PDA

View Full Version : Live Results Alkmaar



Wheelie
30-10-2005, 17:55
Ik krijg via SMS de uitslagen door van onze reporters ter plaatse

line-up:

1. MT-B Dersor vs Arafat
2. MMA Moulani vs van Dijk
3. MT-A Hoes vs Menxhiqi
4. MT-B De Palm vs Serradge
5. MMA Dalgliesh vs Staring
6. MT-C Vrede vs Niezemuller
7. Toernooi partij A Najim vs Pique
8. Toernooi partij B Berner vs Holzken
9. Toernooi partij C Zak vs Tekin
10. Toernooi partij D El Caid vs Slimani
11. MT-A Drago vs Semeral
12. Winnaar A Najim vs Winnaar B Berner
13. Winnaar C Zak vs Winnaar D Slimani
14. MT-A Spejbl vs Ben Mahdi
15. MT-A Nimwegen vs Aitbassou

m.g
30-10-2005, 18:03
Ben erg benieuwd naar Dave vs Dion, zal deze topic in de gaten houden.

The Bulldog
30-10-2005, 18:03
goede zaak Wheelie...

Wheelie
30-10-2005, 18:04
1. MT-B 72 kg Dersor (gym alkmaar) vs Arafat (mike's gym) ==> Arafat op punten

Wheelie
30-10-2005, 18:40
2. MMA 85 kg Maulany (TTB) vs Van Dijk (physical ede) ==> Maulany op punten

saaie partij, van dijk weinig conditie en veel breaks

jojo
30-10-2005, 18:41
ik ben benieuwd naar peter, robbie, robbert en drago

Wheelie
30-10-2005, 18:43
MT-A Hoes (loeks gym) vs Menxhiqi (friends gym) ==> Menxhiqi wint op medische interventie ronde 2

Hoes heeft een flinke scheur in zijn wenkbrauw

Wheelie
30-10-2005, 19:05
Programma is iets veranderd

4. MT-B 72 kg Cerradge (bodyline breda) vs de Palm (loeks gym) ==> de Palm wint op punten

Wheelie
30-10-2005, 19:07
5. MMA 100 kg Dalgliesh (TTB) vs Staring (Tatsujin) ==> Dalgliesh wint op KO in de eerste ronde

Hele goede takedown defense Dalgliesh en vette beuken !


:P

Wheelie
30-10-2005, 19:15
6. MT-C 83 kg Vrede (bearpaw) vs Niezemuller (baguala) ==> Vrede wint op TKO in de eerste ronde

Wheelie
30-10-2005, 19:18
Het is nu pauze

Jochem
30-10-2005, 19:18
Had deze partij graag willen zien! geen echte favoriet, vind beide goed knokken. gefeliciteerd Dave iig!

Deuce
30-10-2005, 19:20
dave is de man!

Jofeljoh!
30-10-2005, 19:20
thnx voor de uitslagen Wheelie!

Wheelie
30-10-2005, 19:23
dave is de man!

Deuce = correct !

Dion is ook een topper maar Dave was mijn favoriet voor deze partij
Hoop dat we deze partij nog te zien krijgen

Wheelie
30-10-2005, 19:25
Check eurosport vanaf 19:45

Toernooi word live uitgezonden

Biiyen
30-10-2005, 19:28
Dat heeft Dave toch mooi gedaan!! Gefeliciteerd gozer.

Thanx 4 de tip Wheelie, was al aan het balen... dacht namelijk schotelkanaal Eurosport2!

m.g
30-10-2005, 19:33
Damn had Dave ook als favoriet ,maar je mag toch hopen.... Dave gefeliciteerd..

HUNEBED
30-10-2005, 20:00
goed bezig Eurosport...

Wheelie
30-10-2005, 20:09
7. Toernooi partij A Najim vs Pique ==> Najim op punten

sportfan
30-10-2005, 20:12
7. Toernooi partij A Najim vs Pique ==> Najim op punten

Vreemde uitslag. Gaat er toch om wie de meeste punten maakt?

redjuh
30-10-2005, 20:15
het gaat toch om het aantal rondes dat je wint en hoe je daarin het verschil maakt?

Tuigenke
30-10-2005, 20:17
ja, had toch in ieder geval een split decision verwacht

redjuh
30-10-2005, 20:25
ik denk dat het op alle scorecards 29-28 was dus unanimous

Wheelie
30-10-2005, 20:33
Holzken vs Berner is een draw dus nu een extra ronde

Wheelie
30-10-2005, 20:38
8. Toernooi partij B Holzken vs Berner ==> Berner op punten

Pimp-Daddy
30-10-2005, 20:45
Mooie artijen tot nu toe... Probs voor Eurosport...

Jammer overigens voor Cees v. Dijk, had het hem wel gegund...

RisingSun
30-10-2005, 20:47
Op www.tvgids.nl wordt ook ff reclame gemaakt voor dit event op eurosport! :twisted:

Justinian
30-10-2005, 20:48
8. Toernooi partij B Holzken vs Berner ==> Berner op punten
Die Holzken komt er wel, damn wat een stoten heeft die gast in huis!

Wheelie
30-10-2005, 20:54
leuk dat mixfight.nl genoemd word

redjuh
30-10-2005, 20:55
"een prachtig fotoverslag isdeze week te zien op mixfight.nl"

hahaha NICE 8-)

Justinian
30-10-2005, 20:56
Thanks Fred Royers :D

Wheelie
30-10-2005, 21:03
8. Toernooi partij C Tekin vs Zak ==> Zak op punten

Justinian
30-10-2005, 21:12
Als je trouwens goed kijkt zie je Marieke (wit shirt) steeds rechtsonder in beeld naast Triker :D

gieloe
30-10-2005, 21:25
pique is gewoon zwaar genaaid!!!

Wheelie
30-10-2005, 21:25
10. Toernooi partij D El Caid vs Slimani ==> Slimani op punten

RisingSun
30-10-2005, 21:28
Slimani deed ut lekker!

redjuh
30-10-2005, 21:35
in vergelijking met Dennis de Peter, is Ronald Wustenberg Hoogleraar in de Engelse taal... jezus wat is dit erg

Wheelie
30-10-2005, 21:42
11. MT-A Drago vs Semeral ==> Drago op KO

Ronny
30-10-2005, 21:44
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.

Halfshot
30-10-2005, 21:46
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.

Viel mij ook op

Ronny
30-10-2005, 21:46
Kunnen die mensen geen cursus Engels gaan volgen...die rastafari met dat achterlijke kapsel!!! welke taal spreekt hij???? TENENKROMMEND

Wat een BLAMAGE die hele presentatie...mensen...mensen

sportfan
30-10-2005, 21:46
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.

Denk dat dit wel een verstandige beslissing was voor de gezondheid van Semerel.

Justinian
30-10-2005, 21:47
Damn, echt een topgala tot nu toe: één en al actie!

Biiyen
30-10-2005, 21:48
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.

Denk dat dit wel een verstandige beslissing was voor de gezondheid van Semerel.

Het enige goede wat daar uit was gekomen was een zware KO, das niet nodig.

Ronny
30-10-2005, 21:49
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.

Denk dat dit wel een verstandige beslissing was voor de gezondheid van Semerel.

Dan had ie maar helemaal niet met Drago de ring in moeten stappen...en lekker rauwe wortels moeten gaan vreten. (da's pas gezond)

regels zijn regels!!

Justinian
30-10-2005, 21:49
Kunnen die mensen geen cursus Engels gaan volgen...die rastafari met dat achterlijke kapsel!!! welke taal spreekt hij???? TENENKROMMEND

Wat een BLAMAGE die hele presentatie...mensen...mensen
Ach man, wees toch blij dat het live op Eurosport wordt uitgezonden! Die donkere gast is volgens mij een Fransman, vandaar het Engels met accent. Het kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen dat het Engels niet zo geweldig is, het gaat me om de partijen en die zijn meer dan top!

Ronald
30-10-2005, 21:50
Kunnen die mensen geen cursus Engels gaan volgen...die rastafari met dat achterlijke kapsel!!! welke taal spreekt hij???? TENENKROMMEND
Spreek jij geen Papiamento dan?

In mijn ogen had Frank trouwens groot gelijk dat hij Semeral geen 8 tellen gaf.

Fr3ddy
30-10-2005, 21:51
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.
Het was een zware stoot en de vraag is of Semerel het nog lang volgehouden zou hebben..

Maar Ronny heeft gelijk! Hij stond vlug weer op zijn benen en leek helder uit zijn ogen te kijken.. Het zijn professionals, de partij had imo niet zo snel gestopt moeten worden.

Fr3ddy
30-10-2005, 21:52
Oh ja, topgala! En het gaat mij om de partijen en niet om de presentatie.. maar idd.. had wat meer aandacht aan geschonken kunnen worden..

Ronny
30-10-2005, 21:52
Kunnen die mensen geen cursus Engels gaan volgen...die rastafari met dat achterlijke kapsel!!! welke taal spreekt hij???? TENENKROMMEND

Wat een BLAMAGE die hele presentatie...mensen...mensen
Ach man, wees toch blij dat het live op Eurosport wordt uitgezonden! Die donkere gast is volgens mij een Fransman, vandaar het Engels met accent. Het kan mij eerlijk gezegd niet zoveel schelen dat het Engels niet zo geweldig is, het gaat me om de partijen en die zijn meer dan top!

Partijen zijn top, maar dat wil nog niet zeggen dat er een onverstaanbaar murmelende rasta en een slechte scheids daar iets aan toevoegen!

Justinian
30-10-2005, 21:53
Oh ja, topgala! En het gaat mij om de partijen en niet om de presentatie.. maar idd.. had wat meer aandacht aan geschonken kunnen worden..
Precies, het hoeft niet meteen in alle opzichten perfect te zijn. Als de partijen maar top zijn, er buiten de ring geen onregelmatigheden plaats vinden etc. dan vind ik het nu wel best.

Justinian
30-10-2005, 22:05
12. Winnaar A Najim vs Winnaar B Berner
Najim winnaar op punten

Danny D
30-10-2005, 22:06
zijn alle partijen op eurosport geweest ??

Justinian
30-10-2005, 22:07
zijn alle partijen op eurosport geweest ??
Niet allemaal, de eerste 5(?) zijn niet uitgezonden.

Ronny
30-10-2005, 22:08
Oh ja, topgala! En het gaat mij om de partijen en niet om de presentatie.. maar idd.. had wat meer aandacht aan geschonken kunnen worden..
wel best.

wel best??? ja we zijn erger gewend, maar we zijn er nog lang niet (wat zei ik?? nog langelangelang niet)

Wel een top-toernooi ,met nu een wedstrijd waar ik echt op zit te wachten....mes vs najim

Johan H
30-10-2005, 22:08
en ze zijn nu! op eurosport tog?

sportfan
30-10-2005, 22:09
12. Winnaar A Najim vs Winnaar B Berner
Najim winnaar op TKO

Punten toch?

Ronny
30-10-2005, 22:09
en ze zijn nu! op eurosport tog?

nee net!!! toCH

Justinian
30-10-2005, 22:18
12. Winnaar A Najim vs Winnaar B Berner
Najim winnaar op TKO

Punten toch?
Mijn fout, ik pas het ff aan :wink:

Fr3ddy
30-10-2005, 22:27
"the winner of the contest is a draw!"

Nog een extra ronde! :mrgreen:

Justinian
30-10-2005, 22:33
13. Winnaar C Zak vs Winnaar D Slimani
Zak winnaar op punten

RisingSun
30-10-2005, 22:38
kuuttt, ze kappen ermee, zien we niet de finale :evil:

Fr3ddy
30-10-2005, 22:41
kuuttt, ze kappen ermee, zien we niet de finale :evil:
hahaha.. net als vorige keer...

DE FINALE IS IN MAART! :mrgreen:

RisingSun
30-10-2005, 22:45
owwwww sorry :oops: :wink:

redjuh
30-10-2005, 22:47
jammer dat ze de laatste 2 partijen niet uitzenden...

MMArco
30-10-2005, 22:50
Het was echt wel vet. Genoten van Najim, hij kan lekker stoten afwisselen zeg.. :) Mooie uppercut van Drago 8-)

maartenjackie
30-10-2005, 23:31
ik kom ook net thuis van het Gala, was echt super. ook veel bekende vechters gespot oa: badr,kraus,bonjasky,allistair,dekkers,mes,chico swerts en nog een paar

ook leuke opkomst van Drago, en trouwens die Nicky had zeker gewonnen maar werd zwaaaaaaar genaaid

payap
30-10-2005, 23:31
Volgens mij gaat die Drago die hele k-1 max op zijn kop zetten ! Damn wat een topper !!!!!

vond de beslissing van Phranq wel verstandig want denk dat er anders een hele zware ko was gekomen.

A.F.
31-10-2005, 01:00
Met alle respect naar Dion... maar Dave is toch nog ff een level te hoog!!! hij had niets ...maar dan ook helemaal niets in te brengen!!

Dave topperrrr! ! ! ! snel verdiend 8-)

edit: Oow ja!! HUnter ....6maanden hé! :P :lol:

Triker
31-10-2005, 04:13
Was een kei gezellig en mooi gala. En de verlichting, mij hoor je niet meer zo snel klagen dat de ring te donker is met zulke lampen ;)

Ook leuk om weer vele bekende tegen te komen. Ben benieuwd naar het verslag van Mama & Hunter :D

Pwan
31-10-2005, 08:14
Ik krijg via SMS de uitslagen door van onze reporters ter plaatse

line-up:

1. MT-B Dersor vs Arafat
2. MMA Moulani vs van Dijk
3. MT-A Hoes vs Menxhiqi
4. MMA Dalgliesh vs Staring
5. MT-B De Palm vs Serradge
6. MT-C Vrede vs Niezemuller
7. Toernooi partij A Najim vs Pique
8. Toernooi partij B Berner vs Holzken
9. Toernooi partij C Zak vs Tekin
10. Toernooi partij D El Caid vs Slimani
11. MT-A Drago vs Semeral
12. Winnaar A Najim vs Winnaar B Berner
13. Winnaar C Zak vs Winnaar D Slimani
14. MT-A Spejbl vs Ben Mahdi
15. MT-A Nimwegen vs Aitbassou

Jammer dat de laatste twee uitslagen er niet bij staan. Iemand enig idee wat de uitslag is van Nimwegen vs Aitbassou :?:
Thanx :!:

mama
31-10-2005, 08:49
Spejbl wint op punten van Benmahdi. Spejbl is echt een clown... hij was Benmahdi compleet voor gek aan het zetten met allerlei rare moves en dansjes... Benmahdi raakte zwaar gefrustreerd en gaf hierdoor zijn dekking iets te vaak op.

Aitbassou wint op punten van Van Nimwegen. Aitbassou was echt heel goed bezig, liet zich niet vastzetten en counterde keihard. In de 2e ronde kreeg Van Nimwegen terecht 8 tellen na een harde stoot van Aitbassou.

Dragon Tail
31-10-2005, 09:53
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.
Het was een zware stoot en de vraag is of Semerel het nog lang volgehouden zou hebben..

Maar Ronny heeft gelijk! Hij stond vlug weer op zijn benen en leek helder uit zijn ogen te kijken.. Het zijn professionals, de partij had imo niet zo snel gestopt moeten worden.

Op de wijze waarop Semeral neerging, was de beslissing van de scheids toch wel te billijken.

A.F.
31-10-2005, 10:00
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.
Het was een zware stoot en de vraag is of Semerel het nog lang volgehouden zou hebben..

Maar Ronny heeft gelijk! Hij stond vlug weer op zijn benen en leek helder uit zijn ogen te kijken.. Het zijn professionals, de partij had imo niet zo snel gestopt moeten worden.

Op de wijze waarop Semeral neerging, was de beslissing van de scheids toch wel te billijken.

hij keek niet echt helder uit zijn ogen na die klap! en kom op nou mensen... dit was voor zijn eigen bestwil. ik vond het in ieder geval een prima beslissing! had ie 8 tellen gehad.... dan was Drago er meteen weer bovenop gedoken om het af te maken/

Ronny
31-10-2005, 10:06
krijgt semeral niet eerst 8 tellen, wat een slechte scheids is die phrang toch. Dit is al de zoveelste keer dat hij zo'n overhaaste fout maakt!

Semeral stond binnen 8 tellen weer rechtop. Dit is geen diss, maar een constatering.
Het was een zware stoot en de vraag is of Semerel het nog lang volgehouden zou hebben..

Maar Ronny heeft gelijk! Hij stond vlug weer op zijn benen en leek helder uit zijn ogen te kijken.. Het zijn professionals, de partij had imo niet zo snel gestopt moeten worden.

Op de wijze waarop Semeral neerging, was de beslissing van de scheids toch wel te billijken.

hij keek niet echt helder uit zijn ogen na die klap! en kom op nou mensen... dit was voor zijn eigen bestwil. ik vond het in ieder geval een prima beslissing! had ie 8 tellen gehad.... dan was Drago er meteen weer bovenop gedoken om het af te maken/

zoals ik al zei...regels zijn regels..als een vechter binnen 8 tellen aangeeft dat hij wil doorgaan en rechtop staat met zijn handen omhoog, dan laat je doorgaan. De gevolgen weten we allemaal, maar dan had ie maar niet in de ring moeten gaan staan met drago!! punt

Pwan
31-10-2005, 10:11
Aitbassou wint op punten van Van Nimwegen. Aitbassou was echt heel goed bezig, liet zich niet vastzetten en counterde keihard. In de 2e ronde kreeg Van Nimwegen terecht 8 tellen na een harde stoot van Aitbassou.

"Aitbassou wint op punten van Van Nimwegen"
8-) :!: :!: :!:
Mamma, dank voor de snelle reactie.

HUNTER
31-10-2005, 10:18
ik vind wel dat ronny gelijk heeft... de beslissing vond ik wel erg snel genomen. Maar goed, de scheids doet zo iets in een split second, en is ook maar een mens. Maar helaas waren er deze avond net iets te veel wat mindere beslissingen beslissingen (de break tijdens maulany vs van dijk; maulany lag in een triangle en de scheids breakt omdat van Dijk onder de touwen ligt met zn hoofd. Het geval van Drago, de twijfel bij de schieds in de partij van Aitbassou en Van Nimwegen; Van Nimwegen loopt vol op een stoot van Aitbassou, knikt volledig door zn knieen, staat weer op maar is duidelijk de weg kwijt. Scheids wil eerst gewoon door laten gaan maar enkele tellen later bedenkt hij toch dat 8 tellen op zijn plaats is... Doe dat dan meteen. Maar waar ik helemaal niets van snapte was de jurybeslissing in de wedstrijd van Slimani tegen Zak. Slimani was veel beter, maakte meer treffers en toch werd het een draw :s)
Ik vond Bert trwns wel erg goed scheidsen in de partij van Dion en Dave. Dion liep een paar keer op flinke stoten, ging neer, maar Bert liet steeds goed doorgaan. Wel op de juiste momenten steeds 8 tellen gegeven, top

lunatic
31-10-2005, 10:52
Maar helaas waren er deze avond net iets te veel wat mindere beslissingen beslissingen (de break tijdens maulany vs van dijk; maulany lag in een triangle en de scheids breakt omdat van Dijk onder de touwen ligt met zn hoofd.

idd en dat gebeurde 2x en dan wordt na de match aan de scheids gevraagd waarom hij breakt tijens een triangle en dan krijg je als antwoord een wat?

payap
31-10-2005, 11:10
idd en dat gebeurde 2x en dan wordt na de match aan de scheids gevraagd waarom hij breakt tijens een triangle en dan krijg je als antwoord een wat?

:shock:

Ronny
31-10-2005, 11:12
wie was dat?

Biiyen
31-10-2005, 11:29
idd en dat gebeurde 2x en dan wordt na de match aan de scheids gevraagd waarom hij breakt tijens een triangle en dan krijg je als antwoord een wat?

:shock:

echt erg :shock:

Vond trouwens de eerste wedstrijd in het voordeel van Pique, was misschien close. imo had Pique meer gedaan en verdiend om te winnen. Niets ten nadele van Najim, die vocht ook als een leeuw.

lunatic
31-10-2005, 11:48
idd en dat gebeurde 2x en dan wordt na de match aan de scheids gevraagd waarom hij breakt tijens een triangle en dan krijg je als antwoord een wat?

:shock:

en dan liggen ze onder de touwen terwijl cees een paar tikken krijgt en dan breaken ze niet.


apart of niet ;)

A.F.
31-10-2005, 11:55
apart of niet apart... in Ede gebeurde hetzelde 2weken terug, alleen toen in het voordeel van Cees... dus tsja... kutgevoel hé

lunatic
31-10-2005, 11:57
apart of niet apart... in Ede gebeurde hetzelde 2weken terug, alleen toen in het voordeel van Cees... dus tsja... kutgevoel hé

mmm,
wat gebeurde er in Ede dan?

A.F.
31-10-2005, 12:03
een knie in de lever... die werd gezien als in het kruis, terwijl cees naar ze lever greep. uhmm...niet opnieuw beginnen als ze onder de touwen lagen... terwijl dat de hele tijd wel gedaan werd. Maar ja, dat zijn allemaal momentopnames en dat kunnen we niet meer terugdraaien. Zo zie je maar hoeveel invloed een scheids op een partij kan hebben!

Maar hey... toch respect voor Cees, hij kreeg toch een paar goede klappen van Brian.

lunatic
31-10-2005, 12:10
ik vind dit toch wel wat anders.
de scheids wist niet eens wat een triangle was dus ja daarom liet hij ze staan.

maarja je hebt gelijk, een scheids heeft zeker veel invloed op de match.

was verder wel een mooi gala!!

Bassie
31-10-2005, 12:36
[/quote]Maar waar ik helemaal niets van snapte was de jurybeslissing in de wedstrijd van Slimani tegen Zak. Slimani was veel beter, maakte meer treffers en toch werd het een draw [/i]


Imo was Zak de betere/actievere vechter en dus de terechte winnaar.
De beslissing van de scheids in de wedstrijd Semeral-Drago kan ik me wel voorstellen. Ondanks dat het profs zijn is hij er wel om de vechters te beschermen.

Ben
31-10-2005, 18:36
he dion jammer jongen volgende keer beter .
maar je zij zelf vuisten kun je niet koppen :lol: