PDA

View Full Version : bushido europe was te zien op sky perfect tv in japan maar..



Anonymous
01-11-2005, 09:49
Bushido Europe was 24 october te zien op sky perfect tv hier in japan.

helaas heb ik het gemist omdat er totaal geen reclame voor werd gemaakt en ik hoorde ook dat daardoor de ppv nummers erg laag waren.

zelfs hier op dit forum niks over gelezen dat het werd uitgezonden in japan of wanneer. zelfs op de japanse forums had helemaal niemand het erover. erg jammer want had het toch graag willen zien.

Silva4life

Ton
01-11-2005, 10:39
Je had het meeste al op eurosport kunnen zien...

Mickey
01-11-2005, 10:44
Hier in Europa was het idd op Eurosport te zien!
Goed geregeld me dunkt!

Anonymous
01-11-2005, 13:43
eurosport hebben ze hier niet in japan. denk dat het daarom ook euro sport heet. :P

Mephisto
01-11-2005, 13:47
eurosport hebben ze hier niet in japan. denk dat het daarom ook euro sport heet. :P

Verassend :shock: Hoe zit het met de uitzendingen daar, beetje betaalbaar? Verder heb je als je de Japanse kwaliteit gewend bent niet veel gemist hoor.

d0d0
01-11-2005, 16:54
eurosport hebben ze hier niet in japan. denk dat het daarom ook euro sport heet. :P

Verassend :shock: Hoe zit het met de uitzendingen daar, beetje betaalbaar? Verder heb je als je de Japanse kwaliteit gewend bent niet veel gemist hoor.

nee niet echt nee, ik vond het ook niet zo spectaculair

Justinian
01-11-2005, 17:50
eurosport hebben ze hier niet in japan. denk dat het daarom ook euro sport heet. :P

Verassend :shock: Hoe zit het met de uitzendingen daar, beetje betaalbaar? Verder heb je als je de Japanse kwaliteit gewend bent niet veel gemist hoor.

nee niet echt nee, ik vond het ook niet zo spectaculair
Mwoah, ik vond het toch zeker een topgala.

Mike
01-11-2005, 19:42
eurosport hebben ze hier niet in japan. denk dat het daarom ook euro sport heet. :P

Verassend :shock: Hoe zit het met de uitzendingen daar, beetje betaalbaar? Verder heb je als je de Japanse kwaliteit gewend bent niet veel gemist hoor.

nee niet echt nee, ik vond het ook niet zo spectaculair
Mwoah, ik vond het toch zeker een topgala.

maar niet naar internationale maatstaven , toch ?

dat kan je niet serieus menen!

het was aardig maar , als je pride en ufc gewend bent was het maar matig.

Anonymous
02-11-2005, 09:15
uiteraard is het logisch dat als je pride of k1 gewend bent dat al het andere erbij inschiet. budget in k1 en pride is ook een tikkeltje hoger.

en tja als in een hal zit 3 keer zo groot als ahoy. en een k1 finale waarvan je de arena in kan stoppen dat dan bom vol zit. dat kan je niet vergelijken. dat gevoel wat dat geeft . dat krijg je alleen als nederland de wk finale wint in voetbal :D

maar toch had het leuk geweest als er wat meer reclame gemaakt werd hier in japan ervoor. want dan had ik op zeker die PPV gekocht. ik las hier namelijk dat spong vs vielvoye een goeie wedstrijd was. en had ook
graag die wedstrijd van broertje fedor gezien.

Ronald
02-11-2005, 19:31
... en had ook graag die wedstrijd van broertje fedor gezien.
Dat is een hele korte partij die ik je zelfs nog kan e-mailen. Hij is hier namelijk al te zien geweest.

Echter, dan moet je toch echt een accountje aanmaken om me ff te kunnen PM'en :wink: . Of je moet je e-mailadres hier neerzetten, maar dat lijkt me niet verstandig.

Anonymous
03-11-2005, 08:04
bedankt ronald,

maar heb vandaag van internet de europsport uitzending gedownload. het was welliswaar in het duits. maarja boeit niet. die partij van aleksander was me bruut zeg. want kan die vent toch hard stoten niet normaal.

partij van spong vs vielvoyve was ook erg leuk om te zien. randleman was zzzzzzzzzzzzzzz. en jammer van milco. maarja marc coleman is niet de eerste de beste tegenstander die je voor je kiezen krijgt.