PDA

View Full Version : Er is een nieuwe Ringsports



marcelt
29-10-2005, 22:10
Is samengegaan met Muay Thai Magazine, is nu ook dikker alhoewel hij het niet haalt bij Royal Rumble. Daar deed ik langer mee.
Wat staat erin: Interviews: Hans Nijman, Melvin Manhoef en Badr Hari. Badr begint al wat volwassener te worden en praat met wat meer verstand en respect.
Galaverslagen: Pride 25- UFC 52 - afscheid Stefan Veselic -Battle of Arnhem - Rising Sun-
Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.
Al met al weer een fijn blad geworden.

Dennuz
29-10-2005, 22:42
hmm, maybe dat ik maandag toch nog eens kijk bij de Bruna, maar ben toch bang dat ze er een zware concurrent bij hebben gekregen met de Royal Rumble,...

Wheelie
30-10-2005, 01:50
Galaverslagen: Pride 25- UFC 52 .

:shock:

vet :lol:

smike
30-10-2005, 02:55
Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.



:roll: :roll: :roll:

Biiyen
30-10-2005, 03:32
Is samengegaan met Muay Thai Magazine, is nu ook dikker alhoewel hij het niet haalt bij Royal Rumble. Daar deed ik langer mee.
Wat staat erin: Interviews: Hans Nijman, Melvin Manhoef en Badr Hari. Badr begint al wat volwassener te worden en praat met wat meer verstand en respect.
Galaverslagen: Pride 25- UFC 52 - afscheid Stefan Veselic -Battle of Arnhem - Rising Sun-
Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.
Al met al weer een fijn blad geworden.

pride25 en ufc25 was reclame van de dvd's halvegare....

marcelt
30-10-2005, 07:46
OK aanvulling en herstel:

DVD bespreking: UFC 52 en Pride 25

Artikel: Pride Final Conflict; Hoe nu verder? en K1 finale 2005 (voorbespreking) en verslag Rotterdam Rumble.

Sjaak
30-10-2005, 11:17
Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.

Inderdaad allemaal mensen waar ik nog nooit van gehoord hebt :lol:

Marco
30-10-2005, 14:47
Las in het Hans Nijman verhaal dat hij waarschijnlijk tegen Bob Sapp uitkomt in de Arena 2006.......ik heb respect voor Nijman zijn resultaten in het verleden maar hij gaf zelf in het interview al toe dat hij te lang is doorgegaan met zijn wedstrijdcarriere en gaat nu dus waarschijnlijk toch deze uitdaging aan.....het geld zal wel goed zijn maar ik vrees dat hij klappen krijgt van Sapp want hij is nou niet direkt beweegelijk en dat is toch wel een vereiste wil je wat beginnen tegen dhr Sapp....

Oltje
30-10-2005, 15:09
Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.


For real?!?

HUNEBED
30-10-2005, 15:44
ook cool de column van Hoost, met dat verhaal over de alleréérste K-1 !

marcelt
30-10-2005, 17:22
Wat bedoel je OLaf:
1 Staan die columns er echt allemaal in of
2 Marcel is zo dom dat hij deze mensen allemaal niet kent?

Groeten :!:

redjuh
30-10-2005, 18:18
of hij is kenkerdom of hij bedoelt misschien dat ie liever iets van de grotere promotors had gelezen?
evengoed dumb

Kaoklai
30-10-2005, 20:09
Is samengegaan met Muay Thai Magazine, is nu ook dikker alhoewel hij het niet haalt bij Royal Rumble. Daar deed ik langer mee.
Wat staat erin: Interviews: Hans Nijman, Melvin Manhoef en Badr Hari. Badr begint al wat volwassener te worden en praat met wat meer verstand en respect.
Galaverslagen: Pride 25- UFC 52 - afscheid Stefan Veselic -Battle of Arnhem - Rising Sun-
Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.
Al met al weer een fijn blad geworden.


De vechters die je opnoemt als onbetekenend zijn wel in de ogen van veel kenners over de hele wereld de beste die er waren in hun tijd..
En door deze Legendes zijn veel jongens en meisjes van nu geïnspireerd om met vechtsport te beginnen.

1-Zonder verleden heb je geen Toekomst..

2-En zonder Een goed voorbeeld heb je geen doel/streven.

3-respect voor deze toppers uit het Nederlandse vechtsportcircuit

Ush

Justinian
30-10-2005, 21:45
Is samengegaan met Muay Thai Magazine, is nu ook dikker alhoewel hij het niet haalt bij Royal Rumble. Daar deed ik langer mee.
Wat staat erin: Interviews: Hans Nijman, Melvin Manhoef en Badr Hari. Badr begint al wat volwassener te worden en praat met wat meer verstand en respect.
Galaverslagen: Pride 25- UFC 52 - afscheid Stefan Veselic -Battle of Arnhem - Rising Sun-
[b]Columns (helaas allemaal "onbetekenende" mensen in het wereldje): Perry Ubeda, Bob Schreiber, Bert Kops, Ernesto Hoost en Ramon Dekkers.
Al met al weer een fijn blad geworden.


De vechters die je opnoemt als onbetekenend zijn wel in de ogen van veel kenners over de hele wereld de beste die er waren in hun tijd..
En door deze Legendes zijn veel jongens en meisjes van nu geïnspireerd om met vechtsport te beginnen.

1-Zonder verleden heb je geen Toekomst..

2-En zonder Een goed voorbeeld heb je geen doel/streven.

3-respect voor deze toppers uit het Nederlandse vechtsportcircuit

Ush
:lol: dat weet Marcel ook wel lijkt me ;)

marcelt
31-10-2005, 19:49
sjeesus jongens :? , sommigen denken zeker dat ik totaal randdebiel ben. :( Wat denk je waarom onbetekenend tussen aanhalingstekens staan??? :wink:
Dit zijn juist mensen die ik zwaar respecteer, grotendeels levende legendes :!: en hun columns zijn een van de redenen dat ik RingS en MT Magazine zo tof vind en in een blad heb je ze allemaal samen.
S.v.p. voortaan even goed lezen en nadenken.