PDA

View Full Version : Minotauro vs Cro Cop confirmed 31 december.



maartenjackie
28-10-2005, 12:39
According to the media Crocop's manager has arranged a fight on December 31st, aponent Antonio Rodrigo Nogueira

source:
http://www.crocop.tk/

Deuce
28-10-2005, 13:23
Hmm niet echt een fight waar ik op zit te wachten...liever crocop vs rampage ofzo....

phranq
28-10-2005, 13:26
Hmm niet echt een fight waar ik op zit te wachten...liever crocop vs rampage ofzo....

Heavyweight vs Middleweight?

Deuce
28-10-2005, 13:27
Sinds wanneer houd pride daar rekening mee?

HUNTER
28-10-2005, 13:46
pfff zo blijven we bezig idd.....

de top drie van pride staat nu toch wel een beetje vast dacht ik zo. Maar goed, als Cropcop weer gesubmit wil worden... why not

Mephisto
28-10-2005, 13:47
Beetje jammer, zo een driemanspoule waar je dan twee jaar aan wedstrijden uithaalt, zie graag weer eens wat vernieuwends. Leve Pride Bushido !

Shytown
28-10-2005, 13:52
Ach is alweer 2 jaar geleden dat deze pot eerder werd gevochten, dus is voor CroCop de kans om te laten zien dat hij vooruit gegaan is op de grond.

m.g
28-10-2005, 14:20
En Wandy vs Arona is gaat ook gebeuren diezelfde avond...


"Wanderlei went to the ring on the ShowFight event in Sao Paulo tonight to announce his fight with Ricardo Arona is confirmed for NYE. Sought out by Graciemag.com´s team, Zé Mario Sperry said Arona is aware."

Wordt dus een avondje rematches....

Mike
28-10-2005, 14:23
ik zie liever Crocop vs Sergei Kharitonov

Of Crocop vs Hunt

Of Hunt vs Sergei Kharitonov

Of Fedor vs Hunt of Kharitonov

Of Alexander Emilianenko vs Hunt of Kharitonov

dan weet je sowieso zeker dat t vuurwerk wordt!

lekker brawlen 8-)

zit niet echt te wachten op de rematch crocop vs nogueria

ICON
28-10-2005, 16:48
ik zie liever Crocop vs Sergei Kharitonov

Of Crocop vs Hunt

Of Hunt vs Sergei Kharitonov

Of Fedor vs Hunt of Kharitonov

Of Alexander Emilianenko vs Hunt of Kharitonov

dan weet je sowieso zeker dat t vuurwerk wordt!

lekker brawlen 8-)

zit niet echt te wachten op de rematch crocop vs nogueria

hoezo niet man. de eerste partij was n zwaar goede partij. cro cop heeft meer ground skills nu ( zal nooit zo goed worden als nogueria maar toch) dit wordt echt wel weer n vette partij.
alexander en hunt komen waarschijnlijk ook nog op de card

Arjan
28-10-2005, 17:22
veeet ik kan me nog heugen dat ik gister of eergister zei, ben benieuwd wie ze nu tegen crocop zetten, ik hoop nog!! en nu zie ik uiteindelijk dat het er nog van gaat komen ook, super vet!!!

smike
30-10-2005, 02:58
Ik vind het ook vette partij: de nummers 2 en 3 ter wereld tegen elkaar!
Standup vs groundskills, prachtig!

En laten we eerlijk zijn: op dit moment is de zwaargewichtendivisie gewoon heel saai, Fedor Cro Cop en Minotauro zijn simpelweg te goed voor de rest.

Nicky
30-10-2005, 10:50
100x liever Alexander Vs Crocop
Nogueira vs Barnett
Crocop Vs Schilt
Barnett vs Kharnitov
Alexander Vs Barnett
Barnett Vs Nogeuira
Alexander Vs Nogueria
Randleman Vs Alexaner

En ga maar door...

De HW division is helemaal niet saai alleen maakt Pride het saai

Mike
30-10-2005, 11:52
100x liever Alexander Vs Crocop
Nogueira vs Barnett
Crocop Vs Schilt
Barnett vs Kharnitov
Alexander Vs Barnett
Barnett Vs Nogeuira
Alexander Vs Nogueria
Randleman Vs Alexaner

En ga maar door...

De HW division is helemaal niet saai alleen maakt Pride het saai

x 2

redjuh
30-10-2005, 12:07
Hunter heeft gelijk. maar als Nog wint issie wel automatisch de #1 contender toch...

Virus
30-10-2005, 12:11
Hmm... kennelijk ben ik één van de weinigen die zich wel kan verheugen op deze rematch...

Mirko en Nog zijn 2 van de 3 beste Heavyweights bij Pride en gezien hun vorige partij (één van de vetste HW-fights tot nu toe) zal het ook deze keer weer een spektakel worden imo...

Ke, ik geef toe dat ze ook andere goede partijen hadden kunnen vaststellen door Mirko, Nogueira, Fedor, Kharitonov, Hunt en/of Alexander op anderen manieren tegen elkaar op te stellen, maar als we het echt over "saai" gaan hebben dan denk ik eerder aan Heavyweights als Werdum, Barnett en Randleman... Respect voor hun prestaties maar ik vind ze saai!

Natuurlijk zijn er meerdere spectaculaire partijen mogelijk, maar ik denk dat de rematch "Crocop vs Nogueira" daar zeer zeker 1 van is!

@ Hunter: helaas voor jou laat Mirko zich deze keer niet submitten maar krijgt Antonio 3 rondes lang flinke klappen (en linker-highkicks) :wink:

redjuh
30-10-2005, 12:16
Nogueira heeft net zo hard aan zijn stand-up gewerkt als cro cop aan zijn ground game in de tussentijd, en nogueira gaat hem weer submitten!

Virus
30-10-2005, 12:21
Nogueira heeft net zo hard aan zijn stand-up gewerkt als cro cop aan zijn ground game in de tussentijd, en nogueira gaat hem weer submitten!
Ik wil met jou wel een weddenschap afsluiten dat deze partij voor CroCop wordt :wink:

Anonymous
30-10-2005, 12:30
maar waar willen jullie die wedstrijd dan zien? downloaden ofzo of betalen jullie bij 'pay and vieuw'??

Sjaak
30-10-2005, 12:35
pfff zo blijven we bezig idd.....

de top drie van pride staat nu toch wel een beetje vast dacht ik zo. Maar goed, als Cropcop weer gesubmit wil worden... why not

Crocop wint dit !

Nickuraba
30-10-2005, 12:49
k ben het met sjaak eens...!

crocop is een stuk beter op de grond geworden en hopelijk zal hij de sub attempts van Nog kunnen weren. In het vorige gevecht was hij dik aan de winnende kant toen hij een domme fout maakte. Ik denkt dat hij geen domme fout meer zal maken en dus zal winnen op... punten!

Btw niks af te doen aan de nette win van Nog, hele gevecht een beating krijgen om op het juiste moment toe te slaan met een sub verdient veel respect uiteraard

redjuh
30-10-2005, 12:52
Nogueira heeft net zo hard aan zijn stand-up gewerkt als cro cop aan zijn ground game in de tussentijd, en nogueira gaat hem weer submitten!
Ik wil met jou wel een weddenschap afsluiten dat deze partij voor CroCop wordt :wink:

best call the bet dude

@ guest... pay per view is niet in nederland, maar omdat wij dat niet hebben, zeggen de japanse bazen dat wij als enige het wel legaal mogen downen

Jay Hoov
30-10-2005, 16:36
Vette rematch.....Ik denk dat Cro Cop deze wint :?

HUNEBED
30-10-2005, 17:07
ik zie liever Crocop vs Sergei Kharitonov

Of Crocop vs Hunt

Of Hunt vs Sergei Kharitonov

Of Fedor vs Hunt of Kharitonov

Of Alexander Emilianenko vs Hunt of Kharitonov

dan weet je sowieso zeker dat t vuurwerk wordt!


dát zijn de betere partijen ja !!!!

maar nog. vs cro-cop wordt dat ook wel...
trouwens peter aerts gaat het (waarsch.) opnemen tegen royce gracie op oudjaarsavond

Justinian
30-10-2005, 17:36
@ guest... pay per view is niet in nederland, maar omdat wij dat niet hebben, zeggen de japanse bazen dat wij als enige het wel legaal mogen downen
LMAO!! :lol:

ICON
31-10-2005, 08:36
ik zie liever Crocop vs Sergei Kharitonov

Of Crocop vs Hunt

Of Hunt vs Sergei Kharitonov

Of Fedor vs Hunt of Kharitonov

Of Alexander Emilianenko vs Hunt of Kharitonov

dan weet je sowieso zeker dat t vuurwerk wordt!


dát zijn de betere partijen ja !!!!

maar nog. vs cro-cop wordt dat ook wel...
trouwens peter aerts gaat het (waarsch.) opnemen tegen royce gracie op oudjaarsavond

dat is K-1 en dat gaat al niet meer door. royce moet tegen n jappaner
is volgens mij dezelfde die van botha won 2 jaar geleden meen ik

The Maniac
31-10-2005, 19:25
Ik was nu niet echt bepaald onder de indruk van Cro Cop hij is heel eendimensioneel hij heeft maar twee dingen een linker high kick en een middel kick meer niet. Barnett won het in mijn ogen als hij even zwaar als CC was. Was toch een 20 kg gewicht verschil hij deed het niet slecht met zijn clinchwerk werken met knieen en stoten en low kicks Cro Cop gaat het niet redden tegen Mino. Nog's standup is beter geworden en zijn conditie is echt stukken beter dan die van CC.

Jochem
31-10-2005, 19:49
Ik was nu niet echt bepaald onder de indruk van Cro Cop hij is heel eendimensioneel hij heeft maar twee dingen een linker high kick en een middel kick meer niet. Barnett won het in mijn ogen als hij even zwaar als CC was. Was toch een 20 kg gewicht verschil hij deed het niet slecht met zijn clinchwerk werken met knieen en stoten en low kicks Cro Cop gaat het niet redden tegen Mino. Nog's standup is beter geworden en zijn conditie is echt stukken beter dan die van CC.

20 kilo in het voordeel van barnett, en barnett zou het winnen als ie 20 kilo lichter was? beetje kromme redenering volgens mij.

The Maniac
31-10-2005, 20:18
ach je weet toch wat ik bedoel :lol:

Nickuraba
31-10-2005, 23:17
dat die eendimensionaal is is bulshit weten we allemaal tis ook nooit goed:p

eerst verdient die het niet tegen nog te knokken, daarna niet tegen fedor, hij zou gepound worden door heath, door igor, en fedor zou zijn hoofd eraf meppen. Daaranaast zou josh hem zo weer submitten. En sommige zeggen zelfs laat Sergei tegen crocop, naah laat sergei dan ook maar wat meer matches draaien als t zo gaat.

hij heeft gewonnen met zijn levertrap, hoge trap, stoten (meerdere malen) submission zelfs eens, en zijn worstelwerk is zeer goed hoor. Coleman en Josh kregen hem tenslotte niet naar de grond, dus hij is wel goed en zeker niet eendimensionaal. Kijk na zijn pot tegen Nog, die ging elke x op zijn kont liggen, is dat niet eendimensionaal dan?

RED SCORPION
01-11-2005, 00:10
pfff zo blijven we bezig idd.....

de top drie van pride staat nu toch wel een beetje vast dacht ik zo. Maar goed, als Cropcop weer gesubmit wil worden... why not
ja, of het kan zijn dat de bel Noguera dit keer niet redt, want we hebben toen allemaal gezien, was de ronde nog 15 sec. geduurd, dan was het over voor Noguera.

Anonymous
01-11-2005, 12:52
Heeft iemand een link, waar ik het complete gevecht tussen cro cop en nogieura kan downloaden? ik heb een alleen een klein highlight filmpje waar nogeura die armklem aanzet. Iemand aub een link? Bij voorbaat dank.

Wheelie
01-11-2005, 12:59
Heeft iemand een link, waar ik het complete gevecht tussen cro cop en nogieura kan downloaden? ik heb een alleen een klein highlight filmpje waar nogeura die armklem aanzet. Iemand aub een link? Bij voorbaat dank.

word lid en PM ronald voor toegang tot ons multi media forum :wink:

jasperchain
01-11-2005, 16:40
Op mmaweekly staan andere geruchten, weet wel niet hoe betrouwbaar die zijn...maar daar staat Huntvs Cro Cop,

check: http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/rumors.asp?articleid=964&zoneid=14

The Maniac
01-11-2005, 16:43
CC vs Nog gaat zeker door staat niet voor niet rumors op Mark Hunt treedt inderdaad op maar tegen wie weten ze nog niet

Virus
01-11-2005, 16:57
Ik was nu niet echt bepaald onder de indruk van Cro Cop hij is heel eendimensioneel hij heeft maar twee dingen een linker high kick en een middel kick meer niet. Barnett won het in mijn ogen als hij even zwaar als CC was. Was toch een 20 kg gewicht verschil hij deed het niet slecht met zijn clinchwerk werken met knieen en stoten en low kicks Cro Cop gaat het niet redden tegen Mino. Nog's standup is beter geworden en zijn conditie is echt stukken beter dan die van CC.
1 van de vreemdste reacties op dit forum ooit imo...
Barnett zoog zwaar tegen Crocop en vocht mega mega saai (clinch en knieën) en hoewel ik vind dat Crocop wel eens beter heeft gevochten, mocht Barnett blij zijn met zijn gewichtsverschil, anders had Mirko wel op andere wijze gewonnen...
Als je echt vindt dat Crocop niet meer kan dan linkerkicks uitdelen, dan moet je maar eens wat meer wedstrijden van `m bekijken...

Crocop vs Nogueira wordt een spannende pot die beide kanten uitkan, maar Nogueira`s stand-up-skills zijn nooit zo goed als die van Mirko... Als Mirko van de grond kan blijven gaat deze pot naar hem...

Mephisto
01-11-2005, 17:40
dat die eendimensionaal is is bulshit weten we allemaal tis ook nooit goed:p

eerst verdient die het niet tegen nog te knokken, daarna niet tegen fedor, hij zou gepound worden door heath, door igor, en fedor zou zijn hoofd eraf meppen. Daaranaast zou josh hem zo weer submitten. En sommige zeggen zelfs laat Sergei tegen crocop, naah laat sergei dan ook maar wat meer matches draaien als t zo gaat.

hij heeft gewonnen met zijn levertrap, hoge trap, stoten (meerdere malen) submission zelfs eens, en zijn worstelwerk is zeer goed hoor. Coleman en Josh kregen hem tenslotte niet naar de grond, dus hij is wel goed en zeker niet eendimensionaal. Kijk na zijn pot tegen Nog, die ging elke x op zijn kont liggen, is dat niet eendimensionaal dan?

Vind dat je gelijk hebt, CC is één van de weinige, zo niet de enige, staande vechters pur sang die die op dit niveau mee kan blijven draaien.