PDA

View Full Version : Arona: I'll finish Wanderlei once and for all



Anonymous
09-11-2005, 16:10
Source: www.portaldaluta.com.br

Interview is longer and is in portuguese, I'm only translating the relevant parts.




PL: Let's talk about your next fight
ARONA: It'll be with Pride, Dec 31st. I'm gonna fight for the belt and I plan on winning to bring this belt home and finish Wanderlei Silva once and for all

PL: How is your training for this fight?
ARONA: It's the same type of training, I'm just looking for more intensity, but Im training to have a better fight.

PL: A lot of people talk about the rivalry between Silva and Arona, can you explain that?
ARONA: Rivalries are healthy as long as there's [mutual] respect. The rivalry is there to add to the sport, so that the athletes are more motivate and train harder and develop more. With Wanderlei I had a personal problem and this rivalry is personal, between him and me.

PL: Is there also a rivalry between Chute Boxe and BTT?
ARONA: Like it exists in a lot of other sports. To be honest we are brazilian and brazilians are emotional, we don't wanna lose, so the rivalry is very intense.

PL: Is there anybody you'd like to face?
ARONA: I'd like to face dutchman Alistair Overeem, because he already said he wants to fight with me twice and we haven't fought yet, so I want him for my next challenge.

PL: Talk about your fight with Shogun.
ARONA: My original plans were to let him kick, jump, do anything he wanted to do. When I went for the takedown, I ended up hitting my head and his whole weight came on top of me I ended up being knocked out and couldn't recover.

Jay Hoov
09-11-2005, 16:12
Shogun maakte hem kapot, hij moet niet met smoesjes komen!

En Wandy moet inderdaad niet weer verleizen..... :cry: :cry:

Anonymous
09-11-2005, 16:13
bovenstaande was van mij uit gepost...
gaaf dat hij tegen Allistair wilt, lijkt mij een vette pot vuurwerk!!
Arona kan een beest in de ring zijn, en super slick op de grond.

honingdas
09-11-2005, 16:18
bovenstaande was van mij uit gepost...
gaaf dat hij tegen Allistair wilt, lijkt mij een vette pot vuurwerk!!
Arona kan een beest in de ring zijn, en super slick op de grond.

Ik teken voor die pot hoor... D-man tegen Arona... knallen!!!

Biiyen
09-11-2005, 16:26
bovenstaande was van mij uit gepost...
gaaf dat hij tegen Allistair wilt, lijkt mij een vette pot vuurwerk!!
Arona kan een beest in de ring zijn, en super slick op de grond.

Ik teken voor die pot hoor... D-man tegen Arona... knallen!!!

x2 vette bak 100%

Silat
09-11-2005, 16:38
Ik denk dat Arona gewoon de titel gaat pakken, aangezien Silva te eendimensionaal is. Jammer...

Maarja al die grote verliezen een keer... Hughes, Randy, Nog, nu Silva.

Je bent pas een echte champ als je daarna die titel weer keihard terug pakt.

Ik hoop van niet, want ik vind Arona een asshole. Ik hoop dat ie Arona net zo pakt als Shogun deed.


LOL als Alistair dan Arona verslaat :mrgreen: :twisted:

Jay Hoov
09-11-2005, 16:39
Ik hoop van niet, want ik vind Arona een asshole. Ik hoop dat ie Arona net zo pakt als Shogun deed.


Niks aan toe te voegen :twisted:

honingdas
09-11-2005, 16:42
Ik hoop van niet, want ik vind Arona een asshole. Ik hoop dat ie Arona net zo pakt als Shogun deed.


Niks aan toe te voegen :twisted:
:lol: x2

m.g
09-11-2005, 17:51
Ik hoop van niet, want ik vind Arona een asshole. Ik hoop dat ie Arona net zo pakt als Shogun deed.


Niks aan toe te voegen :twisted:
:lol: x2

Waarom vinden jullie dat dan?!! Vind zijn vechtstijl wel vet, gewoon keihard beuken. Alles wat hij doet is voluit en keihard...

honingdas
09-11-2005, 17:59
oh, ik zie Arona ook wel graag in de ring... maar dan mag ik het nog wel een klootzak vinden.. maar das dan meer gebaseerd op zijn optreden buiten de ring en in interviews!

Ach, laat D-man hem binnenkort maar slopen, dan is mijn dag weer compleet :twisted:

Jochem
09-11-2005, 18:01
Dit keer wint Wandy. KO.

Tsuki
09-11-2005, 18:05
ARONA ALL THE WAY , super coole dude .......................

Deuce
09-11-2005, 18:28
Arona is altijd al een van mijn helden geweest...en vond het cool hoe hij wandy compleet uit zn spel haalde...

Maar ik vrees voor een andere uitkomst dit keer..al zou het me niks verbazen als Silva weer zou verliezen.

Nickuraba
09-11-2005, 20:23
Ik hoop van niet, want ik vind Arona een asshole. Ik hoop dat ie Arona net zo pakt als Shogun deed.


Niks aan toe te voegen :twisted:
:lol: x2

Waarom vinden jullie dat dan?!! Vind zijn vechtstijl wel vet, gewoon keihard beuken. Alles wat hij doet is voluit en keihard...

naaah dat vind ik opzich ook niet echt. Hij is goed hij staat tenslotte in pride, maar zoals meningen kunnen verschillen vind ik hem soms nogal saai vechten. Hij wordt niet voor niets betitelt als een lay 'n pray vechter.... alhoewel zijn pot tegen wandy nice was, dat zeker!

en die smoesjes van arona, das meer BTT style naar mijn mening, ken er nog wel wat uit dat team die aan smoesjes doen

Emilio
09-11-2005, 21:06
Nee ik denk dat Silva hem gaat slopen. Hij moet nu echt gewoon vanaf het begin druk zetten en die verliespartij recht zetten.

Silat
09-11-2005, 23:44
Nee ik denk dat Silva hem gaat slopen. Hij moet nu echt gewoon vanaf het begin druk zetten en die verliespartij recht zetten.

Het eerste wat Arona dan doet is een takedown maken en dan krijg je hetzelfde verhaal weer.

ik vond zijn pot tegen Saku wel bruut.

shyne
09-11-2005, 23:55
ik ben wel benieuwd hoe het deze keer gaat lopen!

Tsuki
10-11-2005, 10:10
Arona , doet gewoon de dingen waar hij goed in is. je kan het saai vinden of wat dan ook het is gewoon super effectief, ik denk dat niemand graag tegen hem vecht want je loopt gewoon vet veel schade op tegen hem...........

ik hoop dat hij weer wint van Silva en de titel pakt en dan een rematch tegen shogun ..................

Jay Hoov
10-11-2005, 17:15
Arona , doet gewoon de dingen waar hij goed in is. je kan het saai vinden of wat dan ook het is gewoon super effectief, ik denk dat niemand graag tegen hem vecht want je loopt gewoon vet veel schade op tegen hem...........

ik hoop dat hij weer wint van Silva en de titel pakt en dan een rematch tegen shogun ..................

Ja, dan kan Shogun hem tenminste weer kapotslaan :D

HUNTER
10-11-2005, 17:21
tsuki = correct.

Arona is de man en hij gaat zeker weer winnen van Silva. En daarna gaat ie Shogun pakken

Biiyen
10-11-2005, 19:46
Sweet dreams, Hunter ;)

idd Arona is een goede vechter maar Wandy gaat hem echt slopen... :twisted:

Jay Hoov
10-11-2005, 20:53
Sweet dreams, Hunter ;)

idd Arona is een goede vechter maar Wandy gaat hem echt slopen... :twisted:

x10 :twisted:

makavelli
10-11-2005, 21:22
Arona verslaat silva gewoon weer op dezelfde manier, door hem te domineren op de grond.
Silva kan die power takedowns van arona gewoon niet stoppen

Virus
11-11-2005, 00:29
Zowel Wanderlei als Shogun (in een rematch) pakken Arona... Dit geldt ook voor Alistair! :roll:

Dat denk ik niet alleen maar ik hoop het ook...

Mesut
12-11-2005, 18:43
Ik hoop dat Silva hem sloopt met een KO Axe Murderer style :twisted:
Hij was te berekenend de vorige keer.

The Bulldog
12-11-2005, 20:48
tsuki = correct.

Arona is de man en hij gaat zeker weer winnen van Silva. En daarna gaat ie Shogun pakken

HUNTER..jij een man met zo veel kijk op de sport...

Sorry ga niet met je mee...

Silva wint op puur geweld...