PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter Season 2 Episode 11 *spoiler*



Wheelie
01-11-2005, 12:47
Is weer te downloaden :wink:

Rashad door naar de finale, doet ie goed.
Wel leuk dat hij en Matt weer cool zijn met elkaar, had ik niet verwacht.
Volgende week 2 partijen :P
Wat vonden jullie van deze aflevering ?

Ralph
01-11-2005, 13:27
Rashad is de man! Ik had niet verwacht dat hij van Keith zou kunnen winnen, maar zijn takedowns en worsteltechniek zijn echt super. Als hij zo doorgaat, wordt hij de nieuwe Mark Coleman met betere standup. Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Weet iemand trouwens wanneer die is? Want volgens mij is de finale komend weekend al, dus moet die aflevering ergens deze week worden uitgezonden...

Justinian
01-11-2005, 13:41
Ik wou deze aflevering ook zonder spoiler kijken, maar ik kon het niet laten ;) Topper die Rashad, ik verwacht dat hij in de finale uitkomt tegen Seth Petruzelli.

Anonymous
01-11-2005, 15:03
haha ik kan t ook niet laten!! volgens mij komt die volgende uitzending donderdag al!!!

Virus
01-11-2005, 16:24
Damn... Niet gedacht maar toch gebeurd!

Rashad wint het van Keith en na drie overwinningen staat ie in de finale! Laten we hopen dat Seth het wint van Brad volgende week, dan wordt het nog een vette finale ook...

Verheug me op de volgende episode, dan zijn er twee gevechten!
De laatste welterweight en de laatste heavyweight...


:shock: wtf... dat ik over deze topic heb heengelezen en een nieuwe ben gestart... my bad! :oops:

Wheelie
01-11-2005, 20:33
Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Weet iemand trouwens wanneer die is?

vanavond !

finale is zaterdag :P

Ralph
01-11-2005, 23:54
Vet! Morgen weer fijn downloaden.... :twisted:

MZN
01-11-2005, 23:58
Rashad blijft me inderdaad verbazen, maar misschien viel Jardine een beetje tegen.

Staan blijft is dat Rashad goed worsteld en veel neemt/kan nemen en tegelijkertijd toch goeie vuisten heeft. Nadeel alleen is dat ie niet echt finishing power lijkt te hebben.

Een beetje een open deur maar hij zou wat er ook gebeurt als lhw moeten gaan proberen te vechten als tuf voorbij is.....

Ronald
02-11-2005, 08:37
Als je 3 mensen uitgeschakeld hebt om in de finale te komen dan doe je het goed.
Beetje oud nieuws, maar daar zouden ze wat aan moeten doen zodat iedereen evenveel partijen vecht.

Wandfc
02-11-2005, 09:51
Afl. 12 is al te downloaden van mma-tracker.