PDA

View Full Version : Intentie tot samenwerking van bonden WFCA en de FFE



Barang
22-10-2005, 19:13
Na een gedegen overleg is er een intentie tot samenwerking tussen de bonden FFE en de WFCA.
We hopen op deze manier een nog betere kwaliteit van de gala´s en de vechters te waarborgen.

The Bulldog
22-10-2005, 19:23
HMMM

Ben benieuwd wat dat gaat opleveren wat betreft regelementen en dergelijke...

Klinkt in ieder geval niet verkeerd in eerste instantie..

Ronald
22-10-2005, 21:47
Wat bedoel je met "samenwerken" Barang? Eenvoudig als bijvoorbeeld het afstemmen van data of vergaand tot het samen organiseren of misschien zelfs wel fuseren over een tijdje?

Barang
23-10-2005, 05:59
evt samenwerken van de officiels op de komende grote gala´s

Sjaak
23-10-2005, 09:59
Iedere vorm van samenwerking tussen bonden is een stap voorwaarts.

Goed innitiatief, succes !!!

Marco (scheids)
23-10-2005, 11:35
Zeker een goed initiatief ..... !!!

m.g
23-10-2005, 14:07
Inderdaad iedere vorm van samenwerking tussen de bonden is goed. Dit moet eigenlijk veel meer gebeuren zodat een Nederlandse titel nog enige vorm van betekenis heeft.

Anonymous
23-10-2005, 16:51
De Nover werkt toch al samen met de NKBB en de WFCA?

Barang
23-10-2005, 17:07
De Nover werkt toch al samen met de NKBB en de WFCA?

des te meer des te beter komt de sport ten goede toch ??

Anonymous
23-10-2005, 21:43
Dat is maar de vraag.

Want waarom gaat de FFE niet samen met de Nover ,de WFCA zit hier toch ook bij.

Nu heb je 2 samenwerkende Bonden aan de ene kant en 3 aan de andere kant.

Ik heb zo donkerbruin vermoeden dat de WFCA de Nover vaarwel zegt voor de kerst,of zit ik ernaast?

Sjaak
23-10-2005, 22:51
Dat is maar de vraag.

Want waarom gaat de FFE niet samen met de Nover ,de WFCA zit hier toch ook bij.

Nu heb je 2 samenwerkende Bonden aan de ene kant en 3 aan de andere kant.

Ik heb zo donkerbruin vermoeden dat de WFCA de Nover vaarwel zegt voor de kerst,of zit ik ernaast?

Wat en wie is de NOVER ??? Wat is de toegevoegde waarde van de NOVER ? En bij welke bonden hebben hun nu eigenlijk "invloed" ?

Shytown
23-10-2005, 22:56
http://www.nover.nl/content/nover/Organigram.jpg

Het ontstaan van de NOVER

De NOVER (Nederlandse Organisatie Voor Erkende Ringsporten) stelt zich ten doel toezicht en controle te houden over de in Nederland te beoefenen ringsporten.
De NOVER vervult hiermee de grote behoefte binnen de Nederlandse ringsporten om op een open en eerlijke manier te komen tot een verregaande samenwerking van diverse ringsportorganisaties. Het voornoemde heeft al geresulteerd in een samengaan van de organisaties RINGS, NKBB, BBN en WFCA.
Ringsportbeoefenaars sluiten zich individueel aan bij de NOVER. Wil een bestaande organisatie zich aansluiten bij de NOVER dan kan het bestuur besluiten deze onder te brengen in een belangencommissie.
Een ringsportbeoefenaar, een wedstrijdpromotor of een sportschool kan dan zelf bepalen met welke belangencommissie(s) hij of zij 'in zee' wil gaan.