PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter seizoen 2 Aflevering 10 ***SPOILER***



Ralph
25-10-2005, 14:34
Supervette aflevering!

Echt goed dat alle vechters de kans kregen om hun favoriete tegenstander uit te kiezen voor de halve finales.
En Luke... man. Echt niet verwacht dat hij in de finale zou komen te staan. Echt een kneiterharde knie die KO.
En de volgende aflevering lijkt ook alweer een harde mooie pot te worden als je die voorstukjes zo ziet. Ik ben erg benieuwd wat die Keith allemaal kan.

redjuh
25-10-2005, 17:11
LUKE roeleert!

volgens mij ging in het allerlaatste reclamefilmpie rashaad vol op een scheen van Keith...

we'll see. ik vond deze aflevering top!

Mike
25-10-2005, 17:39
top partij!!

Luke is link :lol:

echt een vette knie en luke heeft ook een harde chin man!

heb echt zin in de volgende aflevering

Mike
25-10-2005, 17:52
toen rashad ging huilen moest ik echt lachen! Goede grap man , al die gasten trapte er ook in!

Wheelie
25-10-2005, 18:33
toen rashad ging huilen moest ik echt lachen! Goede grap man , al die gasten trapte er ook in!

dat was wel lachen ja :lol:

vette aflevering en mooie partij

hoop wel dat jason door kan vechten

Ronald
26-10-2005, 21:30
Ik ben wel benieuwd hoe dat uit gaat pakken als Hughes bij Rashad in de hoek gaat staan :o .

inc
26-10-2005, 22:26
was zeker een vette aflevering... vindt zoiezo de partijen van de middelweights vet..vindt de heavyweights wat tegen vallen.

had een tijdje geleden als ergens gelzen wie er in de finale zouden zitten... tot nu toe klopt het allemaal...
zal t maar niet verklappen...is de lol er zo snel van af...

Dennuz
27-10-2005, 11:05
Was zeker een mooie aflevering en een vette partij.

Zou me niks verbazen als Rashad zegt dat hij Matt niet in zijn hoek wil hebben..

redjuh
27-10-2005, 12:16
nou je zag rashad in de reclames erna flink aan het rossen toch?

m.g
28-10-2005, 03:28
Heb net pas de aflevering gezien. Dikke episode weer vond Luke weer goed vechten zowel op de grond als staand. Die Sam raakte hem wel vol op z'n kaak met die rechtse, en hij herstelde ook erg goed van die klap die hij te voorduren kreeg.

Mischien wordt het dan toch nog wat met dit Seizoen k#t begin maar een vet einde.....

Ps. Die Rashad moet acteur worden... :lol:

En die sluik reclame is ook echt slecht... "hey neem jij dat blik mee naar huis, en jij brad moet jij er ook 1." "ja graag hmm heerlijk" lijkt wel op TELSELL... :lol:

Emilio
28-10-2005, 20:25
vette aflevering! Luke owns! heerlijk! Looks like a nerd, fights like a beast!

Remco
29-10-2005, 11:35
Luke maakt de hele serie goed!!! Hij is een ultra-veganistische nerd, maar een vechter in hart en nieren. Erg leuk dat ie door is!!!

Overigens, dat acteren. Bij nadere inspectie viel me op dat iedereen verbaasd keek toen Rashad binnen kwam, behalve Keith! Die had me een grijs op zijn smoel staan. Zou hij het door hebben gehad of is ie gewoon leipo?

Justinian
29-10-2005, 11:56
Overigens, dat acteren. Bij nadere inspectie viel me op dat iedereen verbaasd keek toen Rashad binnen kwam, behalve Keith! Die had me een grijs op zijn smoel staan. Zou hij het door hebben gehad of is ie gewoon leipo?
:lol: dat viel mij ook op! Ik denk dat hij het gewoon door had.

p diddy
29-10-2005, 13:01
serie is echt vet!!!!!

Anonymous
29-10-2005, 19:26
Luke maakt de hele serie goed!!! Hij is een ultra-veganistische nerd, maar een vechter in hart en nieren. Erg leuk dat ie door is!!!

Overigens, dat acteren. Bij nadere inspectie viel me op dat iedereen verbaasd keek toen Rashad binnen kwam, behalve Keith! Die had me een grijs op zijn smoel staan. Zou hij het door hebben gehad of is ie gewoon leipo?

ja...dat vond ik ook vaag!. ik keek t de eerste keer en had ook niet door dat t nep was... heb toen t filmpie stel gezet en die keith verrot gescholden...hij was echt de enige die aan t grijzen was...
toen ik hoorde dat het nep was heb ik mij woorden weer terug genomen...

ICON
29-10-2005, 20:32
Luke maakt de hele serie goed!!! Hij is een ultra-veganistische nerd, maar een vechter in hart en nieren. Erg leuk dat ie door is!!!

Overigens, dat acteren. Bij nadere inspectie viel me op dat iedereen verbaasd keek toen Rashad binnen kwam, behalve Keith! Die had me een grijs op zijn smoel staan. Zou hij het door hebben gehad of is ie gewoon leipo?

ja...dat vond ik ook vaag!. ik keek t de eerste keer en had ook niet door dat t nep was... heb toen t filmpie stel gezet en die keith verrot gescholden...hij was echt de enige die aan t grijzen was...
toen ik hoorde dat het nep was heb ik mij woorden weer terug genomen...

oh dat zal keith leuk vinden!