PDA

View Full Version : Fedrigo wants Sakuraba back in Chute Boxe



maartenjackie
11-11-2005, 19:34
By the time the referee interrupted the fight, declaring a TKO over UFC star Ken Shamrock, Kazushi Sakuraba rushes to his corner and hugs Rudimar Fedrigo, Chute Boxe leader, who worked in Saku's corner during Pride 30 held on October 23rd at the Saitama Super Arena.

Fedrigo talked to ADCC News about Sakuraba’s victory and revealed that he is expecting to have the Japanese star back in Curitiba, at Chute Boxe headquarters soon, possibly to train for his fight at the Pride New Year's eve show.

rest here: http://news.adcombat.com/article.html?id=10142

Anonymous
11-11-2005, 20:37
En terecht,hij kan nog wel wat standup gebruiken:)
Vondt z'n overwinning nog niet echt spectaculair,was ook meer kwalitatief scheidsrechter werk dan een overtuigende ko..

Anonymous
11-11-2005, 23:44
En terecht,hij kan nog wel wat standup gebruiken:)
Vondt z'n overwinning nog niet echt spectaculair,was ook meer kwalitatief scheidsrechter werk dan een overtuigende ko..

Is niet de enige kut scheids :evil:

Octavius
12-11-2005, 10:42
WORK was het gewoon.

The Maniac
12-11-2005, 11:10
WORK was het gewoon.

Nou als je weg draait van de tegenstander en op de grond valt lijkt me het toch duidelijk. Aangezien ze geen 8 tellen geven bij Pride lijkt me het terechte beslissing van de scheids. Shamrock was gewoon bijna Knockie gegaan tegen Sakuraba hij kan het gewoon niet hebben dat hij de enige is. :lol:

Virus
12-11-2005, 11:23
WORK was het gewoon.

Bull... geloof ik geen fluit van van!

De scheids had iets langer mogen wachten met ingrijpen misschien, maar ik vond het een domme zet van Shamrock om z`n kop door de touwen te steken...

Ontopic: Saku en Chute boxe = een goede combinatie 8-)

Octavius
12-11-2005, 15:18
WORK was het gewoon.

Bull... geloof ik geen fluit van van!

De scheids had iets langer mogen wachten met ingrijpen misschien, maar ik vond het een domme zet van Shamrock om z`n kop door de touwen te steken...

Ontopic: Saku en Chute boxe = een goede combinatie 8-)

Net zo grote work als Mo vs Botha. Het is voor de jappen intressant dat Saku tha man weer wordt.

Jay Hoov
12-11-2005, 15:48
Pure win van Saku, geen work niks!
Had Ken zich maar moeten verdedigen, en niet tussen die touwen gaan schuilen :?

Biiyen
12-11-2005, 15:53
WORK was het gewoon.

Bull... geloof ik geen fluit van van!

De scheids had iets langer mogen wachten met ingrijpen misschien, maar ik vond het een domme zet van Shamrock om z`n kop door de touwen te steken...

Ontopic: Saku en Chute boxe = een goede combinatie 8-)

idd ik geloof ook niet dat het een work was, ik geloof wel dat die scheids een verkeerde beslissing heeft genomen. IMO had Shamrock gewoon even recht op een paar seconde herstel. Het was niet meer dan een down geen KO.