PDA

View Full Version : HANS NIJMAN VS BOB SAPP ARENA 2006 K1 REGELS



Marco
01-11-2005, 17:23
wie gaat winnen op k1 regels Hans Nijman of Bob Sapp in de Arena ?
dit stond in het Nijman interview in de ringsports deze maand

persoonlijk denk ik dat Sapp wint op k.o., Nijman is m.i. niet bewegelijk genoeg om Sapp zijn stoten te ontwijken en evt. trappen. en ik moet nog zien dat Nijman Sapp echt pijn kan doen. Respect voor Nijman dat hij de ring weer in stapt maar of het verstandig is....

Halfshot
01-11-2005, 17:34
Jammer ik zie liever andere Nederlandse vechters tegen Sapp

Justinian
01-11-2005, 17:37
Ik gok toch op Hans Nijman!

Marco
01-11-2005, 17:39
Ik gok toch op Hans Nijman!

jij als advocaat/jurist/rechter/officier van justitie moet dit wel ff onderbouwen en niet alleen zeggen dat je gokt ! :wink:

Mephisto
01-11-2005, 17:42
Ik ga mee met Marco, meer geluk dan wijsheid van de kant van Sapp maar er is heel wat nodig om deze boom te vellen.

Justinian
01-11-2005, 17:48
Ik gok toch op Hans Nijman!

jij als advocaat/jurist/rechter/officier van justitie moet dit wel ff onderbouwen en niet alleen zeggen dat je gokt ! :wink:
Hahaha mag ik ook een keer gokken ;) Ok, ik denk dat Hans Nijman de pot moet kunnen winnen:
1. Hans zal vast een betere conditie hebben dan Sapp;
2. Ik ben er van overtuigd dat Hans technisch (vele malen) beter is dan Sapp;
3. Het spelletje van Sapp is bij Hans bekend dus hij kan hier op in spelen. Omgekeerd is zeker niet het geval;
4. En tenslotte (geen argument waarom hij zou winnen, maar wel ter motivatie van mijn eerste post) is de wens natuurlijk de vader van de gedachte ;)

honingdas
01-11-2005, 17:48
Tja, denk toch ook dat Sapp niet veel van Hans heel laat... maar hopen dat Hans wint doe ik wel! Hans heeft in ieder geval wel schijt aan de reputatie van Sapp... en dat hebben er toch niet veel...

Marco
01-11-2005, 17:55
Ik gok toch op Hans Nijman!

jij als advocaat/jurist/rechter/officier van justitie moet dit wel ff onderbouwen en niet alleen zeggen dat je gokt ! :wink:
Hahaha mag ik ook een keer gokken ;) Ok, ik denk dat Hans Nijman de pot moet kunnen winnen:
1. Hans zal vast een betere conditie hebben dan Sapp;
2. Ik ben er van overtuigd dat Hans technisch (vele malen) beter is dan Sapp;
3. Het spelletje van Sapp is bij Hans bekend dus hij kan hier op in spelen. Omgekeerd is zeker niet het geval;
4. En tenslotte (geen argument waarom hij zou winnen, maar wel ter motivatie van mijn eerste post) is de wens natuurlijk de vader van de gedachte ;)

punt 1 is niet van toepassing, Sapp heeft maar een paar mokerslagen nodig om Nijman te vellen en daar kan conditie niks aan veranderen.
punt 2 is niet van toepassing, Nijman wordt vastgezet en kan hier met techniek niks aan veranderen, zijn dekking is eventjes solide maar wordt dan weggemept door Sapp.
punt 3 is zeker een voordeel.
punt 4 is heel sociaal en uiteraard hoop ik dat je gelijk hebt !

Mickey
01-11-2005, 17:59
Nou ja, Hoost deed het ook verdomd goed tegen Sapp en had hem in zijn zak, totdat hij van zn gameplan leek af te stappen en toe 2 toe ging met Sapp. Als Meneer Nijman hier slim op inspeelt.. en niet dezelfde fout als Hoost maakt, maakt ie zeker een kans!

Justinian
01-11-2005, 18:04
Nou ja, Hoost deed het ook verdomd goed tegen Sapp en had hem in zijn zak, totdat hij van zn gameplan leek af te stappen en toe 2 toe ging met Sapp. Als Meneer Nijman hier slim op inspeelt.. en niet dezelfde fout als Hoost maakt, maakt ie zeker een kans!
My point exactly (zie punt 3)!

Marco
01-11-2005, 18:17
Nou ja, Hoost deed het ook verdomd goed tegen Sapp en had hem in zijn zak, totdat hij van zn gameplan leek af te stappen en toe 2 toe ging met Sapp. Als Meneer Nijman hier slim op inspeelt.. en niet dezelfde fout als Hoost maakt, maakt ie zeker een kans!
My point exactly (zie punt 3)!

De laatste 2 partijen van Nijman tegen Kongo en Patterson vond ik hem traag, zou dit nu beter zijn met zijn leeftijd ? ik zie het somber in.

Wheelie
01-11-2005, 18:17
Hans Nijman wint op KO :wink:

Anonymous
01-11-2005, 18:20
toch leuk dat jullie het over mij hebben
ten eerste vind ik het leuk om tegen een man van 160 kg te vechten en te kijken hoe dat voelt .
ten tweede kan ik me wel voorstellen dat jullie liever iemand anders willen zien vechten maar er staan er inderdaad niet zo veel te trappelen .
ten derde kan ik aleen maar winnen want ben geen kick bokser maar een vechter en er zijn al genoeg echte kickboksers die veel beter zijn dan mij die al van hem verloren hebben dus maak me geen enkelen illusie gaat mij gewoon om de uit daging om tegen zo een kolos te staan en me kinderen vinden het wel stoer maar er is aleen maar spraken van geweest en voor mij persoonlijk zijn de finacieen het belanrijkst tegen hem.

Justinian
01-11-2005, 18:21
Nou ja, Hoost deed het ook verdomd goed tegen Sapp en had hem in zijn zak, totdat hij van zn gameplan leek af te stappen en toe 2 toe ging met Sapp. Als Meneer Nijman hier slim op inspeelt.. en niet dezelfde fout als Hoost maakt, maakt ie zeker een kans!
My point exactly (zie punt 3)!

De laatste 2 partijen van Nijman tegen Kongo en Patterson vond ik hem traag, zou dit nu beter zijn met zijn leeftijd ? ik zie het somber in.
Laat ik het zo zeggen: als ik tegen Sapp zou moeten vechten dan zou ik er tijdens de voorbereiding alles aan mijn snelheid doen :lol: Ik denk dat Hans hier hetzelfde over denkt hahaha. M.a.w. ik heb er wel vertrouwen in.

Halfshot
01-11-2005, 18:21
foutje :D

Ik had het niet goed gelezen en dach dat het MMa zou zijn

Marco
01-11-2005, 18:30
toch leuk dat jullie het over mij hebben
ten eerste vind ik het leuk om tegen een man van 160 kg te vechten en te kijken hoe dat voelt .
ten tweede kan ik me wel voorstellen dat jullie liever iemand anders willen zien vechten maar er staan er inderdaad niet zo veel te trappelen .
ten derde kan ik aleen maar winnen want ben geen kick bokser maar een vechter en er zijn al genoeg echte kickboksers die veel beter zijn dan mij die al van hem verloren hebben dus maak me geen enkelen illusie gaat mij gewoon om de uit daging om tegen zo een kolos te staan en me kinderen vinden het wel stoer maar er is aleen maar spraken van geweest en voor mij persoonlijk zijn de finacieen het belanrijkst tegen hem.

Leuk dat je ff reageert Hans, mocht het doorgaan veel succes gewenst.

Anonymous
01-11-2005, 18:36
toch leuk dat jullie het over mij hebben
ten eerste vind ik het leuk om tegen een man van 160 kg te vechten en te kijken hoe dat voelt .
ten tweede kan ik me wel voorstellen dat jullie liever iemand anders willen zien vechten maar er staan er inderdaad niet zo veel te trappelen .
ten derde kan ik aleen maar winnen want ben geen kick bokser maar een vechter en er zijn al genoeg echte kickboksers die veel beter zijn dan mij die al van hem verloren hebben dus maak me geen enkelen illusie gaat mij gewoon om de uit daging om tegen zo een kolos te staan en me kinderen vinden het wel stoer maar er is aleen maar spraken van geweest en voor mij persoonlijk zijn de finacieen het belanrijkst tegen hem.

Ok, de partij staat dus noh niet vast?
Als het foorgaat, succes "Mr. Legs"...de lever van Sapp is erg gevoelig, dus alleen maar stoten/trappen op zijn lever.

Wheelie
01-11-2005, 18:56
toch leuk dat jullie het over mij hebben
ten eerste vind ik het leuk om tegen een man van 160 kg te vechten en te kijken hoe dat voelt .
ten tweede kan ik me wel voorstellen dat jullie liever iemand anders willen zien vechten maar er staan er inderdaad niet zo veel te trappelen .
ten derde kan ik aleen maar winnen want ben geen kick bokser maar een vechter en er zijn al genoeg echte kickboksers die veel beter zijn dan mij die al van hem verloren hebben dus maak me geen enkelen illusie gaat mij gewoon om de uit daging om tegen zo een kolos te staan en me kinderen vinden het wel stoer maar er is aleen maar spraken van geweest en voor mij persoonlijk zijn de finacieen het belanrijkst tegen hem.

Ok, de partij staat dus noh niet vast?
Als het foorgaat, succes "Mr. Legs"...de lever van Sapp is erg gevoelig, dus alleen maar stoten/trappen op zijn lever.

klopt, de partij staat nog niet vast ;)

redjuh
01-11-2005, 19:32
natuurlijk hoop ik dat Hans wint! maar misschien waren K1-MMA regels beter geweest?
Bob is constant keihard in training, en dan bedoel ik echt wedstrijdniveau, en bob is in 3 jaar heel erg vooruit gegaan, dus ik denk dat het een hele zware kluif wordt... ik ben er iig bij op 23 mei!

dontmindme
01-11-2005, 19:32
toch leuk dat jullie het over mij hebben
ten eerste vind ik het leuk om tegen een man van 160 kg te vechten en te kijken hoe dat voelt .
ten tweede kan ik me wel voorstellen dat jullie liever iemand anders willen zien vechten maar er staan er inderdaad niet zo veel te trappelen .
ten derde kan ik aleen maar winnen want ben geen kick bokser maar een vechter en er zijn al genoeg echte kickboksers die veel beter zijn dan mij die al van hem verloren hebben dus maak me geen enkelen illusie gaat mij gewoon om de uit daging om tegen zo een kolos te staan en me kinderen vinden het wel stoer maar er is aleen maar spraken van geweest en voor mij persoonlijk zijn de finacieen het belanrijkst tegen hem.

omdat je zo eerlijk bent gun ik je ook het beste

Anonymous
01-11-2005, 20:04
Gelijk heb je Hans!! laat ze maar lekker betalen!!!

redjuh
01-11-2005, 20:29
verrek ja... nou goed... 13 mei dus hehehe
is er nou ook een 8 men tournament?
of zijn het allemaal superfights?

redjuh
01-11-2005, 20:32
je zou zeggen dat er dan dus minimaal 4 nederlanders aan het toernooi mogen deelnemen, of is het ipv parijs?

HUNEBED
01-11-2005, 21:42
cool dat vechters hier op 't forum reageren* en dat ze zich niet te goed voelen daarvoor, kan 'k alleen maar respect voor hebben !

* gebeurd steeds vaker :!:

Ronald
01-11-2005, 22:55
Top dat je reageert Hans :D . Helaas veranderd dat mijn voorspelling niet: ik vermoed dat 160 kg spier te veel van het goede is...

Justinian
01-11-2005, 23:18
toch leuk dat jullie het over mij hebben
ten eerste vind ik het leuk om tegen een man van 160 kg te vechten en te kijken hoe dat voelt .
ten tweede kan ik me wel voorstellen dat jullie liever iemand anders willen zien vechten maar er staan er inderdaad niet zo veel te trappelen .
ten derde kan ik aleen maar winnen want ben geen kick bokser maar een vechter en er zijn al genoeg echte kickboksers die veel beter zijn dan mij die al van hem verloren hebben dus maak me geen enkelen illusie gaat mij gewoon om de uit daging om tegen zo een kolos te staan en me kinderen vinden het wel stoer maar er is aleen maar spraken van geweest en voor mij persoonlijk zijn de finacieen het belanrijkst tegen hem.
Hey top dat je reageert! Mocht de partij doorgaan dan wens ik je bij deze alvast veel succes!

Deuce
02-11-2005, 00:02
Hans by KO indeed 8-)

bquiroga
02-11-2005, 08:16
Hans wint zeker weten. De beste man is geen gewone vechter maar een complete vechter met zeer veel ervaring, kwaliteit en know-how. Hij weet wel hoe ie met dit soort techniekloze beesten om moet gaan. osu!

Anonymous
02-11-2005, 10:16
Kick sum ass H. Nijman.

Jay Hoov
02-11-2005, 10:29
Een beetje Fedor-Bob gehalte, maar ja..... :?

honingdas
02-11-2005, 13:02
Heb gisteravond vernomen dat de partij toch niet doorgaat! Vechters konden het niet eens worden over het financiele aspect... helaas voor ons. Nu maar afwachten wie ze dan tegen bob gaan plaatsen!

Osu

Anonymous
02-11-2005, 14:48
Manhoef of Yvel zouden ook een goede optie zijn tegen Sapp.

Manhoef kan Sapp eruit low-kicken en Yvel kan Sapp eruit knieën?

Biiyen
02-11-2005, 14:58
Ik zet mijn geld op Sapp in ieder geval.

Marco (scheids)
02-11-2005, 15:07
Manhoef of Yvel zouden ook een goede optie zijn tegen Sapp.

Manhoef kan Sapp eruit low-kicken en Yvel kan Sapp eruit knieën?

Beide winnen iig !!!

Anonymous
02-11-2005, 15:43
Manhoef vecht tegen Overeem, dus dat zit er niet in... Yvel is voor zover ik weet nog niet benaderd om in de Arena te vechten... dus dat is zeker een optie... denkt toch niet dat ie het gaat redden tegen Sapp!

:P

Deuce
02-11-2005, 15:52
Een ding is zeker denk ik...wanneer je sapp vs yvel in de arena zet......geheid dat het een publiektrekker van jewelste is.

Ton
02-11-2005, 16:00
Een ding is zeker denk ik...wanneer je sapp vs yvel in de arena zet......geheid dat het een publiektrekker van jewelste is.

x2
Lijkt me een sensationele partij!
Simon make it hapen :D

Marco (scheids)
02-11-2005, 16:17
Manhoef vecht tegen Overeem, :P

Tegen welke Overeem?

honingdas
02-11-2005, 16:21
Haha, Alistair!!! Top he!!!

Dat wordt me pas een knal partij! En verder natuurlijk een K1 finale, met Badr, Sowa (reserve), Bregy, Igashnov, Leko, en nog vier finalisten die zich nog moeten plaatsen...

Remy vecht tegen Le Banner... dat wordt ook smullen... dus zeg het maar... wie durft dit agla nog te missen! Arena 2006 wordt HOT!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D

cactusdre
02-11-2005, 16:37
Waarom niet Lloyd van Dams tegen Bob Sapp op K1 regels?

honingdas
02-11-2005, 16:41
Waarom niet Lloyd van Dams tegen Bob Sapp op K1 regels?

Lloyd vecht wel in de Arena volgens mij... maar of ik hem nou tegen Sapp wil zien... :? denk dat de partij er niet echt spectaculair op zal worden.

Ik zie liever een explosief kanon tegen Sapp!

Ben
02-11-2005, 17:04
nauw dick vrij lijkt me ook een optie

honingdas
02-11-2005, 17:15
nauw dick vrij lijkt me ook een optie

Zou zeker een toppartij worden! Denk alleen dat Dick te duur is... hij zou afgelopen jaar toch misschien tegen Yvel vechten, na dat vechtpartijtje van hun in de Marcanti... toen kreeg ie ook aardig wat geboden (ik meen 100.000,-- als de arena vol zou zitten) maar dat ging toen ook niet door!

Marco
02-11-2005, 17:23
nauw dick vrij lijkt me ook een optie

Zou zeker een toppartij worden! Denk alleen dat Dick te duur is... hij zou afgelopen jaar toch misschien tegen Yvel vechten, na dat vechtpartijtje van hun in de Marcanti... toen kreeg ie ook aardig wat geboden (ik meen 100.000,-- als de arena vol zou zitten) maar dat ging toen ook niet door!

als bovenstaande echt waar is kan ik me niet voorstellen dat het niet doorgaat, zou nl. een garantie zijn voor heel veel meer publiek dan nu al het geval is...hetzelfde geld voor Yvel vs Sapp, Yvel heeft hetzelfde als Tyson aan zijn kont hangen mensen willen hem altijd wel zien vechten...

Wheelie
02-11-2005, 17:25
nauw dick vrij lijkt me ook een optie

Zou zeker een toppartij worden! Denk alleen dat Dick te duur is... hij zou afgelopen jaar toch misschien tegen Yvel vechten, na dat vechtpartijtje van hun in de Marcanti... toen kreeg ie ook aardig wat geboden (ik meen 100.000,-- als de arena vol zou zitten) maar dat ging toen ook niet door!

Dat zou wel een mooie partij zijn .... 8-)

Anonymous
02-11-2005, 20:58
nauw dick vrij lijkt me ook een optie

Zou zeker een toppartij worden! Denk alleen dat Dick te duur is... hij zou afgelopen jaar toch misschien tegen Yvel vechten, na dat vechtpartijtje van hun in de Marcanti... toen kreeg ie ook aardig wat geboden (ik meen 100.000,-- als de arena vol zou zitten) maar dat ging toen ook niet door!

het is zelfs nog iets meer wat ie zou krijgen... Dick is gewoon gepensioneerd

Remco
03-11-2005, 11:18
Dat zou wat zijn, ik weet zo 20 man die dan vooraan zitten!

Wat was er precies gebeurd in de Marcanti? Van welke vechters is nog meer bekend dat ze elkaar buiten de ring hebben getroffen?

honingdas
03-11-2005, 12:04
Dat zou wat zijn, ik weet zo 20 man die dan vooraan zitten!

Wat was er precies gebeurd in de Marcanti? Van welke vechters is nog meer bekend dat ze elkaar buiten de ring hebben getroffen?

Dick sloeg en trapte Yvel KO na enige woorden... en daarna sprongen er nog een paar anderen op Yvel (als ie ligt dan durven ze wel).

Volgens mij heeft Dick Vrij wel met meerdere vechters mot gehad buiten de ring... oa Bob Schreiber, body builder Dorian Yates (lag 10 min KO na 1 klap). Ik weet dat Rene Rooze ook regelmatig de bloemetje buiten zet :wink: op een hardhandige manier!

Anonymous
03-11-2005, 12:53
Dat Hans alleen tegen een hele goede vergoeding de ring in stapt tegen Sapp begrijp ik heel goed. Hans is geen kickboxer maar een echte vechter, ik vind dat als een man als Hans Nijman openstaat voor een gevecht tegen Bob Sapp je alle ( financiele) middelen die je hebt ( en een beetje extra ) aan moet spreken om dit te realiseren. Hans heeft heel veel bekend voor de vechtsport en ik denk dat er dan wel een hele behoorlijke vergoeding tegen over mag staan. De kans dit dit namelijk een spectakel stuk wordt is gegarandeerd.

Sapp is natuurlijk de favoriet, maar Hans kan knokken en zal waarschijnlijk alles geven wat hij in zich heeft. Of het genoeg is om van een beer van 160 kg spieren te winnen durf ik niet te zeggen maar ik denk dat als dit toch doorgaat het publiek de echt winnaar is.

Geachte heer Promotor van het gala tast nog een keer diep in de buidel, ga bij de sponsoren langs en geef Hans het bedrag waarvoor hij wilt vechten, dat zou voor jullie als promotors top zijn, voor Hans zou het top zijn en voor het publiek zou het geweldig zijn. DUS ALLEEN MAAR WINNAARS........

Marco
03-11-2005, 14:19
Dat zou wat zijn, ik weet zo 20 man die dan vooraan zitten!

Wat was er precies gebeurd in de Marcanti? Van welke vechters is nog meer bekend dat ze elkaar buiten de ring hebben getroffen?

Dick sloeg en trapte Yvel KO na enige woorden... en daarna sprongen er nog een paar anderen op Yvel (als ie ligt dan durven ze wel).

Volgens mij heeft Dick Vrij wel met meerdere vechters mot gehad buiten de ring... oa Bob Schreiber, body builder Dorian Yates (lag 10 min KO na 1 klap). Ik weet dat Rene Rooze ook regelmatig de bloemetje buiten zet :wink: op een hardhandige manier!

Hebben Dick Vrij en Bob met elkaar gevochten ? ik weet dat ze niet meer vrienden zijn maar kwam het echt tot knokken ? (zou trouwens wel een lekker potje zijn geweest.... :shock: :shock: :shock: )

Remco
03-11-2005, 16:01
Waren het niet Rooze en Raven in de Escape? Wie verbetert mij?

Anonymous
03-11-2005, 16:57
Dick Vrij --Peter Verschuren hebben ook een handgemeen gehad....

Anonymous
03-11-2005, 18:36
Ik gok toch op Hans Nijman!

jij als advocaat/jurist/rechter/officier van justitie moet dit wel ff onderbouwen en niet alleen zeggen dat je gokt ! :wink:


neeee toch, hij is toch niet egt een offi van justitie ?
zowel verbannen die kill

Ben
03-11-2005, 23:28
ik denk voor een goed gage en bob sapp als tegenstander.
dat dick nog wel een keer warm loopt :wink:

HUNEBED
04-11-2005, 02:17
afscheids / come back (tja?!) partij van Schreiber tegen Sapp dan ?

Anonymous
04-11-2005, 03:52
en dan weer horen dat naast fedor nu ook sapp zijn hand gebreuken/kneusd/tegeneendonskussengestoten heeft en niet kan vechten ofzo

ik zou tyson vs sapp willen zien, ik ben nog altijd van mening dat circufrikandellen zoals bob sapp en hong man choi op zo een evenement niets verloren hebben. het is k1 en niet 1 of andere manga serie. dat ze dit in japan lkeuk vinden, en dat money=bussiness is natuurlijk 1 ding wat zeker is, maar dit is kickboxen. niet frankenstein vs dekoreansekernreactorbaby.

niets tegen de 2 heren zelf, maar techniek etc, nee. doe mij dan maar meteen tyson ofzo tegen sapp en daarna nog ff een ronde tegen choi, boem, 2x een mooie ko en einde oefening.

Anonymous
04-11-2005, 11:54
Choi vind ik het nog niet eens zo slecht doen hoor. Als je hem een freak noemt, dan is Schilt ook bij wijze van een freak. Ze zijn beide goede kickboksers (schilt is wel beter)

MMArco
04-11-2005, 13:52
, maar dit is kickboxen. niet frankenstein vs dekoreansekernreactorbaby.

Sapp is dus een Koreaanse kernreactorbaby? :lol:

On topic: Ik denk Sapp met K.O.!

MJOKKIE
04-11-2005, 19:43
Ik vind dit echt bullshit , ik kom niet naar zo'n vet gala om Hans Nijman op k-1 te zien vechten. Hans was een zeer respectabel freefighter, maar ik zie werkelijk niet in wat hij in de k-1 te zoeken heeft

mama
04-11-2005, 23:17
Ik heb net van Simon gehoord dat deze partij niet doorgaat.
Ze kunnen het niet eens worden met elkaar..........

Halfshot
05-11-2005, 02:22
Ik heb net van Simon gehoord dat deze partij niet doorgaat.
Ze kunnen het niet eens worden met elkaar..........

Komt Bob niet, of wil die niet tegenHans vechten, of.....

Wat zei Simon precies?

Anonymous
05-11-2005, 08:48
eigenlijk moeten sapp en bonjasky die spectaculaire partij nog eens opnieuw doen!

Anonymous
05-11-2005, 09:51
Hans vecht niet tegen Bob sapp

Wheelie
05-11-2005, 11:05
Ik heb net van Simon gehoord dat deze partij niet doorgaat.
Ze kunnen het niet eens worden met elkaar..........

Komt Bob niet, of wil die niet tegenHans vechten, of.....

Wat zei Simon precies?
wat ik begrepen heb is dat Simon en Hans Nijman er financieel niet uit komen ;)

mama
05-11-2005, 11:40
Wat Kevin zegt klopt idd.

redjuh
05-11-2005, 11:58
nou ik doe het voor 10 euro minder dan wat simon wilde geven aan hans

HUNTER
05-11-2005, 12:14
nou ik doe het voor 10 euro minder dan wat simon wilde geven aan hans

neeeeeeeee niet nog zo'n freak in de ring ;)

LMAO

Halfshot
05-11-2005, 12:14
nou ik doe het voor 10 euro minder dan wat simon wilde geven aan hans

Ik dat geval, maken we er mooi bedrag van, en doneer ik die 10 euro *.




*Wel na de wedstrijd, en aan postuum doneren doe ik niet

Shytown
05-11-2005, 13:28
Hoost?

Marco
07-11-2005, 10:34
Hoost?

Ik zie Hoost liever tegen iemand anders. Wellicht tegen Aerts om de huidige 2-2 stand (geloof ik)voor eens en altijd te beslissen.

zou heel mooi zijn !!! en als dat financieel problemen oplevert omdat Aerts en Hoost ook niet voor een cd bon en een bosje bloemen gaan vechten dan schrapt Simon die Sapp maar van zijn kostenlijstje.

Anonymous
07-11-2005, 10:53
Hoost?

Ik zie Hoost liever tegen iemand anders. Wellicht tegen Aerts om de huidige 2-2 stand (geloof ik)voor eens en altijd te beslissen.

zou heel mooi zijn !!! en als dat financieel problemen oplevert omdat Aerts en Hoost ook niet voor een cd bon en een bosje bloemen gaan vechten dan schrapt Simon die Sapp maar van zijn kostenlijstje.

Aerts vecht niet in de Arena

Lumberjack
07-11-2005, 12:22
Leuk voor Hans Nijman maar denk toch dat hij het niet zal redden tegen het Beest :D