PDA

View Full Version : Net op de sportschool... Peter Aerts!



Justinian
06-11-2005, 16:03
Net ff les gegeven in Duitsland, waar ik iedere zondag les geef. Na mijn uur geeft Angelo kickboksen. Ik stond nog even met Angelo te praten en daar kwam Mutlu aan met... Peter Aerts! Peter ging tijdens de training ff op de zak en gaf de jongens nog even wat aanwijzingen in verband met het Rings gala 20 november in Enschede (zie www.angelogym.nl). Dit werd uiteraard door iedereen erg op prijs gesteld.

Uiteraard hebben we nog wat foto's gemaakt na afloop van de training en als het goed is krijg ik die straks/vanavond van Angelo zodat ik ze hier ook kan plaatsen. Toen Peter vertrok nog even kort met hem over zijn gevecht tegen Lebanner gepraat. Peter vertrekt morgen richting Japan. Hij heeft er vertrouwen in maar gaf wel aan dat hij de zwaarste tegenstander van de avond heeft. T.a.v. Choi (die lange Koreaan) gaf hij aan dat hij hem niet echt als een bedreiging ziet.
Peter nogmaals succes!

Nb. Alsof het bezoek van Peter Aerts nog niet genoeg was kwam ook Steve (dragon tail) van Scorpio gym langs :lol: Leuk je weer even gesproken te hebben.

Mutlu
06-11-2005, 17:00
Hadden eerst samen van te voren elastiek hardgelopen in Losserse zand heuvel!
Was zwaar, maar heb het volgehouden. Peter heeft echt benen als een paard!! Hij trok me echt flink mee! Toen na de tijd training was zwaar, maar lekker dat ik heb volgehouden!!
Op de sportschool was het best grappig hoe al die ogen keken naar Peter :lol: Maar iedereen kon gelijk zien dat het een sympathieke man is met een hart van goud! Ik hoop echt dat Peter de K-1 winnaar wordt!!!!!!!!

Ossie
06-11-2005, 17:04
Cool dat ie even is langsgeweest man.

Mutlu, veel succes met je wedstrijd de 20e.
Roy, tot dinsdag (kon er donderdag niet zijn i.v.m. school)

En Peter ook heel veel succes gewenst. Hij gaat het idd. wel heel erg moeilijk krijgen tegen Le Banner.

Ronald
06-11-2005, 19:17
Altijd mooi als er zo'n grootheid langs komt :) .

Justinian
06-11-2005, 20:44
Peter tekent de 'Wall of fame'
http://members.home.nl/roybjj/angelogym/aerts2.jpg

Peter met onze eigen Nicole (Nicole = natuurlijk al een goede reden om bij Angelo gym te komen trainen ;))
http://members.home.nl/roybjj/angelogym/aerts3.jpg

En tenslotte de groepsfoto
http://members.home.nl/roybjj/angelogym/aerts1.jpg

Ton
06-11-2005, 20:50
Mooi foto's Justi!!
Leuke verrassing zo op een zondag !

Anonymous
06-11-2005, 21:29
MY PIMBA

Dragon Tail
07-11-2005, 10:38
Ja, was er even met vrouw en kids op doorreis.

Ben ik even blij dat die groepsfoto gelukt is. Altijd maar even afwachten als je mij een toestel in handen drukt. :wink:

En het leuke was dat de favoriet van mijn kids Chico was, want die kennen ze van de affiches. (Peter Aerts...wie? :roll: ) En ze waren ontzettend blij met de foto met handtekening van Chico.

Enne, het was mijn weekje met celebrities wel. Afgelopen maandag Peter Aerts bij Kops en Chico Martinez bij mijn eigen gym en gisteren Roy van der Wal (wie kent hem niet... ?) weer Chico en weer Peter Aerts (....hij zal wel moe van mij worden) bij Angelo. En Mutlu ook nog gezien... :D

joost
07-11-2005, 11:57
Gaaf man! echt een leuke suprise! :D

Succes allemaal met trainen voor 20 november! 8-)

Dragon Tail
07-11-2005, 13:18
Niemand had Nicole tevoren verteld dat het DÉ Peter Aerts was toen zij hem om zijn contributiekaart vroeg..... :lol:

jojo
07-11-2005, 13:27
haha kijk mutlu zijn t-shirt!!! :lol:

Anonymous
07-11-2005, 14:01
Mutlu, kan je iets meer vertellen over dat elastiek hardlopen?!
Ben ik erg benieuwd naar!

Tnx, mjokkie

Justinian
07-11-2005, 14:19
Niemand had Nicole tevoren verteld dat het DÉ Peter Aerts was toen zij hem om zijn contributiekaart vroeg..... :lol:
Hahaha dat was ze van plan inderdaad :lol: Gelukkig had ik haar nog wel ff gezegd dat het Peter Aerts was. In plaats van de contributiekaart dan maar een foto met Peter ;)

Mutlu
07-11-2005, 16:08
Mutlu, kan je iets meer vertellen over dat elastiek hardlopen?!
Ben ik erg benieuwd naar!

Tnx, mjokkie

Heeft hij een speciale elastiek, hij houdt je tegen, en jij moet proberen te sprinten! Is best apart om zo uit te leggen, maar zeker effectief!

Tsuki
07-11-2005, 16:17
Mutlu, kan je iets meer vertellen over dat elastiek hardlopen?!
Ben ik erg benieuwd naar!

Tnx, mjokkie

Heeft hij een speciale elastiek, hij houdt je tegen, en jij moet proberen te sprinten! Is best apart om zo uit te leggen, maar zeker effectief!

team quest gebruikt het ook om o.a. hun shoot te verbeteren ................

Highline
07-11-2005, 17:03
Peter tekent de 'Wall of fame'
http://members.home.nl/roybjj/angelogym/aerts2.jpg


volgens mij heeft ramon ook een flinke handtekening achtergelaten

Justinian
07-11-2005, 17:05
Highline = correct! :D

Justinian
07-11-2005, 17:38
Mutlu, kan je iets meer vertellen over dat elastiek hardlopen?!
Ben ik erg benieuwd naar!

Tnx, mjokkie

Heeft hij een speciale elastiek, hij houdt je tegen, en jij moet proberen te sprinten! Is best apart om zo uit te leggen, maar zeker effectief!

team quest gebruikt het ook om o.a. hun shoot te verbeteren ................

Ik heb Fedor ook wel eens in een filmpje in de weer gezien met een stiek. Dat om schouderworpen mee te trainen ofzo geloof ik.
Deed ik vroeger ook voor de judo. Gewoon een oude fietsband pakken, aan de muur spijkeren en voila: je kunt je schouderworpen gaan trainen.

Justinian
07-11-2005, 20:01
Binnen- of buitenband?
lol, binnenband uiteraard ;)

Ossie
07-11-2005, 20:14
Echte mannen gebruiken een buitenband :D