PDA

View Full Version : Uitslagen Shooto gala Ede. *spoiler*



The Bulldog
23-10-2005, 16:54
He mensen,

Nicky gaf gisteren aan me de uitslagen van de pro partijen te sms-en.
Als ik ze heb plaats ik ze hier gelijk.

Een ieder die ze eerder heeft of ook de uitslagen doorkrijgt van het toernooi...plaats a.u.b.

Denk dat er wel meerdere zijn die net als ik niet aanwezig kunnen zijn door bijvoorbeeld het werk.(gr)

Ben echt benieuwd.
Alle knokkers succes.

The Bulldog
23-10-2005, 18:24
Nog niks ontvangen van shooto holland.. :cry:

zal wel aan het genieten zijn..

iemand anders?

Highline
23-10-2005, 19:34
bram van koppen moest ook vechten toch?

The Bulldog
23-10-2005, 19:35
yep.

micha
23-10-2005, 21:00
wat een spoiler

The Bulldog
23-10-2005, 21:35
Micha het was voorbereidend werkkk

Alleen laat het sms verhaal me een beetje zitten waardoor ik jullie ook geen uitslagen kan geven..

Excuses die verslaglegging van jou liep soepeler...(zucht...je was zo`n goed voorbeeld vanmorgen) sorry voor de deseptie :cry:

Highline
23-10-2005, 22:15
maakt niet uit underdog.. ben wel benieuwd wat bram heeft gedaan

Halfshot
23-10-2005, 22:21
Nicky zal het wel druk hebben.

Komt vast wel goed
:D

Shytown
23-10-2005, 22:33
Oktay heeft gewonnen door opgave van Bram, was een beukpartij
Willy Ni gewonnen door opgave
Dave Paul verloren op submission van Dion
Niek Tromp gewonnen

Jammer Bram, Gefeliciteerd Oktay

Hidman
23-10-2005, 22:36
Cees van Dijk gewonnen

Shooto Holland
23-10-2005, 22:46
Sorry mensen... ECHT HELEMAAL VERGETEN :oops: We zitten nu nog hier in Ede.

Later meer :D

Hoop dat iedereen genoten heeft.

TheSkindo
23-10-2005, 23:07
Tsuki heeft zijn eerste partij gewonnen 2de verloren......

Highline
23-10-2005, 23:34
echt jammer van bram, volgende keer win je weer maat!

Deuce
23-10-2005, 23:39
Brammetje deed t goed...maar oktay wist t snel om te draaien..had het niet verwacht.

Romanos was bruut met die rampage move...

en macdonalds met fighttalk robbie was ook goed :lol:

The Bulldog
23-10-2005, 23:58
Alle winnaars gefeliciteerd...

DE anderen ..next time better...

Nicky, no problem mate.
Kan me voorstellen als je weer in die ambiance zit dat je de buitenwereld vergeet....

Begrijp dat het weer een succes was dus de hele organisatie daar mee gefeliciteerd..

OUS!!!

Silat
24-10-2005, 00:14
Ik zag je lopen met je happy meal ja.. :lol:

Romano was vet met z'n slam.

Boem Boem trapte z'n tegenstander direct met een spinning backkick neer!

Tobias en Pieter Mulder ook leuk gevochten.

Cees van Dijk was goed.

Oktay was zoals ie altijd is. Jammer Bram.


Iedereen die gewonnen heeft gefeliciteerd.

En probs to MArtijn en Nicky

HUNTER
24-10-2005, 00:16
We zijn net terug... het was weer een super gezellig gala, veel mixfight members, veel mooie partijen, we hebben echt genoten. Hier de uitslagen zoals ik die heb genoteerd (excuus als ik een naam verkeerd heb geschreven..)

01. ama-65: Thomas Breebaart (all-in) - Jordy Dorregeest (loeks gym): Dorregeest op punten

er was helaas geen -70 toernooi wegens geen deelnemers

02. ama-76: Ewoud Visser (all-in) - Dennis 'Dennuz' Vlaskamp (Fudoshindo): Visser op punten
03. ama-76: Moien Takalou (tatsujin) - Guus Verbeek (Van Rijt): Takalou op TKO
04. ama-76: Tobias 'B3' Krone (tatsujin) - Patrick vd Velde (all-in): Krone op submission
05. ama-76: jamal Hanichi (roc a'dam) - Isham Yaris (tatsujin): Yaris op punten

06. pro -76: Willy 'lunatic' Ni (BA Physical) - Hartwich Owen (mike's gym): Ni door opgave Owen wegens schouderblessure

07. ama-83: Wouter Glimmerveen (Fudoshindo) - Davor Turkalj (Maatman): Turkalj op punten
08. ama-83: Koen de Haan (loeks gym) - Pieter Mulder (tatsujin): Mulder op punten
09. ama-83: Niek Tromp (team duncan) - Frank Smit (Cadu): Tromp op punten
10. ama-83: Johan Kleinhuis (body gym) - Boulus Kourie (tatsujin): Kleinhuis op submission
11. ama-83: Kali vd Kimmenade (maeng ho) - Bart Vierwind (roc a'dam): vd Kimmenade op punten

12. pro -76: Romano de los Reyes (loeks gym) - Ludo Boulvin (team shaolin belgium): De los Reyes op KO (brutal slam, rampage style)

13. ama -91: Hans Stringer (cadu) - René v Roon (all-in): Stringer op submission
14. ama-91: Patrick Bezoen (body gym) - Jaap 'Tsuki' v Vossen (vc de groot): Van Vossen op punten
15. ama -91: Jordy v Cleef (maatman) - Richard v Gils (all-in): Van Cleef op submission

16. ama open: Chris 'Boem Boem' Ballast (angelo gym) - Alex Vucovic (roc a'dam): Ballast op TKO (draaitrap op plexus binnen 5 sec!!)

17. pro -83: Potielli Rossi (mike's gym) - Cees v Dijk (ba physical): Van Dijk op submission

18. ama open: Chris 'Boem Boem' Ballast (angelo gym) - Elbert Harderink (body gym): Harderink op decision

19. ama -76: Ewoud Visser (all-in) - Moien Takalou (tatsujin): Visser op submission
20. ama -76: Tobias 'B3' Krone (tatsujin) - Isham Yaris (tatsujin): Yaris op punten

21. ama -83: Davor Turkalj (maatman) - Pieter Mulder (tatsujin): Mulder op submission
22. ama -83: Niek Tromp (duncan) - Johan Kleinhuis (body gym): Tromp op submission

23. ama -91: Hans Stringer (cadu) - Jaap 'Tsuki' van Vossen (vc de groot): Stringer op submission

24. finale ama -76: Ewoud Visser (all-in) - Isham Yaris (tatsujin): Visser op submission

25. ama -83: Kali vd Kimmenade (maeng ho) - Niek Tromp (duncan): Tromp op submission

26. finale ama -91: Hans Stringer (cadu) - Jordy v Cleef (maatman): Stringer op submission

27. pro -76: Bram 'Marb' van Koppen (tatsujin) - Oktay Karatas (team re-lex): Karatas op TKO (GnP)

28. finale ama -83: Pieter Mulder (tatsujin) - Niek Tromp (duncan): Tromp op submission

29. pro open: Dave Paul (vc de groot) - Dion Staring (tatsujin): Staring op submission


het fotoverslag kom van de week (zsm) online!!

yoris
24-10-2005, 01:08
Speciaal hiervoor een accountje aangemaakt want ik heb de afgelopen weken geen moment getwijfeld over de winst van Oktay.. ja net op de fiets rijdend richting m'm computer om de uitslagen te bekijken was er n seconde van vertwijfeling.. zou het dan toch..

Okkie gefeliciteerd man.. ik zweet et dat ik nog ns een poster van jou boven m'n bed ga hangen!! Ben weer trots op je..

En Bram jij natuurlijk ook succes verder

Anonymous
24-10-2005, 01:20
Cees van Dijk gewonnen

ooow ooww nou nou ....wat heeft die cees overduidelijk gewonnen zeg!

met een levertrap die zogenaamd gezien word als een trap in de balllen ....stelletje acteurs...dus kom nou niet lullen allemaal dat ie zo top heeft gevochten !! kijk maar is ff terug naar de beelden...die scheids mag ook wel ff bijgeschoold worden en niet zo partijdig doen.


groeten topperrrr

Anonymous
24-10-2005, 01:21
ik bedoelde een KNIE naar hhet lichaam

groet topperrrr

Anonymous
24-10-2005, 01:22
Ik zag je lopen met je happy meal ja.. :lol:

Romano was vet met z'n slam.

Boem Boem trapte z'n tegenstander direct met een spinning backkick neer!

Tobias en Pieter Mulder ook leuk gevochten.

Cees van Dijk was goed.
Oktay was zoals ie altijd is. Jammer Bram.


Iedereen die gewonnen heeft gefeliciteerd.

En probs to MArtijn en Nicky

jij bent zeker blind! hij is een goed acteur ja!

groet topperrrr

Justinian
24-10-2005, 01:36
Zo, dat was een topgala!!

Chris (Boem Boem) vocht zijn eerste partij. Met z'n 100kg mocht hij het opnemen tegen een jongen van maar liefst 128kg(!). De partij begon goed... want maar liefst 5 sec. na het startsignaal was de partij al afgelopen! Een prachtige draaitrap maakte een einde aan de partij. Geweldig!
De partij erna deed Chris het weer goed: harde trappen naar het lichaam en wat lowkicks. Qua punten was de stand echter gelijk en de jury wees zijn tegenstander als winnaar aan (2-1)... Ik was het er niet helemaal mee eens, maar ja, het was een topavond dus so be it.

Verder vochten nog 4 jongens op het gala die sinds enige tijd (ook) bij ons trainen. Alle vier top geknokt! Jordy wist het uiteindelijk zelfs tot de finale -91kg te schoppen en is tweede geworden. Davor heeft de halve finale (-83kg) verloren. Dennis en Wouter hebben beide erg goed geknokt, dus dat komt de volgende keer ook helemaal goed!

Shooto Holland
24-10-2005, 06:55
Top reacties , dank jullie wel :D

Volgende gala zal ook weer gewoon gezellig in de Kei zijn!

Datum is nog niet bekend maar we hebben iets om aan te bouwen.

Bedankt dat jullie er allemaal weer waren.

Groeten,

Nicky

Impulse
24-10-2005, 07:03
ooow ooww nou nou ....wat heeft die cees overduidelijk gewonnen zeg!

met een levertrap die zogenaamd gezien word als een trap in de balllen ....stelletje acteurs...dus kom nou niet lullen allemaal dat ie zo top heeft gevochten !! kijk maar is ff terug naar de beelden...die scheids mag ook wel ff bijgeschoold worden en niet zo partijdig doen.


groeten topperrrr



:roll:

Marco (scheids)
24-10-2005, 08:33
Het was inderdaad weer een topavond .... helemaal de Pro partijen !!

Hoogtepunt voor mij was toch wel die "Jackson" Slam van Romano....ik heb zn tegenstander (Ludo) na de partij nog even gesproken, het was zn eerste pro partij, na een ongeslagen status in de amateurklasse, die triangle zat goed maar hij wist niet dat slammers toegestaan waren, Shooto Pro is volgens de enigste organisatie die in haar regelementen (IMA, FFE, FIMAC weet ik zeker van niet) slammers toestaat.

Was voor mij iig de eerste keer dat ik een partij zag die in een KO eindigde dmv een brutal slam.

Dennuz
24-10-2005, 09:03
Was zeker weer een supergeslaagde dag. Mooie partijen gezien..

Helaas verloren op punten, staand ging erg lekker maar helaas kreeg mijn tegenstander een paar posities op de grond..
MAar ja.. uiteindelijk heeft ie ook het hele toernooi gewonnen, dus toen voelde ik me al wat minder klote.

Boem Boem echt super geknopt, wat een super trap :D

Veel bekenden gezien weer...

Ow ja, Latoel, Dit is dus de Dennuz met UZ ;)

Jochem
24-10-2005, 09:05
sooo phatte avond weer. Thx naar de organisatoren, die het elke keer weer strakker neerzetten, goed geluisterd naar de fans!

Mooie subs, mooie knockouts, enthousiast publiek.

Justinian
24-10-2005, 09:05
Was zeker weer een supergeslaagde dag. Mooie partijen gezien..

Helaas verloren op punten, staand ging erg lekker maar helaas kreeg mijn tegenstander een paar posities op de grond..
MAar ja.. uiteindelijk heeft ie ook het hele toernooi gewonnen, dus toen voelde ik me al wat minder klote.
Precies, niks om je voor te schamen. Integendeel, je hebt de hele partij uitgeknokt en goed ook. Als we een half jaar verder zijn en je traint zo door dan win jij het toernooi :D

RisingSun
24-10-2005, 09:27
Cees van Dijk gewonnen

ooow ooww nou nou ....wat heeft die cees overduidelijk gewonnen zeg!

met een levertrap die zogenaamd gezien word als een trap in de balllen ....stelletje acteurs...dus kom nou niet lullen allemaal dat ie zo top heeft gevochten !! kijk maar is ff terug naar de beelden...die scheids mag ook wel ff bijgeschoold worden en niet zo partijdig doen.


groeten topperrrr
Was de zeeerr objectieve mening van topperrrr :wink: Ik zou idd zelf maar even eerst de beelden terug gaan kijken toperrr! En verder was de overwinning zeer duidelijk lijkt me toch zo wanneer iemand afklopt en dus opgeeft! Ok over het gehele gevecht gezien had Cees misschien niet het meeste overwicht maar als je toch nog zo weet te winnen en zon goede grondvechter weet te laten afkloppen ben je goed lijkt me! En als je nu 16 van de 18 partijen hebt gewonnen valt daar al helemaal niet aan te twijfelen!

Anonymous
24-10-2005, 09:35
Top reacties , dank jullie wel :D

Volgende gala zal ook weer gewoon gezellig in de Kei zijn!

Datum is nog niet bekend maar we hebben iets om aan te bouwen.

Bedankt dat jullie er allemaal weer waren.

Groeten,

Nicky

Nicky en Martijn hartstikke bedankt voor de uitnodiging het was een vette gala goed georganiseerd ik heb echt genoten van de partijen en voor Dion uitermate klasse gewoon hij is gewoon van hogere niveau dat kon ik wel merken op de grond ik heb hier veel van geleerd dus ja ik ga er mee aan de slag en ik hoop de volgende keer terug te mogen komen.
ik wens Dion veel sterkte tegen dave kick ass!!!!!!

jongens nogmaals bedankt en tot de volgende keer en groetjes aan Dion.

OSU

RisingSun
24-10-2005, 09:44
Ik denk dat dit Dave Paul is hierboven.... :D
Jammer Dave, je hebt echt de spirit dus volgende x beter!

Justinian
24-10-2005, 09:50
Ik denk dat dit Dave Paul is hierboven.... :D
Jammer Dave, je hebt echt de spirit dus volgende x beter!
Yep, goed gevochten inderdaad. Ik neem aan dat we hem wel weer terug zullen zien!

Anonymous
24-10-2005, 10:20
Topgala! Zoals altijd bij Shooto moet ik zeggen !

En damn! die slam van Romanao! :shock: Kijk nu al uit na 12 november in Ede! Romano vs lawalata! dat wordt knallen.

En "acteur" Cees heeft gewonnen op een knappe sankaku! Of was die sankaku nu ook weer geacteerd topperr (wannabe)? :?

Jammer Bram! volgende keer ga je zeker weer knallen ! zeker weten ouwe pik !!

B3 lik3 M3
24-10-2005, 10:28
Was weer een topgala!!
Heb erg genoten van de partijen.. alleen jammer dat ik tegen een teammaatje moest vechten..

Nicky en Martijn,

echt complimenten voor de organisatie weer.. en gewoon weer de zaal vol he!!

Echt top!

Ronald
24-10-2005, 10:31
Chris zou z'n nick moeten veranderen van "Boem Boem" naar "Boem" :lol: .
Erg jammer voor Bram, maar op naar de volgende partij Bram.

Gewoon weer heel veel mooie partijen gezien en een gezellige avond gehad :D .

Marco (scheids)
24-10-2005, 10:43
En damn! die slam van Romanao! :shock: Kijk nu al uit na 12 november in Ede! Romano vs lawalata! dat wordt knallen.


Als Romano dan maar weet dat slammers niet toegestaan zijn :wink:

Anonymous
24-10-2005, 11:05
En damn! die slam van Romanao! :shock: Kijk nu al uit na 12 november in Ede! Romano vs lawalata! dat wordt knallen.


Als Romano dan maar weet dat slammers niet toegestaan zijn :wink:

Was het niet toegestaan?

B3 lik3 M3
24-10-2005, 11:07
En damn! die slam van Romanao! :shock: Kijk nu al uit na 12 november in Ede! Romano vs lawalata! dat wordt knallen.


Als Romano dan maar weet dat slammers niet toegestaan zijn :wink:

Was het niet toegestaan?


:wink:

Pieter mulder
24-10-2005, 11:22
Zeker een top gala !!
Kheb genoten van alle partijen !!
Onze gym was weer goed vertegenwoordigd, en we hebben allemaal super gestreden.

Bram kop op, tkomt allemaal weer goed.
Gewoon weer keihard trainen en dan ga j volgende keer gewoon weer KNALLEN !!

greetz Pieter 8)

Anonymous
24-10-2005, 11:32
En damn! die slam van Romanao! :shock: Kijk nu al uit na 12 november in Ede! Romano vs lawalata! dat wordt knallen.


Als Romano dan maar weet dat slammers niet toegestaan zijn :wink:

Was het niet toegestaan?

Haha ja maar dan is het toch een pro shooto toernooitje, dus dan gelden toch gewoon dezelfde regels als gisteren?? Of heb ik nou echt een plaat voor me kop en lees ik iets verkeerd :wink:


:wink:

RisingSun
24-10-2005, 11:35
sorry ging iets fout..
ff overnieuw

Haha ja maar dan is het toch een pro shooto toernooitje, dus dan gelden toch gewoon dezelfde regels als gisteren?? Of heb ik nou echt een plaat voor me kop en lees ik iets verkeerd :lol:

B3 lik3 M3
24-10-2005, 11:36
Wellicht zijn er dan andere regels?

Marco?

Anonymous
24-10-2005, 11:46
Ik denk dat dit Dave Paul is hierboven.... :D
Jammer Dave, je hebt echt de spirit dus volgende x beter!

Ja sorry ik was vergeten mijn naam erbij te zetten.
Het was inderdaad jammer maar ja het is me eerste verlies partij en ik schaam er niet voor want Dion is gewoon een top vechter waar ik gister veel van geleerd heb dus ja ik hoop ooit nog een rematch tussen mij en Dion zou wel vet zijn iedergeval Shooto Holland is de BOM!!!!! Bij Shooto gala's ken je veel leren klasse aan de mensen die het opgericht hebben.

C-YA next time

groetjes DAVE PAUL :wink:

B3 lik3 M3
24-10-2005, 11:49
Hey Dave,

maak anders even een accountje aan.. dan weten we ook dat jij het bent ;)


http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register

Verder heb je top gevochten!! Heb echt genoten van de partij!

Marco (scheids)
24-10-2005, 11:59
En damn! die slam van Romanao! :shock: Kijk nu al uit na 12 november in Ede! Romano vs lawalata! dat wordt knallen.


Als Romano dan maar weet dat slammers niet toegestaan zijn :wink:

Was het niet toegestaan?

Gisteren (Shooto pro regels) wel .... 12 november (IMA pro regels) niet !

Marco (scheids)
24-10-2005, 12:00
Wellicht zijn er dan andere regels?

Marco?

Correct .. zie reactie hierboven :wink:

Anonymous
24-10-2005, 12:11
Hey Dave,

maak anders even een accountje aan.. dan weten we ook dat jij het bent ;)


http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register

Verder heb je top gevochten!! Heb echt genoten van de partij!

hij is volgens mij blackjack...

Anonymous
24-10-2005, 12:23
Ok nou is't duidelijk dat ik zo mijn favoriet heb.. maar waarom zijn de meeste reacties in de richting van: Volgende keer beter Bram.. maar zegt niemand ook gewoon.. well-done Oktay!

greets

BLACKJACK
24-10-2005, 12:23
Hey Dave,

maak anders even een accountje aan.. dan weten we ook dat jij het bent ;)


http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register

Verder heb je top gevochten!! Heb echt genoten van de partij!

thnx ik was mijn wachtwoord kwijt maar ik heb em al weer gevonden dus ik zal me voortaan zo Quoten

groetjes DAVE

Jochem
24-10-2005, 12:26
Ok nou is't duidelijk dat ik zo mijn favoriet heb.. maar waarom zijn de meeste reacties in de richting van: Volgende keer beter Bram.. maar zegt niemand ook gewoon.. well-done Oktay!

greets

Bram is hier een actief forum-lid, en velen kennen hem van meetings en galas.

Maarre, los daarvan is er hier niemand die het geen spetterend optreden van Oktay vond hoor!

yoris
24-10-2005, 12:27
Ok nou is't duidelijk dat ik zo mijn favoriet heb.. maar waarom zijn de meeste reacties in de richting van: Volgende keer beter Bram.. maar zegt niemand ook gewoon.. well-done Oktay!

greets

Dat was ik.. nog even wennen aan t inloggen :D

yoris

Pieter mulder
24-10-2005, 12:27
x2

joost
24-10-2005, 12:30
Chris goed gedaan man! (Y) superr

Dennis maakt niet uit dat je verloren hebt.. ik had 24 sep in ede ook wel veel verloren! wel kut maar het gaat om de ervaring! :lol:

tot dinsdag!

Luka
24-10-2005, 12:46
was echt een top gala !!!!!!!!!!!! tatsujin Goor heeft het wel goed gedaan :D.. vond alleen jmmr van fout van scheids van boulus koerie.. hij lag voor op punten en helm zat helemaal gedraait.. schreeuwt die dat helm los moet en tikt die erop dat scheids (die er bovenop zat) de helm eraf deed denkt scheids dat die afklopt.. misschien fout van hem maar scheids kan zelf ook zien dat er geen klem of wat dan ook was..

Het lijpste was dus echt wel van Chris en Romana.. wat een trap en slap down zeg !!! echt uber waren die

B3 lik3 M3
24-10-2005, 12:52
Hey Dave,

maak anders even een accountje aan.. dan weten we ook dat jij het bent ;)


http://www.ma-skills.com/phpBB2/profile.php?mode=register

Verder heb je top gevochten!! Heb echt genoten van de partij!

thnx ik was mijn wachtwoord kwijt maar ik heb em al weer gevonden dus ik zal me voortaan zo Quoten

groetjes DAVE

Top!!

m.g
24-10-2005, 12:55
Inderdaad was weer een leuk gala heb jammer genoeg niet alle partijen kunnen zien. Pieter en Tobias goed gevochten mannen. Bram mischien had je niet gelijk voor die armbar moeten gaan, maar had je beter eerst een paar harde klappen moeten geven. Ik heb natuurlijk wel makkelijk praten van buiten af. Die Oktay was gewoon weer goed bezig.
Verder heb ik bij de amateurs een paar vette sub's gezien en natuurlijk die spinning backkick van Chris, zijn tegenstander en met hem de hele zaal wist niet wat hem overkwam.
En Dion was ook weer goed bezig, dat zag er weer indrukwekkend uit. Ik hoop dat je dit ook in de ring kan laten zien tegen Dave. Zijn trainers waren namelijk ook even komen kijken hoe Cees en jij in de ring waren. Die Cees moet namelijk tegen Brian Mulany vechten, maar volgens mij werd hij niet geraakt in zijn kruis kon het niet helemaal goed zien maar ik denk dat hij niet geraakt werd. Wil de beelden nog weleens zien iets voor in het MMF iemand?!?!?.

Verder Nicky en Martijn was weer een goed gala, en Nicky als Rafles er de volgende keer weer bij is heb je iets minder stress :wink:

Silat
24-10-2005, 12:58
Oktay vs Romano

Oktay vs Lawalata


:twisted:

Ronald
24-10-2005, 12:59
.. vond alleen jmmr van fout van scheids van boulus koerie.. hij lag voor op punten en helm zat helemaal gedraait.. schreeuwt die dat helm los moet en tikt die erop dat scheids (die er bovenop zat) de helm eraf deed denkt scheids dat die afklopt.. misschien fout van hem maar scheids kan zelf ook zien dat er geen klem of wat dan ook was..
Ik vond het wel een voorstelbare fout. Altijd jammer als zoiets gebeurd natuurlijk maar met zoiets kun je je nou eenmaal vergissen.

Misschien zou het trouwens beter zijn om helemaal zonder kappen te vechten. Volgens mij zorgen ze regelmatig voor ergernis bij de vechters en is het nut/voordeel ervan niet zo heel groot.

Ik heb me trouwens rot gelachen om de 2 vechters die in de ring gewoon ff met elkaar in discussie gingen :lol: . Ik weet niet meer wie het waren, maar ze stopten even met vechten en begonnen gewoon met elkaar te kletsen. Dus Niels springt ertussen en zegt dat ze knokken moeten i.p.v. lullen. Hahaha... was echt komisch man :mrgreen: .

Mephisto
24-10-2005, 12:59
Jaap jongen, gefeliciteerd met je eerste gewonnen partij, jammer van de tweede maar er volgen ser vast nog meer.

Dave, ik weet zeker dat je je huid duur hebt verkocht jongen, je komt er zo wie zo wel.

Verder baal ik als een stekker dat ik er weer eens niet bij kon zijn de Shooto gala's zijn echt de beste,

laterz...

Dennuz
24-10-2005, 13:25
.. vond alleen jmmr van fout van scheids van boulus koerie.. hij lag voor op punten en helm zat helemaal gedraait.. schreeuwt die dat helm los moet en tikt die erop dat scheids (die er bovenop zat) de helm eraf deed denkt scheids dat die afklopt.. misschien fout van hem maar scheids kan zelf ook zien dat er geen klem of wat dan ook was..
Ik vond het wel een voorstelbare fout. Altijd jammer als zoiets gebeurd natuurlijk maar met zoiets kun je je nou eenmaal vergissen.

Misschien zou het trouwens beter zijn om helemaal zonder kappen te vechten. Volgens mij zorgen ze regelmatig voor ergernis bij de vechters en is het nut/voordeel ervan niet zo heel groot.

Ik heb me trouwens rot gelachen om de 2 vechters die in de ring gewoon ff met elkaar in discussie gingen :lol: . Ik weet niet meer wie het waren, maar ze stopten even met vechten en begonnen gewoon met elkaar te kletsen. Dus Niels springt ertussen en zegt dat ze knokken moeten i.p.v. lullen. Hahaha... was echt komisch man :mrgreen: .

Die helpmjes zijn idd. zwaar verrot om mee te vechten, helemaal op de grond. Maybe is het een idee ofzo om zodra het gevecht op de grond komt een stop dont move commando te geven, dan de kappen aftezetten.
En staand vechten zonder kap is ook een stuk fijner, het vergoot de kansen van een staande vechter aanzienlijk denk ik.

Wheelie
24-10-2005, 13:34
Oktay vs Romano

Oktay vs Lawalata


:twisted:
gegarandeerd spektakel

shooto make it happen

Anonymous
24-10-2005, 13:34
[Ik heb me trouwens rot gelachen om de 2 vechters die in de ring gewoon ff met elkaar in discussie gingen :lol: . Ik weet niet meer wie het waren, maar ze stopten even met vechten en begonnen gewoon met elkaar te kletsen. Dus Niels springt ertussen en zegt dat ze knokken moeten i.p.v. lullen. Hahaha... was echt komisch man :mrgreen: .

Hij zei, he waarom sla je me nu? We zijn toch vriendjes? :lol:


Super gala, met superslam!

mama
24-10-2005, 13:48
.. vond alleen jmmr van fout van scheids van boulus koerie.. hij lag voor op punten en helm zat helemaal gedraait.. schreeuwt die dat helm los moet en tikt die erop dat scheids (die er bovenop zat) de helm eraf deed denkt scheids dat die afklopt.. misschien fout van hem maar scheids kan zelf ook zien dat er geen klem of wat dan ook was..
Ik vond het wel een voorstelbare fout. Altijd jammer als zoiets gebeurd natuurlijk maar met zoiets kun je je nou eenmaal vergissen.

Misschien zou het trouwens beter zijn om helemaal zonder kappen te vechten. Volgens mij zorgen ze regelmatig voor ergernis bij de vechters en is het nut/voordeel ervan niet zo heel groot.

Ik heb me trouwens rot gelachen om de 2 vechters die in de ring gewoon ff met elkaar in discussie gingen :lol: . Ik weet niet meer wie het waren, maar ze stopten even met vechten en begonnen gewoon met elkaar te kletsen. Dus Niels springt ertussen en zegt dat ze knokken moeten i.p.v. lullen. Hahaha... was echt komisch man :mrgreen: .

Die helpmjes zijn idd. zwaar verrot om mee te vechten, helemaal op de grond. Maybe is het een idee ofzo om zodra het gevecht op de grond komt een stop dont move commando te geven, dan de kappen aftezetten.
En staand vechten zonder kap is ook een stuk fijner, het vergoot de kansen van een staande vechter aanzienlijk denk ik.

Ik stond vlak bij toen (sorry kweet ff niet meer wie het was) iets in zijn kap mompelde. Wat ie zei was niet duidelijk. voor het zelfde geld zei hij dat ze moesten stoppen.
Dus is de actie van Niels idd goed geweest.
Je weet dat je met kap vecht. Dat dat ding in de weg kan zitten.
en als je in een positie ligt dat je eventueel in een choke kan zitten is het logisch dat als je iets mompelt dat het voor de scheids een teken is dat je het misschien wel erg benauwd heb.
En helemaal als je er bij klopt dan kan het zijn dat je aftikt.

Kaun
24-10-2005, 13:53
Was cker weer geslaagd avondje Ede!!,,leuke (grappling :roll: ) partij gevochten tegen Pieter Mulder,,helaas verloren op punten.
En vind de amateur partijen zonder hoofdkappen vechten zeker geen slecht idee aangezien je nog steeds voorzien bent van scheen en kniebeschermers en er geen stoot-technieken op de grond zijn toegestaan.

greetz Koen

Pieter mulder
24-10-2005, 13:59
@ Koen (Kaun)
Was een mooie pot, khad veel moeite om iets van een submission aan te zetten want je verdedigde goed. Toen maar over gegaan op posities(lees punten) te pakken.
Bedankt voor de partij, en tot de volgende keer, buiten of in de ring.

greetz Pieter

Kaun
24-10-2005, 14:34
@ Pieter:
was idd een lekkere partij,,je hield het gevecht goed op de grond,,weer veel van geleerd,,
je was verder ook goed bezig las ik,,jammer van de finalepartij!,,
spreek je,,
Koen

Anonymous
24-10-2005, 14:36
hahaha Romano word nog populair hier!! :D jullie hebben gelijk want het is een topper.....hou hem in de gaten!!

Anonymous
24-10-2005, 15:00
vond het weer een top gala.goede pro partijen..
jammer bram en koen, volgende keer beter.. en romano..die slam blijft echt te gruwelijk ..wat een avond..

Shytown
24-10-2005, 15:08
Maarre, los daarvan is er hier niemand die het geen spetterend optreden van Oktay vond hoor!

En dat is niet de eerste keer....

yas
24-10-2005, 15:14
wat een topavond, heb echt genoten. thumbs up 4 shooto holland! waren ongelofelijk veel partijen vol met actie! publiek was top. hoofdkap lijkt mij ook geen toegevoegde waarde, weg met die dingen!

hans en niek hebben zich nu wel bewezen als amateur, op naar pro! allebei ook goede opkomstmuziek hehe

thnx 2 all the fighters and the organisation for a great show!

mossad
24-10-2005, 15:35
Misschien is het wat om een rematch te organiseren tussen Romano en Mohamed(weet zijn achternaam helaas niet) die bij Martijn de Jong traint. De vorige keer was er veel spektakel, maar er was wat gedoe over het einde van de partij. Ik vind Mohamed een geweldige vechter(heel rustig voor de wedstrijd en dan ontploft hij zodra de scheids het teken geeft) en Romano heeft zich ook goed ontwikkeld. SSSSPEKTAAAAAKELLLL!

raveboy
24-10-2005, 16:27
komt de dvd ook weer snel uit ?

Anonymous
24-10-2005, 16:34
Some pics grom this event???

Ben
24-10-2005, 16:43
IK VOND HET OOK EEN TOP GALA EN ONZE NIEK TROMP VOCHT ALS EEN
LEEUW.WEER EEN ZEGE VOOR TEAM DUNCAN
BRAMMETJE KOM OP JE HAD FF EEN MINDERE DAG ,EN TEGEN OKTAY KAN DAT NIET.
EN DION DAT IS GEWOON EEN PUBLIEKS LIEVELING WAT EEN BEUKER,
IK HOOP DAT HIJ DAT OOK TEGEN DAVE DOET .
VERDER MARTYN EN NICK WEDEROM EEN GOED GALA :wink:

Anonymous
24-10-2005, 17:00
erg naar m'n zin gehad gister!!!

ps: vraagje aan Dave Paul: waarom maakte je geen sweep toen je die kimura had??

BLACKJACK
24-10-2005, 17:38
erg naar m'n zin gehad gister!!!

ps: vraagje aan Dave Paul: waarom maakte je geen sweep toen je die kimura had??

ja die wou ik ook maken maar mijn arm zat helemaal onder gel van Dion zijn haar zijn arm gleed ervan gewoon van af dus ja maar ik zeg het alvast erbij voordat mensen rare dingen gaan denken ik gebruik het niet als smoes omdat ik verloren heb als ik er echt mee zat moest ik gewoon stoppen maar dat zat er niet in ik ga niet zeiken om zoiets ik wil graag vechten en niet zeuren maar goed Dion is gewoon een paar klasses hoger als mij het is me eerste echte prof partij dus maar goed na 2H2H ga ik er ff tussenuit en als ik terug kom dan wil ik eerst tegen Dion een rematch voordat ik verder ga (als het mogelijk is) dit is niet met haat bedoeld ofzo ik heb veel respect voor Dion door hem heb ik meer motivatie gekregen dus ik bedank hem ook daarvoor het is ook een toffe gozer hij heeft geen attitude hij is gewoon relaxed dat vindt ik nou echt toffe vechters die na de wedstrijd gewoon weer kunnen lachen
Maar goed hier heb ik van geleerd Dion is super in G'nP er kwamen een paar goeie stoten door damnz wat slaat die Dion hard haha maar ik heb er weer een nieuwe ervaring bij en "that's what sport is all about you win some and you lose some but you'll live to fight another day"
ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten gisteren Nicky en Martijn zijn goed bezig en het publiek was vet next time better peace out

groetjes DAVE PAUL

Luka
24-10-2005, 17:57
.. vond alleen jmmr van fout van scheids van boulus koerie.. hij lag voor op punten en helm zat helemaal gedraait.. schreeuwt die dat helm los moet en tikt die erop dat scheids (die er bovenop zat) de helm eraf deed denkt scheids dat die afklopt.. misschien fout van hem maar scheids kan zelf ook zien dat er geen klem of wat dan ook was..
Ik vond het wel een voorstelbare fout. Altijd jammer als zoiets gebeurd natuurlijk maar met zoiets kun je je nou eenmaal vergissen.

Misschien zou het trouwens beter zijn om helemaal zonder kappen te vechten. Volgens mij zorgen ze regelmatig voor ergernis bij de vechters en is het nut/voordeel ervan niet zo heel groot.

Ik heb me trouwens rot gelachen om de 2 vechters die in de ring gewoon ff met elkaar in discussie gingen :lol: . Ik weet niet meer wie het waren, maar ze stopten even met vechten en begonnen gewoon met elkaar te kletsen. Dus Niels springt ertussen en zegt dat ze knokken moeten i.p.v. lullen. Hahaha... was echt komisch man :mrgreen: .

hahaha ronald dat klopt.. was Ishan.. hij zei wel tegen me dat die gast hem in de tepel zat te bijten en daar was die niet echt blij mee hahaha :D :D :D :D

Maar ik hoor ook heel vaak dat de helmen kut zijn jah.. je hebt er zeer veel last van.. staan valt wel mee maar op de grond is het zeer irritant.. helm draait te snel dus heb je hem scheef op je kop waardoor je bijv nix ziet..

En ik vind dat er een tijdlimiet moet komen voor op de grond.. zonder dat er wat gebeurt en dan weer moet gaan staan want je zag in de wedstrijden van 1 minuut als iemand een punt heeft gepakt en ligt bovenop dan houd die hem vast tot het einde.. en dat is zonde.. zag je jmmr genoeg gister ook vaak

Christophe
24-10-2005, 18:32
Het was inderdaad weer een topgala, zeker de moeite waard (om bijvoorbeeld uit België naar te komen kijken). :wink:

Niek heeft weer bewezen dat hij in de ring thuishoort. Tjonge, tjonge, wat kan die kerel knokken. En dansen deed 'ie ook niet slecht! :wink:
Spijtig van Bram, ik vond dat hij mooi technisch vocht, maar hij kreeg wel een behoorlijke slagenregen te verwerken. Ik had het zolang niet volgehouden! :? Volgende keer beter Bram!

Ik sta nog versteld van die slam op Ludo Bolvin ... recht voor m'n neus, en onwezelijk hard! Knap dat hij nog op z'n eigen benen de ring uit kon wandelen. Hij kroop door de touwen en het zag er naar uit dat hij naar de grond ging springen (geen goed idee na zo'n slam), maar gelukkig had Martijn het gezien. Hij pakte 'm op en zette hem veilig op de grond. Vond ik echt mooi, dat "de vechter en zijn veiligheid gaan voor" is zeker geen gelul, top van Martijn!

Het gala was echt goed georganiseerd daar in de Kei. Lekker veel partijen die elkaar op een strakke en vlotte manier opvolgden ... proficiat Martijn en Nicky (en aangename kennismaking Nicky :wink: )!

The Bulldog
24-10-2005, 18:45
erg naar m'n zin gehad gister!!!

ps: vraagje aan Dave Paul: waarom maakte je geen sweep toen je die kimura had??

ja die wou ik ook maken maar mijn arm zat helemaal onder gel van Dion zijn haar zijn arm gleed ervan gewoon van af dus ja maar ik zeg het alvast erbij voordat mensen rare dingen gaan denken ik gebruik het niet als smoes omdat ik verloren heb als ik er echt mee zat moest ik gewoon stoppen maar dat zat er niet in ik ga niet zeiken om zoiets ik wil graag vechten en niet zeuren maar goed Dion is gewoon een paar klasses hoger als mij het is me eerste echte prof partij dus maar goed na 2H2H ga ik er ff tussenuit en als ik terug kom dan wil ik eerst tegen Dion een rematch voordat ik verder ga (als het mogelijk is) dit is niet met haat bedoeld ofzo ik heb veel respect voor Dion door hem heb ik meer motivatie gekregen dus ik bedank hem ook daarvoor het is ook een toffe gozer hij heeft geen attitude hij is gewoon relaxed dat vindt ik nou echt toffe vechters die na de wedstrijd gewoon weer kunnen lachen
Maar goed hier heb ik van geleerd Dion is super in G'nP er kwamen een paar goeie stoten door damnz wat slaat die Dion hard haha maar ik heb er weer een nieuwe ervaring bij en "that's what sport is all about you win some and you lose some but you'll live to fight another day"
ik hoop dat iedereen heeft kunnen genieten gisteren Nicky en Martijn zijn goed bezig en het publiek was vet next time better peace out

groetjes DAVE PAUL

Respect Dave voor je toelichting.

Super sportief, OUS!

mama
24-10-2005, 18:47
Some pics grom this event???

soon ( i Hope)

Anonymous
24-10-2005, 18:51
@blackjack thannx voor je reactie man respect....

Johan H
24-10-2005, 18:54
vond het ook wel gezellig,,,,super gala,heb eerste gewonnen maar 2e verloren :( ach jah weer een ervaring rijker :wink:

Ronald
24-10-2005, 18:57
vond het ook wel gezellig,,,,super gala,heb eerste gewonnen maar 2e verloren :( ach jah weer een ervaring rijker :wink:
Ben jij Johan Kleinhuis?

Johan H
24-10-2005, 19:01
ja dat ben ik :oops:

m.g
24-10-2005, 19:10
Wat ik ook nog wel tof vond was dat er een RING-bouwer meedeed en z'n eerste partij nog won ook. Die gozer was de ring aan het opbouwen en wilde eigenlijk ook wel meedoen. Vond het een tof verhaal om te horen helemaal na die winst... :lol: Weet alleen z'n naam niet meer.....

mama
24-10-2005, 19:11
Kali vd Kimmenade (maeng ho)

m.g
24-10-2005, 19:17
Thnx....

En marieke heb je een goede foto gemaakt van Dion voordat Nicky weer die gare foto van Dion met z'n rode haar op een flyer zet!!

Shooto Holland
24-10-2005, 19:19
Kees Bezems heeft aangegeven dat Kali zowiezo de volgende keer ook weer meedoet en nog meer jongens van zijn sportschool :D

Marco (scheids)
24-10-2005, 19:28
Wat ik ook nog wel tof vond was dat er een RING-bouwer meedeed en z'n eerste partij nog won ook. Die gozer was de ring aan het opbouwen en wilde eigenlijk ook wel meedoen. Vond het een tof verhaal om te horen helemaal na die winst... :lol: Weet alleen z'n naam niet meer.....

Het leuke was, dat ie dat de dag ervoor ook al had gedaan in Middelburg, alleen toen was het een MT partij ... volgens mij was dat de eerste keer dat ie in de ring stond !!!

Ronald
24-10-2005, 20:01
ja dat ben ik :oops:
Waarom heet je dan niet Johan the submitter? :lol:

Johan H
24-10-2005, 20:06
kheb geen idee

hahahaha vond het wel leuk klinken,meer niet :wink:

vond het erg jammer dat ik zo slordig vocht,was niet echt wat je
op een training leerde :? maarjah,zie de volgende keer wel weer,,,,

Justinian
24-10-2005, 20:07
kheb geen idee

hahahaha vond het wel leuk klinken,meer niet :wink:

vond het erg jammer dat ik zo slordig vocht,was niet echt wat je
op een training leerde :? maarjah,zie de volgende keer wel weer,,,,
Je hebt een paar mooie partijen neergezet! In die laatste partij sloeg je je tegenstander mooi met een backfist neer, die zat er hard op :D Top!

Johan H
24-10-2005, 20:09
tog bedankt justi,,,,,, :wink: :lol:

flip
24-10-2005, 20:15
Kees Bezems heeft aangegeven dat Kali zowiezo de volgende keer ook weer meedoet en nog meer jongens van zijn sportschool :D

stuur hem dan wel eerst de regels van het shooto.... die man snapt er helemaal niets van. Ik heb nog nooit zulke onzinnige dingen uit een hoek gehoord:

"He scheids, mag hij met zijn onderarm op zijn keel duwen? Waar slaat dat nou op??? Zo kunnen we net zo goed ultimate fighting gaan doen"

:roll:

Ronald
24-10-2005, 20:29
Je hebt een paar mooie partijen neergezet! In die laatste partij sloeg je je tegenstander mooi met een backfist neer, die zat er hard op :D Top!
Justi = correct. Was volgens mij ook de eerste keer dat Niek Tromp 5 tellen kreeg toch? Was in ieder geval heel erg verrassend.

Christophe
24-10-2005, 20:42
Je hebt een paar mooie partijen neergezet! In die laatste partij sloeg je je tegenstander mooi met een backfist neer, die zat er hard op :D Top!
Justi = correct. Was volgens mij ook de eerste keer dat Niek Tromp 5 tellen kreeg toch? Was in ieder geval heel erg verrassend.

Hij kreeg de 5 tellen, maar hij had ze eigenlijk niet nodig. Die kerel kan wel incasseren, hij stond ook gelijk terug recht. Maar het was inderdaad een heel verrassende backfist.

Trouwens ook een aangename kennismaking Ronald, alleen een beetje rommelig. Ik was op Niek aan 't wachten, en hij kwam er net aan. Volgende keer babbelen we wat langer, okay! Ik weet je nu alvast te herkennen! :wink:

RisingSun
24-10-2005, 20:44
Kees Bezems heeft aangegeven dat Kali zowiezo de volgende keer ook weer meedoet en nog meer jongens van zijn sportschool :D

stuur hem dan wel eerst de regels van het shooto.... die man snapt er helemaal niets van. Ik heb nog nooit zulke onzinnige dingen uit een hoek gehoord:

"He scheids, mag hij met zijn onderarm op zijn keel duwen? Waar slaat dat nou op??? Zo kunnen we net zo goed ultimate fighting gaan doen"

:roll:

Haha ja die begreep er weinig van, enkele quotes :
"ey scheids, we hebben een punt he! Hij ligt bovenop! ( toen zat ie in de guard :P )
"pak em met beide armen vast om zn middel! ( terwijl ie een wurging kreeg :wink: )

Maar wel vet om te horen dat ie zo ff de ring in stapt!! fight spirit!

Anonymous
24-10-2005, 20:48
Team Duncan is goed bezig :lol:

d0d0
24-10-2005, 20:51
Kees Bezems heeft aangegeven dat Kali zowiezo de volgende keer ook weer meedoet en nog meer jongens van zijn sportschool :D

stuur hem dan wel eerst de regels van het shooto.... die man snapt er helemaal niets van. Ik heb nog nooit zulke onzinnige dingen uit een hoek gehoord:

"He scheids, mag hij met zijn onderarm op zijn keel duwen? Waar slaat dat nou op??? Zo kunnen we net zo goed ultimate fighting gaan doen"

:roll:

Haha ja die begreep er weinig van, enkele quotes :
"ey scheids, we hebben een punt he! Hij ligt bovenop! ( toen zat ie in de guard :P )
"pak em met beide armen vast om zn middel! ( terwijl ie een wurging kreeg :wink: )

Maar wel vet om te horen dat ie zo ff de ring in stapt!! fight spirit!

Die hoek was niet erg goed nee, mischien eerst een keer de regels doornemen? :roll:

Boem Boem
24-10-2005, 21:11
Ik wou even zeggen dat ik het een prima gala vond; vooral de sfeer, supporters en de vechters zijn allemaal stuk voor stuk kanjers in mijn ogen!!

Ik vond het een hele ervaring om daar te vechten.......in de toekomst wil ik zeker vaker vechten op zulke gala's! Ben overigens benieuwd naar het verslag en de fotos'.....en natuurlijk de dvd.

Daarnaast vele members van MF gesproken en dat is natuurlijk altijd gezellig........top!

Mensen tot de volgende keer:


Osu

Christiaan


ps: keep up the good work Shooto Holland

Shooto Holland
24-10-2005, 21:14
Het is heel fijn om te horen dat iedereen zo tevreden is. En de punten die verbeterd kunnen worden zullen we ook keihard aan werken.

Boem Boem
24-10-2005, 21:16
Chris zou z'n nick moeten veranderen van "Boem Boem" naar "Boem" :lol: .
Erg jammer voor Bram, maar op naar de volgende partij Bram.

Gewoon weer heel veel mooie partijen gezien en een gezellige avond gehad :D .

@ Ronald: ha ha ha: ik zal mijn Nickname veranderen...... :wink:

Johan H
24-10-2005, 21:35
ey chris heb wel genoten van je partijen,ik ben
het ook met je eens dat de sfeer op het gala
gewoon weg super was,echt hoor heel gezellig:
allemaal schreeuwen als gekken en iedereen
kreeg een waardig applaus,netjes :D

Ton
24-10-2005, 21:42
Wat ik ook nog wel tof vond was dat er een RING-bouwer meedeed en z'n eerste partij nog won ook. Die gozer was de ring aan het opbouwen en wilde eigenlijk ook wel meedoen. Vond het een tof verhaal om te horen helemaal na die winst... :lol: Weet alleen z'n naam niet meer.....

Wat voor achtergrond heeft die jongen qwa trainingen e.d. dan?

zo te horen weer wat gemist doordat ik met mn brakke kop in bed lag...

Ronald
24-10-2005, 22:35
Trouwens ook een aangename kennismaking Ronald, alleen een beetje rommelig. Ik was op Niek aan 't wachten, en hij kwam er net aan. Volgende keer babbelen we wat langer, okay! Ik weet je nu alvast te herkennen! :wink:
Hahaha... komt goed :lol: . Leuk je in ieder geval eens ontmoet te hebben :D .

Silat
24-10-2005, 22:46
Ik ben al vanaf de eerste keer (3 jaar terug of zo) aan Shooto verslaafd geraakt. Echt top, met je neus aan de ring, eigenlijk alleen maar "echte" vecht fans en niet dat grote publiek dat alleen maar "trek z'n kop d'r af roept", al zat er wel een voor me :lol:

En een goede organisatie met hele relaxte gasten. Goeie kantine en anders eten uit de keuken van Martijns familie :D

Elke keer zie je weer dezelfde gezichten terug, leuk man, goede sfeer!

We zijn hier echt goed bezig in vechtsportland :wink:

En ja we hebben die amateurs nodig om het groot te maken, die helm heeft z'n nadelen, maarja eat it.

en Pro Shooto Rules!!

Deuce
24-10-2005, 22:48
Silat houd je gewoon je kop en kom je afspraken na :wink:


*wacht* :lol:

Anonymous
25-10-2005, 12:23
he allemaal ik wil iedereen bedanken voor de felicitatie´s
Ook wil ik iedereen bedanken voor de aanwezige support
de jongens/meisjes uit giesbeek,westervoort,wageningen, deventer,elst,
kleve,collega´s uit schaarsbergen en arnhem zelf en iedereen die er verder nog bij aanwezig was.
het was weer een top avond,goede organisatie weer martijn en nicky
ook thx to alle trainingsmaatjes tatsujin dojo,sandow worstelen en boxschool muscular. zeker ook de trainers martijn,andy en willem.
verder wil ik dave ook bedanken voor zijn sportive reactie
ik hoop dat hij een goede leuke partij neerzet tegen ac die hij zeker gaat winnen op het gala van 2h2h, suc6 daar dave en alle anderen vc de groot.
oessssss tot het volgende gala weer groeten dion staring

Anonymous
25-10-2005, 12:26
he buurman je had toch weer gelijk met je voorspelling
hopenlijk het volgende gala ook zo tegen dave dalgliesch.
aan de support ligt het zeker niet tot zondag weer

a.s.c.
25-10-2005, 12:34
Het was weer een supergala,

Niek Tromp evenals Hans Stringer waren weer eens oppermachtig, klasse mannen.. de slam van romano was gewoon eng.. :wink: jammer voor brammetje maar ik vond wel dat hij het ontzettend lang volhield want die oktay kan meppen zeg :shock: kortom een supergala

Iwan
25-10-2005, 12:55
he allemaal ik wil iedereen bedanken voor de felicitatie´s
Ook wil ik iedereen bedanken voor de aanwezige support
de jongens/meisjes uit giesbeek,westervoort,wageningen, deventer,elst,
kleve,collega´s uit schaarsbergen en arnhem zelf en iedereen die er verder nog bij aanwezig was.
het was weer een top avond,goede organisatie weer martijn en nicky
ook thx to alle trainingsmaatjes tatsujin dojo,sandow worstelen en boxschool muscular. zeker ook de trainers martijn,andy en willem.
verder wil ik dave ook bedanken voor zijn sportive reactie
ik hoop dat hij een goede leuke partij neerzet tegen ac die hij zeker gaat winnen op het gala van 2h2h, suc6 daar dave en alle anderen vc de groot.
oessssss tot het volgende gala weer groeten dion staring

Dion, ik vond het supergezellig weer eens met je te babbelen man. Wat hebben we toen gelachen he in Bristol!
Proficiat met je overwinning!

BLACKJACK
25-10-2005, 13:39
he allemaal ik wil iedereen bedanken voor de felicitatie´s
Ook wil ik iedereen bedanken voor de aanwezige support
de jongens/meisjes uit giesbeek,westervoort,wageningen, deventer,elst,
kleve,collega´s uit schaarsbergen en arnhem zelf en iedereen die er verder nog bij aanwezig was.
het was weer een top avond,goede organisatie weer martijn en nicky
ook thx to alle trainingsmaatjes tatsujin dojo,sandow worstelen en boxschool muscular. zeker ook de trainers martijn,andy en willem.
verder wil ik dave ook bedanken voor zijn sportive reactie
ik hoop dat hij een goede leuke partij neerzet tegen ac die hij zeker gaat winnen op het gala van 2h2h, suc6 daar dave en alle anderen vc de groot.
oessssss tot het volgende gala weer groeten dion staring

ik ga me best doen Dion!!!!!
Jij ook super veel succes tegen Dave Dalgiesh
Tot de volgende keer groetjes Dave Paul

OSU

Boem Boem
25-10-2005, 18:11
ey chris heb wel genoten van je partijen,ik ben
het ook met je eens dat de sfeer op het gala
gewoon weg super was,echt hoor heel gezellig:
allemaal schreeuwen als gekken en iedereen
kreeg een waardig applaus,netjes :D

Hey Johan, jammer dat ik je niet even heb gesproken; hopenlijk een volgende keer. Heb je laatste partij wel gezien en vond dat je goed draaide......top!!

We spreken elkaar.......

Osu

Chris

Johan H
25-10-2005, 22:55
ey chris leuk dat je dat zegt,en heel erg bedankt voor je berichie,las hem veel te laat sorry,maar we spreken elkaar zeker nog wel een keer,kom wel een keer weer langs bij roy en dan praten we verder :wink:

d0d0
25-10-2005, 23:36
Het was trouwens weer een SUPER gala,
TOP Martijn en Nicky!, :D

Anonymous
26-10-2005, 11:47
he was zeker leuk je weer te zien we moeten snel weer eens naar het buitenland bristol, was goed. nu weer naar polen ofzo hahaha
wanneer komen jullie weer eens langs in d´ter
groeten in tot gauw weer

Iwan
26-10-2005, 11:54
he was zeker leuk je weer te zien we moeten snel weer eens naar het buitenland bristol, was goed. nu weer naar polen ofzo hahaha
wanneer komen jullie weer eens langs in d´ter
groeten in tot gauw weer

Hahaha, da's waar ook joh. De cursus Pools die we van jou hebben gehad in Bristol hahaha!

Marco (scheids)
26-10-2005, 12:33
he was zeker leuk je weer te zien we moeten snel weer eens naar het buitenland bristol, was goed. nu weer naar polen ofzo hahaha
wanneer komen jullie weer eens langs in d´ter
groeten in tot gauw weer

Hahaha, da's waar ook joh. De cursus Pools die we van jou hebben gehad in Bristol hahaha!

Weet je zeker dat dat Pools was en geen Grieks .... :lol:

Anonymous
26-10-2005, 18:38
nou de voorspelling is uitgekomen !!! dion gewonnen ,maar ik heb zeker respect voor dave die zijn verlies heel sportief als een echtte sportman oppakte ,zeer profesioneel veel sucses met je toekomstige partijen gaat zeker goedkomen!! namens de fanclub dion staring uit arnhem .
martijn ook jij bedankt want jij fikst het iedere keer weer om dion in topvorm te krijgen die niet iedere keer door zijn werk regelmatig kan trainen kom wat vaker naar arnhem toe kun je ook wat van ons leren haha. tot in alkmaar !!

BLACKJACK
26-10-2005, 18:52
nou de voorspelling is uitgekomen !!! dion gewonnen ,maar ik heb zeker respect voor dave die zijn verlies heel sportief als een echtte sportman oppakte ,zeer profesioneel veel sucses met je toekomstige partijen gaat zeker goedkomen!! namens de fanclub dion staring uit arnhem .
martijn ook jij bedankt want jij fikst het iedere keer weer om dion in topvorm te krijgen die niet iedere keer door zijn werk regelmatig kan trainen kom wat vaker naar arnhem toe kun je ook wat van ons leren haha. tot in alkmaar !!

bedankt jongens!!!
ik zeg altijd maar als je een echte vechter wilt zijn moet je je verlies kunnen toegeven daardoor krijg je meer respect van mensen ja toch!
en alles gaat hoop ik wel goed komen ik ben net 21 jaar geworden ik heb nog een aantal jaren te gaan maar kwa ervaringen heb ik weer wat bij geleerd en dit hoort er gewoon bij maar iedergeval tot volgende keer.

ps jullie kunnen wel juichen zeg ey toen Dion opkwam mijn oorsterkte is iets minder geworden door al dat gejuich van jullie hahahaha :D maar daar zal Dion zeker blij mee zijn met zulke fans klasse.

groetjes Dave Paul

Wheelie
26-10-2005, 19:21
dave en dion, echt top en sportief hoe jullie met elkaar om gaan.
zo hoort het

RESPECT

Shooto Holland
26-10-2005, 20:36
Geweldig om het zo te lezen!

Groeten,

Nicky

Ben
27-10-2005, 17:43
wist niet dat jij lezen kon :lol:

Anonymous
27-10-2005, 18:13
haaha cursusje pools was goed he volgende x leer ik je nog wel meer
als ik geen wedstrijden heb ga ik weer een x kijken bij de oosterburen

was je pas 21jr, dave??? goede zaak nog zo jong nl hoort zeker
nog van hem en ja verliezen hoort erbij het maakt je ook sterker
als je er weer van leert. maar dat komt wel goed bij jou

en omgaan met respect naar elkaar zo hoort het toch?? we zijn alle
2 sporters die allebij alles en alles zouden geven voor de overwinning
en echter kan er maar 1 winnen
voor de rest is het niet de bedoeling dat we elkaar gaan haten
dat is sport he

BLACKJACK
27-10-2005, 19:27
haaha cursusje pools was goed he volgende x leer ik je nog wel meer
als ik geen wedstrijden heb ga ik weer een x kijken bij de oosterburen

was je pas 21jr, dave??? goede zaak nog zo jong nl hoort zeker
nog van hem en ja verliezen hoort erbij het maakt je ook sterker
als je er weer van leert. maar dat komt wel goed bij jou

en omgaan met respect naar elkaar zo hoort het toch?? we zijn alle
2 sporters die allebij alles en alles zouden geven voor de overwinning
en echter kan er maar 1 winnen
voor de rest is het niet de bedoeling dat we elkaar gaan haten
dat is sport he

ja precies als alle vechters nou eens zo zouden denken dat zou pas vet zijn
21 jaar wat dacht jij dan zo oud zie ik er toch niet uit ik denk zal me glad scheren dan zie ik er nog jong uit hahaha.
ey veel succes tegen dalgiesh G'nP em of submission een van de twee ga je winnen.

Groetjes DAVE PAUL