PDA

View Full Version : Zaterdag 3 december 2005 Statenhal Congresgebouw Den Haag



Marco (scheids)
26-10-2005, 22:03
Stallion Promotions Zaterdag 3 december 2005 Statenhal Congresgebouw Den Haag

Organisatie: Stallion Events & Promotions

Zaterdag 3 december 2005 Statenhal Congresgebouw Den Haag

Muay Thai: WPKL
Profboksen: SBBN
Freefight: IMA


Hoofdprogramma Muay Thai

John Delgado vs Dewey Cooper (USA)

Gökan Saki vs Eric Zowa

Marco Piqué vs Buakaw Por Puramuk (Thailand)
(Wereldtitelgevecht met elebogen)

Jouad Erraji vs Sangtienoi (Thailand)
(Wereldtitelgevecht )

Aviar Lima vs Panjusuk (Thailand)

Henry Akdeniz vs Dimitrie Sha k u t a (Belarus)
(Wereldtitelgevecht)

Caby Balletine vs Latasia Marzola (USA)

Peter Hoes vs Humby Baxter (USA)

Germaine vs Karla Hood (Engeland)
(Wereldtitelgevecht)

Freefight interland Nederland vs Brazilie

Fatih vs Carlos Baruk

Dave Vader vs Edwardo Marhino

Pislik vs Bruno Cavalho

Profboksen

Harry Duiven vs Lazlon Czene (Hongarije)

Er zal tevens ook een voorprogramma zijn. De promotie gaat officeel morgen van start via diverse media's (TV-krant-Radio enz enz)

Ook zal de website morgen de lucht in gaan.

bron: kickbox.nl

Ronald
26-10-2005, 22:39
Dat ziet er echt goed uit.

marcelt
26-10-2005, 22:41
Zeker. Op de flyer stond organisatie Slamm en was het evenement in Almere????

Anonymous
27-10-2005, 09:18
Ik dacht ook dat het in almere gehouden werd :roll:

Anonymous
27-10-2005, 10:10
Tering vette line up. Henry krijgt het nu wel heel erg zwaar. Succes Henry en de rest van de NEderlanders.

Anonymous
27-10-2005, 10:38
Dit gala is dus in DenHaag op 3 dec IPV 4 dec in Almere??? Wie weet wat het nou is

Highline
27-10-2005, 10:46
hier ben ik zeker bij! ik wist niet dat Sangtienoi ook nog vecht

Wheelie
27-10-2005, 11:08
vette line-up, hoop dat ze iets uitzenden op eurosport

Anonymous
27-10-2005, 13:01
Leuk dat er zoiets word opgezet in Den Haag. Maar ik begrijp niet waarom de promoter geen jongens uit den haag erop heeft staan. Beetje onverstandig zo loop je toch een groot publiek mis. Het zou verstandig zijn als hij Karim el Osrouti zou zetten of Mourad Bouzidi tegen Saki of Sowa. En wat meer jongens uit de sportscholen in den haag.

Marco
27-10-2005, 13:31
mooie lineup, idd raar dat er geen Hagenezen op staan, Henri Harry Hooft is toch ook niet verkeerd om mee te laten doen ?

Ralph
27-10-2005, 13:37
Vette line-up, maar idd raar dat er geen Hagenezen opstaan. Bij TB Den Haag loopt ook wel het één en ander rond....

Anonymous
27-10-2005, 15:52
Dit gala is dus in DenHaag op 3 dec IPV 4 dec in Almere??? Wie weet wat het nou is

zie titel, het is dus den haag 3 december geworden.


er staat nergens in de titel dat dit gala IPV is hoor, maar dat leek me na de matchmaking gezien te hebben wel duidelijk :lol:

vond het gewoon een beetje vaag, maar ben wel blij dat het een dag eerder is ivm sinterklaas :wink:

Marco (scheids)
27-10-2005, 18:44
vond het gewoon een beetje vaag, maar ben wel blij dat het een dag eerder is ivm sinterklaas :wink:

Wat vecht die daar ook dan???

Anonymous
27-10-2005, 23:30
Freefight = IMA ???


Dus niet, de IMA weet van niets !

We doen trouwens niet aan Freefight, maar aan Mixfight, je weet wel, die term die je tegenwoordig overal ziet ... 8-)


G vd Veen

Anonymous
28-10-2005, 09:35
Zie je wel..ik heb ook zo mijn twijfels..Shakouta,Por Pramuk,Panunsjuk etc allemaal op 1 gala is echt TE mooi om waar te zijn,en dat van een promotor die niet bekend is,en dat het niet duidelijk is welke lokatie en datum zette me ook aan het denken...en nu komt Geert al met een onwaarheid.
Ik woon in Den Haag en ga gewoon 3 dec ff kijken of er aan de deur nog kaarten zijn en koop niks vantevoren.

Ovreigens zijn Bouzidi en El Osrouti telefonisch wel gepolst voor dit gala maar is er volgens mij daarna geen contact meer geweest.

Anonymous
28-10-2005, 10:50
Is misschien toch een zorgenpuntje dit gala :?
heb net even gegoogled en op de naam van de organisatie is niets te vinden, bij het programma van de statenhal kon ik op 3 november alleen maar de 'holland innovation beurs'vinden, wat me niet hetzelfde lijk, vreemd verhaal weer?

Marco, hoe defenitief is het allemaal?

misschien komt dat doordat t op 3 december is...

Marco (scheids)
28-10-2005, 10:52
Is misschien toch een zorgenpuntje dit gala :?
heb net even gegoogled en op de naam van de organisatie is niets te vinden, bij het programma van de statenhal kon ik op 3 november alleen maar de 'holland innovation beurs'vinden, wat me niet hetzelfde lijk, vreemd verhaal weer?

Marco, hoe defenitief is het allemaal?

Gaan we weer .... ik heb geen idee, heb mn bron er bij gezet .... ik weet verder helemaal niets van dit gala, maar als er iemand iets van IMA gala´s weet is het GV ... en als die van niets weet heeft de IMA er iig niets mee te maken ....