PDA

View Full Version : Meno Dijkstra super in wenen



Anonymous
23-10-2005, 15:30
Menno was weer top in Wenen 3 ronden zeer spektakel uitslag 3-0.jammer dat ze deze partij niet uitzonden.Hij vocht tegen een oosterijker van de promoter zijn sportschool vandaar denk ik.Menno je blijft verbazen,iedereen geeft maar komentaar maar je wint alles!!!!!

The Bulldog
23-10-2005, 15:33
Jammer dat we niet hebben kunnen mee genieten..

In iedergeval...gefeliciteerd.

Anonymous
23-10-2005, 16:27
nogmaals: MENNO WORDT VRESELIJK OPGEHYPED hier in Nederland
het is gewoon een middelmatige vechter: nothing special!!
hij wint wel steeds......maar echt goede tegenstanders ONTWIJKT hij......SLIM van Thom..dat wel

The Bulldog
23-10-2005, 16:43
nogmaals: MENNO WORDT VRESELIJK OPGEHYPED hier in Nederland
het is gewoon een middelmatige vechter: nothing special!!
hij wint wel steeds......maar echt goede tegenstanders ONTWIJKT hij......SLIM van Thom..dat wel

JE bewering gaat niet op met de partij tegen Kraus in het verschiet ...

Misschien brengt Thom hem voorzichtig i.v.m. zijn leeftijd?????

Ik ken ze niet en weet het niet , maar het is een optie natuurlijk.

Anonymous
23-10-2005, 17:10
hij heeft gelijk Benito Hoes Vink enz allemaal low klas vechters man rot toch op

The Bulldog
23-10-2005, 17:33
hij heeft gelijk Benito Hoes Vink enz allemaal low klas vechters man rot toch op

O OKE guest heeft gelijk...

MY BADD :lol:

Biiyen
23-10-2005, 17:46
Pure fighter bashing... Deze guest verdiend eigenlijk een IP ban.

Ossie
23-10-2005, 18:06
Ik ben het zeker niet met deze guest eens, maar als dat zijn mening is... Prima toch?

Niet iedereen hoeft Menno een goede vechter o.id. te vinden.... (vind ik zelf trouwens wel)

Halfshot
23-10-2005, 18:21
Pure fighter bashing... Deze guest verdiend eigenlijk een IP ban.
x2

A-team
23-10-2005, 18:33
Daar weet ik niks van maar wat werd laursen weer genaaid. Altijd weer hetzefde liedje :cry:

The Bulldog
23-10-2005, 18:55
Royers had net uitgesproken dat echte scheidrechterlijke dwalingen nog niet waren voor gekomen bij de superleage...

Tja, en toch pakte ole het netjes op.

Immortal
23-10-2005, 19:02
nogmaals: MENNO WORDT VRESELIJK OPGEHYPED hier in Nederland
het is gewoon een middelmatige vechter: nothing special!!
hij wint wel steeds......maar echt goede tegenstanders ONTWIJKT hij......SLIM van Thom..dat wel

De man vecht tegen Kraus in December. Hoe durf je te zeggen dat ie goede vechters ontwijkt. Hij stond 2 keer tegen van Venrooij en 1 keer tegen Drago gepland waarvan alle 3 deze partijen werden geannuleerd door omstandigheden van hun kant zo ver ik weet ( Dat wil zeggen dan andere partijen die ze aangeboden kregen of iets dergelijks) En nu dan tegen Kraus. Guest je bent niks meer dan een bluffer die zelf geen flikker bereikt hebt in ze leven dat je mensen, die wel prestaties leveren afkraakt. En dan ook nog eens anoniem. Ik heb een woord voor je en dan besteed ik geen energie meer aan je: LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!

The Bulldog
23-10-2005, 19:03
Mooie tongval die rollende R :lol:

Anonymous
23-10-2005, 22:02
guest klinkt zeer gefrustreerd over menno!!!leg uit?!?!?

Anonymous
23-10-2005, 22:02
guest klinkt zeer gefrustreerd over menno!!!leg uit?!?!?

heeft ie je pijn gedaan :( :oops:

Fr3ddy
24-10-2005, 00:18
nogmaals: MENNO WORDT VRESELIJK OPGEHYPED hier in Nederland
het is gewoon een middelmatige vechter: nothing special!!
hij wint wel steeds......maar echt goede tegenstanders ONTWIJKT hij......SLIM van Thom..dat wel
Lul niet zo slap..

Die gozer kan vechten.. wat ik van jou lees is een kwestie van misgunning en jaloezie.