PDA

View Full Version : K-1 in TELEGRAAF



Anonymous
15-11-2005, 11:45
Jongens, goed nieuws, sprak net Hans Ruggenberg, de Telegraafjournalist die vorig jaar de K-1 heeft verslagen, en hij vertelde me dat een collega van hem gisteren is vertrokken naar Tokio.
Mogelijk donderdag al komt de eerste voorbeschouwing, met waarschijnlijk het accent op Peter, maar pin me er niet op vast. Uiteraard zal er een vervolg komen, waarschijnlijk in de zondagseditie!!

groet Mjokkie :D

HUNEBED
15-11-2005, 12:01
goeie zaak ! er was toch al iemand hier van het forum die daar werkt en die had dat al jaren geleden aangekaart dat ze 'ns wat meer aandacht moesten besteden aan de K-1 !?! en dat doet de Telegraaf toch ook al diverse jaren ?!

maar goed, hoe méér aandacht hoe beter

chief108
15-11-2005, 12:04
netjes!!!

Chief108

Marco (scheids)
15-11-2005, 12:19
Vorig jaar stond Remy volgens mij ook op de voorpagina van De Telegraaf.

Silat
15-11-2005, 12:55
Ja leuk zo'n dikke vette spoiler op je deurmat.

Of er komt zo'n kneus op je werk naar je toe, "hey weet je wie de K1 heeft gewonnen!"

Fokt it.

HUNEBED
15-11-2005, 13:43
Ja leuk zo'n dikke vette spoiler op je deurmat.

Of er komt zo'n kneus op je werk naar je toe, "hey weet je wie de K1 heeft gewonnen!"

Fokt it.

eh je volgt toch de p2p hier of op Sherdog of op K-1 fans ?!!!
anders check je toch de K-1 site voor de uitslag dezelfde dag nog, om 14:00 staat alles er al op daaro

Anonymous
15-11-2005, 14:01
Ja leuk zo'n dikke vette spoiler op je deurmat.

Of er komt zo'n kneus op je werk naar je toe, "hey weet je wie de K1 heeft gewonnen!"

Fokt it.

eh je volgt toch de p2p hier of op Sherdog of op K-1 fans ?!!!
anders check je toch de K-1 site voor de uitslag dezelfde dag nog, om 14:00 staat alles er al op daaro

ja dat wil ie juist niet omdat hij de partijen wil zien zonder dat hij de uitslag van tevoren weet

Biiyen
15-11-2005, 14:12
Ja leuk zo'n dikke vette spoiler op je deurmat.

Of er komt zo'n kneus op je werk naar je toe, "hey weet je wie de K1 heeft gewonnen!"

Fokt it.

eh je volgt toch de p2p hier of op Sherdog of op K-1 fans ?!!!
anders check je toch de K-1 site voor de uitslag dezelfde dag nog, om 14:00 staat alles er al op daaro

ja dat wil ie juist niet omdat hij de partijen wil zien zonder dat hij de uitslag van tevoren weet

ja want die partijen staan vlak daarna gewoon op Kazaa hoor!!

Silat
15-11-2005, 14:14
En hier op MIXFIGHT :twisted:

ik doe niet aan PbP.

Anonymous
15-11-2005, 14:28
Silat is een zeikerd. :lol:

HUNEBED
15-11-2005, 14:29
En hier op MIXFIGHT :twisted:

ik doe niet aan PbP.

jonguh je ontkomt dr toch niet aan bepaalde (alle) uitslagen van te voren toch ergens te zien of te lezen en dan mag er nog zo groot overal *spoiler* staan, dat gebeurd toch !!!! helemaal nu de media K-1 heeft ondekt (wishful thinking :wink: )

chief108
15-11-2005, 14:34
En hier op MIXFIGHT :twisted:

ik doe niet aan PbP.

jonguh je ontkomt dr toch niet aan bepaalde (alle) uitslagen van te voren toch ergens te zien of te lezen en dan mag er nog zo groot overal *spoiler* staan, dat gebeurd toch !!!! helemaal nu de media K-1 heeft ondekt (wishful thinking :wink: )
voor je 't weet moet je de radio en tv uitzetten als er een journaal op is, omdat je anders de huldiging van de K1 winnaar op Schilhol hoort... ;)

Chief108

MJOKKIE
15-11-2005, 14:49
Silat=azijnpisser

hunnebed, ik werk niet voor de Telegraaf, iemand trok meteen die voorbarige conclusie toen ik zei dat ik weleens iets voor de Telegraaf doe.

Oh ja, silat, zondag lekker binnen blijven en je deurtje niet open doen :P

yatsuba
15-11-2005, 22:37
Goede zaak alleen wij hebben thuis de Telegraaf niet, dus als iemand zo vriendelijk wil zijn het stukje even te scannen ofzo als het er is.

Mephisto
16-11-2005, 07:57
Ja leuk zo'n dikke vette spoiler op je deurmat.

Of er komt zo'n kneus op je werk naar je toe, "hey weet je wie de K1 heeft gewonnen!"

Fokt it.

ja, en het is zo leuk hè, vechtsport meer positieve publiciteit, vechtsport wat meer mainstream, Wat wil je nou man :?

Anonymous
16-11-2005, 08:10
Ja leuk zo'n dikke vette spoiler op je deurmat.

Of er komt zo'n kneus op je werk naar je toe, "hey weet je wie de K1 heeft gewonnen!"

Fokt it.

Silat heeft gelijk; alle initiatieven uit de media moeten we indammen! Anders weet Silat wie er de K1 gewonnen heeft.... :wink:

Remco
16-11-2005, 09:35
Wil er verder nog iemand Silat afplassen? Da' mag hoor, doen we allemaal hiero!

Anonymous
16-11-2005, 12:54
ik verwacht dat iedereen silat pm-tjes gaat sturen als het zover is, ik doe mee :lol:

Hahaha!