PDA

View Full Version : Weging Dutch Open



Christophe
14-11-2005, 18:28
Ik keek net even op www.cadu.nl en merkte het volgende op:


Weigh-in white belts 08.30 – 09.30
Coach meeting 09.00 – 09.30
Introduction 09.45 – 10.00
Warming up white belts 15 min.
Start matches white belts 10.15

Weigh-in blue belts 11.15 – 12.15
Weigh-in purple, brown and black belts 13.15 – 13.45
Registration Open Class after all the other categories

Vind ik een beetje raar en ook wel vervelend, want ik neem aan dat de witte gordels niet gaan vechten tot 11u15 en dan al stoppen. Dit betekend dus dat de coaches (of andere) misschien tijdens een partij van hun team moeten gaan wegen. De partijen van de witte gordels beginnen 45 min. na de weging, betekend dit dan dat de partijen van de blauwe gordels om 13u beginnen en de partijen van de elite om 14u30?!



Competitors will receive a BJJ Dutch Open T-Shirt at the time they sign in

Wanneer krijgen gekleurde gordels dit? Moeten ze 's morgens betalen maar niet wegen, of betalen bij het wegen en dan geen T-shirt meer krijgen? Beetje vaag! :?

Amazing James
14-11-2005, 21:41
Vind ik een beetje raar en ook wel vervelend, want ik neem aan dat de witte gordels niet gaan vechten tot 11u15 en dan al stoppen. Dit betekend dus dat de coaches (of andere) misschien tijdens een partij van hun team moeten gaan wegen.

Theoretisch is dit inderdaad mogelijk, maar het komt niet op 5min. Na die partij kun je ook gewoon wegen.


De partijen van de witte gordels beginnen 45 min. na de weging, betekend dit dan dat de partijen van de blauwe gordels om 13u beginnen en de partijen van de elite om 14u30?!

Die verschillende tijden is om drukte en vertraging te voorkomen bij de weging. Zo hoef je als gekleurde band niet 's morgens vroeg aan te treden bij de weging en de hele dag te wachten op je klasse, maar het heeft soms inderdaad z'n voor- en nadelen. De aanvang van blauw of elite zal niet lang na de weging zijn...


Competitors will receive a BJJ Dutch Open T-Shirt at the time they sign in.

Wanneer krijgen gekleurde gordels dit? Moeten ze 's morgens betalen maar niet wegen, of betalen bij het wegen en dan geen T-shirt meer krijgen? Beetje vaag! :?

Bij de ingang betaal je je inschrijfgeld en krijg je bij de weging je t-shirt.

Christophe
14-11-2005, 22:03
Thanks voor de uitleg Remco! Niet dat ik het een goed systeem vind, maar ja ...! :wink:

yas
15-11-2005, 09:58
Thanks voor de uitleg Remco! Niet dat ik het een goed systeem vind, maar ja ...! :wink:

gaan jullie nou maar eerst razendsnel naar www.cadu.nl om je in te schrijven :P

Anonymous
15-11-2005, 14:26
People can also weigh in on saturday evening! From 19:00-21:00 in Activefitness World

Femme Fatale
15-11-2005, 15:06
People can also weigh in on saturday evening! From 19:00-21:00 in Activefitness World

Voor een aantal mensen zal dit ongetwijfeld handig zijn, maar ik hou het maar gewoon op de dag zelf... om nou 2 keer richting Oss te rijden... Tenzij je leuk kunt stappen daar? 8-)

yas
15-11-2005, 15:26
haha carool, lijkt me niet handig ;) maar als er goede masseurs in oss zijn maak ik er ook een weekendje van :D

Anonymous
15-11-2005, 17:10
Thanks voor de uitleg Remco! Niet dat ik het een goed systeem vind, maar ja ...! :wink:

pfffff.........belgen...

Jochem
15-11-2005, 17:31
voor de dames die willen stappen, dit is in oss geen probleem. begeleiding en massage inbegrepen.

Ben
15-11-2005, 19:10
die belgen zijn zeker zeurders baba :lol:

Christophe
16-11-2005, 08:50
So if I absolutely want, I could weigh in on Sundaymorning together with the white belts?! Coming a day early is a bit crazy, but I have to be there early in the morning, so I might as well weigh in, no?

Christophe
16-11-2005, 08:52
die belgen zijn zeker zeurders baba :lol:

Problemen met de vader van het vriendinnetje van je zoon niet op mij afreageren hé Ben! :wink:

yas
16-11-2005, 15:57
voor de dames die willen stappen, dit is in oss geen probleem. begeleiding en massage inbegrepen.


ok dan 8-)

pff, als ik naar jouw avatar kijk lijkt t net of ik te lang gechoked ben haha

Christophe
16-11-2005, 22:51
So if I absolutely want, I could weigh in on Sundaymorning together with the white belts?! Coming a day early is a bit crazy, but I have to be there early in the morning, so I might as well weigh in, no?

En jongens, hoe zit het? Kan ik me zondagochtend inwegen?! Zou heel vriendelijk zijn! :wink:

Ik hoop dat Maurice en Ken ons inmiddels hebben ingeschreven! Nog 4 dagen en het is zo ver ... ik ben benieuwd?!? :wink:

Anonymous
16-11-2005, 23:52
voor de dames die willen stappen, dit is in oss geen probleem. begeleiding en massage inbegrepen.


ok dan 8-)

pff, als ik naar jouw avatar kijk lijkt t net of ik te lang gechoked ben haha

jah man, ik word er ook helemaal wazig van als ik er te lang naar kijk.. :shock:

@ Jochem: kunnen we Oss ook een keer op een andere zaterdag verkennen? :D Uit ervaring weet ik, dat een nacht voor wedstrijden niet slapen, geen possitief effect heeft op de wedstrijd. :roll: * zucht *

Femme Fatale
16-11-2005, 23:53
die guest was ik btw

Jochem
17-11-2005, 11:57
tuurlijk!

PM me maar als je wilt komen stappen, is indd misschien niet zo verstandig dag voor je tournooi ;)

Christophe
17-11-2005, 16:43
So if I absolutely want, I could weigh in on Sundaymorning together with the white belts?! Coming a day early is a bit crazy, but I have to be there early in the morning, so I might as well weigh in, no?

En jongens, hoe zit het? Kan ik me zondagochtend inwegen?! Zou heel vriendelijk zijn! :wink:

Ik hoop dat Maurice en Ken ons inmiddels hebben ingeschreven! Nog 4 dagen en het is zo ver ... ik ben benieuwd?!? :wink:

Nu weet ik het nog niet! :? Tegen de zwaardere jongens vechten gaat gemakkelijk bij Cadu, een klasse lichter vechten daarentegen ... :wink:

Anonymous
17-11-2005, 18:53
Ik ben 83,5kg dus ik maak me niet zo'n zorgen over m'n gewichts klasse:)
Zit mooi in t midden.

Ben benieuwt hoe de opkomst is,rematch met de jongens van de laatste shortcircuit in iedergeval:)

yas
18-11-2005, 11:14
So if I absolutely want, I could weigh in on Sundaymorning together with the white belts?! Coming a day early is a bit crazy, but I have to be there early in the morning, so I might as well weigh in, no?

En jongens, hoe zit het? Kan ik me zondagochtend inwegen?! Zou heel vriendelijk zijn! :wink:

Ik hoop dat Maurice en Ken ons inmiddels hebben ingeschreven! Nog 4 dagen en het is zo ver ... ik ben benieuwd?!? :wink:

Nu weet ik het nog niet! :? Tegen de zwaardere jongens vechten gaat gemakkelijk bij Cadu, een klasse lichter vechten daarentegen ... :wink:

stuur anders een email naar [email protected] !

inschrijvingen zijn goed gegaan, dus theoretisch gezien moet de opkomst niet slecht zijn :D

Anonymous
19-11-2005, 00:22
Nog 2 nachtjes slapen :P

Anonymous
19-11-2005, 01:53
Nog 2 nachtjes slapen :P

Christophe
19-11-2005, 14:14
Nog 2 nachtjes slapen :P

Nog één nachtje slapen zal je bedoelen! :wink:

Anonymous
19-11-2005, 14:23
Nee hoor, toen ik het tikte was het nog 2 nachtjes check de tijd maar van het eerste berichtje :wink:

Christophe
19-11-2005, 15:38
Nee hoor, toen ik het tikte was het nog 2 nachtjes check de tijd maar van het eerste berichtje :wink:

Hmmm, misschien moet jij de tijd nog eens checken, ik zie er twee maal 19/11 staan: 1x om 12u22 en 1x om 1u53 ... maar het maakt niet uit, we've got the picture! :wink:

Tot morgen kerel!