PDA

View Full Version : Vielvoye vs Akdeniz gaat niet door



Highline
27-10-2005, 16:58
van kickbox.nl gepost door iemand van gym international

VINCENT VIELVOYE MOET NOODGEDWONGEN PARTIJ AFZEGGEN


Vincent Vielvoye zal op het gala in Vlaardingen 5 november a.s. niet kunnen aantreden tegen Henry Akdeniz.
Tijdens een sparringspartij is het neustussenschot van Vincent verschoven. Dit heeft een doktersbezoek uitgewezen. Aanvankelijk schreef de dokter medicatie voor die de zwelling moest doen afnemen. De medicatie heeft niet de gewenste uitwerking gehad, met als gevolg dat de arts een negatief advies heeft afgegeven betreffende zijn aanstaande partij. Als de zwelling is afgenomen zal een k.n.o.-arts het tussenschot corrigeren.

Vincent betreurt het zeer dat hij voor eigen publiek in zijn geboortestad niet kan aantreden tegen Henry Akdeniz.
Inmiddels heeft het management van GYM INTERNATIONAL telefonisch contact opgenomen met de heer Akdeniz en het ongelukkige voorval uitgelegd. Hij toonde zich uiteraard teleurgesteld, maar was begripvol. Beide sportscholen zijn overeengekomen om de partij op een nader te bepalen datum te laten plaatsvinden. Nieuws daarover zal dan ook in in een later stadium bekend worden gemaakt.
De promotor van het gala in Vlaardingen op 5 november a.s. zal zo snel mogelijk proberen om een waardige vervanger te vinden die het kan opnemen tegen Henry Akdeniz.

GYM INTERNATIONAL / FORCE MANAGEMENT

jojo
27-10-2005, 17:43
shit man echt beterschap lijkt me erg pijnlijk trouwens :? brr als ik eraan denk auwie!!!

en hoop dat ze voor henry in zo'n korte tijd een andere tegenstander kunnen vinden

Johan H
27-10-2005, 19:50
jammer,,,was nieuwsgierig naar de winnaar

Marco (scheids)
27-10-2005, 19:56
Jammer .... veel sterkte met je blessure Vincent !!

Paganstars
27-10-2005, 20:07
Jammer, had me een mooie partij geleken! @ vincent beterschap!