PDA

View Full Version : Dave Dagliesh vs Chiek Kongo 11 december RINGS Utrecht!



SmG
12-11-2005, 23:32
Dave Dalgliesh (Top Team Beverwijk) zal op zondag 11 december aanstaande in 'De Vechtsebanen' aantreden tegen de Fransman Chiek Kongo (Rings France).

In eerste instantie was Dalgliesh gematcht tegen Paul Cahoon, maar de Engelsman heeft onlangs zijn enkelbanden gescheurd en moest helaas afzeggen.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt de wereldtitel die Chiek Kongo behaalde op Joop Kasteel inzet van de partij. Dave Dalgliesh kan zijn borst natmaken met de ijzersterke Fransman die inmiddeels 110kg weegt en haastig op zoek is naar eerherstel.

Kongo verloor zijn laatste wedstrijd in Nederland in de Arena van Gilbert Yvel en is vastberaden om weer te schitteren.

Anonymous
12-11-2005, 23:36
suc6 dagliesh

Wheelie
12-11-2005, 23:42
Dit gaat Dalgliesh winnen.

redjuh
13-11-2005, 02:09
Als Dave heeft gewerkt aan zijn ground-defence maakt hij een hele goede kans! begrijp me niet verkeerd, want ik hoop echt van harte dat Dalgliesh ook deze partij wint. Echter hij is een echte en typische MMA vechter. dwz dat Dave op bijna alles een antwoord heeft op MMA-gebied, maar wat mijn ervaring is, is dat hij nog wel moeite heeft me tegenstanders die specifiek in een bepaald ding goed zijn. bijvoorbeeld eemn goede stand up met takedown defence, of juist een goede groundgame.

nogmaals dit is geen kritiek want dave is iemand die potentieel de top kan bereiken.

micha
13-11-2005, 11:12
Dave gaat dit winnen

A.F.
13-11-2005, 12:56
ok dan!! cool!!

MZN
13-11-2005, 13:31
Dave Dalgliesh kan zijn borst natmaken met de ijzersterke Fransman die inmiddeels 110kg weegt en haastig op zoek is naar eerherstel.

Wat moet ik hier nu van denken :roll:. Ik bedoel ehm maakt dat Kango nu gevaarlijker of heeft ie teveel quiche gegeten in zijn afwezigheid?

Johan H
13-11-2005, 13:51
dave heel veel succes,we hopen echt allemaal dat je gaat winnen........maar dat doe je ook wel......succes kerel

Anonymous
13-11-2005, 14:21
Als Dave heeft gewerkt aan zijn ground-defence maakt hij een hele goede kans! begrijp me niet verkeerd, want ik hoop echt van harte dat Dalgliesh ook deze partij wint. Echter hij is een echte en typische MMA vechter. dwz dat Dave op bijna alles een antwoord heeft op MMA-gebied, maar wat mijn ervaring is, is dat hij nog wel moeite heeft me tegenstanders die specifiek in een bepaald ding goed zijn. bijvoorbeeld eemn goede stand up met takedown defence, of juist een goede groundgame.

nogmaals dit is geen kritiek want dave is iemand die potentieel de top kan bereiken.

In dit geval niet zo van toepassing, omdat Kango niet de submissions heeft om iemand op Rings regels snel af te late tikken. Zeker Dave niet. Je moet wel oppassen dat je niet te veel energie verbruikt op de grond. De knieen van Kango zijn ook niet slecht, maar ik denk dat Dave hen gaat pakken.

Mike
13-11-2005, 14:23
Kongo is going down!!

lijkt me een vette partij dit !

HUNTER
13-11-2005, 21:39
Dave gaat winnen!

Kongo is taai, maar niet hoogstaand.

Guru
13-11-2005, 21:46
Ik denk dat Kongo wint.

Ton
13-11-2005, 21:52
Winst voor Dave!!!
Helemaal als Kongo's conditie net zo is als vorig jaar Arena :?

Rico 64
13-11-2005, 23:26
Wat Cheik toen geheim heeft gehouden heeft hem op gebroken hij
had daags voor de match een ernstig virus opgelopen maar wou of kon
de match niet afzeggen,wat hem siert is dat niet hij maar zijn manager
dit als reden van zijn verlies heeft opgegeven.

Fonz
14-11-2005, 17:05
Dat gaat Dave helaas niet winnen. Chiek Kongo heeft maar 1 slechte partij in Nederland gedraaid en dat was tegen Yvel. Verder was hij veel te sterk voor Kasteel, Vader etc. Ik hoor dat hij zo'n 110kg weegt. Hij is een goede A-klasse kickbokser en beresterk op de grond. Ik zie het zwaar in voor Dave. Natuurlijk hoop ik dat hij wint, maar... :( :(

Marco
15-11-2005, 11:47
Dave zal net zo tekeer moeten gaan als in zijn partij tegen Valentijn Overeem :wink:

redjuh
15-11-2005, 12:03
Als Dave heeft gewerkt aan zijn ground-defence maakt hij een hele goede kans! begrijp me niet verkeerd, want ik hoop echt van harte dat Dalgliesh ook deze partij wint. Echter hij is een echte en typische MMA vechter. dwz dat Dave op bijna alles een antwoord heeft op MMA-gebied, maar wat mijn ervaring is, is dat hij nog wel moeite heeft me tegenstanders die specifiek in een bepaald ding goed zijn. bijvoorbeeld eemn goede stand up met takedown defence, of juist een goede groundgame.

nogmaals dit is geen kritiek want dave is iemand die potentieel de top kan bereiken.

In dit geval niet zo van toepassing, omdat Kango niet de submissions heeft om iemand op Rings regels snel af te late tikken. Zeker Dave niet. Je moet wel oppassen dat je niet te veel energie verbruikt op de grond. De knieen van Kango zijn ook niet slecht, maar ik denk dat Dave hen gaat pakken.

t is waar, maar steeds naar de grond gebracht worden en bottom te liggen kost ook veel energie.

trouwens tegen hoe heettie? dion ofzo laatst, had ie het ook goed voor mekaar met z'n takedown def.

n00bstar*
15-11-2005, 12:04
Ik dacht ook dat hij verliezen tegen Patterson en V. Overeem....ik ga dus nu gewoon voor Dave