PDA

View Full Version : Short cirquit 3 results?



redjuh
23-10-2005, 15:23
anyone?

Mexperiment
23-10-2005, 15:38
-67 White
1. Mark Hendriks (rickson)
2. Joffrey (rickson)
3. Gordon (cadu)

-73 white
1. Palma (exit)
2. Niels Tuhumury (rickson)
3. Mark Gijsbrechts (exit)

-79 white
1. Pieter (rickson)
2. Thomas Smit (cadu)
3. Ramon Lichtveld (cadu)

-85 white
1. Frederic (cadu)
2. Frank Smits (cadu)
3. Sebastian (rickson)

+-91 white
1. Danny (exit)
2. Harald (cadu)
3. Bruno (cadu)

-73 Colour belts
1. Remco "Ratinho" van Baardewijk (cadu)
2. Ken (exit)
3. Danny (rickson)

-79 Colour belts
1. Remco "The killer from Manilla" Rettob
2. Wim (exit)
3. Aram (cadu)

+80 Colour belts
1. Jesse "the big bear" Gibbs (cadu)
2. Christophe (exit)
3. Raoul (rickson)

Women
1. Mariolein (exit)
2. Jennifer (cadu)
3. Carola (cadu)

danielsan
23-10-2005, 19:50
+-91 white
1. Danny (exit)
2. Harald (cadu)
3. Bruno (cadu)


3.bruno is van exit. :wink:

The Bulldog
23-10-2005, 20:02
+ 80 jesse als winner.. :shock:

Hij is toch rond 115 kg...

Na ja wel weer gefeliciteerd bear.

Anonymous
24-10-2005, 00:40
Tja dat van dat +80 bij die coloured belts is tamelijke lame.
Jessie is inderdaad 115 kilo en 35 kilo gewichtsverschil is wel wat veel. Denk dat Remco Rettob daarom maar lekker bij -79 mee ging doen want die zit normaal ook op -85kg. En als iemand weer met zo'n stomme opmerking komt dat je in de training ook met hem traint .... I don't give a sh1t. Ik train ook met jongens van over de 100kilo maar doe met toernooien mee in mijn eigen gewicht -80. Daarom zijn er gewichtsklasse zodat iedereen zich kan meten met elkaar van zijn eigen postuur. Jammer, want volgens mij gaat dit deelnemers kosten want die denken de volgende keer ook van "laat maar hangen". Doe dan jongens die 82 kilo zijn bij de -79 dat is een kleiner verschil dan met je 82kg tegen iemand van 115 kilo te staan. Als er een open klasse is kun je altijd nog zelf bepalen of je meedoet.

redjuh
24-10-2005, 01:49
Piet Gefeliciteerd

Anonymous
24-10-2005, 02:02
Ik zeg het omdat ik de vorige keer stomme opmerkingen kreeg hierover.
Het is een toernooi van Cadu zelf dus je kan zelf de regels bepalen, maar het is gewoon stom. Ik schommel net op dat gewicht en ben bluebelt, maar als ik dan denk ach ik doe wel mee met -85 en kom dan tegen iemand van 115kilo dat is voor mij de lol er af. En ik ben absoluut niet bang om te verliezen, maar ik kies ervoor om op eigengewichtklasse te vechten. Anders moet je alle gewichtklasse afschaffen.
Als er 2 zwaargewichten zijn dan doen die 1 partie en dan is er 1 eerste en de andere 2e en nu is al voor de 2e keer bij een toernooi van Cadu het geval dat +80 het een warboel is. Al zouden er maar 2 bij de -85 zitten dan moeten die maar vechten voor plaats 1 en 2 en als er dan 1 zwaargewicht over is die geen tegenstander heeft dan gaat die divisie niet door. Zo gaat het overal. of doe anders de White en colored belts bij elkaar want dat zijn er ook niet veel in nederland en desnoods geef je die bluebelt een handycap dat als ze tegen een white belt vechten minimaal met 5 punten verschil moeten winnen of op submission.

redjuh
24-10-2005, 02:21
ach ja... verder werken aan je techniek, zodat je daarmee het gewichtsverschil teniet kan doen.

Amazing James
24-10-2005, 02:30
Tja dat van dat +80 bij die coloured belts is tamelijke lame.
Jessie is inderdaad 115 kilo en 35 kilo gewichtsverschil is wel wat veel. Denk dat Remco Rettob daarom maar lekker bij -79 mee ging doen want die zit normaal ook op -85kg. En als iemand weer met zo'n stomme opmerking komt dat je in de training ook met hem traint .... I don't give a sh1t. Ik train ook met jongens van over de 100kilo maar doe met toernooien mee in mijn eigen gewicht -80. Daarom zijn er gewichtsklasse zodat iedereen zich kan meten met elkaar van zijn eigen postuur. Jammer, want volgens mij gaat dit deelnemers kosten want die denken de volgende keer ook van "laat maar hangen". Doe dan jongens die 82 kilo zijn bij de -79 dat is een kleiner verschil dan met je 82kg tegen iemand van 115 kilo te staan. Als er een open klasse is kun je altijd nog zelf bepalen of je meedoet.

Ten eerste heb ik weken niet kunnen trainen (op een paar keer na) door werkzaamheden in het buitenland en hierdoor ben ik een paar kilo afgevallen. Ik weeg normaal +/- 81 kg en kom ook normaal gesproken in de -85kg klasse uit, maar deze keer woog ik 79kg dus kwam ik een gewichtklasse lager uit. En niet om Jesse te ontlopen om wat dan ook :!:


Ik zeg het omdat ik de vorige keer stomme opmerkingen kreeg hierover.
Het is een toernooi van Cadu zelf dus je kan zelf de regels bepalen, maar het is gewoon stom. Ik schommel net op dat gewicht en ben bluebelt, maar als ik dan denk ach ik doe wel mee met -85 en kom dan tegen iemand van 115kilo dat is voor mij de lol er af. En ik ben absoluut niet bang om te verliezen, maar ik kies ervoor om op eigengewichtklasse te vechten. Anders moet je alle gewichtklasse afschaffen.
Als er 2 zwaargewichten zijn dan doen die 1 partie en dan is er 1 eerste en de andere 2e en nu is al voor de 2e keer bij een toernooi van Cadu het geval dat +80 het een warboel is. Al zouden er maar 2 bij de -85 zitten dan moeten die maar vechten voor plaats 1 en 2 en als er dan 1 zwaargewicht over is die geen tegenstander heeft dan gaat die divisie niet door. Zo gaat het overal. of doe anders de White en colored belts bij elkaar want dat zijn er ook niet veel in nederland en desnoods geef je die bluebelt een handycap dat als ze tegen een white belt vechten minimaal met 5 punten verschil moeten winnen of op submission.

De opzet van het tournooi was om zoveel mogelijk partijtjes te kunnen draaien en als daar 1 iemand tussen zit van 115kg tja. Tis niet anders. Daarom hebben ze er dus 1 poule van gemaakt. Anders zouden sommige maar 1 of geen partij kunnen draaien.

Maar wees niet bang guest als ik weer op "gewicht" ben dan vecht ik gewoon weer -85kg of welke klasse dan ook en kunnen we lekker een partijtje draaien tegen elkaar....

Anonymous
24-10-2005, 12:42
Geloof me als ik voor 1 vechter respect heb dan ben jij het Remco ;-)
Maar ik bedoelde het trouwens niet negatief dat je in -79 meedeed, maar had het begrepen als je in -79 meedeed omdat daar meer tegenstanders zaten van je eigen gewicht. Ik ben (maar ;-) ) blue belt en gewichtsverschil is nu eenmaal doorslaggevend tegen andere bluebelts of hoger die veel zwaarder zijn. Hoe beter je technieken worden hoe meer je kan compenseren. Feit blijft dat het gewichtsverschil met tegenstanders die dezelfde sport beoefenen wel uitmaakt. Maar kortom ik heb geen zin om hier te gaan zitten huilebalken want dat is nergens voor nodig, ik vind het alleen jammer dat het zo is opgezet omdat ik om me heen ook hoorde dat men geen zin heeft om mee te doen waar men tegen veel zwaardere tegenstanders komt en daardoor meer kans loopt op blessures. Een weerwoord hierop geven (niet jij remco maar over het algemeen ;-) ) is je eigen mening geven en degene die dus niet meedoen vanwege het gewichtsverschil staan in hun goed recht want dat is hun mening, maar het is zonde dat als je een band hoger komt daardoor niet meer meedoet. Had ik zelf daar gestaan had ik ook gewoon tegen Jessie gevochten ....like who cares , maar daarna had ik toch hier zitten huilebalken waarom hij in mijn poul zat. Kan wel gaan liegen dat ik het niet zou doen, maar had toch die vraag gesteld :P
Buiten dat is de sfeer onderling altijd gezellig dus daar niks op tegen en ik wil ook niemand aanvallen, maar ik ben met veel andere een voorstander van gewichtsklasses met een gering verschil in gewicht zoals dat normaal is. Bij het kickboxen en boxen huilt men al als er 1 kilotje verschil is. Moet ik dan mijn mond houden als er iemand 35 kilo zwaarder is dan ik.
30 a 35 kilo is gewoon te veel. Laatst in Ede of de vorige was volgens mij Ricardo(weet wel zeker dat het een zwaargewicht is) aan het vechten en die gooide jongens van zijn eigen gewicht zowat door de vloer. Niks op tegen want zag er spectaculair uit, maar had hij dat gedaan met iemand die 35 kilo lichter is dan was deze persoon er een stuk slechter vanaf. Naja genoeg erover en weer lekker trainen. Remco als ik je op een toernooi zie geef ik wel even een gil dan weet je wie hier loopt te ouwenelen over gewichtsverschil hahaha.

Anonymous
24-10-2005, 14:12
gewichtsverschil kwam door weinig deelnemers bij de blauwe band en hoger

als je dan in een poulesysteem meerdere wedstrijden wilt draaien moet je tegen zwaardere tegenstanders, Jessie was hierbij de uitschieter
de rest zat tussen de 85 en 95 kg

Christophe
24-10-2005, 21:36
gewichtsverschil kwam door weinig deelnemers bij de blauwe band en hoger

als je dan in een poulesysteem meerdere wedstrijden wilt draaien moet je tegen zwaardere tegenstanders, Jessie was hierbij de uitschieter
de rest zat tussen de 85 en 95 kg

Excuse me, ik zit zelf meestal rond de 81 kg., en heb die ochtend 82.4 gewogen (in m'n kleren, met m'n GSM en andere spullen nog in m'n zakken), dus ik woog nog een beetje minder. :wink:

Het is inderdaad een beetje jammer dat de poule er zo uitziet, maar dat komt vooral omdat er zo weinig blauwe banders meevechten (want er zijn er wel genoeg, ze komen alleen niet meer meevechten). Ik heb persoonlijk ook liever dat ze dan alles boven de 79 kg. samenzetten zodat ik verschillende keren kan vechten dan dat ik met één andere jongen in mijn eigen gewicht zit, en dat we vechten om de 1ste of 2de plaats.

Ik kan me inbeelden dat het ook voor Jessie niet leuk moet zijn om zo te moeten vechten, en zo weinig tegenstanders van z'n eigen gewicht te hebben. Al was er toch wel veel animo toen hij me zaterdag van de ene "knee on belly" na de andere liet "genieten". Oh well, I survived! :wink:

Ik denk dat het grootste probleem in blauw is dat er maar een gedeelte van de mensen die een blauwe gordel krijgen meedoen aan tornooien. Ik vraag me echt af waarom, want het is net de wedstrijdervaring die een vechter laat zien waar hij nog aan moet werken en hem helpt groeien. Is het omdat mensen (in sommige clubs) te vlug een blauwe band krijgen en zich misschien niet technisch genoeg vinden om mee te doen? Is het omdat mensen denken dat ze met een blauwe band niet mogen verliezen, en daarom het gevecht liever vermijden? Is het omdat ze denken dat ze met een blauwe band alles al bewezen hebben? Ik weet het niet, maar ik hoop dat er snel verandering in komt!!!

Misschien moeten we tot die tijd iedereen in blauw het aantal kilo's dat hij meer weegt dan zijn tegenstander laten pompen, optrekken en squatten net voordat er gevochten moet worden! Eerlijk en lachen!!! :lol:

Het beeld van de dag was voor mij trouwens toen ik Remco Rettob met een hemelsbrede glimlach (tjonge, wat kan die kerel lachen) met de fiets en z'n vriendin achterop naar huis zag rijden! 8) :lol: 8)

Christophe
24-10-2005, 21:56
http://img422.imageshack.us/img422/5035/2005shortcircuitheavy12ur.jpg


Bij deze grote jongens ben ik nog 2de geworden, dus ik ben toch een beetje trots. :wink:

Wim
25-10-2005, 01:50
Dat gewicht maakt allemaal niet uit. We komen allemaal toch gewoon om te vechten.
Beter vier keer vechten waarvan één keer tegen iemand zwaarder, dan maar drie keer vechten :)
Die plastikke medaille maakt uiteindelijk toch niet zoveel uit :)

Meer blauwe banden in alle gewichten zou natuurlijk wel tof zijn...
En volgende keer misschien terug een open gewicht...

BJJ JOKER
25-10-2005, 16:40
Tja dat van dat +80 bij die coloured belts is tamelijke lame.
Jessie is inderdaad 115 kilo en 35 kilo gewichtsverschil is wel wat veel. Denk dat Remco Rettob daarom maar lekker bij -79 mee ging doen want die zit normaal ook op -85kg. En als iemand weer met zo'n stomme opmerking komt dat je in de training ook met hem traint .... I don't give a sh1t. Ik train ook met jongens van over de 100kilo maar doe met toernooien mee in mijn eigen gewicht -80. Daarom zijn er gewichtsklasse zodat iedereen zich kan meten met elkaar van zijn eigen postuur. Jammer, want volgens mij gaat dit deelnemers kosten want die denken de volgende keer ook van "laat maar hangen". Doe dan jongens die 82 kilo zijn bij de -79 dat is een kleiner verschil dan met je 82kg tegen iemand van 115 kilo te staan. Als er een open klasse is kun je altijd nog zelf bepalen of je meedoet.

Ten eerste heb ik weken niet kunnen trainen (op een paar keer na) door werkzaamheden in het buitenland en hierdoor ben ik een paar kilo afgevallen. Ik weeg normaal +/- 81 kg en kom ook normaal gesproken in de -85kg klasse uit, maar deze keer woog ik 79kg dus kwam ik een gewichtklasse lager uit. En niet om Jesse te ontlopen om wat dan ook :!:


Ik zeg het omdat ik de vorige keer stomme opmerkingen kreeg hierover.
Het is een toernooi van Cadu zelf dus je kan zelf de regels bepalen, maar het is gewoon stom. Ik schommel net op dat gewicht en ben bluebelt, maar als ik dan denk ach ik doe wel mee met -85 en kom dan tegen iemand van 115kilo dat is voor mij de lol er af. En ik ben absoluut niet bang om te verliezen, maar ik kies ervoor om op eigengewichtklasse te vechten. Anders moet je alle gewichtklasse afschaffen.
Als er 2 zwaargewichten zijn dan doen die 1 partie en dan is er 1 eerste en de andere 2e en nu is al voor de 2e keer bij een toernooi van Cadu het geval dat +80 het een warboel is. Al zouden er maar 2 bij de -85 zitten dan moeten die maar vechten voor plaats 1 en 2 en als er dan 1 zwaargewicht over is die geen tegenstander heeft dan gaat die divisie niet door. Zo gaat het overal. of doe anders de White en colored belts bij elkaar want dat zijn er ook niet veel in nederland en desnoods geef je die bluebelt een handycap dat als ze tegen een white belt vechten minimaal met 5 punten verschil moeten winnen of op submission.

De opzet van het tournooi was om zoveel mogelijk partijtjes te kunnen draaien en als daar 1 iemand tussen zit van 115kg tja. Tis niet anders. Daarom hebben ze er dus 1 poule van gemaakt. Anders zouden sommige maar 1 of geen partij kunnen draaien.

Maar wees niet bang guest als ik weer op "gewicht" ben dan vecht ik gewoon weer -85kg of welke klasse dan ook en kunnen we lekker een partijtje draaien tegen elkaar....


James wel eerlijk he, weken lang heeft hij in het buitenland doorgebracht bij de weightwatchers om die laatste kilo's eraf te krijgen, de dag ervoor kon iedereen hem zien rennen in oss in zijn zweetpak om de volgende dag op de weging 79.9 kg te zijn op de weging!! :lol: :lol: :wink: HAHAHAHAHAHAHAHA

Christophe
25-10-2005, 23:43
James wel eerlijk he, weken lang heeft hij in het buitenland doorgebracht bij de weightwatchers om die laatste kilo's eraf te krijgen, de dag ervoor kon iedereen hem zien rennen in oss in zijn zweetpak om de volgende dag op de weging 79.9 kg te zijn op de weging!! :lol: :lol: :wink: HAHAHAHAHAHAHAHA

:lol: LMFAO :lol: