PDA

View Full Version : tuf finals uitslagen ****spoiler***



ICON
06-11-2005, 19:17
diego sanchez gewonnen via decision

rashad gewonnen op decision

joe stevenson gewonnen op decision

zie sherdog
http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=3610

Silat
08-11-2005, 02:27
Damn deze topic stond al op de 2e pagina.

Net alles gekeken, hele vette partijen!

Kenny verbaasde me echt, net Ben Stiller die vecht.

Joe Stevenson won wel maar vond ik niet de man van de partij.
Luke Gummo zullen we echt wel vaker zien, sick ninja :twisted:

Rashad terecht de winnaar al had ie het wel heel moeilijk. Brad bleef maar doorgaan.

En Nick Diaz mag lekker gaan janken thuis... :lol: Wat een grondwerk was dat. Super partij.

Hollandpride
08-11-2005, 02:33
Brad gaat echt een grote worden! Die gast doet pas voor iets meer als een jaar aan MMA en dan al zo goed :shock:

Die kerel heeft de conditie van een paard, hij bleef maar doorgaan! Nu nog wat meer techniek met zijn stoten en trappen, dan wordt hij echt een serieuze kanshebber voor de HW title.

Diego verbaasde me tegen Diaz. Ik schatte Diaz beter in, maar Diego domineerde hem zwaar.

Luke gaat zeker terug komen in de UFC, die man roeleert echt zwaar.

Revenche of the nerds!!!!!!

Wheelie
08-11-2005, 10:17
Diego Sanchez is een monster, ik wil wel een rematch zien want Diaz heeft nog steeds te veel praatjes.
Kenny deed het ook erg goed ja.
Rashad en Joe zijn de terechte winnaars, het lijkt me voor Rashad toch beter om een gewichtsklasse lager te gaan vechten

Biiyen
08-11-2005, 11:34
Hele mooie finale!!! heb echt genoten van alle partijen, denk dat Dana zelf ook heeeeeel erg tevreden zal zijn.

Silat
08-11-2005, 13:36
Wat voor auto hadden ze nou gewonen??

Mike
08-11-2005, 15:59
wow wat een vette finale !!! maakt t tuf seizoen helemaal goed !

en wat deed diaz triest achteraf , als diego sanchez er niet thuis hoort dan nick diaz zeker niet. Hoe krijgt die gast t zn strot uit nadat hij 3 rondes gedomineerd werd? Viel me echt tegen van Diaz.

florian vond ik ook echt imprressive!

Ralph
08-11-2005, 22:13
Net gekeken en echt een heel vette finale! Echt alle partijen waren top met terechte winnaars. Dit was erg goede reclame voor de UFC lijkt me zo....

Anonymous
08-11-2005, 22:31
Kent iemand hier Kit cope? behalve van die mtv programma?

Ronald
08-11-2005, 23:46
Ik vond het ook een fantastische finale. Het waren echt partijen waarbij je op het puntje van je stoel ging zitten. Rashad en Brad vochten op het laatst in slow motion, maar het bleef fantastisch om te zien. Zo matig als de series begonnen, zo sterk eindigde het. Ik heb nu al zin aan de volgende serie...

Mike
09-11-2005, 15:24
matt hughes: punish his ears brad!


hahahaahahahhaaha

dat oor van seth :shock:

Anonymous
09-11-2005, 15:55
matt hughes: punish his ears brad!


hahahaahahahhaaha

dat oor van seth :shock:

uhm dat zijn de semi finals..

Mike
09-11-2005, 17:03
matt hughes: punish his ears brad!


hahahaahahahhaaha

dat oor van seth :shock:

uhm dat zijn de semi finals..

ja klopt maar nou en

ik heb de semi en de finales achter elkaar gekeken dus vandaar

Emilio
10-11-2005, 18:14
diaz is een lul. Wordt hij gewoon 3 rondes afgeslacht en dan geen respect hebben. Zowiezo deed hij in de voorbeschouwing al triest door te zeggen dat hij het niet eerlijk vond dat Diego al tegen hem moest. Angst zullen we maar zeggen en terecht.

Diego is echt gruwelijk goed.

Remco
12-11-2005, 15:06
Geweldige show, wederom een mooi staaltje reclame voor de sport. Als je hierna nu nog geen UFC fan bent, wordt je het nooit! Alle winnaars terecht, al snapte ik de split decision in Evans - Imes niet.

Wel enorm triest van de moeder van Imes, die Brad is een sympathieke vent en een beest van een vechter. De klappen die hij incasseerde, ongelovelijk.

LOL@ die mouthpiece grap!

ashi76
12-11-2005, 15:34
Hebben jullie trouwens ook dat stukje gezien waar Leonardo Di Caprio in beeld komt.
Licht het aan mij of stond hij net op het punt een fluike snuif te nemen. :shock: Kijk maar eens goed naar zijn betrapte smoelwerk.

Ik vond die party van evans vs imes niet bijzonder. Leek wel een barfight. Ik heb in het hele gevecht niet 1 lowkick geteld !!! Uitslag was imo trouwens wel onterecht.

Verder stuk voor stuk vette partijen.

Anonymous
13-11-2005, 12:37
Ja triest voor Imes inderdaad wat een doordouwer die vent btw en voor zo'n grote gast echt wel indrukwekkend.

Dat van Leonardo meende ik ook zo te zien. En over de uitslag ben ik het ook met hierboven eens het had natuurlijk unaniem voor Rashad moeten zijn ;)