PDA

View Full Version : Manhoef vs Alistair



Mickey
03-11-2005, 11:41
Ik las net hier: http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=16567&start=50 dat Alistair in Arena tegen Manhoef staat!

Dit zou echt ZWAAR COOL zijn!
Wie zou deze pot volgens jullie pakken?

Ik denk dat het iig geen beslissing word.. Met deze 2 gaat het echt om de KO! Ik zelf zou mn geld op de Dman zetten.

Hij is m.i. beweegelijker en meer Allround.

HUNTER
03-11-2005, 12:08
wordt idd een mooie pot als dat doorgaat!

Ik denk Alistair op guillotine choke.... maar ik ben wel benieuwd hoe hij omgaat met de harde lowkicks van Melvin

Ton
03-11-2005, 12:15
Denk dat Allistair genoeg muay thai achtergrond heeft om met deze low kicks om te gaan. Allistair op GnP :twisted:

m.g
03-11-2005, 12:19
Alistair op punten.... Na een bikkelharde partij!!

Silat
03-11-2005, 12:19
Dman controleerd de boel, stompt hem daar af of TKO'd hem zoals Shogun dat bij Dman deed.


ziets ongeveer.


Melvin overleefd de clinsh niet van Dman, zie Shogun, Igor, Vitor en de hele mimak daarvoor.

maar ik veeg Melvin niet uit, want als ie Dman een keer goed raakt met z'n fist of fury....

Pieter mulder
03-11-2005, 12:19
Alistair, No doubt about it !!

Hij wint op KO met soccer kicks to tha head !! :wink:

jojo
03-11-2005, 12:20
wordt idd een mooie pot als dat doorgaat!

Ik denk Alistair op guillotine choke.... maar ik ben wel benieuwd hoe hij omgaat met de harde lowkicks van Melvin

ja die zijn zeker hard
http://img.mypicgallery.com/fightergirlie/img-0216_large.jpg
http://img.mypicgallery.com/fightergirlie/img-0213_large.jpg
:lol: :lol: :lol: :lol:

dokter flinstone
03-11-2005, 12:37
Volgens mij moet jojo nog iets beter leren blokken (geintje).

Maar Dman wint

honingdas
03-11-2005, 13:09
Haha, Als Melvin uit de guillotine kan blijven.. dan sloopt ie D-man! Melvin is definitely on a row... las Overeem hem niet meteen afstopt, dan krijgt ie het zwaar met een spervuur van stoten van Melvin!!!

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Marco
03-11-2005, 13:15
Alistair brengt het gevecht meteen naar de grond en maakt het daar af.

54321
03-11-2005, 13:19
melvin op ko, hij moet alleen effe oppassen voor die guillotine.

Anonymous
03-11-2005, 13:26
Het zijn beide toppers, maar na de Igor :cry: fight, neem ik aan dat Alistair zijn lengtevoordeel ook tegen Melvin benut.

makavelli
03-11-2005, 14:13
Hele vette partij!

Manhoef is staande beter en explosiever maar ik denk dat Overeem hem wel kan submitten

Ronald
03-11-2005, 14:23
LOL @ Jojo :lol:

Ik ga voor Alistair. Op de grond is het verschil tussen hem en Melvin gewoon nog te groot. Alistair op submission.

A.F.
03-11-2005, 14:39
1 ding is zeker... AListair wint zeeeeeeeeeeeker niet op een KO!!!

als ie al wint ...dan word het op een submission!

Toch ga ik voor Melvin!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Alistair verliest TKO door het neit meer kunnen incasseren van Lowkicks hehehehehehe :lol: :lol: :lol: :lol:

Marco (scheids)
03-11-2005, 15:13
Ik denk dat het iig geen beslissing word.. Met deze 2 gaat het echt om de KO!


Gaat t alleen om een KO??
Zet anders de optie submission er nog even bij

Marco (scheids)
03-11-2005, 15:14
Alistair, No doubt about it !!

Hij wint op KO met soccer kicks to tha head !! :wink:

lol.....tis in de Arena, niet in Japan :wink:

Silat
03-11-2005, 15:17
idd daarom heb ik niet gestemd.

Melvin is staande zeker niet 100% beter als alistair, zijn knieen zijn beter en langer dus voordeel en niemand kan zo goed clinshen als Dman in NL.

honingdas
03-11-2005, 15:44
I_LOVE_KNOCKOUTS... ik ben het helemaal met je eens!!!! :twisted: kan niet wachten tot het zover is!

Ralph
03-11-2005, 16:10
Ik kan nu ook nog niet stemmen. Ben nu geneigd om Alistair te zeggen, maar ik weet helemaaaal niet hoe het met Melvins groundskills staat, omdat hij de laatste tijd altijd zo laf is zijn tegenstanders keihard KO te slaan..... :twisted:
Hopelijk zien we beiden nog knokken tegen moeilijke tegenstanders voordat deze partij plaatsvindt en dan durf ik pas een voorspelling te doen.

dtgerald
03-11-2005, 16:14
Alistair met guilotine.

Ronald
03-11-2005, 19:51
Het is nog een tijdje tot 13 mei en met de trainingsarbeid van Melvin gecombineerd met trainingen van zwarte banders van het ATT kan Melvin nog een heel eind komen.
Ik denk eigenlijk dat op dit moment helemaal niet bekend is hoe ver Melvin is op de grond omdat hij elke keer zn tegenstanders eruit slaat. Het is dus nog niet nodig geweest om zn skills op de grond aan te spreken waardoor we nog niet veel hebben gezien van hem op de grond.
In theorie heb je gelijk. Maar we weten wel op welk niveau Melvin z'n grondwerk een jaar geleden was en ik denk niet dat Melvin z'n grondwerk zodanig verbeterd zal zijn dat hij een ADCC tournooi zou kunnen winnen op dit moment. Dan moet ie echt reuzensprongen gemaakt hebben. En pas dan zit ie op hetzelfde niveau op de grond als Alistair.

n00bstar*
03-11-2005, 20:18
Is een Melvin Manhoef beter dan een Vitor of een Igor staand?...Allistair is de absolute top in het lhw in pride en maakte korte metten met bovenstaande.
Ook gaf hij de uiteindelijke winnaar shogun op het begin een lesje mma voordat zijn conditie het begaf...

Manhoef verloor van Faverus waar Alistair binnen de minuut mee klaar was....

Ik zeg Overeem binnen de minuut op guillotine

Halfshot
03-11-2005, 20:26
Kan iemand mij de hype rond Manhoef verklaren??

Na zijn verlies tegen Faverus, heeft hij c klasse wedstrijden gedraait.

Terwijl Alistair zich heeft beweezen dat hij tot de wereld top behoord.

Mismatch!!!!!

Bassie
03-11-2005, 21:12
n00bstar*

Is een Melvin Manhoef beter dan een Vitor of een Igor staand?...Allistair is de absolute top in het lhw in pride en maakte korte metten met bovenstaande.
Ook gaf hij de uiteindelijke winnaar shogun op het begin een lesje mma voordat zijn conditie het begaf...

Manhoef verloor van Faverus waar Alistair binnen de minuut mee klaar was....

Ik zeg Overeem binnen de minuut op guillotine
[list][list=][img][/img][/list][/list]

x2

Anonymous
03-11-2005, 23:08
c klasse partijen???
sorry??
melvin heeft vorige maand de cage rage gewonnen in engeland, zijn toch echt geen pannekoeken!!
en vecht deze maand in japan, dus praat geen onzin als je niet weet waar je over praat ouwe!

n00bstar*
03-11-2005, 23:42
c klasse partijen???
sorry??
melvin heeft vorige maand de cage rage gewonnen in engeland, zijn toch echt geen pannekoeken!!
en vecht deze maand in japan, dus praat geen onzin als je niet weet waar je over praat ouwe!

vergeleken met tegenstanders als Igor en Vitor heeft Manhoef alleen maar pannekoeken verslagen............ouwe

redjuh
04-11-2005, 00:23
keuzeu Alistair op sub staat er niet bij, dan maar KO

Marco
04-11-2005, 11:46
Manhoef heeft na Faverus gewonnen tegen Bob Schreiber, Paul Cahoon, Fabio Piamonte, toch niet echt pannekoeken.....de enige die misschien niet zo denderend was was Mathias "The Fire" Riccio.....
Neemt niet weg dat ik Alistair als winnaar zie...

Halfshot
04-11-2005, 12:15
Als we die roze bril een afzetten

Schreiber: was toen al niet meer de Scheiber die we willen zien.
Cahoon: is een zeer beperkte vechter (en dan heb ik me zacht uitgedrukt)
Fabio Piamonte tja 3 MMA gevechten 2 verloren.

Hij staat tegen Allistar om dat hij zo gehyped word.
Maar ik ben bang dat hij binnen 1 minuut in de guillotine zit.

Silat
04-11-2005, 12:19
ze kunnen manhoef beter tegen Silva zetten, kunnen ze lekker brawlen.

Dutch Dynamite
04-11-2005, 12:29
Manhoef is een killer met stand up, maar tegen Allistair maakt ie geen schijn van kans m.i.; als ze 10x zouden vechten zou Allistair 9x winnen; voornamelijk op submission.

Johan H
04-11-2005, 12:46
dit zou de lijpste wedstrijd worden wat je mar kunt wensen JJJJJIIIHhaa

Mephisto
04-11-2005, 12:50
Ik heb gestemd op Overeem op k.o. omdat submission er niet bij stond. wordt gewoon een hele snelle sub.

Remco
04-11-2005, 13:44
Melvin = Chuck? Ehhmmm...

Anonymous
04-11-2005, 13:47
Jullie lopen wel allemaal lekker wijs te doen! Heeft 1 van jullie ook maar enig idee op welk niveau Melvin nu is op de grond???? Zo te horen niet...

dus praat met ze alle geen poep!

dontmindme
04-11-2005, 13:55
dus praat met ze alle geen poep!

is goed meneer
alleen gij mag poep praten :twisted: :twisted: :twisted:

Marco
04-11-2005, 13:56
Jullie lopen wel allemaal lekker wijs te doen! Heeft 1 van jullie ook maar enig idee op welk niveau Melvin nu is op de grond???? Zo te horen niet...

dus praat met ze alle geen poep!

we baseren het op wat we in zijn wedstrijden hebben gezien en wat in Alistair zijn wedstrijden hebben gezien, kan best dat Melvin in middels op de grond behoorlijk is gegroeid, we zien het wel in de Arena.
je hebt dus best wel een beetje gelijk :roll:

Anonymous
04-11-2005, 14:39
als melvin hem niet snel neerslaat met zijn harde stoten, of op tko wint dmv zijn lowkicks, wint allistair

ICON
04-11-2005, 14:40
als melvin hem niet snel neerslaat met zijn harde stoten, of op tko wint dmv zijn lowkicks, wint allistair
haha ja en als mn tante een lul had gehad was t mn oom geweest

redjuh
04-11-2005, 14:42
of een hermafrodiet en tegelijk je tante en je oom!

Anonymous
04-11-2005, 15:03
lol

Justinian
04-11-2005, 16:45
Ik vind Alistair completer als vechter. Manhoef vind ik ook een geweldige vechter, erg explosief. Als de partij staand zou worden uitgevochten dan geef ik Manhoef best een (goede) kans.

ROIDRAGE
04-11-2005, 16:56
Dit is zeker een mooie match up

Ik vind persoonlijk Alistair de completere knokker. ik geef hem daarom een voordeel. Alister op Sub(KO)
Maar zoals eerder gezegd: dit word een super pot met het publijk als de grootste winnaar :D

Ben
04-11-2005, 19:25
ik denk dat allister een twee hub en naar de grond .
het zal geen eitje worden maar hij wint op sub :wink:

Anonymous
05-11-2005, 14:54
Punt 1: Alistair heeft een betere reach
Punt 2: Alistair is staand veel beter als manhoef, veel completer!
Punt 3: Manhoef heeft anabolen in ze kont zitten, dus dat betekent dat ie zal vechten zoals altijd de eerste 2 minuten zal ie alles geven in die tussen tijd doet alistair een choke aanzetten of hij slaat hem daarna ko

Conclusie: Alistair gaat hem vernietigen!

Anonymous
05-11-2005, 16:30
Hangt erg van het verloop van de partij af.
Staand geef ik Manhoef een goede kans, op de grond/clinch is ie voor Alistair.