PDA

View Full Version : Vette Animatie Film!



Mickey
03-11-2005, 15:39
Dit is echt een top animatiefilm!
Vooral voor de liefhebbers van de oude arcade kasten!

http://www.awakeyourconsciousness.com/movies/The_Awakening_Of_Consciousness_Lres.wmv

blazin.arr0w::::
03-11-2005, 20:29
yeah dude! Downloading as we speak.

Voor dit soort shit kan je mij meestal wel porren!

Arjan
03-11-2005, 22:23
ja nice man ik download hem ook, heb gister toevallig de akira dvd nog weggefikt, die moet ik nog steeds zien :oops: :oops: *shame* and ghost in a shell moet ik ook zien, of zijn dat dezelfde?

blazin.arr0w::::
03-11-2005, 22:33
ja nice man ik download hem ook, heb gister toevallig de akira dvd nog weggefikt, die moet ik nog steeds zien :oops: :oops: *shame* and ghost in a shell moet ik ook zien, of zijn dat dezelfde?

Nee nee mijn zoon niet het zelfde. Maar wel allebei erg vet! (btw Ghost in THE shell)

Heb ik nog in het video tijdperk als import voor 55 gulden gekocht :shock:

Ik ben trouwens ook rond die tijd gestopt met Manga checken. Moet het maar weer eens oppakken.

Arjan
03-11-2005, 22:43
ja zoiets dacht ik al maar ghost in THE shell kan ik nergens vinden, er is in nijmegen wel een hele vette winkel die AALLLEEEMAAAL van dat soort films heeft mja mijn portemonnee maakt dat niet mogelijk dus ik houd het bij downloaden.. ik heb zelf nog niet veel anime's gezien maar ben er zeker weg van, vond trouwens de animatrix super wreed.. maar ben ik de enige? 8-)

blazin.arr0w::::
03-11-2005, 23:03
Animatrix niet eens aan toegekomen. Maar de hele Matrix boycot ik :lol:

Een paar van mijn oude favo's (ter ondersteuning van je download habbits):

- Vampire Hunter D
- The Guyver (zijn tientallen delen van)
- 3 x 3 Eyes
- Fist Of The North Star
- Lain
- Eerste Street Fighter is wel tof. Die Alpha heb ik ook op DVD maar nog nooit bekeken :)

Hmmm....i'm drawing a blank. Maar goed hier kan je effe mee voort. Er zijn (denk ik) wel meer en meer fanatiekere Manga fans op dit forum. Die weten vast wel meer klassieke titels!

Arjan
03-11-2005, 23:04
Fist Of The North Star

DIE HEB IK OOK GEZIEN, die was zeker vet!!
maar niemand die hier complete series kijkt? naruto schijnt vet te zijn?
anders moet ik daar ook maar aan beginnen

blazin.arr0w::::
03-11-2005, 23:12
Hier op mixfight bij vele al bekend maar voor het geval niet bij iedereen, online kan je een hele leuke serie volgen:

NINJAI (http://www.ninjai.com)

Al wachten we wel al geruime tijd op aflevering 13 :?

LOCO
04-11-2005, 00:47
Damn Blazin, daar heb je helemaal gelijk in,........... wacht al over een jaar op deel 13 als ik me niet vergis

Osu

LOCO