PDA

View Full Version : bjj in tilburg



Anonymous
25-10-2005, 19:08
Voor de mensen die interresse hebben is er nou ook braziliaans jiu jitsu in Tilburg.

de trainingstijden zijn op
woensdag van 20:00 tot 22:00
vrijdag van 20:00 tot 22:00

de locatie is Buurthuis Soekmekaar
Generaal Kockstraat 2/A
5025 BB Tilburg

Jochem
25-10-2005, 20:08
wie geeft er les? overigens was er al BJJ in tilburg, bij ooms meen ik.

Christophe
25-10-2005, 22:42
wie geeft er les? overigens was er al BJJ in tilburg, bij ooms meen ik.

En heeft 'ie tornooi-ervaring? :lol: :lol: :lol:

Anonymous
25-10-2005, 23:35
jij met je toernooi ervaring :wink:

Christophe
26-10-2005, 08:22
:wink:

Anonymous
26-10-2005, 13:09
bij ooms is er geen bjj meer, wij zijn verhuist naar de bovengenoemde locatie.
Er geven 2 hele goede blauwe banders les die al ruime wedstrijd ervaring hebben.

Deuce
26-10-2005, 13:17
Zucht...................WIE DAN!


Pffffffffffffffffffffffffff zet je je auto ook te koop zonder enige info erbij....for god sake

Anonymous
26-10-2005, 15:03
de 2 blauwe banders zijn zohair en richard

Deuce
26-10-2005, 15:05
zucht....

Jochem
26-10-2005, 15:43
die zohair heb ik eens mee gerold bij ooms, goeie kerel. Ik kom wel binnenkort keertje langs, kom er net achter dat et 400 meter bij me vandaan is ;)

Ben
26-10-2005, 18:25
ja en weet je wie knabel n babbel

Anonymous
26-10-2005, 23:34
Zohair is vorig jaar op het Dutch Open 1e geworden in de White belt -73 klasse. Niet lang daarna heeft hij zijn blauwe band behaald.

Anonymous
27-10-2005, 03:04
Door wie wordt hijzelf getraind?

Amazing James
27-10-2005, 13:09
Door wie wordt hijzelf getraind?

Door Richard die eerst bij ons (Cadu) trainde en bij Ooms lesgaf. Normaal gesproken kwamen die jongens 1 keer in de zoveel tijd bij ons langs in Oss, maar ik heb ze al tijdje niet meer gezien.

Anonymous
27-10-2005, 14:08
vond Cadu dat ok dan dat hij de technieken die hij bij hem leert bij een andere bjj club uitlegt?

Ik zou het niet fijn vinden als ik bijvoorbeeld in Cadu's schoenen zou staan, maarja das mijn mening en wie ben ik.

Anonymous
27-10-2005, 14:34
Een tefeloonnummer?? Ben uiterst geinteresseerd.

Anonymous
27-10-2005, 15:04
als je meer informatie wil hebben hierover kun je een e-mail sturen naar [email protected] of een keer langs komen kan ook altijd

Anonymous
27-10-2005, 20:45
vond Cadu dat ok dan dat hij de technieken die hij bij hem leert bij een andere bjj club uitlegt?

Ik zou het niet fijn vinden als ik bijvoorbeeld in Cadu's schoenen zou staan, maarja das mijn mening en wie ben ik.

Cadu heeft het toch ook van iemand geleerd. Als iedereen zo denkt leert er niemand wat, je moet toch leren van elkaar en kennis doorgeven...

Amazing James
28-10-2005, 09:10
vond Cadu dat ok dan dat hij de technieken die hij bij hem leert bij een andere bjj club uitlegt?

Ik zou het niet fijn vinden als ik bijvoorbeeld in Cadu's schoenen zou staan, maarja das mijn mening en wie ben ik.

Cadu heeft het toch ook van iemand geleerd. Als iedereen zo denkt leert er niemand wat, je moet toch leren van elkaar en kennis doorgeven...

@Ralph S: Richard was, toen hij nog les gaf bij Ooms, de trainer daar en toen behoorden ze nog onder Cadu, maar ik weet niet zeker of hij nu weer daar les gaat geven.

@guest: Het gaat niet alleen om kennis doorgeven, maar ook om een stuk loyaaliteit naar de trainer toe.

Anonymous
28-10-2005, 09:34
Leg eens uit dan hoe het niet doorgeven van kennis een vorm van loyaliteit is.

Anonymous
28-10-2005, 10:02
He gents, deze discussie gaat werkelijk nergens over. Naast het feit dat Cadu weet dat we in Tilburg actief zijn, kan ik jullie met volle overtuiging melden dat al onze jongens onwijs veel respect hebben voor deze man (incl. Mathieu, Remco en Willem). We zouden niets liever willen dan regelmatig bij Cadu te trainen, alleen is de afstand (naar Oss of Utrecht) een beperkende factor hierin. Het is daarom zeker niet op z'n plaats te impliceren dat we een gebrek aan loyaliteit vertonen. Het is op dit moment, naast een druk bezette baan, voor de meeste van ons gewoonweg niet mogelijk een paar uur in de auto te zitten om te kunnen trainen. We hadden er ook voor kunnen kiezen helemaal met bjj te stoppen....maar helaas is dat geen optie.....eenmaal aan bjj begonnen kom je er de rest van je leven niet meer vanaf....een ware verslaving! :wink:

Anonymous
28-10-2005, 11:05
In deze situatie die jij nu schetst kan ik me het wel voorstellen dat de man het ok vind. :wink: en bjj is idd een verslaving :D

Christophe
29-10-2005, 21:37
He gents, deze discussie gaat werkelijk nergens over. Naast het feit dat Cadu weet dat we in Tilburg actief zijn, kan ik jullie met volle overtuiging melden dat al onze jongens onwijs veel respect hebben voor deze man (incl. Mathieu, Remco en Willem). We zouden niets liever willen dan regelmatig bij Cadu te trainen, alleen is de afstand (naar Oss of Utrecht) een beperkende factor hierin. Het is daarom zeker niet op z'n plaats te impliceren dat we een gebrek aan loyaliteit vertonen. Het is op dit moment, naast een druk bezette baan, voor de meeste van ons gewoonweg niet mogelijk een paar uur in de auto te zitten om te kunnen trainen. We hadden er ook voor kunnen kiezen helemaal met bjj te stoppen....maar helaas is dat geen optie.....eenmaal aan bjj begonnen kom je er de rest van je leven niet meer vanaf....een ware verslaving! :wink:

True!!! Beter zo, dan moeten stoppen! Veel succes jongens! :wink:

Menno
29-10-2005, 21:48
het lijkt mij een goede zaak dat er op steeds meer plaatsen gelegenheden zijn om BJJ te trainen.
Ik hoop dat Haarlem binnenkort ook aan de beurt komt!

Mickey
29-10-2005, 22:08
He gents, deze discussie gaat werkelijk nergens over. Naast het feit dat Cadu weet dat we in Tilburg actief zijn, kan ik jullie met volle overtuiging melden dat al onze jongens onwijs veel respect hebben voor deze man (incl. Mathieu, Remco en Willem). We zouden niets liever willen dan regelmatig bij Cadu te trainen, alleen is de afstand (naar Oss of Utrecht) een beperkende factor hierin. Het is daarom zeker niet op z'n plaats te impliceren dat we een gebrek aan loyaliteit vertonen. Het is op dit moment, naast een druk bezette baan, voor de meeste van ons gewoonweg niet mogelijk een paar uur in de auto te zitten om te kunnen trainen. We hadden er ook voor kunnen kiezen helemaal met bjj te stoppen....maar helaas is dat geen optie.....eenmaal aan bjj begonnen kom je er de rest van je leven niet meer vanaf....een ware verslaving! :wink:

Precies! Veel suc6 met jullie groep jongens!
Spread the gospel! ;)

fireblade900
30-10-2005, 12:38
Suc6 mannen. En ik kom zeker een keer met jochem langs om een potje te rollen.

Anonymous
31-10-2005, 19:15
is prima kerels, dan zien we jullie verschijnen......

Jochem
11-01-2006, 20:03
Uhm, het was al niet meer. Zijn jullie verhuisd?

groeten