PDA

View Full Version : Vechters gezocht-->MMA + Muay Thai, 18 feb 2006 te Oss...



Deuce
04-11-2005, 18:35
Beste mensen,

Op 18 februari zal Deuce Events haar eerste gala organiseren in het Brabantse Heesch (bij Oss). De opzet van onze organisatie is om jonge talenten en nieuwelingen in de sport een kans te geven om te vechten.

Op 18 februari willen wij 15 partijen laten plaatsvinden in het vernieuwde theater De Pas, te Heesch. Sportscholen uit het hele land zullen meedoen aan Muay Thai en Mixed Fights, deze zullen worden gevochten onder de regels van Nederlands meest ervaren bond, de IMA (international Mixedfight Association).

Wij zijn nog steeds op zoek naar vechters die enkele partijen gedraaid hebben of helemaal nieuw zijn. U kunt uw lijst met vechters sturen naar het onderstaande email-adres.

Wij zoeken voor beide wedstrijdvormen nog vechters, in alle gewichtsklassen. Zodra wij een tegenstander hebben krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Voor meer vragen en info kunt u mailen naar:
[email protected]

Met vriendelijke groet,

Deuce Events
Wiggert Meerman
Remco Pardoel

BLACKJACK
05-11-2005, 13:33
Beste mensen,

Op 18 februari zal Deuce Events haar eerste gala organiseren in het Brabantse Heesch (bij Oss). De opzet van onze organisatie is om jonge talenten en nieuwelingen in de sport een kans te geven om te vechten.

Op 18 februari willen wij 15 partijen laten plaatsvinden in het vernieuwde theater De Pas, te Heesch. Sportscholen uit het hele land zullen meedoen aan Muay Thai en Mixed Fights, deze zullen worden gevochten onder de regels van Nederlands meest ervaren bond, de IMA (international Mixedfight Association).

Wij zijn nog steeds op zoek naar vechters die enkele partijen gedraaid hebben of helemaal nieuw zijn. U kunt uw lijst met vechters sturen naar het onderstaande email-adres.

Wij zoeken voor beide wedstrijdvormen nog vechters, in alle gewichtsklassen. Zodra wij een tegenstander hebben krijgt u zo snel mogelijk antwoord.

Voor meer vragen en info kunt u mailen naar:
[email protected]

Met vriendelijke groet,

Deuce Events
Wiggert Meerman
Remco Pardoel

zijn er misschien ook wat pro partijen MMA?

groetjes Dave Paul

jojo
05-11-2005, 13:36
ik heb me trainer deze mail door gestuurd dus wie weet

Ronald
05-11-2005, 13:50
ik heb me trainer deze mail door gestuurd dus wie weet
Ga je ook nog vaker mixfightpartijen draaien Jojo, of was dat een eenmalig uitstapje?

Deuce
05-11-2005, 17:13
Beste mensen,

De pro partijen komen mischien nog, dat hangt gedeeltelijk van de hoofdsponsor af. Dus dat laat ik dan nog weten.

De volgende sportscholen hebben zich al aangemeld: Team Duncan, Team Overeem, Pardoel Sports, Tatsujin Dojo, Buurmans, Exit BJJ, Kam Lung, Angelo Gym etc.

Hoe meer verschillende sportscholen hoe beter en hoe diverser ik de line up kan maken. Dus laat maar komen die aanmeldingen.

Thanks,

Wiggert

jojo
05-11-2005, 23:42
ik heb me trainer deze mail door gestuurd dus wie weet
Ga je ook nog vaker mixfightpartijen draaien Jojo, of was dat een eenmalig uitstapje?

dat was gewoon voor de fun een keer misschien in de toekomst ofzo ( haha dan zal ik wat langer gaan voorbereiden :lol: en dan hoop ik dat ik de regels snap :P ) maar voorlopig alleen ff het kickboxen staan nog 3 partijen op me te wachten dus :wink:

Ronald
06-11-2005, 00:01
dat was gewoon voor de fun een keer misschien in de toekomst ofzo ( haha dan zal ik wat langer gaan voorbereiden :lol: en dan hoop ik dat ik de regels snap :P ) maar voorlopig alleen ff het kickboxen staan nog 3 partijen op me te wachten dus :wink:
Lijkt mij in ieder geval leuk om je nog een keer in een mixfightpartij te zien :D .

smike
06-11-2005, 00:33
Ronald ouwe Playboy :lol:
Maar je hebt gelijk, zou leuk zijn als er ook wat meer dames in het mixfight kwamen.

Justinian
06-11-2005, 09:57
Ronald ouwe Playboy :lol:
Maar je hebt gelijk, zou leuk zijn als er ook wat meer dames in het mixfight kwamen.
Onze Gul (MissGG) is ook hard aan het trainen en wil ook Shoot/mixfight-partijen gaan draaien.

Ronald
06-11-2005, 18:23
Onze Gul (MissGG) is ook hard aan het trainen en wil ook Shoot/mixfight-partijen gaan draaien.
Ik denk dat ze hier veel fans gaat krijgen :D .

Justinian
06-11-2005, 18:25
Onze Gul (MissGG) is ook hard aan het trainen en wil ook Shoot/mixfight-partijen gaan draaien.
Ik denk dat ze hier veel fans gaat krijgen :D .
Daar ben ik van overtuigd!

Anonymous
06-11-2005, 20:31
Ik zou graag Kancho Karels aan het werk zien

Deuce
06-11-2005, 20:38
Wij zijn toevallig ook bezig op Aaron Karels op de line up te zetten.

Deuce
15-11-2005, 12:17
TTT

We zijn nog steeds op zoek naar van alles en nog wat...kickboxers ook...

RisingSun
15-11-2005, 12:22
Team Overeem? Welke vechters zitten hier zoal bij? Ik wist niet dat ie een eigen team had!

Deuce
15-11-2005, 14:36
Paar jongens die onder hoede staan van Allistair, of hij ze volledig traint weet ik niet...maar ik denk dat het een mix van carbin/overeem vechters zijn..Allen nog beginners..dus..

En owja.......Joop Kasteel zal deze avond als ringspeaker de avond verzorgen 8-)

Wheelie
15-11-2005, 14:36
Wij zijn toevallig ook bezig op Aaron Karels op de line up te zetten.

vette shit