PDA

View Full Version : hoe oud moet je zijn voor shooto



Anonymous
08-11-2005, 22:28
train nu al 3 jaar thaiboksen en no-gi bjj.
ik vraag me af op welke leeftijd je al een shooto partij mag doen.
kan iemand me wat informatie geven, ik ben nu 17 en train 6 x in de week thai boksen en 4 x no-gi bjj.
en als ik nu al mag hoe moet ik een partij krijgen.
alvast bedankt.

Marco (scheids)
09-11-2005, 08:21
Ik weet niet precies vanaf welke leeftijd je een amateur partij Shooto kan/mag draaien, maar weet wel dat 17 jaar geen probleem is om een partij te draaien !!

En er zal wel een reactie van Martijn de Jong en/of Nicky komen op deze topic ... die kun je een pm sturen en kunnen jou haarfijn vertellen hoe jij je kan aanmelden voor een match.

Veel succes in ieder geval !!

Anonymous
09-11-2005, 12:06
je hebt je voornaam al wel mee in ieder geval! :lol:

Deuce
09-11-2005, 12:11
Promoter Nickey van de berg is zelf ook pas 12 dus ik denk dat je als vechter wel mee mag doen :lol: :wink:

geintje nickey...inkoppertje :wink:

Silat
09-11-2005, 14:56
ik ben nu 17 en train 6 x in de week thai boksen en 4 x no-gi bjj


Zit je ook nog op school...?

honingdas
09-11-2005, 16:06
Promoter Nickey van de berg is zelf ook pas 12 dus ik denk dat je als vechter wel mee mag doen :lol: :wink:

geintje nickey...inkoppertje :wink:

:lol: @ Deuce

honingdas
09-11-2005, 16:16
Anders mail je nicky gewoon zelf ff: [email protected]

je kan hem ook vinden onder shooto holland hij is altijd wel op zoek naar slachtoffers :lol:

Osu

Shooto Holland
09-11-2005, 16:28
Hans Stringer was ook 17 toen die bij Shooto begon.

Je bent van harte welkom.

Meedoen is simpel : gewoon inschrijven als er een volgend gala is.

Anonymous
10-11-2005, 12:45
hahaha dat jullie allemaal erin trappen... het is een jongetje van 17 die graag stoer wil overkomen denk ik... Ik kan me niet voorstellen dat als je 6x per week thaiboxt en 4x per week bjj (no gi) doet, dat je dan niet weet hoe het systeem in elkaar zit? Naar mijn mening ben je dan super wedstrijd gericht aan het trainen... dus dit klopt niet gewoon... ten eerste zou zijn trainer zo'n fanatiekeling wel de nodige informatie hebben gegeven over dat wedstrijd gebeuren... ten tweede 10x per week trainen red je niet met school erbij... dus dan ga je niet naar school en je bent heel bewust met de sport bezig en fanatieke sporter dus en dan weet je zelf ook wanneer je wel of niet kan vechten... anders ben je erg dom bezig! :lol:

met andere woorden... BENNY is HERBOREN he DEUCE?

Anonymous
10-11-2005, 13:40
Snotbel dat je bent en schaam je dat je al mijn tijd heb gepikt door deze idiote topic mij te laten lezen. :evil:

Hiermee vraag ik jouw vriendelijk dat je je excuseert zoniet aaachh laat maar :roll:


www.mixfight.be

Deuce
10-11-2005, 13:48
hahaha dat jullie allemaal erin trappen... het is een jongetje van 17 die graag stoer wil overkomen denk ik... Ik kan me niet voorstellen dat als je 6x per week thaiboxt en 4x per week bjj (no gi) doet, dat je dan niet weet hoe het systeem in elkaar zit? Naar mijn mening ben je dan super wedstrijd gericht aan het trainen... dus dit klopt niet gewoon... ten eerste zou zijn trainer zo'n fanatiekeling wel de nodige informatie hebben gegeven over dat wedstrijd gebeuren... ten tweede 10x per week trainen red je niet met school erbij... dus dan ga je niet naar school en je bent heel bewust met de sport bezig en fanatieke sporter dus en dan weet je zelf ook wanneer je wel of niet kan vechten... anders ben je erg dom bezig! :lol:

met andere woorden... BENNY is HERBOREN he DEUCE?

Waarom betrek je mij erbij? :roll:

Luka
10-11-2005, 14:23
echt weer zon guest opmerking zucht

Marco (scheids)
10-11-2005, 14:27
hahaha dat jullie allemaal erin trappen... het is een jongetje van 17 die graag stoer wil overkomen denk ik... Ik kan me niet voorstellen dat als je 6x per week thaiboxt en 4x per week bjj (no gi) doet, dat je dan niet weet hoe het systeem in elkaar zit? Naar mijn mening ben je dan super wedstrijd gericht aan het trainen... dus dit klopt niet gewoon... ten eerste zou zijn trainer zo'n fanatiekeling wel de nodige informatie hebben gegeven over dat wedstrijd gebeuren... ten tweede 10x per week trainen red je niet met school erbij... dus dan ga je niet naar school en je bent heel bewust met de sport bezig en fanatieke sporter dus en dan weet je zelf ook wanneer je wel of niet kan vechten... anders ben je erg dom bezig! :lol:

met andere woorden... BENNY is HERBOREN he DEUCE?

Ja Deuce ... leg t allemaal ff uit joh !!!! :lol:

Anonymous
12-11-2005, 04:58
ihihihhi verschillende reply's, maakt niet uit.
waar haal ik de tijd vandaan, nou mijn school zit ongeveer een 15 - 20 miunuten van mijn sportschool vandaan.
vaak ben ik om 3 uur uit en train ik van half 4 tot half 6, me oom en tante die eigenaars zijn van de sportschool, helpen me met trainen.
vandaar dat ik om zulke tijden kan trainen.
wel jammer dat sommige mensen anders over mn topic denken, maarja
misschien moet ik me eerst bewijzen.
hartstikke bedankt voor al jullie reactie's