PDA

View Full Version : Bokser Kocabas opgenomen in ziekenhuis



Marco
17-11-2005, 15:34
Bokser Kocabas opgenomen in ziekenhuis

Uitgegeven: 17 november 2005 11:15
Laatst gewijzigd: 17 november 2005 11:15

MIANYANG - Voor Husnu Kocabas zijn de wereldkampioenschappen boksen donderdag geƫindigd in een Chinees ziekenhuis. De 26-jarige lichtgewicht uit Den Bosch heeft mogelijk last van een zware griepaanval of van een ernstige voedselvergiftiging. Zijn partij donderdag in de achtste finales tegen de Pool Szot heeft hij moeten afzeggen.

"Husnu ligt in het ziekenhuis al een paar uur aan het infuus", liet zijn trainer-coach Hennie Mandemaker vanuit Mianyang weten. "Het is nog onduidelijk wat hij precies mankeert. Chinese artsen onderzoeken nog zijn ontlasting en braaksel. Het is ontzettend jammer dat hij door zijn plotselinge ziekte het WK niet kan voortzetten. Hij was klaar voor een finaleplaats, wat mij betreft."


Militairen

Het is de tweede keer binnen anderhalf jaar dat Kocabas, wereldkampioen bij de militairen, tijdens een belangrijk toernooi in het ziekenhuis belandt. In april 2004 kwam hij bij het laatste olympische kwalificatietoernooi in Bakoe (Azerbeidzjan) in de ring ongelukkig in botsing met zijn tegenstander. Met 28 hechtingen aan de binnen- en buitenkant van zijn lip keerde hij terug naar Nederland, een olympische illusie armer.

Frustratie

"Het is ongelooflijk dat ik hier nu weer met Husnu in het ziekenhuis zit", verzuchtte Mandemaker. "Zo maak je nog eens wat mee. Het zal wel ergens goed voor zijn. Je krijgt in het leven tenslotte wat je verdient. We geven samen de moed en de hoop absoluut niet op. Eens zal alles goed komen voor Husnu. Maar voorlopig overheerst de frustratie. Dat is logisch. Laat hij eerst maar weer beter worden. Boksen is van latere zorg."

Ralph
17-11-2005, 15:43
Wat klote voor hem zeg. Ik hoop dat ie er snel weer bovenop is en kan vlammen in de ring.

Paganstars
17-11-2005, 16:22
Damn die kerel heeft vrouwe fortuna echt niet aan zijn zijde! Beterschap zou ik zeggen!

Marco
17-11-2005, 16:59
echt kut idd, ik hoop dat ie geen vogelgriep heeft :wink:

Ben
17-11-2005, 19:44
dat is ook zwaar klote je hebt er zo hardvoor getraind ,
en dan ga ja ko door voedsel vergiftiging :cry:

m.g
17-11-2005, 21:11
Shit dat is lelijk man....

dvs
17-11-2005, 21:14
klote..is een coole gast die kocabas

RED SCORPION
17-11-2005, 23:43
shittt man, echt jammer voor Husnu...
Helemaal als ik denk dat hij eind van dit maand moest boksen, op NK, tegen een een kameraad van me Haratunjan, dat was een lange verwachte partij, zonder twijfel een van de meeste verwachte ameteur partijen in NL..... Jammer!
en Husnu, beterschap!