PDA

View Full Version : Politieagent in de sloot gegooid en flitsapparatuur gejat



Biiyen
31-10-2005, 12:07
hahahaha wat een geweldige actie

Agent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera een wagen die 94 kilometer per uur reed. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de auto vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken twee mannen de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gerend. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 35 jaar en droegen blauwe spijkerbroeken. Een van hen had een paardenstaart. Nummer twee had een stevig postuur, blond krullend haar en een snor. Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

Sjeanef
31-10-2005, 12:25
Vind t eigenlijk een diep trieste actie... :?

Gulo gulo
31-10-2005, 12:55
Vind t eigenlijk een diep trieste actie... :?

Dat flitsen vind ik gezeik, maar voor 14 km te hard zo uit je pan gaan :?

redjuh
31-10-2005, 12:58
duidelijk 2 kampers die uit de voetbalkantine kwamen hahaha

scc
31-10-2005, 13:47
Iemand flitsen die 14 km te hard rijdt vind ik een nog triestere actie...

Jochem
31-10-2005, 14:04
zullen wel weer van die aggresieve lui zijn die een vechtsport doen

Hidman
31-10-2005, 14:06
ik ben geflits voor 7 km te hard! met aftrek van die Correctie dus 4 km....30 euro boete :evil: maar ga daarvoor geen agent uit z'n auto trekken!

chickenwing
31-10-2005, 14:19
Zoveel criminelen rond laten lopen en dan gaan flitsen. Dat is pas triest. Makkelijk geld af pakken van hardwerkende mensen omdat ze dan keurig hun boete betalen en geen weerstand geven. Maar je komt een keer de verkeerde tegen. :lol:
Ik ken nog zo een verhaal bij mij uit de beurt. 2 jaar geleden is in Nieuw Vennep een flitsagent in zijn auto KO geslagen door iemand die het dus niet meer pikte.

payap
31-10-2005, 14:29
In onze geschiedenisboeken heten zulke gasten 4 eeuwen geleden : Geuzen

Judas
31-10-2005, 15:32
Top actie!

Ronald
31-10-2005, 15:39
Zielige actie. Zou mooi zijn als ze veroordeeld werden.

shaulin zjeke
31-10-2005, 15:44
Ik kan er niet echt mee zitten, moeten ze maar echte boeven gaan vangen.

mossad
31-10-2005, 15:45
Die agent die daar aan het flitsen was, is een klootzak. Die gasten die hem gemolesteerd hebben zijn nog grotere klootzakken.

Joris
31-10-2005, 16:24
kan me er niks bij voorstelllen dat je als je later agent wilt worden zodat je dan, verkeers boetes uit kan delen



:?

die man doet ook alleen maar zijn werk

Johan H
31-10-2005, 16:50
ach jah die dingen die gebeuren :lol:


mij maakt het niet zow veel uit,heb niks hem hem te maken..

redjuh
31-10-2005, 18:44
zullen wel weer van die aggresieve lui zijn die een vechtsport doen

nee weet ik zeker. het is vlakbij waar ik woon, en de omschrijving en de dag en het tijdstip, verklaren alles.

2 kampers hebben gevoetbald, verloren, waren pissed, werden daarna ook pissed (dronken) in de voetbalkantine, gingen naar huis en hadden dit dus nodig om hun agressie te uiten.
ze gingen te voet verder (weg gerend), dus de auto is meegenomen door de politie, en de eigenaar wordt rustig van zijn bed gelicht.

Anonymous
31-10-2005, 19:10
> > >Onderwerp: dat heb ik weer
> > >
> > >
> > >
> > >Heb ik weer....
> > >
> > >Reed ik gisterennacht van mijn werk naar huis, zie ik plots een geel
> > >mannetje langs de
> > >
> > >weg staan huilen.
> > >
> > >Ik stop, ga ernaartoe en vraag wat eraan scheelt. Kan ik je misschien
> > >helpen
> > >
> > >"ik ben geel, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..."
> > >
> > >"Tsja" zeg ik, "ik kan je een boterham geven, maar verder
> > >
> > >kan ik je helaas niet helpen". Ik gaf hem mijn laatste boterham en reed
> > >verder.
> > >
> > >Even later zie ik langs de kant van de weg een rood mannetje staan
> > >huilen.
> > >
> > >Weer stop ik en vraag wat eraan scheelt.
> > >
> > >"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en
> > >
> > >heb dorst..."
> > >
> > >Dus ik geef hem een blikje cola en zeg dat ik hem verder
> > >
> > >niet kan helpen, en rij verder.
> > >
> > >Na 300 meter zie ik een blauw mannetje langs de kant van de weg staan.
> > >
> > >Enigszins geirriteerd stop ik weer, ga naar het mannetje toe en
> > >schreeuw:
> > >
> > >"zo blauwe homo, van welke kutplaneet kom jij en wat wil je van me
> > >hebben?"
> > >
> > >Waarop het mannetje antwoord: "uw rij- en kentekenbewijs graag"....

Biiyen
31-10-2005, 19:22
Is dat de echte PbP of heb je dat verzonnen?

MissGG
01-11-2005, 22:51
Pff best asociaal... Maar ach... wat is tegenwoordig niet asociaal???

Anonymous
02-11-2005, 00:40
Pff best asociaal... Maar ach... wat is tegenwoordig niet asociaal???

Een oud vrouwtje helpen oversteken?

mossad
02-11-2005, 00:47
Pff best asociaal... Maar ach... wat is tegenwoordig niet asociaal???

Een oud vrouwtje helpen oversteken?

Dat was ik.

A-team
02-11-2005, 11:28
:lol: dat moesten ze overal doen!

everlast
02-11-2005, 13:43
:lol: dat moesten ze overal doen!

Ja,die oude vrouwtjes zijn echt zo dankbaar als je ze helpt.

Sjaak
03-11-2005, 00:14
hahahaha wat een geweldige actie

Agent gemolesteerd en van camera bestolen
van onze verslaggever
stompetoren-Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera een wagen die 94 kilometer per uur reed. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de auto vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken twee mannen de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gerend. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 35 jaar en droegen blauwe spijkerbroeken. Een van hen had een paardenstaart. Nummer twee had een stevig postuur, blond krullend haar en een snor. Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

hahahahaha :lol: