PDA

View Full Version : TUF 2 Finale Card *spoiler*



Wheelie
03-11-2005, 10:06
Diego Sanchez vs Nick Diaz
Rashad Evans vs Brad Imes
Luke Cummo vs Joe Stevenson
Kenny Florian vs Kit Cope
Keith Jardine vs Kerry Schall
Marcus Davis vs Melvin Guillard
Josh Burkman vs Sammy Morgan

Ralph
03-11-2005, 13:02
Zitten wel coole partijen tussen. Ben benieuwd naar Keith Jardine vs Kerry Schall. Ik kende die Schall helemaal niet, dus had hem even opgezicht op sherdog. Bijnaam: The Meat Truck :twisted:

m.g
03-11-2005, 13:20
Zitten wel coole partijen tussen. Ben benieuwd naar Keith Jardine vs Kerry Schall. Ik kende die Schall helemaal niet, dus had hem even opgezicht op sherdog. Bijnaam: The Meat Truck :twisted:


LOL!!

Wie is die Kit Cope dan?!? En ik wil Sammy wel weer zien vechten vond hem toch een erg colle vechtstijl hebben..

makavelli
03-11-2005, 14:15
Zitten wel coole partijen tussen. Ben benieuwd naar Keith Jardine vs Kerry Schall. Ik kende die Schall helemaal niet, dus had hem even opgezicht op sherdog. Bijnaam: The Meat Truck :twisted:


LOL!!

Wie is die Kit Cope dan?!? En ik wil Sammy wel weer zien vechten vond hem toch een erg colle vechtstijl hebben..

Kit Cope is oorspronkelijk een thaibokser, hij was een tijdje geleden te zien in een docu op MTV over bareknockle thaiboxing

Virus
03-11-2005, 16:58
Ben eens benieuwd naar de beelden...

Nog een paar dagen wachten! 8-)

MZN
04-11-2005, 01:22
ik las net ergens dat net als vorig jaar alleen de finale partijen plus de main event en kope tegen florian uitgezonden worden. Die andere partijen zullen wel een keer langs komen bij unleashed.

Kerry Schall was die gast die z'n knie blesseerde aan 't begin van de show.

m.g
04-11-2005, 11:30
Zitten wel coole partijen tussen. Ben benieuwd naar Keith Jardine vs Kerry Schall. Ik kende die Schall helemaal niet, dus had hem even opgezicht op sherdog. Bijnaam: The Meat Truck :twisted:


LOL!!

Wie is die Kit Cope dan?!? En ik wil Sammy wel weer zien vechten vond hem toch een erg colle vechtstijl hebben..

Kit Cope is oorspronkelijk een thaibokser, hij was een tijdje geleden te zien in een docu op MTV over bareknockle thaiboxing

Ojjaaa daar kende ik die naam van, hij is ook een vriend van Tito Ortiz dat zag ik namelijk weer in een programma op Discovery.