PDA

View Full Version : 17 December Shooto Belgie



Nicky
30-10-2005, 12:31
Hallo iedereen,



Op 17 december 2005 vindt plaats ‘Genesis’, de éérste Amateur Shooto-wedstrijd in België.



Shooto is één van de méést beroemde free fight federaties ter wereld.



In amateur-wedstrijden is het verboden om het hoofd te slaan tijdens het grondgevecht. Bovendien moeten amateur-vechters bescherming dragen (handschoenen, hoofdkappen…). Op die manier leren Shooto vechters op een veilige manier te wennen aan het ringgevecht. Daarna kunnen ze in de professionele categorie stappen waarin stoten tijdens grondgevecht toegestaan is.



Wij zoeken naar amateur-vechters van alle gewichtscategorieën (elke match duurt 1x4 min. en de finaal duurt 2x3 min.).



Wij hopen dat jullie massaal zullen komen…dus schrijf je meteen in !



Info en inschrijving op http://www.shootobelgium.com/.

Ben
30-10-2005, 13:44
nauw cristhope inschrijven die blauwe banders en ji zelf ook :wink:

Christophe
30-10-2005, 21:08
nauw cristhope inschrijven die blauwe banders en ji zelf ook :wink:

Bedankt om aan me te denken Ben, maar ik ga er toch nog even mee wachten! Zodra ik er klaar voor ben, laat ik je iets weten! :wink:

Christophe
31-10-2005, 18:08
Hmmm... blijkbaar niet veel animo hier?! Zitten hier weinig Belgische MMA'ers of vinden ze het Shooto-systeem niet erg interessant? :?

Ben
31-10-2005, 21:39
hoezo ben je er nog niet klar voor

Anonymous
01-11-2005, 10:47
Hmmm... blijkbaar niet veel animo hier?! Zitten hier weinig Belgische MMA'ers of vinden ze het Shooto-systeem niet erg interessant? :?

17 december is ook 2h2h en daar ga ik liever heen ;) (ligt ook bijna in belgië)

Christophe
01-11-2005, 14:54
hoezo ben je er nog niet klar voor

Ik heb de laatste 3 jaar bijna niet meer op m'n benen gestaan tijdens trainingen, dus voordat ik aan zo'n avontuur begin, wil ik dat wel wat "opfrissen"! Niet?! :wink:

Anonymous
01-11-2005, 17:55
Wah een beetje te ver denk ik.
En als beginner krijg je toch geen cent. Niet interessant momenteel!!

BaTTa
02-11-2005, 21:40
Op welk toernooi krijgen beginners dan wel centen misschien?

als je zo redeneert blijf je eeuwig een beginner natuurlijk ...

Ben
03-11-2005, 23:38
waarom je springt toch in gaurd :lol:

Christophe
04-11-2005, 17:28
waarom je springt toch in gaurd :lol:

Sssssst, straks kent iedereen m'n tactiek! :wink:

:lol: Je kent me al goed amigo. Alhoewel, ik denk dat bijna iedereen tegen wie ik het laatste jaar heb gestaan al weet dat ik een guardspringer ben. Tja, ik ben aan 't werken aan m'n take-downs, dus er komt nog wel ooit verandering in!

Kom je trouwens ook kijken op dit Shooto-gala?!

Ben
05-11-2005, 17:55
zekers vriend jij ook :wink: