PDA

View Full Version : parris tegen hardonk 2h2h gaat niet door



Anonymous
10-11-2005, 15:33
ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat hardonk niet tegen parris wil vechten, ze vinden parris een risico. hardonk is comingman en willen hem rustig aan top brengen. jammer.. parris was goed aan het trainen, is nu heel erg in form. denk dat ze ook in de gaten hebben gehad.

Deuce
10-11-2005, 15:36
Ik heb vanochtend nog met Errol getraind, en hij was zeker goed bezig..zowel qua kickboxen als kracht...hoop dat ze een tegenstander vinden voor hem.

Wheelie
10-11-2005, 15:40
klopt, deze partij gaat niet door.
2h2h zal vanavond wel een bericht posten met misschien al een nieuwe tegenstander

M.Hersisia
10-11-2005, 15:50
Ik had om eerlijk te zijn niet anders verwacht dan dat deze partij niet door zou gaan...
Heel jammer ,want ik weet hoe hard Errol aan het trainen is...!!! Hoop dat ze een nieuwe tegenstander voor hem vinden...!!! :)

Anonymous
10-11-2005, 15:54
misschien was dit de rede wel helemaal niet...

Marco
10-11-2005, 16:02
Ik heb vanochtend nog met Errol getraind, en hij was zeker goed bezig..zowel qua kickboxen als kracht...hoop dat ze een tegenstander vinden voor hem.

heeft ie je een beetje heel gelaten ?

Anonymous
10-11-2005, 16:21
WAT EEN ONZIN VERHAAL!!!

Als je kijkt tegen wie Hardonk al gevochten heeft, zou Paris echt niet zijn zwaarste tegenstander worden!

Dus dit kan je aan mij niet verkopen!

Deuce
10-11-2005, 16:23
Mwa met Errol trainen is wel fijn...ook goed om mee te sparren..alleen moet ik nu nog leren hem naar achteren te jagen..je zou er zowat aan gewend raken continue achteruit lopen :lol:

The Bulldog
10-11-2005, 16:31
WAT EEN ONZIN VERHAAL!!!

Als je kijkt tegen wie Hardonk al gevochten heeft, zou Paris echt niet zijn zwaarste tegenstander worden!

Dus dit kan je aan mij niet verkopen!

wat guest aangeeft klopt toch wel aardig dacht ik zo...
(gebeurt niet vaak bij een guest :lol: )

Marco (scheids)
10-11-2005, 16:34
ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat hardonk niet tegen parris wil vechten, ze vinden parris een risico. hardonk is comingman en willen hem rustig aan top brengen. jammer.. parris was goed aan het trainen, is nu heel erg in form. denk dat ze ook in de gaten hebben gehad.

Kan me niet voorstellen dat dit de reden is .... Antony (en ook vos Gym) zullen niet om deze reden deze partij niet door laten gaan ....

Ik wacht wel op de officiele reactie van 2H2H :wink:

Marco
10-11-2005, 16:41
we horen het vanzelf. zet Parris anders tegen Gorhan Demergenci ?

Anonymous
10-11-2005, 16:53
WAT EEN ONZIN VERHAAL!!!

Als je kijkt tegen wie Hardonk al gevochten heeft, zou Paris echt niet zijn zwaarste tegenstander worden!

Dus dit kan je aan mij niet verkopen!
ik zou zeggen vraag aan hardonk waarom hij nu niet wilt!!!
je moest eens weten met hoeveel moeite zij deze match tot stand hebben gebracht en nu wilt hij niet en weet je waarom omdat parris nu met juiste mensen traint en ik zou zeggen kijk ook even naar history van parris(tegen wie hij allemaal gestaan heeft)

The Bulldog
10-11-2005, 17:00
we horen het vanzelf. zet Parris anders tegen Gorhan Demergenci ?
Gurhan vecht in arnhem dan geloof ik..

Anonymous
10-11-2005, 17:00
betrouwbare bron...

$$$$$

Anonymous
10-11-2005, 17:03
Dus jij wil beweren dat Paris met betere jongens traint, dan Hardonk bij VOS!

BULLSHIT!

Anonymous
10-11-2005, 17:14
Ik sprak Errol net en het is heel jammer dat zulke dingen altijd meteen over forums worden gegooid, en via via bij de vechters zelf terrecht komt...!!!
Voor mij is de reden die hierboven genoemd wordt niet anders dan een dom excuse...
Want als je een aankomende topper bent, dan is het toch juist gaaf om tegen een topper als Errol Paris te kunnen vechten, en daarnaast is het heus niet zo dat Hardonk nu pas de recordlijst van Errol ging bekijken... :roll:
Als dit de reden is, dan had Hardonk die partij niet eens moeten aannemen... :?
Heel jammer, want het zou een leuke partij zijn.

Anonymous
10-11-2005, 17:15
dit was ik..
Gr. M.Hersisia

Marco (scheids)
10-11-2005, 17:18
Ik sprak Errol net en het is heel jammer dat zulke dingen altijd meteen over forums worden gegooid, en via via bij de vechters zelf terrecht komt...!!!
Voor mij is de reden die hierboven genoemd wordt niet anders dan een dom excuse...
Want als je een aankomende topper bent, dan is het toch juist gaaf om tegen een topper als Errol Paris te kunnen vechten, en daarnaast is het heus niet zo dat Hardonk nu pas de recordlijst van Errol ging bekijken... :roll:
Als dit de reden is, dan had Hardonk die partij niet eens moeten aannemen... :?
Heel jammer, want het zou een leuke partij zijn.

Daarom geloof ik het verhaal ook niet .... Antony & Vos Gym zijn proffesioneel genoeg om het niet om deze redenen te cancelen !!!

Jammer is het zeker, keek ook wel uit naar deze partij ....

Anonymous
10-11-2005, 17:53
Dus jij wil beweren dat Paris met betere jongens traint, dan Hardonk bij VOS!

BULLSHIT!

dat doet hij zeker wel!

ICON
10-11-2005, 19:39
ik wil zeggen jullie kennen deuce zeker niet! :lol: :wink:

maar lol @ de mensen die denken dat iemand als hardonck niet vecht omdat hij denkt dat parris te goed is. zal wel een goede reden achter zitten

remco pardoel
10-11-2005, 23:12
de waarheid zal in het midden liggen
Hardonk is zelf een topper en traint alleen maar met toppers
zullen dat bij deze even recht zetten!!!!

de reden zal naar alle waarschijnlijkheid zijn...
en ik denk maar even hard op..
dat antoni eindelijk zijn kans krijgt om in t verre oosten acte de presence te mogen geven????

het zou idd een erg mooie partij zijn geweest en wie weet komt ie misschien op een later tijdstip nog wel voorbij..

Remco

Anonymous
11-11-2005, 01:06
Errol Parris een topper? hahahahaha...natuurlijk

Marco (scheids)
11-11-2005, 09:04
ik wil zeggen jullie kennen deuce zeker niet! :lol: :wink:

maar lol @ de mensen die denken dat iemand als hardonck niet vecht omdat hij denkt dat parris te goed is. zal wel een goede reden achter zitten

Waarom duikt de naam Deuce overal opeens op ??

2h2h
11-11-2005, 10:26
Beste vechtsportliefhebbers,

Om even wat duidelijkheid te scheppen in de situatie omtrent de partij tussen Errol Parris & Antoni Hardonk hier onze kant van het verhaal.

Omdat het management van Antoni ons onvoldoende garanties kon geven over de deelname van Antoni aan deze partij hebben wij besloten om Antoni van de matchmaking te halen. Dit omdat de partij van Antoni tegen Errol een van de hoofdpartijen van de avond is en we niet het risico willen lopen dat deze partij om enige reden dan ook op het laatste moment niet door zou gaan.

Om het publiek en Errol niet op het laatste moment teleur te stellen hebben wij ervoor gekozen om op deze manier te handelen. We hopen snel een waardige vervanger te vinden zodat zowel Errol als zijn tegenstander nog genoeg tijd hebben voor een gedegen voorbereiding.

Tenslotte vinden wij het erg jammer dat er onmiddellijk op de verschillende fora word gespeculeerd over het niet willen of durven vechten van Antoni, dit is echt onzin. Dat de partij niet door gaat is een beslissing van de organisatie.

We verwachten binnen enkele dagen een waardige vervanger te presenteren.

Too hot to handle

Marco (scheids)
11-11-2005, 10:46
Duidelijk !!!! dank je voor de reactie !!!

Hoop dat je iid een goede vervanger voor Antoni kan vinden ....

Anonymous
11-11-2005, 12:19
ik heb begrepen dat errol ook niet meer wilt vechten, er spelen ook anderen dingen mee... 2h2h is volgens mij niet helemaal eerlijk.

M.Hersisia
11-11-2005, 12:32
ik heb begrepen dat errol ook niet meer wilt vechten, er spelen ook anderen dingen mee... 2h2h is volgens mij niet helemaal eerlijk.


Idd :wink:

Anonymous
11-11-2005, 16:42
ik heb begrepen dat errol ook niet meer wilt vechten, er spelen ook anderen dingen mee... 2h2h is volgens mij niet helemaal eerlijk.

Wat voor dingen dan???
Zoals ik het zie zijn er nog bijna 5 weken om voor te bereiden dus waarom zou errol niet willen vechten??
Een sportman die zo in vorm is als op dit forum beweerd wordt vecht toch tegen iedereen???

Anonymous
11-11-2005, 19:56
ik heb begrepen dat errol ook niet meer wilt vechten, er spelen ook anderen dingen mee... 2h2h is volgens mij niet helemaal eerlijk.

Wat voor dingen dan???
Zoals ik het zie zijn er nog bijna 5 weken om voor te bereiden dus waarom zou errol niet willen vechten??
Een sportman die zo in vorm is als op dit forum beweerd wordt vecht toch tegen iedereen???

Ik denk hardop...€'s

Anonymous
11-11-2005, 22:32
errol heeft angegevenalleentegen hardonk te willen vechten en dat is toegezegd(is puur persoonlijk) dit omdat ze eerste instantie zelf naar errol zijn gekomenen is toegezegd en later hebben ze smoesjes verzind om tochniet te doen omdat zij later van mening waren dat hardonk tegen een duitser moest vechten vanwegebudget en toeschouwers, later hebben turken zich mee bemoeid en voor gezorgd dat het wel kon(hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet} het zijn vrienden van parris.. en is toen toegezegd dat allen tegen hardonk zou komen en niet tegen iemand anders mits hardonk gebleseerd raak dan is het anders. en voor turken is woord belangrijker dan alles! dus errol vecht niet meer(deze verhaal heb ik op sportschool gehoord van mensen die errol en turken kennen)