PDA

View Full Version : Fedor is de Sambo Champ 2005 (filmpje)



m.g
28-10-2005, 14:06
Hij wint ongeveer een maand nadat hij Crocop heeft verslagen deze titel.

Check dit filmpje maar. (http://web.mit.edu/mao/Public/fedor_sambo_czech.wmv)

Nog even over die hoofdkappen als Fedor erme kan vechten kunnen de amateurs van Shooto het ook.... :twisted:

ROIDRAGE
28-10-2005, 14:15
mooie shit dat Combat Sambo

Mike
28-10-2005, 14:15
dus toen was zijn hand nog niet beschadigd?!

waarom kon hij dan niet op de rotterdam rumble vechten???

Iwan
28-10-2005, 14:16
Hij wint ongeveer een maand nadat hij Crocop heeft verslagen deze titel.

Check dit filmpje maar. (http://web.mit.edu/mao/Public/fedor_sambo_czech.wmv)

Nog even over die hoofdkappen als Fedor erme kan vechten kunnen de amateurs van Shooto het ook.... :twisted:

Hahaha, scherp opgemerkt!

m.g
28-10-2005, 14:17
Die vraag had ik ook gelijk?!?!

Anonymous
28-10-2005, 14:21
Sambo kan je je hand wel ontzien, in de ring niet? Telkens weer dat gedoe over zijn hand, jezus

Deuce
28-10-2005, 14:23
Ik meen dat dit juist voor dat gevecht met crocopis geweest......

Hij doet t trouwens wel op zn dooie gemakkie :lol:

Mike
28-10-2005, 14:33
Sambo kan je je hand wel ontzien, in de ring niet? Telkens weer dat gedoe over zijn hand, jezus

hoezo tis toch een logische vraag

als hier gesteld wordt dat dit sambo een maand NA het gevecht tegen Crocop is. En bushido was dus maar een paar weken na deze sambo partijen. Dan is t toch logisch dat we ons afvragen waarom hij wel kan vechten op dit sambo toernooi zo vlak na Pride(vs crocop) maar niet fit genoeg is om enkele weken erna op de rotterdam rumble te vechten.

Ik vraag me af of het ooit wel de bedoeling is geweest dat fedor kwam vechten in rotterdam of dat t van begin af aan al duidelijk was dat hij slechts als publiekstrekker werd gebruikt. Begint er steeds meer op te lijken iig.

Emilio
28-10-2005, 14:36
was er voor ook volgens mij.

Mike
28-10-2005, 14:36
was er voor ook volgens mij.

oke dat verklaart een boel

nevermind dan

Ralph
28-10-2005, 15:14
Nee, was erna. Afgelopen weekend was het WK Sambo in Praag.

marcelt
28-10-2005, 15:27
Wel leuk dat hij dat ook nog doet. En leuk filmpje. Verlies je ook als je een tijdje met twee schouders op de grond gehouden wordt?

Heb inderdaad nog een genaaider gevoelover Rdam Rumble. Fedor Lijkt aardig te slaan Alhoewel je bij Bob wel echt hard moet kleunen voor hij omgaat.

Anonymous
28-10-2005, 16:04
Erg mooi om te zien, hij blijft trouw aan zijn roots!

The Bulldog
28-10-2005, 16:35
Nog even over die hoofdkappen als Fedor erme kan vechten kunnen de amateurs van Shooto het ook.... :twisted:

Die redenering snap ik niet helemaal. Want als een topper met hoofdkap kan vechten, kan een amateur het dus ook???

Dat is net zoiets als wanneer Beckham een vrije trap op oude sloffen erin schiet, kan een f-je het ook. :?

Wel cool filmpje trouwens. Fedor met zn Pride-handschoenen

Denk dat ie bedoeld dat Fedor ook niet zeurt over draaiende hoofdkappen en dergelijke.:)

Jochem
28-10-2005, 16:48
Sambo kan je je hand wel ontzien, in de ring niet? Telkens weer dat gedoe over zijn hand, jezus

hoezo tis toch een logische vraag

als hier gesteld wordt dat dit sambo een maand NA het gevecht tegen Crocop is. En bushido was dus maar een paar weken na deze sambo partijen. Dan is t toch logisch dat we ons afvragen waarom hij wel kan vechten op dit sambo toernooi zo vlak na Pride(vs crocop) maar niet fit genoeg is om enkele weken erna op de rotterdam rumble te vechten.

Ik vraag me af of het ooit wel de bedoeling is geweest dat fedor kwam vechten in rotterdam of dat t van begin af aan al duidelijk was dat hij slechts als publiekstrekker werd gebruikt. Begint er steeds meer op te lijken iig.


op zich logische vraag, maar tis gewoon dat ik een beetje moe wordt van telkens weer iets over zijn hand, eerst zegt iedereen dat ie bang is van cro-cop, dat zijn hand een smoesje is, nu zou hij nooit tegen bob gaan knokken? hij was er toch op RR? Zijn hand is gewoon naar de klote, zoals zovele vechters een blessure hebben waardoor ze een of meerdere partijen moeten missen. Hand kapot= hand kapot, niet teveel erachter zoeken, tenzij daar sterke bewijzen voor zijn.

m.g
28-10-2005, 17:28
Nog even over die hoofdkappen als Fedor erme kan vechten kunnen de amateurs van Shooto het ook.... :twisted:

Die redenering snap ik niet helemaal. Want als een topper met hoofdkap kan vechten, kan een amateur het dus ook???

Dat is net zoiets als wanneer Beckham een vrije trap op oude sloffen erin schiet, kan een f-je het ook. :?

Wel cool filmpje trouwens. Fedor met zn Pride-handschoenen

Wat ik daar mee bedoel te zeggen dat de amateur shooto vechters een voorbeeld kunnen nemen aan Fedor, hij vecht in Pride toch duidelijk zonder kap. Maar hij blijft terugaan naar Sambo waar hij ook gewoon met kap op vecht, wat hij eigenlijk helemaal niet hoeft te doen. Hij is toch een icoon in de vechtsport wereld dus is het helemaal niet erg om met een hoofdkap op te vechten.

En het was ook meer een cynische opmerking, na een hele topic over die hoofdkappen....

MMArco
28-10-2005, 19:04
Misschien een domme vraag en in een verkeerde topic, maar wat onderscheid sambo van shooto behalve dat ze een gi aanhebben en niet in een ring staan?

m.g
29-10-2005, 02:20
Hehe eindelijk houdt hij op....... :lol: