PDA

View Full Version : ryan gracie neergeschoten



bryan
27-10-2005, 23:42
lees net op sherdog dat hij in zijn been geschoten is....


Ryan Gracie is in stable condition after accidently being shot in the leg Sunday at the Rio De Janeiro home of his sister, Flavia, reports Graciemag.com. The Gracie is in the Intensive Care Unit of the Saint Bernard Clinic, but is no longer in danger after undergoing a blood transfusion.

According to Ryan's father Robson, who gave an account to Graciefighter.com, Ryan accidently shot himself while handling a firearm. Flavia, whose husband is a police officer, indicated to Graciemag.com that the weapon was hidden under a towel.

"The bullet went into his femur and caused a lot of bleeding," Robson told Graciefighter.com. "In another 10 minutes he would have died if he hadn't gotten to the hosptial."

Following emergency surgery, his bleeding staunched, Gracie received the blood transfusion. "We don't know what is going to happen to his leg or when he will be able to leave the hospital," Flavia told Graciemag.com.

redjuh
28-10-2005, 00:01
DAMN ! vet gaar man. hopen dat t snel beter gaat dan!
stond hij niet gescheaduled binnenkort?

marcelt
28-10-2005, 01:29
Wat is je femur?

Lullig voor hem. ander speelgoed kopen!

Intoxico
28-10-2005, 01:44
de femur is het bot in je bovenbeen

dit is wel 1 van de sterkste botten in je lichaam maar de vraag is of die kogel alleen aders en pezen heeft beschadigd, maar of ook het bot zelf is aangetast door de kogel, en zo ja hoe erg het bot is aangetast

marcelt
28-10-2005, 02:08
Door je bot is niet best lijkt me!

Anonymous
28-10-2005, 07:17
DAMN ! vet gaar man. hopen dat t snel beter gaat dan!
stond hij niet gescheaduled binnenkort?

er waren geruchten dat hij tegen nakamura moest

Tsuki
28-10-2005, 08:31
ik ben toch niet de enige die dit een beetje dom vind ;-)

"accidently shot himself"

Anonymous
28-10-2005, 09:00
ik ben toch niet de enige die dit een beetje dom vind ;-)

"accidently shot himself"

haha ja iets naar rechts of links en zn pik lag eraf. t is net the 8 mile

sportfan
28-10-2005, 09:18
ik ben toch niet de enige die dit een beetje dom vind ;-)

"accidently shot himself"

Je hebt helemaal gelijk dat was ook mijn reactie toen ik het las... en niet een beetje hoor. Wat een eikel (of word ik nu weggehoond door de Gracie-lovers? :lol: )...

HUNTER
28-10-2005, 10:28
om maar met Maxima te spreken: "Hij is een beetje dom"...... :roll:

Mephisto
28-10-2005, 12:37
om maar met Maxima te spreken: "Hij is een beetje dom"...... :roll:

laat dat "beetje" er maar af ... wat een sukkel. Ik snap alleen dat stukje over "hidden under a towel " niet helemaal, probeerde hij het geluid te dempen terwijl hij zijn eigen poot eraf probeerde te schieten of ging hij zich afdrogen dat dat ding eruit viel, ik vind het nogal raar

Emilio
28-10-2005, 13:38
Wat een kluns zeg.