PDA

View Full Version : Is Ralf the underdog klaar voor AC Antonia ?



team superpiele
03-11-2005, 14:09
Op 20 november 2005 in Amsterdam Noord Zonnehuis zal Ralf the underdog het op nemen tegen AC Antonia .!

Wie o wie gaat er winnen

B3 lik3 M3
03-11-2005, 14:43
Ik denk gezien de ervaring dat AC wint..

Ik hoop natuurlijk voor Ralf dat hij wint!

Ronald
03-11-2005, 15:15
Ik heb Ralf nooit zien vechten dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen. Succes in ieder geval Ralf 8-) .

Marco (scheids)
03-11-2005, 16:20
Ronald = correct .... ik heb Ralph ook nog nooit zien vechten .....

Ralph is één groot mysterie ... dus kan ik me ook niet wagen aan een voorspelling.

AC is wel zeker van zn zaak want 3 weken erna staat ie tegen Dave Paul in Maastricht !!

Ralph
03-11-2005, 17:04
Ronald = correct .... ik heb Ralph ook nog nooit zien vechten .....

Ralph is één groot mysterie ... dus kan ik me ook niet wagen aan een voorspelling.

AC is wel zeker van zn zaak want 3 weken erna staat ie tegen Dave Paul in Maastricht !!

Nee, Marco! Het gaat om RalF. Ik ben er sowieso nog niet klaar voor om tegen AC te knokken en denk ook niet dat ik dat ooit zal zijn... :twisted:

Succes toegewenst aan mijn bijna naamgenoot!

BLACKJACK
03-11-2005, 17:29
Ronald = correct .... ik heb Ralph ook nog nooit zien vechten .....

Ralph is één groot mysterie ... dus kan ik me ook niet wagen aan een voorspelling.

AC is wel zeker van zn zaak want 3 weken erna staat ie tegen Dave Paul in Maastricht !!

ik ben wel klaar voor AC door mijn verlies partij tegen Dion Staring heb ik meer motivatie gekregen dus ik ga knalluhhh!!!!!

maar Ralph ik ken je niet maar ik wens je sowieso al veel succes man kick ass!!!!

groetjes Dave Paul

Sjaak
03-11-2005, 17:41
Ben altijd voor de "Underdog" :wink:

Ton
03-11-2005, 19:17
Volgens mij is dit toch je eerste partij of niet Ralf??

Kick some ass iig :!: :twisted:

Tijgertje
03-11-2005, 20:21
Ik ga ook voor Ralf!!!

RisingSun
03-11-2005, 20:39
Nou als de vechtprestaties van Ralf net zo zijn als zijn grootte dan ga ik voor Ralf haha, zet em op!

The Bulldog
04-11-2005, 01:38
:shock:

Biiyen
04-11-2005, 02:24
veel succes in ieder geval.

The Bulldog
04-11-2005, 10:53
Ik heb op Ralf gestemd, vind Antonia geen supervechter, dus Ralf aan de bak, want ik krijg niet graag ongelijk :lol: :wink:

jojo
04-11-2005, 11:54
ik heb ze beide nog niet zien vechten dus ik heb geen idee maar omdat mijn het mijn forumbroeder is kies ik dat hij wint op k.o. :lol:

RisingSun
04-11-2005, 11:57
:shock:
haha zo bedoelde ik het niet, niet dubbelzinnig opvatten aub :shock: , ik bedoel de lengte van je tenen tot aan je hoofd en de breedte van je schouders , haha damn ik zal nog is wat positiefs proberen te posten :wink:

The Bulldog
04-11-2005, 12:07
:shock:
haha zo bedoelde ik het niet, niet dubbelzinnig opvatten aub :shock: , ik bedoel de lengte van je tenen tot aan je hoofd en de breedte van je schouders , haha damn ik zal nog is wat positiefs proberen te posten :wink:

Was meer om de stand van de poll op dat moment...

hahaha maar wel weer een scherpe reactie.

Dutch Dynamite
04-11-2005, 13:30
Als dit zijn eerste partij is MMA dan kan ik je helaas niet melden wat zijn kansen zijn, maar ik ben niet kapot van AC Antonia

Mephisto
04-11-2005, 13:36
The Underdog op k.o, maar ik heb geen idee waar ik het over heb want ik ken beide vechters niet. Maar altijd hoop voor een forumbroeder, zet hem op kerel, dat de beste vechter mag winnen :wink:

Anonymous
04-11-2005, 16:35
Ronald = correct .... ik heb Ralph ook nog nooit zien vechten .....

Ralph is één groot mysterie ... dus kan ik me ook niet wagen aan een voorspelling.

AC is wel zeker van zn zaak want 3 weken erna staat ie tegen Dave Paul in Maastricht !!

als Ralf nou wint van AC kan hij dan niet beter invallen op 2H2H in Maastricht tegen Dave Paul of misschien wel een leuke partij voor een andere grote gala??????????
wat denken jullie daarvan?

groetjes Micheal

The Bulldog
05-11-2005, 00:05
Zullen we eerst maar eens gaan knokken voor zulke vragen gesteld worden?

ROIDRAGE
05-11-2005, 01:04
ik kies voor mijn mede Demtahlist: Ralf

Anonymous
05-11-2005, 14:31
Zullen we eerst maar eens gaan knokken voor zulke vragen gesteld worden?

ja sorry man veel succes dan maar zou ik zeggen

groetjes micheal

Iwan
08-11-2005, 10:50
Zullen we eerst maar eens gaan knokken voor zulke vragen gesteld worden?

ja sorry man veel succes dan maar zou ik zeggen

groetjes micheal

Hey Michael, leuk dat je er weer bent man. Ik had na je berichtjes van vorige week al het vermoeden dat je weer zou gaan posten. Ben blij dat ik gelijk had. :wink:
Wanneer kom je weer eens naar Bergen?
Dan kunnen we effe lekker bijkletsen? :wink:

The Bulldog
08-11-2005, 13:59
Zullen we eerst maar eens gaan knokken voor zulke vragen gesteld worden?

ja sorry man veel succes dan maar zou ik zeggen

groetjes micheal

Geen sorry ,

Klinkt me zeker wel goed, wil alleen niet overmoedig worden..

A.C. Antonia heeft meer ervaring dus zal een hele klus worden.. Wel 1 die ik op winst wil afsluiten natuurlijk..ha ha ha

The Bulldog
09-11-2005, 23:52
Nou mensen ik moet tot mijn grote spijt zeggen dat de partij is afgezegd vanuit het kamp van A.C. Antonia....

Erg jammer.

OUS!!!!

Ralph
10-11-2005, 01:11
Jammer man! Mag je nog wel tegen iemand anders aantreden of weet je dat nog niet?

Ronald
10-11-2005, 09:13
Nou mensen ik moet tot mijn grote spijt zeggen dat de partij is afgezegd vanuit het kamp van A.C. Antonia....
Erg jammer idd. Weet je ook waarom? En zoals Ralph ook al vraagt: krijg je een andere tegenstander?

The Bulldog
10-11-2005, 11:29
Ze zijn druk met het zorgen voor een andere tegenstander...


Reden heb ik wel iets over gehoord , maar niet genoeg om een feitelijk kloppend verhaal over te geven.
En ik wil geen scheve beweringen op het net gooien.

Dragon Tail
10-11-2005, 12:22
Ze zijn druk met het zorgen voor een andere tegenstander...


Reden heb ik wel iets over gehoord , maar niet genoeg om een feitelijk kloppend verhaal over te geven.
En ik wil geen scheve beweringen op het net gooien.

En 17 december staat hij gematched op 2H2H in zijn residentie Maastricht :roll: Gaat dat wel door dan?

The Bulldog
10-11-2005, 14:44
Ze zijn druk met het zorgen voor een andere tegenstander...


Reden heb ik wel iets over gehoord , maar niet genoeg om een feitelijk kloppend verhaal over te geven.
En ik wil geen scheve beweringen op het net gooien.

En 17 december staat hij gematched op 2H2H in zijn residentie Maastricht :roll: Gaat dat wel door dan?

JA die gaat wel door...

Anonymous
10-11-2005, 21:00
Ze zijn druk met het zorgen voor een andere tegenstander...


Reden heb ik wel iets over gehoord , maar niet genoeg om een feitelijk kloppend verhaal over te geven.
En ik wil geen scheve beweringen op het net gooien.

En 17 december staat hij gematched op 2H2H in zijn residentie Maastricht :roll: Gaat dat wel door dan?

Het is te hopen van wel anders mag Ralph voor mij part invallen maak me niks uit.
ik wil heel graag vechten op 2H2H vet relaxed!!!!!!!! jammer voor jou Ralph ik had je die partij wel gegunt hoor ik weet hoe het is als er een partij niet door gaat been there done that het is te hopen dat ze nog een tegenstander voor je vinden

Groetjes Dave Paul

Johan H
10-11-2005, 23:22
ik ga ook voor de forumbroeder,hoop echt dat je wint hoor,heel veel succes..........

The Bulldog
11-11-2005, 00:50
Nieuwe tegenstander!!!!

Raoul van Pro fighters...
Partij is wel ama regels.


Tegen A.C. zou mijn eerste pro partij zijn.. maar ben zeer blij dat ik kan knokken...



@ Dave... vet coole reactie man...bedankt...afzeggen en niet doorgaan is me dit jaar al 6 keer gebeurd... A.C. kan niet knokken in verband met de contractuele verplichtingen met 2H2H..

Dus je partij zal echt wel door gaan... KICK his ass....
OUS!!!!

Marco (scheids)
11-11-2005, 09:08
Nieuwe tegenstander!!!!
A.C. kan niet knokken in verband met de contractuele verplichtingen met 2H2H..


Dat dacht ik al ... vind het ook wel terrecht dat AC daar aan gehouden wordt .... vervelend voor jou Ralf, maar je begrijpt t vast wel ... we praten niet over een klein gala in Maastricht, en anders hoort Dave opeens 2 weken van te voren dat zn partij niet doorgaat ivm het uitvallen van zn tegenstander.

In ieder geval veel succes tegen Raoul ... leuke match trouwens !!! en dan ga ja daarna gewoon tegen AC ... die wil altijd wel vechten !!!!

Anonymous
11-11-2005, 10:25
Nieuwe tegenstander!!!!
A.C. kan niet knokken in verband met de contractuele verplichtingen met 2H2H..


Dat dacht ik al ... vind het ook wel terrecht dat AC daar aan gehouden wordt .... vervelend voor jou Ralf, maar je begrijpt t vast wel ... we praten niet over een klein gala in Maastricht, en anders hoort Dave opeens 2 weken van te voren dat zn partij niet doorgaat ivm het uitvallen van zn tegenstander.

In ieder geval veel succes tegen Raoul ... leuke match trouwens !!! en dan ga ja daarna gewoon tegen AC ... die wil altijd wel vechten !!!!

Maar hoe zit dat nou eigenlijk dan?
AC was toch ook aangemeld voor 20 november bij Powerfist Promotions?
Die doen dat toch ook contractueel? Met name bij een pro-partij?
Is dat contract dan minder waard? Zijn contacten tegenwoordig überhaupt wel wat waard?

Dragon Tail
11-11-2005, 10:26
Nieuwe tegenstander!!!!
A.C. kan niet knokken in verband met de contractuele verplichtingen met 2H2H..


Dat dacht ik al ... vind het ook wel terrecht dat AC daar aan gehouden wordt .... vervelend voor jou Ralf, maar je begrijpt t vast wel ... we praten niet over een klein gala in Maastricht, en anders hoort Dave opeens 2 weken van te voren dat zn partij niet doorgaat ivm het uitvallen van zn tegenstander.

In ieder geval veel succes tegen Raoul ... leuke match trouwens !!! en dan ga ja daarna gewoon tegen AC ... die wil altijd wel vechten !!!!

Maar hoe zit dat nou eigenlijk dan?
AC was toch ook aangemeld voor 20 november bij Powerfist Promotions?
Die doen dat toch ook contractueel? Met name bij een pro-partij?
Is dat contract dan minder waard? Zijn contacten tegenwoordig überhaupt wel wat waard?

Dat was ik dus (bergeten in te loggen :oops: )

Marco (scheids)
11-11-2005, 10:49
Maar hoe zit dat nou eigenlijk dan?
AC was toch ook aangemeld voor 20 november bij Powerfist Promotions?
Die doen dat toch ook contractueel? Met name bij een pro-partij?
Is dat contract dan minder waard? Zijn contacten tegenwoordig überhaupt wel wat waard?

Foutje misschien in het management van AC?? ik neem aan dat het contract van Maastricht eerder getekend was dan die van de 20ste, daar de line-up van 2H2H al eerder bekent was, maar dat is natuurlijk een speculatie van mijn kant .....

The Bulldog
11-11-2005, 10:53
Maar hoe zit dat nou eigenlijk dan?
AC was toch ook aangemeld voor 20 november bij Powerfist Promotions?
Die doen dat toch ook contractueel? Met name bij een pro-partij?
Is dat contract dan minder waard? Zijn contacten tegenwoordig überhaupt wel wat waard?

Foutje misschien in het management van AC?? ik neem aan dat het contract van Maastricht eerder getekend was dan die van de 20ste, daar de line-up van 2H2H al eerder bekent was, maar dat is natuurlijk een speculatie van mijn kant .....

HEt gaat redelijk die richting op Marco...
Laat ik het zo zeggen...het ligt niet aan A.C. maar de mensen om hem heen..
DT..Ben met je eens dat er iets krom is gegaan, maar maak me er niet meer druk om.Ik weet de complete reden nu en dat is voor mij genoeg...


Marco bedankt voor de succes wensen.. zal het nodig hebben...
DT...

RisingSun
11-11-2005, 13:11
Ralph, wat is je amateur record?

Marco (scheids)
11-11-2005, 13:20
0-1-0 dacht ik ....

Anonymous
11-11-2005, 14:00
Klopt...

Reden om pro- regels te vechten is meer om de mogelijk heden in de regels.

Daarbij zijn er het afgelopen jaar erg vaak partijen afgezged en gala`s geweest die me niet konden matchen..

Dus heeft niks met capsones te maken , maar met het feit dat ik wil knokken....

RisingSun
11-11-2005, 17:57
je bent iig niet bang :P

Anonymous
11-11-2005, 18:25
Nieuwe tegenstander!!!!

Raoul van Pro fighters...
Partij is wel ama regels.


Tegen A.C. zou mijn eerste pro partij zijn.. maar ben zeer blij dat ik kan knokken...



@ Dave... vet coole reactie man...bedankt...afzeggen en niet doorgaan is me dit jaar al 6 keer gebeurd... A.C. kan niet knokken in verband met de contractuele verplichtingen met 2H2H..

Dus je partij zal echt wel door gaan... KICK his ass....
OUS!!!!

graag gedaan ik had al zo'n gedachte dat het iets te maken had met een contract met verplichtingen maar ja misschien na 2H2H kan je tegen AC vechten en wij zullen elkaar ook wel een keer tegenkomen dus je komt wel aan vechten toe ik heb ook zo'n lange periode gewacht en elke keer balen maar dat komt vanzelf wel succes tegen raoul iedergeval Ralph

Groetjes Dave Paul