PDA

View Full Version : Aerts vs Le Banner



dtgerald
13-11-2005, 16:13
Wie denk je wie er wint?Als Le Banner door gaat zal hij de halve finale niet makkelijk lopen denk ik.Te hopen dat het zo gaat als op de foto.http://www.fightingmaster.com/fighters/aerts/pictures/peter_lebanner2_500.jpg

Ton
13-11-2005, 16:16
Dit wordt zo'n vette partij!!!!!

Tis vreemd, er staan 3 Nederlanders in de finale, maar toch gun ik het LeBanner ook heel erg.

Durf geen voorspelling te geven bij deze partij :shock:

Jeru
13-11-2005, 16:16
Maak er even een polletje van. Is wel zo overzichtelijk :wink:

Hoop op Aerts!!

dtgerald
13-11-2005, 16:26
Dit wordt zo'n vette partij!!!!!

Tis vreemd, er staan 3 Nederlanders in de finale, maar toch gun ik het LeBanner ook heel erg.

Durf geen voorspelling te geven bij deze partij :shock:Ik gun het hem ook wel hij is ook een topper.Maar ik blijf toch chauvinistisch.

Highline
13-11-2005, 17:15
enigste echte spannende pot imo..... ik denk dat le banner wint, hij is ecth in vorm afgelopen jaar en lijkt niet zoveel last meer te hebben van zijn blesures

ik hoop ecther dat aerts wint

Jay Hoov
13-11-2005, 17:38
Wie denk je wie er wint?Als Le Banner door gaat zal hij de halve finale niet makkelijk lopen denk ik.Te hopen dat het zo gaat als op de foto.http://www.fightingmaster.com/fighters/aerts/pictures/peter_lebanner2_500.jpg

Hij nam hier een zware highkick van Peter :D

Halfshot
13-11-2005, 18:14
enigste echte spannende pot imo.

Sefo-Schilt is ook niet mis

Virus
13-11-2005, 18:35
enigste echte spannende pot imo.

Sefo-Schilt is ook niet mis
Zeer juist!

Over die high-kick van Aerts tegen Le Banner: je kunt over Jerome`s kin zeggen wat je wilt, maar van deze trap herstelde hij toch wel mooi... Twee minuten later was het de beurt aan Aerts om de grond te kussen...

Dit keer gaat er gene KO maar zal de judge bepalen dat Le Banner doorgaat denk ik!

Mutlu
13-11-2005, 19:49
ga 100% voor Peter dit jaar!!!

Hammerkick
13-11-2005, 20:06
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/aerts%20vs%20le%20banner.jpg


Over die high-kick van Aerts tegen Le Banner: je kunt over Jerome`s kin zeggen wat je wilt, maar van deze trap herstelde hij toch wel mooi... Twee minuten later was het de beurt aan Aerts om de grond te kussen...

Dit keer gaat er gene KO maar zal de judge bepalen dat Le Banner doorgaat denk ik!
Dit is een foto van de partij,die jij bedoel,virus.Dat was op de k-1gp 1999,de bovenstaande foto is echter,van de k-1 Dreams 1997 en toen kwam Le Banner echt niet meer overeind.

Mike
13-11-2005, 20:26
http://message.axkickboxing.com/images/user_uploaded/dirk%20stal/aerts%20vs%20le%20banner.jpg


Over die high-kick van Aerts tegen Le Banner: je kunt over Jerome`s kin zeggen wat je wilt, maar van deze trap herstelde hij toch wel mooi... Twee minuten later was het de beurt aan Aerts om de grond te kussen...

Dit keer gaat er gene KO maar zal de judge bepalen dat Le Banner doorgaat denk ik!
Dit is een foto van de partij,die jij bedoel,virus.Dat was op de k-1gp 1999,de bovenstaande foto is echter,van de k-1 Dreams 1997 en toen kwam Le Banner echt niet meer overeind.

wat een prachtige foto!

die zit er lekker op :lol:

aerts vs lebanner staat garant voor spektakel!

Highline
13-11-2005, 21:30
Als ik echt MOET kiezen, ga ik voor Schilt. Ik denk toch dat Peter wellicht te veel last van mn schenen zal hebben om 3 partijen (waarvan de eerste al gelijk zwaar is) voluit te kunnen knokken. Maar als ik er wat dit betreft naast zit, ben ik daar helemaal niet rouwig om!

heb jij je schenen aan peter geleend?? oei oei dat gaat pijn doen als je ze terug krijgt!

Hammerkick
13-11-2005, 23:04
http://www.peteraerts.net/images/contents/history_03_l.jpg
Peter gaat de k-1 winnen !!!!

Highline
13-11-2005, 23:43
http://www.peteraerts.net/images/contents/history_03_l.jpg
Peter gaat de k-1 winnen !!!!

idd 1995 was een mooie overwinning voor hem. le banner gaf nogal geen schreeuw/kreun ook toen hij die rechtse op zijn solar plezus kreeg :D

Arie
14-11-2005, 02:31
doet die grote uit james bond nog mee?

Anonymous
14-11-2005, 08:44
doet die grote uit james bond nog mee?

:lol: jaws..
hij moet zon bitje in doen dan is hij t precies

Virus
14-11-2005, 09:03
@ hamerkick:

Je hebt gelijk :oops: my bad!

kentaro
14-11-2005, 09:19
Denk niet dat Aerts nog 3 partijen kan draaien zonder blessures op te lopen.
Vandaar dat ik het Lebanner ook wel gun dit jaar.

Anonymous
14-11-2005, 09:59
ik ga wel zaterdag kijken, maar ben niet erg in deze finale geintreseerd. rede is door al dat politiek gedoe er tussendoor.

wedstrijden worden zo opgezet in voordeel van mushasi. sem schilt is nu opeens ook seidokan karate geworden. wel erg toevallig dat precies ishi nu daar opperhoofd van is. en we kennen allemaal sem schilt zijn bowling ongelukje.

dan hebben we mushasi die tegen ruslan vecht. ruslan zou opzich gevaarlijke tegenstander kunnen zijn voor mushashi. maar ruslan woont in japan, zou me niks verbazen als ze tegen ruslan zeggen we beloven goed contract voor volgend jaar en je krijgt extra $$$ maar verlies dan wel!

enigste wedstrijd die me intreseert omdat je gewoon weet dat die 2 gasten ervoor gaan is le banner tegen earts. en ben ook zeker benieuwd naar remy bonjasky hoe ver hij deze keer komt.

maar sinds vorig jaar dat gevecht van bonjasky tegen mushashi en remy duidelijk in vierde ronde had gewonnen en ze zeggen nog extra ronde heb ik het zon beetje gehad met de normale k1. enigste wat ze intreseert is er een jappaner als k1 kampioen neer te zetten, maar wel zo dat het lijkt dat het niet teveel doorgestoken kaart is.

wel aan dat soort spelletjes heb ik geen zin om mee te doen. laat mij dan maar lekker K1 max kijken. niet zoveel politiek gezeur, en lekkere beuk partijen die technisch en attractief zijn voor de kijkers.

al met al hoop ik dat het aanstaande zaterdag een leuke avond wordt. en ik houd me ogen goed open voor eventuele wedstrijden die doorgestoken kaart zijn.

Boem Boem
14-11-2005, 10:03
Word zeker een mooie pot; denk dat Aerts wint op punten...

Succes Peter!!!!!

Osu

Chris

ashi76
14-11-2005, 10:31
Maak er even een polletje van. Is wel zo overzichtelijk :wink:

Hoop op Aerts!!

Done.. ;)

Ik denk dat Le Banner wint trouwens.

Luka
14-11-2005, 10:34
word zeker weten een spannende wedstrijd.. maar le banner is zeker in topform.. dus ik weet het niet word zeker een slacht wedstrijd :D

Dutch Dynamite
14-11-2005, 10:41
Dit kan wel eens het (langverwachte) jaar van Le Banner worden

Halfshot
14-11-2005, 11:03
Dit kan wel eens het (langverwachte) jaar van Le Banner worden

In een docu over de geschiedenis van het wk voor voetbal, wordt Nederland wereldkampioen die nooit een finale heeft gewonnen genoemd.

En dat is wat Lebanner bij de K-1 is.

Het trieste van het verhaal is dat ze beiden ook geen titel zullen winnen, want in aanloop naar de titel lopen laten ze altijd ergens een steekje vallen, waar de tegenstander gretig gebruik van maakt door een moker slag uittedelen.

Halfshot
14-11-2005, 11:20
Gooi en maar effen een metafoor er tegenaan, ben nu toch bezig.
De eeuwig terug komende debiele intriges is de glazenkin van het Nederlands elftal

Anonymous
14-11-2005, 13:57
Wie denk je wie er wint?Als Le Banner door gaat zal hij de halve finale niet makkelijk lopen denk ik.Te hopen dat het zo gaat als op de foto.http://www.fightingmaster.com/fighters/aerts/pictures/peter_lebanner2_500.jpg ik denk dat le banner deze mooie party gaat winnen en zelfs op ko, sorry maar peter is maatje te klijn ,,,,le banner is in top vorm

MMA Davy
14-11-2005, 15:58
AERTS! en hij wint de K1 final!!! :wink:

jordamn
14-11-2005, 23:19
Peter heeft mijn hoop en zegen..... :) zet em op!!!

Wheelie
15-11-2005, 11:02
Jerome Le Banner is mijn favoriete vechter in het K-1, ik hoop dan ook dat hij wint.
Mocht Schilt, Bonjaski of Aerts met de titel naar huis gaan dan vind ik dat ook niet erg, maar ik gun het Le Banner wel om eens een keer de titel te pakken :wink:

Luka
15-11-2005, 12:27
ik ook :D

redjuh
15-11-2005, 13:05
Jerome Le Banner is mijn favoriete vechter in het K-1, ik hoop dan ook dat hij wint.
Mocht Schilt, Bonjaski of Aerts met de titel naar huis gaan dan vind ik dat ook niet erg, maar ik gun het Le Banner wel om eens een keer de titel te pakken :wink:

x 2