PDA

View Full Version : TOO HOT TO HANDLE UPDATE



2h2h
15-11-2005, 01:43
Beste vechtsportliefhebbers,

bij deze de laatste ontwikkelingen in de matchmaking voor het 2H2H gala van 17 december. Errol parris heeft tot onze spijt aangegeven niet te willen vechten. Met Antoni zijn we er in tegenstelling tot eerdere berichten wel uitgekomen. Zijn management heeft ons de gewenste garanties gegeven over zijn deelname. Hij zal 17 december uitkomen tegen Brecht Wallis.

De tegenstander van Milco Voorn is ook bekend. Dit zal niemand minder zijn dan de franse topvechter Moise Rimbon. Deze ervaren knokker met o.a. overwinningen op Roman Zensov, Mark Epstein & Fatih Kocamis zal zeker geen makkie zijn voor de topper van Team Schreiber.

Too hot to handle

HUNTER
15-11-2005, 08:34
Niet slecht!!

Is wel een flinke rit waard dacht ik zo

Ralph
15-11-2005, 09:00
Bedankt voor de update! Jammer dat Errol niet meedoet, maar ik vind Brecht Wallis een goede vervanger.

Halfshot
15-11-2005, 09:06
Ik vond het nog al vaag, dat stoelendans.
En ik neig nu te geloven dat Antoni gewoon niet durfde tegen Parris.
Ik schat Parris ook een stuk hoger in dan Wallis.

Ralph
15-11-2005, 09:14
Ik vond het nog al vaag, dat stoelendans.
En ik neig nu te geloven dat Antoni gewoon niet durfde tegen Parris.
Ik schat Parris ook een stuk hoger in dan Wallis.

Hmm.... maar als je het stukje van 2H2H leest, blijkt toch duidelijk dat Errol niet wilde knokken en Antoni wel. Lijkt me ook raar dat Antoni bijv. wel tegen een internationale topper als Magomedov "durft" te knokken en niet tegen Errol.... Ik geloof niet zo in die Antoni-is-bang-voor-Errol-theorie.

M.Hersisia
15-11-2005, 09:15
Als ik Errol was, zou ik ook niet meer vechten...!
Beetje raar dat Hardonk deze partij niet meer wilde draaien om een of andere vage reden ( en Errol dit via via vernomen heeft ) en nu wel uitkomt tegen Brecht Wallis.. :roll:
Waarom heeft Hardonk deze partij tegen Errol dan aangenomen in eerste instantie..?!?! :? :?

NormaR
15-11-2005, 09:33
'Hardonk' regelt niet zelf zijn partijen dat doet zijn management oftewel Johan Vos. 2h2h heeft het ook constant over het 'management' van Antoni en niet over Antoni zelf die voor niemand bang is. Waarom het 'management' van Antoni eerst wel moeilijk deed en nu niet weet ik trouwens ook niet. Misschien een geldkwestie.

Anonymous
15-11-2005, 10:26
is geen geldkwestie! zo als ook eerder gezegd werd, antoni wilde niet vechten teggen errol. deze is tot laatste dag volgehouden. errol wilde graag vechten. ze hebben tegen errol gezegd dat antoni niet kon en of errol tegen iemand anders wilde vechten nu errol heeft afgezegd omdat hardonk niet wilde, kan hij opeens weer wel! dit is echt raar! tot 2 dagen toe kon hardonk niet en nu opeens tegen walles.... is heel raar

Wheelie
15-11-2005, 10:34
Ik denk dat het bullshit is dat Hardonk niet zou durven vechten tegen Errol, hij heeft wel voor hetere vuren gestaan

Halfshot
15-11-2005, 10:44
En toch zit er een luchje aan

Anonymous
15-11-2005, 11:03
denk jij maar van niet! ik weet het 100% zeker en niet vragen wie ik ben hoe ik weet want ik weet het gewoon! is toch duidelijk, errol is geen makkelijke tegenstaander en hardonk is nu aan het groeien, heeft aantal goede partijen neergezet en is nu in schijnwerpen, en errol wil zich weer bewijzen om misschien nog een jaartje mee te gaan en weer helemaal terug te komen in nederland. als hardonk nu een wedstrijd verlies moet hij opnieuw beginnen. kijk maar naar berecht walles, heeft in lasvegas gewochten(heel goed) en in nederland 2 partijen verloren is gelijk afgeschreven en moet weer opnieuw komen. respect voor berecht maar ik vind parris technisch veel beter en hij kan wat hebben, ik kan het weten want heb een keer tegen gestaan! nu hoop ik toch dat berecht gaat winnen dit omdat ze zo hebben laten lopen!

Anonymous
15-11-2005, 11:07
denk jij maar van niet! ik weet het 100% zeker en niet vragen wie ik ben hoe ik weet want ik weet het gewoon! is toch duidelijk, errol is geen makkelijke tegenstaander en hardonk is nu aan het groeien, heeft aantal goede partijen neergezet en is nu in schijnwerpen, en errol wil zich weer bewijzen om misschien nog een jaartje mee te gaan en weer helemaal terug te komen in nederland. als hardonk nu een wedstrijd verlies moet hij opnieuw beginnen. kijk maar naar berecht walles, heeft in lasvegas gewochten(heel goed) en in nederland 2 partijen verloren is gelijk afgeschreven en moet weer opnieuw komen. respect voor berecht maar ik vind parris technisch veel beter en hij kan wat hebben, ik kan het weten want heb een keer tegen gestaan! nu hoop ik toch dat berecht gaat winnen dit omdat ze zo hebben laten lopen!

absoluut niet waar ben je gefrustreerd :lol: heb het aan antoni gevraagd en het ligt toch iets anders gozer

Anonymous
15-11-2005, 11:39
denk jij maar van niet! ik weet het 100% zeker en niet vragen wie ik ben hoe ik weet want ik weet het gewoon! is toch duidelijk, errol is geen makkelijke tegenstaander en hardonk is nu aan het groeien, heeft aantal goede partijen neergezet en is nu in schijnwerpen, en errol wil zich weer bewijzen om misschien nog een jaartje mee te gaan en weer helemaal terug te komen in nederland. als hardonk nu een wedstrijd verlies moet hij opnieuw beginnen. kijk maar naar berecht walles, heeft in lasvegas gewochten(heel goed) en in nederland 2 partijen verloren is gelijk afgeschreven en moet weer opnieuw komen. respect voor berecht maar ik vind parris technisch veel beter en hij kan wat hebben, ik kan het weten want heb een keer tegen gestaan! nu hoop ik toch dat berecht gaat winnen dit omdat ze zo hebben laten lopen!

absoluut niet waar ben je gefrustreerd :lol: heb het aan antoni gevraagd en het ligt toch iets anders gozer

Anonymous
15-11-2005, 11:40
vertel!!! wat is dan aan de hand, ben ook benieuwd

Anonymous
15-11-2005, 11:55
Gaat de wedstrijd van Gerard Mousasi wel door eigenlijk? Wat ik gehoord heb is dat hij 15 december in Japan gaat vechten. Het zou bijna onmogelijk zijn dan 17 dec. in Tilburg nog uit te komen.

Deuce
15-11-2005, 12:23
Vaag hoor.....

Eerst Errol doen geloven dat Hardonck niet kan/wil, dan zegt ie af...en nu kan ie ineens wel.... :?

MZN
15-11-2005, 14:57
Wat is er met Anthony Rea gebeurd?

Wheelie
15-11-2005, 15:07
Wat is er met Anthony Rea gebeurd?

Anthony Rea gaat tegen Vitor Belfort vechten

MJOKKIE
15-11-2005, 15:51
Ik vond het nog al vaag, dat stoelendans.
En ik neig nu te geloven dat Antoni gewoon niet durfde tegen Parris.
Ik schat Parris ook een stuk hoger in dan Wallis.

Halfshot lul niet zo slap

Halfshot
15-11-2005, 17:18
Dat ik bijna zou geloven dat Antoni niet durf
Of dat ik Parris hoger inschat dan Wallis

??

Dat er slap gelult word daar heb je gelijk in.
Maar daar voor moet je bij de promotor of het managment van Antoni zijn.

Als ik in de schoenen van Parris zou staan, had ik ook opengegeven moment ook mijn middelvinger opgestoken.

M.Hersisia
15-11-2005, 17:31
Dat ik bijna zou geloven dat Antoni niet durf
Of dat ik Parris hoger inschat dan Wallis

??

Dat er slap gelult word daar heb je gelijk in.
Maar daar voor moet je bij de promotor of het managment van Antoni zijn.

Als ik in de schoenen van Parris zou staan, had ik ook opengegeven moment ook mijn middelvinger opgestoken.


X2

Anonymous
15-11-2005, 18:50
Gaat de wedstrijd van Gerard Mousasi wel door eigenlijk? Wat ik gehoord heb is dat hij 15 december in Japan gaat vechten. Het zou bijna onmogelijk zijn dan 17 dec. in Tilburg nog uit te komen.

Gegard vecht 3 december in japan...

dokter flinstone
16-11-2005, 10:50
Jurojin Goes Japan!!!!!!