PDA

View Full Version : Uitslagen Ede's Best against the Rest!!



RisingSun
13-11-2005, 00:20
Het was echt een super vet gala! hele vette sfeer en ook een live band!! De partijen waren echt spetterend! Vooral de laatste partij domineerde Lawalata Romana volledig , maar Romano kreeg een mooie guillotine waardoor Lawalata moest afkloppen!
Echt super georganiseerd!!
Rood= winnaar

Raymon Jarman (Budo Physical Ede) Mma Ama vs Patrick v/d velde (All in sport)
Ilias Zaidiuni (Budo Academy Physical Ede) Mt vs Perry Boots (Hoyer)
Bensen Ni (Budo Academy Physical Ede) Mma Pro vs Ulas Ilgin ( belgie)
Ruben Postma (Budo Academy Physical Ede) Mma Ama vs Yeamin Marta (Mike’s gym)
Max Verschuur (Louwerse Ede) Mt vs Wieger Derks (Loek’s Gym)
Minh Ho (Budo Academy Physical Ede) Mma Pro vs Ronny Mann (Mike’s Gym)
Willy Ni (Budo Academy Physical Ede) Mma Pro vs Xander Nel (Mike’s Gym)

PAUZE

Jacob Eroglu (Cool gym) Mma Ama vs Cederic Wasanda (Tatsujin dojo)
Ellen Groenenstein(Budo Academy Physical Ede) Mt vs Anne-rieke Heinen (Cool gym)
Ufuk Isguzarer (Budo Academy Physical Ede) Mma Pro vs S. Kooistra (Olimpia)
Hubert Veenendaal (Budo Physical Ede) Mma Pro vs Rody Troost ( Mike’s Gym)
Danny van Bergen (Mike’s Gym) Mma Pro vs Vincent Latoel (Tatsujin dojo)
Reinier Geesink (Budo Physical Ede) Mma Pro vs Geoffrey Minne (Team Inpactu)
Cees van Dijk (Budo Academy Physical Ede) Mma Pro vs Dennis Scholten (Team Schreiber)
Matthieu Lawalata (Budo Physical Ede) Mma Pro vs Romano de los Reyes (Loeks Gym)

The Bulldog
13-11-2005, 01:05
Allen gefeliciteerd..

Silat
13-11-2005, 01:41
vet vet vet

Kleine gala's zijn echt top.

Tuigenke
13-11-2005, 02:16
het was gezellig in ede, goed partijen!!

Anonymous
13-11-2005, 02:25
Het was zeker een geslaagd gala, probs voor André en Edgar...

Alleen ik voel me wel echt genaaid door Remco Pardoel (scheids bij mijn partij) die een hele aparte beslissing nam....

Voor de rest hele vette partijen gezien, en de top partij van de avond:

"STERKE" DANNY VAN BERGEN Vs VINCENT LATOEL...

Gewonnen door onze sterke Danny door opgave, na bijna 15 minuten spetterende aktie van 2 kanten...

Let op mijn woorden "sterke"Danny komt er wel....

Tuigenke
13-11-2005, 02:27
hey xander,
klopte jij niet af dan? was vanaf onze positie moeilijk te zien.

Impulse
13-11-2005, 02:44
Het was vanavond Echt super top. Goede sfeer, goed publiek en werderom veel bekenden gezien. Heb helaas niet alle partijen kunnen zien, was druk met andere dingen qua organistatie, maar heb wel de partijen van mijn eigen broers Bensen en Willy kunnen zien. TOP TOP TOP. Heb helaas ook niet zoveel foto's kunnen nemen maar zodra ik tijd heb dan zal ik een paar erop zetten.

Danny en Vincent heel veel sterkte. Kan iemand hier laten weten hoe het met deze jongens gaat.

Anonymous
13-11-2005, 03:03
hey xander,
klopte jij niet af dan? was vanaf onze positie moeilijk te zien.

absoluut niet, ik verdedigde mezelf heel goed en van de 20 stoten die Willy uitdeelde was er om precies te zijn ééntje raak... Dus waarom zou ik aftikken??? :?

Ton
13-11-2005, 03:35
Leuk gala in Ede (thnx voor de kaarten!!)

Vreemde beslissing idd van Remco. Als je zag hoelang Marco (scheids) liet doorgaan in vergelijking met Tarzan's partij.

Danny van bergen tegen Vincent latoel was cker een vette partij.
Latoel's oog was echt fucked up volgens mij :shock: Misschien kan Tobias vertellen hoe het met hem is?? Zag dat hij bij hem in de hoek stond...

Mooie partijen en dicht op de ring zitten... Geslaagde avond dus !

dvs
13-11-2005, 04:35
hele mooie avond met mooiepartijen & eindelijk een leuk publiek!!
foto's gemaakt voor de 1ste x en dat is leuk..bij deze even snel 2 van mij...toch blijft triker de held!!

http://myspace-564.vo.llnwd.net/00306/46/50/306850564_l.jpg


http://myspace-349.vo.llnwd.net/00306/94/35/306865349_l.jpg

wat wel heeel kut is is dat mn tas kwijt is (met werkpas & telefn) dus mocht iemand iets weten (grijze schoudertas) dan hoor ik graag wat

[email protected]

Anonymous
13-11-2005, 04:51
met *sterke* danny gaat het prima! was echt een toppartij!!! respect voor latoel! sterkte latoel

Triker
13-11-2005, 04:55
@DVS: Klote dat je tas foetsie is :(
Hopelijk dat iemand h'm heeft gevonden en heeft afgeleverd bij iemand van de crew.

Dat brengt me wel meteen op het volgende: De schoenen van Anne-rieke Heinen (Cool gym) zijn afgeleverd bij Andre van de organisatie!!!

Enne, over helden gesproken, de mannen en vrouwen in de ring vond ik pas helden :wink:

Deuce
13-11-2005, 10:04
Goed gala dat zeker.

De openingspartij vond ik al een mooi sfeertje neerzetten. Maar de toppartij voor mij, was Danny van Bergen vs Vincent Latoel. Kleine Murilo Ninja die Danny :lol: , lekker agressief en doorbijtend.

Jammer dat Rody het net niet tot de 2e ronde kon trekken, had graag wat meer gezien van m. Zijn shirt was wel mooi :D

Ufuk had een mooie partij neergezet.

En mathieu vs Romano...romano wist zich echt goed staande te houden, want die kreeg links en rechts wel een paar poeiers en knieeen..die guillotine....die was echt te verassend 8-)

Verder leuk om te zien hoe een leerling van mike vs edgar, werd gecoached.
Mike: hij gaat voor de triangle pas op...hij gaat voor de triangle
Edgar: Wat lul je nou mike, dat doe hij helemaal niet :lol:

Probs to Andre voor het zorgen van mijn avondmaaltijd :wink:

Anonymous
13-11-2005, 11:00
GRAPPLING winnaar= dikgedrukt

Lam Ho (Budo Academy Physical Ede) vs Youri Boekelman (Team Niek)
Altan Onus (Mike’s Gym) vs ?
Bianca v d Pol (Loek’s Gym) vs Yasmin Sewgobind (Cadu)
Remco v der Brink (Budo Academy Physical Ede) vs Berrie Bunthof (Pardoel sports)

Dennuz
13-11-2005, 11:21
Kan iemand misschien ook posten hoe ze gewonnen/verloren hebben?

SpecialX
13-11-2005, 11:57
Mooie uitslagen hoor! thnx voor de uitslagen

Nicky
13-11-2005, 12:02
Gewoon een top gala !! Dit soort galas blijven de beste die er zijn!

Wat een sfeer en wat een partijen.

Anonymous
13-11-2005, 12:21
word er ook nog een video hiervan uitgebracht??

Anonymous
13-11-2005, 12:23
ow ja en van die laatste shooto gala ook dan??

Anonymous
13-11-2005, 12:29
Klasse perry Boots :D

Anonymous
13-11-2005, 13:15
Even en korte reactie van ons als organisatie.

Wij hebben enorm genoten op ons eigen gala :lol:
Zelf ben je op je eigen gala druk met de organisatie en dan moet je ook nog eens vechters coachen. Toch was het voor ons een mooie dag waar wij met veel plezier op terug kijken.
De sfeer was echt top. Het publiek kon alles naar mijn idee goed zien.

Het grondwerk wordt in Ede gerespecteerd en gewaardeerd. Dit is voor de mma vechters lijkt mij dan ook top om voor zo'n publiek hun kunsten te tonen.
Respect was er voor alle vechters, de sportiviteit was super.
Wedstrijden waren spectaculair, attractief, verrassend, hard, technisch en van hoog niveau.
9 mma pofessional wedstrijden, amateur en muay thai een bandje op de achtergrond, wat wil je nog meer.

De line up vond ik top, daar heeft Andre zich heeeel hard voor gemaakt en veel werk voor verricht.
De deelnemers waren echt goed aan elkaar gewaagd.

Ik zal niet op mijn vechters ingaan maar ik ben wel een beetje trots, mag dat? :wink:

Respect en op naar het volgende gala

Edgar Kruyning en Andre van Geresteijn
All Stars Promotions
Budo Academy Physical

Marco (scheids)
13-11-2005, 13:17
Het grondwerk wordt in Ede gerespecteerd en gewaardeerd. Dit is voor de mma vechters lijkt mij dan ook top om voor zo'n publiek hun kunsten te tonen.
Respect was er voor alle vechters, de sportiviteit was super.


Hier kan ik me helemaal bij aansluiten !!! het publiek in Ede is superrrrrrrrrrrrrrr........

ICON
13-11-2005, 13:27
ja was echt n super gala! geweldige sfeer en de partijen waren helemaal top!.
heb verder niemand bekends gezien alleen marco(scheids)

lunatic
13-11-2005, 13:32
ja was echt n super gala! geweldige sfeer en de partijen waren helemaal top!.
heb verder niemand bekends gezien alleen marco(scheids)

ik denk wel meer alleen je weet ni dat die mensen op het forum zitten ;)

ICON
13-11-2005, 13:33
ja was echt n super gala! geweldige sfeer en de partijen waren helemaal top!.
heb verder niemand bekends gezien alleen marco(scheids)

ik denk wel meer alleen je weet ni dat die mensen op het forum zitten ;)

ja en jou heb ik natuurlijk zien knokken!!

lunatic
13-11-2005, 13:36
dat zijn al 2 bekende,
hehe ik zag wel een x aantal mensen van het forum.

maar vond het een leuk en heel gezellig gala!
met Live muziek bij een x aantal opkomsten, erg cool

remco pardoel
13-11-2005, 13:38
beste Xander,
als je met je benen omhoog ligt te spartelen en geen reactie geeft en alle 20 stoten neemt, raak of niet, dan neem ik je in bescherming.

Danny en Latoel waren continu bezig om er onderuit te komen.
daarom kon die partij doorgaan..

volgende keer meer succes.

Remco

Anonymous
13-11-2005, 13:49
Ik vind dat Remco Pardoel de partij op tijd gestopt heeft, wou je doorgaan totdat je kop kapot was of dat je KO was ? Je reactie vond ik bovendien erg onsportief naar de scheids toe. Volgende keer beter maar Willy Ni was een maatje te groot vriend.

Ronald
13-11-2005, 14:32
Tja, als je een avondje Ede overslaat dan weet je dat je wat gaat missen :( . Top in ieder geval dat het weer geslaagd was. Ik ben benieuwd naar meerdere foto's :wink: .

B3 lik3 M3
13-11-2005, 14:44
Was een topgala alleen heb ik niet alle partijen kunnen zien.

Met Latoel gaat het goed verder..
We zijn gisteren voor de zekerheid maar even met zijn oog naar het ziekenhuis geweest en op het eerste gezicht leek het allemaal goed te zijn en alleen een kneuzing..

Beide vechters hebben een toppartij neergezet en respect voor Danny die heel wat stoten en knieen kon hebben :shock:

Hidman
13-11-2005, 14:52
Het was echt weer een super avond!!!!!!
en die sfeer :shock: .....kippenvel!! :lol:

Anonymous
13-11-2005, 15:07
Xander, niet zeiken nu.. je "vecht" nu hier wel je verlies aan ..
maar had je beter in de ring kunnen doen (vechten..)
Big wil :P was gewoon een bietje beter.

mossad
13-11-2005, 15:29
Xander, niet zeiken nu.. je "vecht" nu hier wel je verlies aan ..
maar had je beter in de ring kunnen doen (vechten..)
Big wil :P was gewoon een bietje beter.

Het is geen zeiken van Xander wat mij betreft. Ik begrijp de uitleg van Remco Pardoel waarom hij de wedstrijd stopte, maar ik kan me de teleurstelling van Xander ook goed voorstellen. Hij was totaal niet aangeslagen wat bleek uit het feit dat hij direct opsprong nadat de scheids ingreep. Hij uitte zijn teleurstelling wat onsportief, maar ik kon het me wel voorstellen. Van wat ik zag had Xander zijn dekking ook nog goed in orde, maar hij had misschien minder passief moeten zijn.

mossad
13-11-2005, 15:32
Vond het trouwens een goed georganiseerd gala met mooie partijen en een goede sfeer in de zaal. Het is een verademing dat het publiek ook het grondwerk kan waarderen. Erg mooi was ook de enige KO van de avond van Reinier Geesink.
Complimenten voor de organisatie!

A.F.
13-11-2005, 15:37
het is best begrijpelijk dat Xander zo reageerde... je traint hard voor een partij en dan word het ineens gestopt terwijl er niets met je aan de hand is. Hoe ik het heb gezien is dat ie wel met ze benen aan het werk was en Willy probeerde weg te duwen.

Ik kan Remco Pardoel zijn beslissing wel begrijpen! Alleen vergeet niet dat het wel een Pro partij is en er toch wel iets minder snel ingegrepen kon worden. Xander was nog niet eens een klein klein klein beetje aangeslagen! Maar ja, dat is allemaal makkelijk praten en als je in de ring scheidst dan is het ook weer een ander verhaal.

rematch???

MMArco
13-11-2005, 16:02
Mooie zaal, mooie gevechten. Was een superavondje, vooral Ufuk en Romano vs. Mathieu waren top partijen! Die guillotine zag denk ik niemand aankomen, maar was toch ook wel een mooi eind op zich.

Duncan
13-11-2005, 16:21
hey xander,
klopte jij niet af dan? was vanaf onze positie moeilijk te zien.

absoluut niet, ik verdedigde mezelf heel goed en van de 20 stoten die Willy uitdeelde was er om precies te zijn ééntje raak... Dus waarom zou ik aftikken??? :?

Tja het is een pro-partij dus ik kan jouw reaktie heel goed begrijpen!
Maar je moet niet zeggen dat er maar 1 stoot raak was ik zag je achterhoofd meer dan eens kontakt maken met het kanvas...
Of je er last van had kan ik natuurlijk niet beoordelen!
Misschien is het beter om die mount wat beter te verdedigen?!
Dan kan de partij ook niet te vroeg gestaakt worden en hoef je ook niet opzichtig boos tegen de scheids te gaan doen!!!

Dan een vraagje van een hele andere aard: ze riepen om dat jij een record hebt van 20 partijen hebt waarvan 12 winst en 8 verlies. Dit klopt echt van geen kant...
Geef jij die getallen zelf op????

Marcus.

****EDIT zie reaktie Marco(scheids)****

Anonymous
13-11-2005, 16:23
ik denk dat xander het beter weet als jou!

denk je ook niet?

Marco (scheids)
13-11-2005, 16:26
Want in middelburg was je ook boos op de scheids omdat hij de partij stopte terwijl je gemount was en je stoten ontving...


Hier moet ik Xander toch wel verdedigen, in Middelburg was ie niet boos op de scheids hoor ... hij schudde toen zelfs nee nadat ie aardig wat rake stoten op zn hoofd had gehad en dat Arno in een full mount zat, en toen stopte ik dan ook de partij.

Duncan
13-11-2005, 16:41
ik denk dat xander het beter weet als jou!

denk je ook niet?

Ik mag hopen van wel ja! :lol:

Anonymous
13-11-2005, 17:13
ik denk dat xander het beter weet als jou!

denk je ook niet?

Ik mag hopen van wel ja! :lol:

hehehe lol... :lol:

Anonymous
13-11-2005, 17:41
was een goed gala, geluid en licht prima, erg sfeervol!
was onder de indruk van danny (mike's), bewoog erg soepel op de grond, vincent knalde ook! (sterkte)
cees moest ff laten merken dat ie weer lange benen had: triangle :lol:
mathieu erg explosief en technisch, staand mooie knieen, had verwacht dat hij de partij zou afmaken.. respect voor romano die veel wist te incaseren en won met n guillotuine
hubert vs rody, rody had eenmaal in turtleposition nog kans, maar maakte een fout in zn verdediging door n arm weg te slingeren waardoor hubert goed de backmount choke kon aanzetten. nxt time hoop ik dat rody wat van zn staande skills laat zien!
willy terechte winnaar, denk n logische beslissing van remco pardoel, maar begrijpelijke reactie van xander, zie tip duncan
yeamin, goed gevochten, goede takedowns en dominante posities, ruben probeerde wel wat guillotuines en kimura's vanuit the guard, maar kon ze niet aanzetten bij de sterke judoka.

impulse, gefeliciteerd met je broertjes :D

verder wilde andre en loeks gym bedanken voor het tot stand brengen van mn grapplingpartij . nice experience, hoe hectisch t ook was! met cadu als phonecoach en met aram clements last minute in de hoek was t allemaal goed gekomen :D

yas
13-11-2005, 17:44
vergeten in te loggen, it was me hierboven!

honingdas
13-11-2005, 17:53
Haha, zal ik dan ook nog maar ff reageren... zeker topgala, erg gezellig! Hubert goed gedaan... je had me mooi stuk op de grond... had mezelf leeggetrokken op die guillotine... jammer dat je staand niet wilde knokken (maar dat neem ik je ook niet kwalijk hoor.. :wink: ). Verder respect voor Danny en Vincent... wat kunnen die jongens diep gaan, respect!

Osu,

Rody :D

Anonymous
13-11-2005, 19:24
Ik vind dat Remco Pardoel de partij op tijd gestopt heeft, wou je doorgaan totdat je kop kapot was of dat je KO was ? Je reactie vond ik bovendien erg onsportief naar de scheids toe. Volgende keer beter maar Willy Ni was een maatje te groot vriend.

Wat een ontzettende bull shit, xander heeft niet eens kunnen bewijzen dat willy niet een maatje te groot was.... die kans kreeg hij namelijk niet.
Trouwens als je de ring in stapt weet je wat je komt doen en wat er met je gebeuren kan,t beetje triest dus als er om die reden ( bescherming) zo snel wordt ingegrepen, het zijn geen amateurs.
Zijn reactie was niet onsportief, maar terecht, en kunnen we die van zijn tegenstander van vorig jaar nog herinneren...dat was pas onsportief.

Anonymous
13-11-2005, 19:41
Ik vind dat Remco Pardoel de partij op tijd gestopt heeft, wou je doorgaan totdat je kop kapot was of dat je KO was ? Je reactie vond ik bovendien erg onsportief naar de scheids toe. Volgende keer beter maar Willy Ni was een maatje te groot vriend.

Wat een ontzettende bull shit, xander heeft niet eens kunnen bewijzen dat willy niet een maatje te groot was.... die kans kreeg hij namelijk niet.
Trouwens als je de ring in stapt weet je wat je komt doen en wat er met je gebeuren kan,t beetje triest dus als er om die reden ( bescherming) zo snel wordt ingegrepen, het zijn geen amateurs.
Zijn reactie was niet onsportief, maar terecht, en kunnen we die van zijn tegenstander van vorig jaar nog herinneren...dat was pas onsportief.

Ga ff oude koeie uit de sloot halen. :roll: Feit blijft gewoon terecht of ontrecht ingegrepen er is bij die partij een winnaar en een verliezer uitgekomen en daarmee klaar

Anonymous
13-11-2005, 20:13
over hem is er elke ede's best wel weer wat ..
hij moet gewoon knallen en klaar al dat gezeik van hem hier ..

Anonymous
13-11-2005, 20:14
ik heb zeer en zeer veel respect gekregen voor Edgar, als je ziet hoe hij met zijn leerlingen omgaat echt .. ..
hoop dat jullie allemaal genoten van Ede's best ..
op naar volgende jaar .. !

Anonymous
13-11-2005, 20:22
Ik vind dat Remco Pardoel de partij op tijd gestopt heeft, wou je doorgaan totdat je kop kapot was of dat je KO was ? Je reactie vond ik bovendien erg onsportief naar de scheids toe. Volgende keer beter maar Willy Ni was een maatje te groot vriend.

Wat een ontzettende bull shit, xander heeft niet eens kunnen bewijzen dat willy niet een maatje te groot was.... die kans kreeg hij namelijk niet.
Trouwens als je de ring in stapt weet je wat je komt doen en wat er met je gebeuren kan,t beetje triest dus als er om die reden ( bescherming) zo snel wordt ingegrepen, het zijn geen amateurs.
Zijn reactie was niet onsportief, maar terecht, en kunnen we die van zijn tegenstander van vorig jaar nog herinneren...dat was pas onsportief.

willy bracht pudding tarzan met veel gemak naar de grond en ging daarna helemaal los op hem als pardoel niet ingegrepen had was hij zwaar ko gegaan duncan heeft gelijk die klappen waren echt wel raak
tarzan werd net als vorig jaar geowned !!! beetje meer respect voor zo'n grootheid als pardoel was wel op z'n plaats geweest. praat het dan naderhand uit maar ga niet zo triest doen in de ring waar iedereen het ziet. geen hand accepteren en de prijs niet accepteren uit handen van de scheids is niet erg sportief

Anonymous
13-11-2005, 20:26
Dan een vraagje van een hele andere aard: ze riepen om dat jij een record hebt van 20 partijen hebt waarvan 12 winst en 8 verlies. Dit klopt echt van geen kant...
Geef jij die getallen zelf op????


xander nel heeft echt geen 20 partijen haha en zeker geen 12 gewonnen wat een bullshit hahaha

Mighty Me
13-11-2005, 20:27
Ja als prof moet je wel een handje accepteren vind ik

Anonymous
13-11-2005, 20:30
hey quests!! log is lekker in ... lekker anoniem bijdehand doen

Mighty Me
13-11-2005, 20:33
heeft iemand nog foto's van dit Gala??
Om een btje een impressie te krijgen hoe het was??

Anonymous
13-11-2005, 21:37
Ik vind dat Remco Pardoel de partij op tijd gestopt heeft, wou je doorgaan totdat je kop kapot was of dat je KO was ? Je reactie vond ik bovendien erg onsportief naar de scheids toe. Volgende keer beter maar Willy Ni was een maatje te groot vriend.

Wat een ontzettende bull shit, xander heeft niet eens kunnen bewijzen dat willy niet een maatje te groot was.... die kans kreeg hij namelijk niet.
Trouwens als je de ring in stapt weet je wat je komt doen en wat er met je gebeuren kan,t beetje triest dus als er om die reden ( bescherming) zo snel wordt ingegrepen, het zijn geen amateurs.
Zijn reactie was niet onsportief, maar terecht, en kunnen we die van zijn tegenstander van vorig jaar nog herinneren...dat was pas onsportief.


Ga ff oude koeie uit de sloot halen. :roll: Feit blijft gewoon terecht of ontrecht ingegrepen er is bij die partij een winnaar en een verliezer uitgekomen en daarmee klaar


Daar heb je inderdaad wel gelijk in. Mijn bedoeling was niet om oude koeien uit de sloot te halen maar ik schetse gewoon een vergelijking. De scheids heeft besloten en dat is het eind ervan, iedereen heeft gewoon zijn mening en visie, en mag die hier uiten.
Anoniem of niet, het gaat om wat je zegt, niet hoe je heet....

Anonymous
14-11-2005, 01:54
@ alle geusts... Normaal gesproken weeg ik rond de 83 kg, ik kreeg een aantal weken geleden te horen dat ik in Ede kon vechten tegen Willy Ni, maar dan moest ik wel 78 kg wegen. Dit is mij gelukt door veel en hard te trainen en een zwaar dieet te voeren. Als je je al die weken zo voor bereid op een partij en die wordt gestopt, ter bescherming van de vechter :? , terwijl er geen schrammetje of rode plek op mn gezicht te zien was(!!!), dan is dat erg zuur. Als ik een prof partij vecht, dan wil ik ook vechten als een prof en gewoon verliezen op submission of KO, en niet op "bescherming van een vechter"...

Verder wil ik ook helemaal niet zeiken tegenover Remco, ik ben het alleen helemaal niet eens met zijn beslissing, ook niet na zijn uitleg. Maar ik vind wel dat ik niet zo had moeten reageren, en ik heb ook "sorry" tegen Remco gezegd en hem de hand geschud...

Ten 2e: In Middelburg heb ik ook verloren op ingrijpen van de scheids, maar dat was zeer terecht, ik kreeg daar namelijk klappen op de grond en deze waren zeer zeker wel raak, en ik was ook zeker aangeslagen. Deze beslissing was zeer terecht, en ik voel me niet te goed om dat gewoon toe tegeven...

@ Duncan: mijn fightrecord stamt al van een jaar of 8 terug. ik weet niet meer precies hoeveel partijen ik heb gevochten. Inclusief thaiboksen (N- C- en B-klasse), en Freefight partijen heb ik ongeveer 25 partijen gevochten. Hoe me ten goede, want ik heb het niet altijd bijgehouden. Met thaiboksen heb ik maar 2 of 3 partijen verloren en met Freefight helaas wat meer. Dus al met al zit ik op fifty/fifty met mn winst en verlies partijen....

@ André en Edgar: Nogmaals ik vond het een super geslaagd gala, en sorry als het er op lijkt als ik elke keer een smet op jullie gala wil gooien, dat is niet mijn bedoeling. Maar op één of andere manier gebeurt mij gewoon telkens deze shit. Ik hoop dat er nog veel meer van deze gala's komen, want menig promotor kan hier een voorbeeld aan nemen...

Met vriendelijke groet,

Xander....

inc
14-11-2005, 02:24
xander....hele nette reactie van je, respect!.
Vervelend voor je dat het gelopen is zoals het is gelopen, maar ik kan de beslissing van remco goed begrijpen. Zoals al eerder is gezegd deed je ( ook in mijn ogen) te lang niets tegen de stotenregen van willy( raak of niet raak...hard of niet hard). het is voor een scheids heel moeilijk te zien... en ik zegt het altijd maar zo...liever veel te vroeg dan iets te laat....dat zou niet goed voor jou en ook niet voor de sport zijn.

Triker
14-11-2005, 02:38
ja was echt n super gala! geweldige sfeer en de partijen waren helemaal top!.
heb verder niemand bekends gezien alleen marco(scheids)

hahaha ICON, ik heb jou ook niet gezien ;) Maar ik was ook te druk bezig met foto's maken van het gala ;)

Anonymous
14-11-2005, 08:43
ja was echt n super gala! geweldige sfeer en de partijen waren helemaal top!.
heb verder niemand bekends gezien alleen marco(scheids)

hahaha ICON, ik heb jou ook niet gezien ;) Maar ik was ook te druk bezig met foto's maken van het gala ;)

oh ja jou heb ik ook nog gezien! :lol: tsjonge kom erachter dat ik eigenlijk wel n hoop mensen gezien heb :lol: ik zat precies achter jou

Marco (scheids)
14-11-2005, 09:43
Respect@de reactie van Xander .....

Xander .... laat je niet uit je tent lokken door guests !!! volgende keer er gewoon weer voor gaan !!!

Jinx
14-11-2005, 10:16
Ik vond het een super georganiseerd gala met mooie gematchde partijen.
Toppie hoor. En weer errug gezellig...!!

Anonymous
14-11-2005, 10:53
@ André en Edgar: Nogmaals ik vond het een super geslaagd gala, en sorry als het er op lijkt als ik elke keer een smet op jullie gala wil gooien, dat is niet mijn bedoeling. Maar op één of andere manier gebeurt mij gewoon telkens deze shit. Ik hoop dat er nog veel meer van deze gala's komen, want menig promotor kan hier een voorbeeld aan nemen...

Met vriendelijke groet,

Xander....

Don't worry Xander
Wij hebben elkaar in de ring kort gesproken en dat was goed.
Het was ook goed dat je direct even naar Remco terug liep en als nog je beker in ontvangst nam.
Natuurlijk baal je, ik zou niets anders verwachten van een sportman.

Een beslissing maakt de scheidsrechter op dat moment, en dat is een zeer zware en veantwoordelijke taak die men niet mag onderschatten.

Sometimes you win sometimes you loose.
We moeten met z'n allen de beslissingen van de scheidsrechechters respecteren. En ik weet dat het soms weleens in je nadeel kan zijn zoals het ook weleens in je voordeel kan uitpakken, so be it.

Gewoon weer verder gaan, dat is alles wat we kunnen doen.
Ik zeg altijd ''its already history, don't look back to much"

Ik ben blij dat je genoten hebt en je bent altijd welkom om op ons gala te vechten, want dat doe je met heel je hart. Dank voor je complimenten dat is goed om te horen.

Groet en respect

Edgar Kruyning

Wheelie
14-11-2005, 10:58
goede en nette reactie xander, volgende keer beter man

honingdas
14-11-2005, 12:45
...en we blijven met zijn alleen gewoon sportmensen, die zich met hart en ziel inzetten voor een sport, die nog steeds niet door iedereen geaccepteerd wordt! Ik denk dat iedereen de emotie wel kan begrijpen van Xander, maar dat de beslissing van Remco uiteraard ook te brgijpen valt... het blijven momentopnames! Ook Edgar weet dit, en dat blijkt ook wel uit zijn reactie...

Kom op guys, volgende keer gaan we er gewoon weer 110% voor... daarom zijn we toch vechters? We laten ons niet uit het veld slaan (of uit de ring :wink: )... dit stimuleert ons gewoon om nog beter te worden, haha! Je hebt de 'downs' nodig om de 'ups' te kunnen waarderen! jouw tijd komt nog wel Xander, daar ben ik van overtuigd!

En reacties van guests... tja, zet je naam erbij, das dan wel weer zo sportief... als je voor je mening uit wilt komen, dan moet je dat ook als jezelf doen... je staat toch voor wat je zegt? Misschien dat jullie de emoties van beide kanten niet begrijpen... misschien heb je zelf nog nooit moeten trainen voor een wedstrijd... ik zou zeggen: stap eens in de ring (misschien zelfs tegen Xander :wink: ) en dan kun je pas echt meepraten!

Osu,

Rody

Ben
14-11-2005, 17:52
ik vind remco nauw echt iemand die en partij snel staakt,
dus moet je deze beslissing voor lief nemen.
en verder youri klasse toppertje
:lol:

Anonymous
14-11-2005, 18:19
Netje's van Xander om als nog zo'n een reactie te plaatsen ..
respect. en succes ..


Met de vriendeljike groeten uit EDE.

Justinian
14-11-2005, 20:31
Nette reactie Xander!

Ronny
14-11-2005, 20:52
...en we blijven met zijn alleen gewoon sportmensen, die zich met hart en ziel inzetten voor een sport, die nog steeds niet door iedereen geaccepteerd wordt! Ik denk dat iedereen de emotie wel kan begrijpen van Xander, maar dat de beslissing van Remco uiteraard ook te brgijpen valt... het blijven momentopnames! Ook Edgar weet dit, en dat blijkt ook wel uit zijn reactie...

Kom op guys, volgende keer gaan we er gewoon weer 110% voor... daarom zijn we toch vechters? We laten ons niet uit het veld slaan (of uit de ring :wink: )... dit stimuleert ons gewoon om nog beter te worden, haha! Je hebt de 'downs' nodig om de 'ups' te kunnen waarderen! jouw tijd komt nog wel Xander, daar ben ik van overtuigd!

En reacties van guests... tja, zet je naam erbij, das dan wel weer zo sportief... als je voor je mening uit wilt komen, dan moet je dat ook als jezelf doen... je staat toch voor wat je zegt? Misschien dat jullie de emoties van beide kanten niet begrijpen... misschien heb je zelf nog nooit moeten trainen voor een wedstrijd... ik zou zeggen: stap eens in de ring (misschien zelfs tegen Xander :wink: ) en dan kun je pas echt meepraten!

Osu,

Rody

@ xander...geod gezegd
@ rody DITO

we zijn toch geen schooiers......

Arno verbraak
15-11-2005, 17:53
ik was er niet bij. maar ik ben wel van mening dat als xander genoeg heeft dat ie het wel aangeeft net als elke andere profvechter. dat deed ie bij mij namelijk ook, hij keek marco aan en knikte nee.
iedereen zn grens ligt anders dus ik vind dat de vechter aan moet geven wanneer t voorbij moet zijn. vergelijkbaar met bv het in de ring gooien van de handdoek. maar dat is weer een ander verhaal.

goeie reactie van xander, ik kan me heel goed voorstellen hoe t is als op zon moment jouw onrecht aangedaan word, naar jouw mening dan.

ik neem aan dat er een ringarts aanwezig was :roll:
vriendelijk groet Arno

Ufuk
15-11-2005, 19:29
12 november heeft weer eens bewezen dat Ede één van de grote steden in M.M.A.Land is! Superorganisatie, Supersfeer, Superpubliek, Supervechters! Kan niet anders verwachten eigenlijk!

Dit was me eerste propartij, heb keihard getraind de laatste 2 maanden en na mijn partij had ik mijzelf bewezen dat discipline, uithoudingsvermogen en wilskracht je altijd bij je doel kan brengen.

Thnx everybody for being involved! 8-)

a.s.c.
15-11-2005, 19:34
12 november heeft weer eens bewezen dat Ede één van de grote steden in M.M.A.Land is! Superorganisatie, Supersfeer, Superpubliek, Supervechters! Kan niet anders verwachten eigenlijk!

Dit was me eerste propartij, heb keihard getraind de laatste 2 maanden en na mijn partij had ik mijzelf bewezen dat discipline, uithoudingsvermogen en wilskracht je altijd bij je doel kan brengen.

Thnx everybody for being involved! 8-)

en dat was te zien :wink: supergoed gevochten in een spetter van een partij weliswaar wat eenzijdig maargoed :D

jordamn
15-11-2005, 20:34
ckers goed gedaan Ufuk!!