PDA

View Full Version : Badr Hari *spoiler*



franktenor
18-11-2005, 14:52
Als je het filmpje van Badr Hari vs Leko goed bekijkt, zie je dat Badr Hari bij elke lowkick die hij geeft zijn dekking zijn dekking laat zakken. En als hij een stoot geeft, met welke hand dan ook, zie je dat zijn andere hand ook zakt. Dit kan je doen tegen vechters die niet zo goed zijn ( waar Badr Hari tegen gevochten heeft tot zo ver), maar niet tegen mannen zoals Leko.
Ik zeg niet dat hij niet kan vechten, ik respecteer zijn wil om te winnen van Leko. Ik ben alleen van mening dat hij niet klaar en niet slim genoeg is om een echte wereldtopper te zijn en te worden. Je ziet hem als een gek te keer gaan tegen Leko zonder enig rendement. leko was zo cool in zijn hoofd dat hij hem maar bezig liet gaan. Leko wachte rustig zijn kans af. Dat noem ik nou slim.
Het was trouwens wel een trap die als je het 1000 keer probeert, misschien maar 1 keer 'zo precies' op de lever komt dat je echt niet meer verder kan. Vaak zit je dekking daar of schiet hij net er langs of mist hij net de kracht etc.
Mijn voorspelling is dat Badr Hari K.O. gaat op een stoot op zijn hoofd. Ik denk dat hij een lowkick geeft en dat Leko op hetzelfde moment een stoot geeft. Ik hoop dat Badr Hari mij versteld kan laten staan, maar ik denk het niet. Met alleen een heel hoop zelfvertrouwen kom je niet aan de wereldtop, daar heb je ook brains en een heel goed team achter je voor nodig. Geen van alle heeft Badr Hari.

Deuce
18-11-2005, 14:54
Leko zal proberen Badr er op zijn lichaam uit te pompen...

Jay Hoov
18-11-2005, 15:18
Leko op KO!

Anonymous
18-11-2005, 15:21
badr zal voorzichtiger gaan vechten want als hij nu nog een keer van leko verliest op ko kan hij zijn carriere in japan voorlopig vergeten. ik verwacht deze keer een saaie partij waar geen van de vechters risico zal nemen.
leko op punten.

Highline
18-11-2005, 15:22
Leko zal proberen Badr er op zijn lichaam uit te pompen...

ik zag laatst wel vaak een spinning backkick geoefend worden ;)

Deuce
18-11-2005, 15:24
Lol....toevallig sprak ik laatst iemand op schiphol...ene cor h...vage man...maar wel kennis van zaken :wink:

marcelt
18-11-2005, 15:35
Ik denk ook dat Leko hem weer verslaat, maarre Badr gen goed team achter zich???????????????????????

Highline
18-11-2005, 15:40
Lol....toevallig sprak ik laatst iemand op schiphol...ene cor h...vage man...maar wel kennis van zaken :wink:

haha cor h is een harstikke goede kerel met zeer veel ervaring en kennis. af en toe neemt hij de lessen over als ramon niet kan en die lessen zijn ecth super!

A-team
18-11-2005, 15:43
Badr wint 8-) iggy was zeer ook een beginner :roll:

franktenor
18-11-2005, 15:59
Wat ik bedoelde met geen goed team achter Badr Hari: Als je je vechter zo'n grote mond laat hebben en zoveel vertrouwen geeft dat hij nu al denk dat hij de beste van de wereld is, vind ik dat geen goed team. Kijk eens 1 keer naar alle toppers van de hele wereld. Kijk bv. naar Remi, heel bescheiden, alle grote namen hebben geen tijd voor die onzin wat Badr Hari allemaal doet, kost veel te veel energie. Gewoon vechten en laten zien in de ring wie de beste is, niet daarbuiten. Werkt niet bij mannen als Leko.

cactusdre
18-11-2005, 16:02
Leko op KO!

correct!!!

franktenor
18-11-2005, 16:19
Hoe dan? Alles wat Badr Hari in huist heeft heeft Leko al 100 keer meegemaakt. Die heeft tegen mannen gestaan die over Badr Hari heen walzen. Ze brengen hem te vroeg. Ik weet niet of het om het geld gaat of om de roem, als je ziet hoe lang je tegenwoordig mee kan draaien aan de top hoef je niet meteen als je een beetje kunt vechten de k1 te winnen.
Het enige hoe Leko K.O. kan gaan is op een Knie, want die zijn toch best gevaarlijk met zijn lengte. Maar als ik het al weet en de meeste het al weten, weet Leko het ook.

Jay Hoov
18-11-2005, 16:35
Leren lezen gozer :D

marcelt
18-11-2005, 16:39
In zijn laatste interview in de Ring Sport toonde hij wel al wat meer verstand en respect.

Ben
18-11-2005, 16:41
ik denk leko op ko

Anonymous
18-11-2005, 16:53
Oh, sorry. foutje. Ik las niet goed. Leko wint op K.O. bedoel je! Ja, denk ik ook.

Sjaak
18-11-2005, 16:56
Stefan is nog steeds van een heel andere klasse dan Badr en dit gaat Stefan weer winnen op KO.

Marco
18-11-2005, 17:00
Ik denk dat Badr nu wel door heeft dat hij niet als een losgeslagen stier tekeer hoeft te gaan tegen een ervaren topper als Leko, dus zal hij waarschijnlijk een stuk behoudender vechten.
Leko is m.i. een sterke bokser en als hij doorkomt met lichaamsstoten moet ik nog zien dat Badr dat wegslikt...
Dat verhaal van de dekking is mij ook opgevallen en als hij deze keer weer zijn handen laat zakken is Leko(en anders zijn hoek) scherp genoeg om hier van te profiteren.
Ik denk dat Leko op k.o. wint in de 2de ronde dmv stoten op het lichaam en anders op het hoofd.

Fr3ddy
18-11-2005, 17:27
Alle vechters laten hun handen zakken, misschien niet consequent maar dat doet Badr ook niet.. maar echt alle vechters laten in iedere partij steekjes vallen..

Anonymous
18-11-2005, 18:13
Dat ben ik wel met je eens, dat veel vechters hun handen laten zakken. Ik zie het alleen bij elke trap en elke stoot van Badr Hari, ik zie het bij andere vechters ook wel, maar bij de echte toppers zie je het zelden, meestal als ze heel moe zijn of ver van hun tegenstander af staan. Ik moet wel toegeven dat me is opgevallen bij het filmpje Badr Hari vs Leko, dat hij een op een geven moment een losse knie maakt, toen zat zijn dekking wel potdicht. Maar als je goede boksers hebt laten ze niet hun hand zakken waar ze niet mee stoten. Dat is vragen om een K.O. Les 1 bij elke goede sportschool.

micha
18-11-2005, 18:49
Badr maakt geen kans tegen Leko 8-)

Anonymous
18-11-2005, 19:27
Badr Hari zegt "no doubt, i will win", maar dat zei hij ook toen hij eerst keer tegen Leko moest!
we zullen het zien, messchien heeft Badr veel geleerd van zijn eerste partij tegen Leko!
mijn mening: Leko op punten.

Octavius
18-11-2005, 19:30
Ik wacht nog steeds op Badr vs Abidi.

Ontopic:

Badr moet weer oppassen voor Leko, Leko moet niet denken dat hij het nu weer zo makkelijk gaat doen. Ze kennen elkaar nu, wordt dus alleen maar leuker. BTW ik ga voor Leko.

Anonymous
19-11-2005, 01:42
Badr op punten :!:

jcsport
19-11-2005, 15:07
Badr Gewonnen. Proficiat jongen!

Ik snap niet goed dat die Leko hier zoveel fans heeft.
Zeker vergeten wat die allemaal over Hoost uitkraamde toen hij tegen hem moest vechten.
En Leko was toen toch al een stuk ervarener dan de puber die Hari eigenlijk nog is.
En toen Hoost zn mond snoerde door hem simpel te KOen is er niemand geweest die hem nog even moest na spugen of uitfluiten.
Nee ik vind Leko een onsportieve arrogante atleet die een tijdje goed gedraaid heeft. Maja das mijn mening.

Anonymous
19-11-2005, 15:16
Badr Gewonnen. Proficiat jongen!

Ik snap niet goed dat die Leko hier zoveel fans heeft.
Zeker vergeten wat die allemaal over Hoost uitkraamde toen hij tegen hem moest vechten.
En Leko was toen toch al een stuk ervarener dan de puber die Hari eigenlijk nog is.
En toen Hoost zn mond snoerde door hem simpel te KOen is er niemand geweest die hem nog even moest na spugen of uitfluiten.
Nee ik vind Leko een onsportieve arrogante atleet die een tijdje goed gedraaid heeft. Maja das mijn mening.

Ben ik wel met je eens ja. Ik werd een paar uur geleden gebeld vanuit Japan en hoorde dat Leko 10 min. bewusteloos was. Dit is wel een kanjer van een revanche!

Badr gefeliciteerd!

Ik hoop dat de mensen die Leko een topper vinden (en dat is/was hij zeker!) nu Badr respecteren als topper!

MMA Davy
19-11-2005, 15:17
FELI BADR! :wink:

ik had het niet verwacht, maar zeker wel toppie!!! :lol:

Mesut
19-11-2005, 15:25
Weet iemand hoe de opkomst van Badr was? deed hij er nu ook zo lang :) over

A-team
19-11-2005, 15:35
heb vanaf het begin gezegd dat BADR zou winnen. ..........

nu hoor ik niemnad meer :roll:

Sjaak
19-11-2005, 15:54
Zeer verrassende uitslag zeg, had ik totaal niet verwacht.

Anonymous
19-11-2005, 16:22
YOOOOO

Who is the best now, bitchessss :twisted:

:D

Deuce
19-11-2005, 16:24
T staat voor mij nog steeds 1-1 ;)

Rematch in mei op rutz zn gala ;)

marcelt
19-11-2005, 16:33
Goed gedaan Badr. Maar het staat inderdaad 1-1!

PigDog
19-11-2005, 17:20
Badr gefeliciteerd!

Maar ik ken Leko niet als onsportief en arrogant, maar als een klasse sporter.

Ik was voor Leko, maar zo zie je maar weer:

win some, lose some.........

Anonymous
20-11-2005, 08:45
Als je het filmpje van Badr Hari vs Leko goed bekijkt, zie je dat Badr Hari bij elke lowkick die hij geeft zijn dekking zijn dekking laat zakken. En als hij een stoot geeft, met welke hand dan ook, zie je dat zijn andere hand ook zakt. Dit kan je doen tegen vechters die niet zo goed zijn ( waar Badr Hari tegen gevochten heeft tot zo ver), maar niet tegen mannen zoals Leko.
Ik zeg niet dat hij niet kan vechten, ik respecteer zijn wil om te winnen van Leko. Ik ben alleen van mening dat hij niet klaar en niet slim genoeg is om een echte wereldtopper te zijn en te worden. Je ziet hem als een gek te keer gaan tegen Leko zonder enig rendement. leko was zo cool in zijn hoofd dat hij hem maar bezig liet gaan. Leko wachte rustig zijn kans af. Dat noem ik nou slim.
Het was trouwens wel een trap die als je het 1000 keer probeert, misschien maar 1 keer 'zo precies' op de lever komt dat je echt niet meer verder kan. Vaak zit je dekking daar of schiet hij net er langs of mist hij net de kracht etc.
Mijn voorspelling is dat Badr Hari K.O. gaat op een stoot op zijn hoofd. Ik denk dat hij een lowkick geeft en dat Leko op hetzelfde moment een stoot geeft. Ik hoop dat Badr Hari mij versteld kan laten staan, maar ik denk het niet. Met alleen een heel hoop zelfvertrouwen kom je niet aan de wereldtop, daar heb je ook brains en een heel goed team achter je voor nodig. Geen van alle heeft Badr Hari.

Ik geloof dat jij niet beseft wat er allemaal bij komt kijken om van iemand een top(=prof)vechter te maken.
Daar komt een heleboel tijd en vooral mentale inzet bij kijken. Zonder goed team achter je kun je het niet redden!
Dat Badr een grote mond heeft is zowel zijn voor als nadeel.
Bij winst kan hij het maken een grote mond te hebben...
Bij verlies (juni j.l. Arena) maakt het publiek hem met de grond gelijk!
Dat hij een groot talent/sportman is blijkt uit het feit dat hij Leko heeft helpen opstaan na diens (10 minuten durende) knock-out gisteren(19 nov.). Dit terwijl het Badr toch niet lekker hebben moet hebben gezeten dat hij ,na zijn k.o op juni j.l., tot 2x toe werd bespuugd door Leko!
Sportief revange was de enige en juiste "wraak".
Rest mij nog te vermelden dat Badr slechts 20 jaar is.
Ik geniet van hem en hoop dat nog heel lang van hem te kunnen doen.
Zowel van zijn opkomst,grote mond als zijn prestaties in de ring!

jordamn
20-11-2005, 10:18
Zeer verrassende uitslag zeg, had ik totaal niet verwacht.

Om eerlijk te zijn, vond ik dat laatst in de Arena eigenlijk. Ik vond Badr echt sterker maar goed, net voor die KO maakte hij een paar ongecontroleerde moves.
Een echte vechtsport-analist ben ik niet, maar vond wat ik al eerder aangaf, die uitslag verrassend.
Teleurstellend, maar Badr, als je dit leest, net als in de Arena deed je het goed.

Congrats!!!

Jofeljoh!
20-11-2005, 10:29
Hij lijkt nu echt zn naam gemaakt te hebben in Japan:


Indeed opinions changed. The crowd loved him 100% and he left to scores of cheering but not before Leko and he were asked to get out of the ring (which they did 5 mins after the request was made).

He left to scores of fans cheering wildly; I think he's made a great name for himself in K-1 / Japan.

AoW

angry
20-11-2005, 13:02
top van Badr hij zei laatst nog tegen mij:" ik maak maar 1 keer een fout "
echt top......

blazin.arr0w::::
20-11-2005, 13:20
Vette revanche. Heb de partij nog niet gezien maar de foto's en pBp's zagen er goed uit. Goed gedaan van Badr!!!

Rematch bij It's SHowtime??? Kijken wie de 2-1 maakt :)

Anonymous
20-11-2005, 15:16
Als je het filmpje van Badr Hari vs Leko goed bekijkt, zie je dat Badr Hari bij elke lowkick die hij geeft zijn dekking zijn dekking laat zakken. En als hij een stoot geeft, met welke hand dan ook, zie je dat zijn andere hand ook zakt. Dit kan je doen tegen vechters die niet zo goed zijn ( waar Badr Hari tegen gevochten heeft tot zo ver), maar niet tegen mannen zoals Leko.
Ik zeg niet dat hij niet kan vechten, ik respecteer zijn wil om te winnen van Leko. Ik ben alleen van mening dat hij niet klaar en niet slim genoeg is om een echte wereldtopper te zijn en te worden. Je ziet hem als een gek te keer gaan tegen Leko zonder enig rendement. leko was zo cool in zijn hoofd dat hij hem maar bezig liet gaan. Leko wachte rustig zijn kans af. Dat noem ik nou slim.
Het was trouwens wel een trap die als je het 1000 keer probeert, misschien maar 1 keer 'zo precies' op de lever komt dat je echt niet meer verder kan. Vaak zit je dekking daar of schiet hij net er langs of mist hij net de kracht etc.
Mijn voorspelling is dat Badr Hari K.O. gaat op een stoot op zijn hoofd. Ik denk dat hij een lowkick geeft en dat Leko op hetzelfde moment een stoot geeft. Ik hoop dat Badr Hari mij versteld kan laten staan, maar ik denk het niet. Met alleen een heel hoop zelfvertrouwen kom je niet aan de wereldtop, daar heb je ook brains en een heel goed team achter je voor nodig. Geen van alle heeft Badr Hari.

Ik geloof dat jij niet beseft wat er allemaal bij komt kijken om van iemand een top(=prof)vechter te maken.
Daar komt een heleboel tijd en vooral mentale inzet bij kijken. Zonder goed team achter je kun je het niet redden!
Dat Badr een grote mond heeft is zowel zijn voor als nadeel.
Bij winst kan hij het maken een grote mond te hebben...
Bij verlies (juni j.l. Arena) maakt het publiek hem met de grond gelijk!
Dat hij een groot talent/sportman is blijkt uit het feit dat hij Leko heeft helpen opstaan na diens (10 minuten durende) knock-out gisteren(19 nov.). Dit terwijl het Badr toch niet lekker hebben moet hebben gezeten dat hij ,na zijn k.o op juni j.l., tot 2x toe werd bespuugd door Leko!
Sportief revange was de enige en juiste "wraak".
Rest mij nog te vermelden dat Badr slechts 20 jaar is.
Ik geniet van hem en hoop dat nog heel lang van hem te kunnen doen.
Zowel van zijn opkomst,grote mond als zijn prestaties in de ring!


x2

sportfan
20-11-2005, 15:36
Ik had eerlijk niet verwacht dat hij zou verliezen in de Arena en na zijn verlies had ik weer niet gedacht dat hij zich zo zou revancheren in Japan.

Monsterlijke zege. 20 jaar...

Besef wel wat voor risico hij/zijn management heeft genomen door hem in zijn Japan K1-debuut tegen Leko te laten vechten (met het zware verlies van de Arena 2005 in het achterhoofd); Badr heeft het echter op een onwaarschijnlijke manier waargemaakt!

Bert Kops
20-11-2005, 16:02
Badr, helemaal top gozer :!:

chakuriki
20-11-2005, 18:07
waar kan ik dat filpje zien dan???????

robholland
20-11-2005, 18:26
ja ik ben ook zeer benieuwd naar het filmpje. Maar als je idd op je 20e op zo`n manier wint, van iemand waarvan je op knock out verloren hebt, op misschien het meest bekeken vechtsportevenment van het jaar, dat is echt een droom van iedere vechtsporter.........
Respect!

Jofeljoh!
20-11-2005, 18:42
Hari vs Leko KO (http://crew.tweakers.net/lunatic/fok/badrleko.mpg)

jcsport
20-11-2005, 19:00
Ai.
Poeh Erg hard idd.

Jochem
20-11-2005, 19:02
Hari vs Leko KO (http://crew.tweakers.net/lunatic/fok/badrleko.mpg)

phat!!!
gruwelijk gaaf dat ie wint met een draaitrap, ik dacht eerst dat ie naar de lever ging, maar deze is vetter dan zijn eigen ko ;)

Marco
20-11-2005, 19:25
:shock: omg, wat een poeier.....heeft Leko zijn kaak gebroken ? zou me niks verbazen.......

redjuh
20-11-2005, 21:04
damn... leko gaat een paar maanden door een rietje moeten eten.

respectvol van Badr trouwens hoe die deed na t gevecht.

was die dikzak met dat paarse hempie nou Rutz?

franktenor
20-11-2005, 22:18
Zoals jullie weten ben ik geen groot fan van Badr Hari, maar heeft heeft al tel je die prachte spinningback kick niet mee, heel goed gevochten. Zonder die K.O. had hij ook gewonnen. Ik heb hem nog nooit zo nadenkend zien vechten. Ik zeg het niet graag, maar PETJE AF.
Ik had ongelijk, dat zag je wel na het gevecht hoe hij Leko hielp. Die Dacht natuurlijk wat doe ik hier en wat doet die half naakte kerel naast me. Die weet de komende weken niet hoe hij heet.

franktenor
20-11-2005, 22:29
ik heb de hele partij gezien. Ik heb trouwens bijna alle partijen al gezien

franktenor
20-11-2005, 22:31
http://k-1fans.com even member worden. Naar forum gaan dan naar k1 en kun je bijna alle wedstrijden krijgen.

Virus
20-11-2005, 22:39
http://k-1fans.com even member worden. Naar forum gaan dan naar k1 en kun je bijna alle wedstrijden krijgen.
Als je ook de moeite doet om ze te uploaden (zowel daar als hier) dan is K1-fans een heel goede bron idd... :roll:

@ ILK... over een uurtje staat de hele partij in het MM gedeelte... 8-)

franktenor
20-11-2005, 22:43
Ik hou trouwens ook wel van een goede K.O., maar deze K.O. was heel eng. Je hoorde iets van kraaaaaak, heel hard. Daarna viel Leko levenloos neer en zijn arm bleef heel strak staan en zelf toen hij weer bij kwam, wat trouwens geen 10 minuten was, maar misschien 5 ( of dat niet lang genoeg is) dacht ik nog hoe kan hij eigenlijk nog leven. Ik heb zelden zo'n gruwelijke K.O. gezien. Als je in Karma geloofd, is dit Leko's Karma voor na spugen. Wat idd heel onsportief was.

Virus
20-11-2005, 22:54
Ik hou trouwens ook wel van een goede K.O., maar deze K.O. was heel eng. Je hoorde iets van kraaaaaak, heel hard. Daarna viel Leko levenloos neer en zijn arm bleef heel strak staan en zelf toen hij weer bij kwam, wat trouwens geen 10 minuten was, maar misschien 5 ( of dat niet lang genoeg is) dacht ik nog hoe kan hij eigenlijk nog leven. Ik heb zelden zo'n gruwelijke K.O. gezien. Als je in Karma geloofd, is dit Leko's Karma voor na spugen. Wat idd heel onsportief was.
Zelden zo`n gruwelijke KO gezien? Dan heb ik nog heel wat partijen voor je Frank... 8-)

franktenor
20-11-2005, 23:08
hahahaha, leuk. Ik bedoel dat je zo duidelijk die kraaak hoorde. Door merg en been.

Arie
21-11-2005, 00:23
van Badr Hari met zijn fenomenale introductie in het k1 circuit :shock:

Arie
21-11-2005, 01:35
of eigenlijk in Japan dan

MZN
21-11-2005, 01:48
je moet op die k-1 fans site wel je oogkleppen op doen. Op choi tegen remy na is elke partij gespoiled door sommige idioten daar!

(dat wou ik nou ff kwijt :))

cactusdre
21-11-2005, 08:10
Hari vs Leko KO (http://crew.tweakers.net/lunatic/fok/badrleko.mpg)

Wow dit is echt een megaknockout. Ik had het niet verwacht maar ik denk dat Badr's naam nu gevestigd is in Japan.

Highline
21-11-2005, 08:26
tering wat een wedstrijd. leko heeft niets kunnen inbrengen :( . zal weleens eens navragen hoe het met zijn kaak is. niet goed volgens mij

badr heeft een goede indruk achtergelaten!

Highline
21-11-2005, 09:16
de kaak van leko is niet gebroken, trap kwam net in zijn nek hoorde ik

franktenor
21-11-2005, 09:43
weet iemand waar ik mijn filpjes kan uploaden, ik heb er nu 8 van k1 2005? Ik zal zorgen dat er geen spoiler bij zit.

MB667
21-11-2005, 10:04
Jammer voor Leko, Badr Hari gefeliciteerd. Ik wist wel dat hij ging winnen.

Luka
21-11-2005, 10:07
had het niet verwacht maar zeker nice... harde knock out.. en ook nog in japan.. weten ze ook direct dat er een topper onder weg is ;)

Wheelie
21-11-2005, 10:19
weet iemand waar ik mijn filpjes kan uploaden, ik heb er nu 8 van k1 2005? Ik zal zorgen dat er geen spoiler bij zit.

www.yousendit.com

Anonymous
21-11-2005, 10:22
teeering, wat een ko!! ze zagen er allebei heel scherp uit vond ik!! leko verwachtte hem op ze lever denk ik. dat word wat in de arena volgend jaar :lol:

Anonymous
21-11-2005, 10:25
Nee ik vind Leko een onsportieve arrogante atleet die een tijdje goed gedraaid heeft. Maja das mijn mening.

als je wint, heb je vrienden... :?

Anonymous
21-11-2005, 10:41
ik hoed die partij niet voor de derde keer te zien hoor. en badr zit toch in t toernooi in de arena?

Luka
21-11-2005, 10:56
vond badr deze keer veel serieuser en beter vechten. en die trap was gewoon super.. moeilijk om zon trap in te schatten waar die komt omdat je alle kanten op kan met dat been.. helaas voor Leka heeft die verkeerd gegokt en zat die erop en geluk voor Badr dat die er goed op zat zal goed zijn voor zn zelfvertrouwen.. Nu hopen dat die gewoon serieus blijft en niet teveel show er altijd van maakt denk dat hij dan zeker een heel eind gaat komen in de toekomst.

Arie
21-11-2005, 15:19
Franktenor

Ik hoop dat Badr Hari mij versteld kan laten staan, maar ik denk het niet. Met alleen een heel hoop zelfvertrouwen kom je niet aan de wereldtop, daar heb je ook brains en een heel goed team achter je voor nodig. Geen van alle heeft Badr Hari.

Als je de wedstrijd bekijkt dan hoor je precies voor de vernietigende trap de coach roepen 'nu !'. Perfecte samenwerking in dit geval.

Remco
21-11-2005, 15:31
Overigens vond ik Leko goed draaien. Hij was scherp en kwam door met goede stoten. Eigenlijk wint Badr nu op dezelfde manier als eerder Leko: een gewaagde maar dodelijke techniek, waarvoor je een klein beetje mazzel nodig hebt.

Badr - Leko III? Prima!

Anonymous
21-11-2005, 15:59
Ja, je hebt gelijk Arie, ik heb me vergist. Ik vond hem goed vechten. Hij is pas 20 jaar en zijn combinaties waren goed en kei hard. Ik dacht eerst; hij zal wel weer als een dwaze gaan vechten, maar hij bleef heel rustig. Ik vond het knap van hem. Wat ik al zei, zelf zonder die K.O. had Leko niet gewonnen. Ik vind trouwens die Karaev ook goed vechten. Zou een leuke match zijn. Hari vs Karaev.

Virus
21-11-2005, 16:04
De vetste knockout die ik in tijden gezien heb...

Naast die prachtige KO was Hari sowieso de betere die partij...

Pwan
22-11-2005, 08:57
Wat een overwinning. Heb het een tijdje geleden al gezegt. Badr gaat de ass kicken van Leko :D
The man did it :!:


Als je het filmpje van Badr Hari vs Leko goed bekijkt, zie je dat Badr Hari bij elke lowkick die hij geeft zijn dekking zijn dekking laat zakken. En als hij een stoot geeft, met welke hand dan ook, zie je dat zijn andere hand ook zakt.

Moet zeggen dat ik het hier wel mee eens ben (ondanks dat ik een groot Badr fan ben). Denk dat daar nog een klein beetje aan gewerkt moet worden.
Maar ach, wat zeggen ze ook al weer? De beste stuurlui staan aan wal.
Is gewoon een prachtige KO. Leko was zeker heel lang de weg kwijt :twisted:

Badr gefeliciteerd :!: :!: Ga zo door en hopelijk een derde partij tegen Leko.

Remco
22-11-2005, 10:16
Ik vraag me overigens af of Badr akkoord zou gaan met een derde partij. Hij is immers degene die in de groei is, verpletterend gewonnen heeft en de smaak te pakken begint te krijgen. Hij lijkt me zo'n jongen die niet kan wachten om het tegen de grotere namen op te nemen. Wat zou die bij Leko blijven, hij is veels te jong en talentvol om in een vete met een veteraan te blijven hangen.

Remco
22-11-2005, 10:21
Goh, zijn we het toch een keer eens Rik!

Joris
22-11-2005, 11:34
pfffff net effe gekeken wist niet wie er ging winnen, maar damn die ging hard KO



kan iemand me wat vertellen over dat naspugen van leko? heb de eerste partij niet gezien

redjuh
22-11-2005, 14:15
de kaak van leko is niet gebroken, trap kwam net in zijn nek hoorde ik

dan heeft ie ze nek gebroken. misschien toch maar ff bij de ehbo langs gaan is mijn advies...

Highline
22-11-2005, 15:40
de kaak van leko is niet gebroken, trap kwam net in zijn nek hoorde ik

dan heeft ie ze nek gebroken. misschien toch maar ff bij de ehbo langs gaan is mijn advies...

japan kennende is dat meteen gebeurd.. de informatie is afkomstig van mensen die bij leko in het team zitten dus die zullen het wel weten ;)

redjuh
22-11-2005, 15:44
was ook maar een grapje... ik denk dat je het wel weet als je nek is gebroken hehehe

Anonymous
26-12-2005, 21:59
Badr hari gaat het maken mensen

Anonymous
26-12-2005, 23:46
Weet iemand hoe de opkomst van Badr was? deed hij er nu ook zo lang :) over

JA, was ook een lange opkomst. Maf!
Kijk hier maar eens (nog tot 28 dec te downloaden):
http://s26.yousendit.com/d.aspx?id=05IFWXMY5XSCJ08YPYEGZZXXSO