PDA

View Full Version : ufc 56 line up



maartenjackie
11-11-2005, 12:26
Jeremy Horn vs. Trevor Prangley

Sam Hoger vs. Jeff Newton

Gabriel Gonzaga vs. Kevin Jordan

Georges St. Pierre and Sean Sherk

Nick Thompson vs. Keith Wisniewski

Thiago Alves vs Ansar Chalangov

Matt Hughes vs. Joe Riggs (UFC title fight)

Rich Franklin vs. Nate Quarry (UFC title fight)

echt wel vet dat Diesel riggs tegen Hughes gaat knokken, ik denk dat dit wel een vette match gaat worden met Riggs als winnaar

Arjan
11-11-2005, 12:57
Matt Hughes vs. Joe Riggs (UFC title fight)

yeahhh baby 8-)

RisingSun
11-11-2005, 12:59
Sam Hoger vs. Jeff Newton
Hebben alle deelnemers uit de ultimate fighter een ufc contract gekregen ofzo?

Virus
11-11-2005, 13:03
Jeremy Horn vs. Trevor Prangley

Horn by Sub

Sam Hoger vs. Jeff Newton

Hoger by Dec

Gabriel Gonzaga vs. Kevin Jordan

Gonzaga by TKO

Georges St. Pierre and Sean Sherk

St Pierre by Sub

Nick Thompson vs. Keith Wisniewski

Thompson by dec

Thiago Alves vs Ansar Chalangov

Alves by KO

Matt Hughes vs. Joe Riggs (UFC title fight)

Matt Hughes by TKO round 3

Rich Franklin vs. Nate Quarry (UFC title fight)

Rich Franklin by TKO round 2

Marco (scheids)
11-11-2005, 13:23
Jeremy Horn vs. Trevor Prangley
Sam Hoger vs. Jeff Newton
Gabriel Gonzaga vs. Kevin Jordan
Georges St. Pierre and Sean Sherk
Nick Thompson vs. Keith Wisniewski
Thiago Alves vs Ansar Chalangov
Matt Hughes vs. Joe Riggs (UFC title fight)
Rich Franklin vs. Nate Quarry (UFC title fight)

Anonymous
11-11-2005, 16:26
Dat men nog naar de ufc kijkt !!

Sinds een aantal jaar dat ik pride kijkt heb ik echt geen zin meer om naar de ufc te kijken.
De bekenden zijn allemaal weg.

Deuce
11-11-2005, 16:28
Vind deze ufc iets beter....maar een paar fights althans...tis niet meer de topshow...cage rage vind ik zowat interessanter

Ronald
11-11-2005, 19:59
Jeremy Horn heeft zich met die partij tegen Liddell in ieder geval weer de UFC in weten te knokken.

Overigens kijk ik zelf nog steeds graag naar de UFC. Volgens mij is het nog steeds de nr. 2 achter Pride (alhoewel... een gedeelde 2e plaats dan :wink: ).

inc
11-11-2005, 21:18
ik vind het een vette line up.

ik had het ook niet zo op de ufc. maar ik vind dat er super technische vechters vechten die zeker een blik waard zijn. ik vind ze zeker niet onder doen aan pride. Neemt niet weg dat de grote namen bij pride lopen.
Ufc heeft wel een nieuwe breed vechters nodig. Heb het idee dat ze te veel teren op de ouwe rotten en de lading tuf vechters...maar kijken niet verder dan de usa.

Arjan
11-11-2005, 21:29
Dat men nog naar de ufc kijkt !!

Sinds een aantal jaar dat ik pride kijkt heb ik echt geen zin meer om naar de ufc te kijken.
De bekenden zijn allemaal weg.

heb je wel gelijk in ik vind pride ook 10.000 x leuker als ufc maar kan niet zeggen dat een goede ufc match er niet in gaat bij mij, beside matt is wel een bekende :P

vind eerlijk gezegt al die TUF fighters in de lineup wel minder leuk maar daar denken er genoeg anders over, ik wil zelf wel heel veel meer van arlovski zien 8-)

maartenjackie
12-11-2005, 11:48
http://209.211.248.212/assets/UFC_FTP/56poster.jpg

The Maniac
12-11-2005, 12:05
Ik vind het line up niet zo

De title fights slaan nergens op ze gooien gelijk Riggs in een title fight na een overwinning in the WW. Zelfde bij Quarry(een 3rde ranks overwinning over Shonie Carter die laaste tijd tegen iedereen verliest en een snelle overwinning over Pete Sell heb liever Loiseau tegen Franklin. Die won van de nummer 2 in de MW(Tanner)

St Pierre vs Sherk lijkt me wel tof.

Virus
12-11-2005, 12:32
Jeremy Horn heeft zich met die partij tegen Liddell in ieder geval weer de UFC in weten te knokken.

Overigens kijk ik zelf nog steeds graag naar de UFC. Volgens mij is het nog steeds de nr. 2 achter Pride (alhoewel... een gedeelde 2e plaats dan :wink: ).
Helemaal mee eens... Dat Pride idd nummer 1 is, wil niet zeggen dat ik geen UFC meer kijk!

Liddell, Arlovski, Hughes, Franklin, St Pierre, Sherk en Riggs zijn ondermeer de mensen die ik nog graag zie vechten...

Anonymous
12-11-2005, 14:52
Ik vind het line up niet zo

De title fights slaan nergens op ze gooien gelijk Riggs in een title fight na een overwinning in the WW. Zelfde bij Quarry(een 3rde ranks overwinning over Shonie Carter die laaste tijd tegen iedereen verliest en een snelle overwinning over Pete Sell heb liever Loiseau tegen Franklin. Die won van de nummer 2 in de MW(Tanner)

St Pierre vs Sherk lijkt me wel tof.

The maniac = 100% correct

Vooral voor de plaats van Riggs zijn er veel betere vechters te vinden: st. Pierre, Loiseau, Diego Sanchez, Ivan Salaverry, etc.

Hollandpride
12-11-2005, 15:04
= me hierboven