PDA

View Full Version : Vanavond Johmod vs Tekin



Highline
12-11-2005, 13:52
vanavond in estonia komt omar tekin uit voor team dekkers tegen johmod

er vecthen nog meer b klassers van ons:

rodney van osanen, jorgo tanis en noel franken en een c klasse vechter.

suc6 mannen

voor meer info zie http://www.bull.ee/

Oltje
12-11-2005, 16:05
Sinds wanneer zit Tekin bij Team Dekker? Viel me al op in Alkmaar. Wat is de reden dat hij niet meer bij sitan zit?

Highline
12-11-2005, 16:37
Tekin vocht toch ook tegen Slimani?
Als ie daar niet van wint, zie ik het tegen Jomhod helemaal somber in.

Ben weer erg benieuwd naar Noël. Welke klasse zit hij inmiddels?

noel vecth b klasse 78-80 kg

en tekin is nu ongeveer anderhalve maand bij team dekkers. balrak stond de vorige keer samen met ramon in zijn hoek

Highline
13-11-2005, 11:58
noel franken heeft het toernooi gwonnen (was een b toernooi volgens mij) en johmod heeft op punten gewonnen van omar tekin

Highline
13-11-2005, 20:20
Bedankt voor de info, Mark!

Wat voor toernooi was het? 4 of 8 man?

volgens mij 8 man, waarvan 3 van ons.. ik zal het wel eens navragen

Anonymous
16-11-2005, 21:13
noel franken heeft het toernooi gewonnen
Gefeliciteerd Noel !!
Je nicht Chantal Haverkamp.

Highline
16-11-2005, 22:15
Highline, weet je al of 't 8 of 4 man was?

haha helemaal vergeten te vragen, op de flyer stonden 8 man iig, ik zal het proberen te onthouden ;)

yatsuba
16-11-2005, 23:23
Highline, weet je al of 't 8 of 4 man was?

haha helemaal vergeten te vragen, op de flyer stonden 8 man iig, ik zal het proberen te onthouden ;)

Ja het was een 8-man toernooi. Noel schijnt het aardig makkelijk gehad te hebben aangezien hij zijn eerste 2 tegenstanders al in de eerste ronde eruit had geslagen.

hoe doet Rodney het? lang niets van hem gehoord, had eigenlijk wel verwacht dat hij al wat verder was. Noel gaat velen slopen, mis die gasten van daar wel maarja niets aan te doen.

Highline
17-11-2005, 08:19
Highline, weet je al of 't 8 of 4 man was?

haha helemaal vergeten te vragen, op de flyer stonden 8 man iig, ik zal het proberen te onthouden ;)

Ja het was een 8-man toernooi. Noel schijnt het aardig makkelijk gehad te hebben aangezien hij zijn eerste 2 tegenstanders al in de eerste ronde eruit had geslagen.

hoe doet Rodney het? lang niets van hem gehoord, had eigenlijk wel verwacht dat hij al wat verder was. Noel gaat velen slopen, mis die gasten van daar wel maarja niets aan te doen.

rodney stond ook in het toernooi en jorgo ook. de finale van het toernooi was rodney vs noel. 2 man van team dekkers dus :D

PigDog
17-11-2005, 12:09
kanp hoor van ekin dat ie daar is gaan staan, pundforpound is johmod waarschijnlijk de beste tahiboxer van de afgelopen 10 jaar geweest, heb alleen al een tijd niks meer van hem gezien.

Tering Rik......
Onder invloed van het één en ander?