(ook beveiligde) tot nu toe.