PDA

View Full Version : DVD afgelopen Shooto gala



Dennuz
09-11-2005, 18:36
Weet iemand van de organisatie of en wanneer er een dvd uitkomt van het afgelopen gala in oktober?

Kan wel een PM sturen, maar misschien dat meer mensen dit willen weten..

Boem Boem
09-11-2005, 19:42
Weet iemand van de organisatie of en wanneer er een dvd uitkomt van het afgelopen gala in oktober?

Kan wel een PM sturen, maar misschien dat meer mensen dit willen weten..

Dennuz=100% correct; heb Nicky ook al een PM gestuurd, maar helaas nog niets van hem vernomen.......

Maar ik ga ervan uit dat de DVD er snel komt...... :lol:

Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen???

Osu

Chris

Anonymous
09-11-2005, 20:10
ik wil hierbij ook gelijk vragen of er een dvd is van het shooto gala van barneveld??
zo ja wil ik m zeker graag hebben misschien wel meer.
stuur even een pm'tje als je wat weet
bvd Arno verbraak

RisingSun
09-11-2005, 20:46
ik wil hierbij ook gelijk vragen of er een dvd is van het shooto gala van barneveld??
zo ja wil ik m zeker graag hebben misschien wel meer.
stuur even een pm'tje als je wat weet
bvd Arno verbraak
Die is er want ik heb em op het afgelopen shooto gala gekocht. Ik heb jou vette partij tegen Oktay ook weer ff lekker op mn gemak bekeken, wat een vuurwerk!

Impulse
09-11-2005, 21:49
DVD van afgelopen gala in Ede is bijna klaar. Martijn is net terug uit Korea en er moet nog 1 en ander ge-edit worden.

De DVD van Barneveld is te bestellen via [email protected] voor € 15,- .
Is echt de moeite waard, TOP kwaliteit en je kan kiezen welke partij je wilt zien, zonder door de hele dvd te skippen. :D

Johan H
09-11-2005, 22:02
ben ook benieuwd naar de dvd van Ede, :lol:

lunatic
09-11-2005, 23:01
ben ook benieuwd :lol:
Hoop dat er weer zo'n menu in zit net zo als bij die dvd van Barneveld.
Kan je gewoon kiezen welke match je wilt zien

Anonymous
19-11-2005, 07:53
DVD van afgelopen gala in Ede is bijna klaar. Martijn is net terug uit Korea en er moet nog 1 en ander ge-edit worden.

De DVD van Barneveld is te bestellen via [email protected] voor € 15,- .
Is echt de moeite waard, TOP kwaliteit en je kan kiezen welke partij je wilt zien, zonder door de hele dvd te skippen. :D

is de DVD al klaar van Ede 23 Okt ? Zo ja dan zou ik em heel graag willen bestellen

groetjes Dave Paul

Deuce
19-11-2005, 11:15
Uploaden in het MF graag :lol:

Wheelie
19-11-2005, 12:17
Uploaden in het MF graag :lol:
komt goed :lol:

Boem Boem
22-11-2005, 12:21
Het is hier wel heel erg stil rondom deze Topic; daarom gooi ik hem nog een keer op.......

Kunnen mensen hier een antwoord op geven?? Heb Nicky een PM gestuurd, maar helaas nog steeds geen reply op gehad...... :cry:

Ik hoor graag wat van jullie..... :D

Osu

Chris

Impulse
22-11-2005, 14:34
Geduld is een schone zaak :wink: want ik zelf zit ook op deze dvd te wachten.

Ik heb gisteren van nicky vernomen dat er hard aan de dvd wordt gewerkt, maar martijn heeft natuurlijk ook andere dingen te doen dan alleen maar aan de dvd werken.

Boem Boem
23-11-2005, 20:37
Geduld is een schone zaak :wink: want ik zelf zit ook op deze dvd te wachten.

Ik heb gisteren van nicky vernomen dat er hard aan de dvd wordt gewerkt, maar martijn heeft natuurlijk ook andere dingen te doen dan alleen maar aan de dvd werken.

@ Impulse: bedankt voor je reactie......ik snap best dat martijn/nicky ook andere dingen hebben te doen, maar zij lezen toch ook met regelmaat deze berichten op MF??
Even een up date geven en je hebt iets meer duidelijkheid...maar we blijven geduldig!! :D

Osu

Chris