PDA

View Full Version : 29 miljoen vergeten



Pieter mulder
03-11-2005, 08:36
AMSTERDAM - Met de arrestatie van zes mannen heeft de marechaussee op Schiphol de bende achter de diamantroof van 25 februari grotendeels opgerold.


De bende blijkt maar liefst 29 van de 72 miljoen euro aan diamanten te zijn kwijtgeraakt tijdens hun vlucht. Deze diamanten bleven achter in plastic zakken in hun vluchtwagen en zijn waarschijnlijk in de haast vergeten. Dit blijkt uit onderzoek van De Telegraaf en het programma Bureau Misdaad, dat vanavond op RTL5 om 21:30 uitvoerig ingaat op de zaak. De rest van de buit is nog zoek.

payap
03-11-2005, 11:20
Te Koop :

Diamanten voor de helft van de prijs. Alles moet weg.

voor info en verkoop pm Payap!

Arjan
03-11-2005, 23:08
De bende blijkt maar liefst 29 van de 72 miljoen euro aan diamanten te zijn kwijtgeraakt tijdens hun vlucht

damnn 43 miljoen over, ik zou niet klagen, zon roof doe je heus niet met 100 man.. dus als je nou ongepakt blijft... heb je een goed zakcentje erbij

Pieter mulder
04-11-2005, 09:37
Ik vind het echt jammer dat ze gepakt zijn.

Een goede roof of overval met zo'n grote buit vind ik gewoon een strakke actie !!
Eigenlijk zouden ze vrijuit moeten gaan !

Tsuki
04-11-2005, 10:32
Ik vind het echt jammer dat ze gepakt zijn.

Een goede roof of overval met zo'n grote buit vind ik gewoon een strakke actie !!
Eigenlijk zouden ze vrijuit moeten gaan !

lol dat gevoel heb ik nu ook altijd ......

Mephisto
04-11-2005, 12:49
Ik vind het echt jammer dat ze gepakt zijn.

Een goede roof of overval met zo'n grote buit vind ik gewoon een strakke actie !!
Eigenlijk zouden ze vrijuit moeten gaan !

lol dat gevoel heb ik nu ook altijd ......

Het verschil is dat jij er altijd mee wegkomt :wink: