PDA

View Full Version : The Ultimate Fighter seizoen 2 Aflevering 12 ***SPOILER***



Ralph
02-11-2005, 12:30
Wat een verrassing dat Seth het niet heeft gehaald! Ik had echt gedacht dat hij zou winnen van Brad en na de eerste ronde leek dit ook wel te gaan gebeuren, maar het leek wel alsof Seth er na 1 ronde echt helemaal doorheen zat. Jammer, want een finale Rashad vs Seth had me leuker geleken.
Bij Joe vs Jason geen verrassingen. Moet een leuke finale worden 5 november! Leuke extra gevechten ook (Diego Sanchez vs Nick Diaz; Matt Hughes vs Karo Parysian en Rick Franklin vs Nate Quarry).

Anonymous
02-11-2005, 12:33
Wat een verrassing dat Seth het niet heeft gehaald! Ik had echt gedacht dat hij zou winnen van Brad en na de eerste ronde leek dit ook wel te gaan gebeuren, maar het leek wel alsof Seth er na 1 ronde echt helemaal doorheen zat. Jammer, want een finale Rashad vs Seth had me leuker geleken.
Bij Joe vs Jason geen verrassingen. Moet een leuke finale worden 5 november! Leuke extra gevechten ook (Diego Sanchez vs Nick Diaz; Matt Hughes vs Karo Parysian en Rick Franklin vs Nate Quarry).

matt hughes tegen karo gaat niet door. is nu hughes tegen joe "diesel" riggs. ( dezelfde die tegen rodney faverus verloren heeft in zoetermeer k-1)

Silat
02-11-2005, 15:28
Ja maar de titel gevechten van Hughes en Franklin zullen plaats vinden op UFC 56 19 nov.

Zaterdag 5 nov zijn de finales van TUF2.


UFC is echt goed bezig zeg! Veel shows achter elkaar.

B3 lik3 M3
02-11-2005, 16:26
Ik vind het eerlijk gezegd wel goed dat Seth niet door is.

Vind hem niet echt een spectaculaire vechter.

Finales worden echt mooi!

Virus
02-11-2005, 17:09
Misschien niet spectaculair nee, maar ik zie `m liever dan Brad... Dat vind ik een beetje lompe gast, welke overigens wel terecht gewonnen had!

Vet dat Joe gewonnen heeft (redelijk voorspelbaar) maar vooral hoe... 1ste ronde zonder problemen! De finale wordt cool en ook die zal hij winnen denk/hoop ik!

Diaz vs Diego S. gaat ook een leuke pot worden waarvan ik echt hoop dat Diego `m overtuigd gaat winnen (zal wel niet gebeuren, maar toch...)
Na de partij tegen R. Lawler vind ik Diaz maar een misselijk ventje...

Coole aflevering weer en nu nog wachten op zaterdag! :)

ICON
02-11-2005, 19:28
Ja maar de titel gevechten van Hughes en Franklin zullen plaats vinden op UFC 56 19 nov.

Zaterdag 5 nov zijn de finales van TUF2.


UFC is echt goed bezig zeg! Veel shows achter elkaar.

i know maar die partij is dus tegen riggs

redjuh
02-11-2005, 19:37
Als seth niet zo dom was geweest om niks te gaan doen op de grond, maar gewoon was blijven staan, had ie makkelijk gewonnen. net als de eerste rinde

m.g
02-11-2005, 22:07
Inderdaad dom van Seth dat hij hem perse op de grond wilde hebben.

Cummo vs Stevenson lijkt me wel een vette partij..... denkt dat Stevenson wint..


En dan zouden ze Sanchez vs Stevenson moeten doen, dat zou ook een vette partij zijn. :twisted:

Virus
02-11-2005, 23:20
Inderdaad dom van Seth dat hij hem perse op de grond wilde hebben.

Cummo vs Stevenson lijkt me wel een vette partij..... denkt dat Stevenson wint..


En dan zouden ze Sanchez vs Stevenson moeten doen, dat zou ook een vette partij zijn. :twisted:
Zat ik ook aan te denken... Zelfde types en zelfde stijlen... 8-)
Zou een vette match zijn ja...

Ronald
03-11-2005, 10:32
Als seth niet zo dom was geweest om niks te gaan doen op de grond, maar gewoon was blijven staan, had ie makkelijk gewonnen. net als de eerste rinde
Hij zat er gewoon doorheen en was te moe om te blijven staan.