PDA

View Full Version : MENSEN LET OP !



Wheelie
19-11-2005, 20:46
WIL IEDEREEN DIE EEN NIEUWE TOPIC OVER DE K-1 FINALE OPENT AUB "SPOILER" IN DE TOPIC TITEL ZETTEN
OOK GEEN UITSLAGEN POSTEN WAAR GEEN "SPOILER" IN DE TOPIC TITEL STAAT.
NIET IEDEREEN WIL AL DE UITSLAGEN WETEN.
BEN HET NU AL EEN PAAR KEER TEGEN GEKOMEN VANDAAG, SOMMIGE VAN JULLIE ZOUDEN BETER MOETEN WETEN.

BEDANKT.

ZIE OOK ONZE REGELS


Artikel 6 Discretie met betrekking tot uitslagen
- 1 Van vechtsportevenementen welke via pay per view worden aangeboden dient de uitslag 3 weken geheim te worden gehouden. Met betrekking tot voetbalwedstrijden (ere divisie, eerste divisie en internationaal) geldt eveneens een geheimhoudingsplicht. Uitslagen met betrekking tot voetbalwedstrijden mogen in topics worden vermeld nadat de wedstrijd op een publieke zender is uitgezonden. Indien de wedstrijd niet wordt uitgezonden dan geldt de geheimhoudingsplicht tot 19.00u van de dag van de wedstrijd.
- 2 Geheimhouding vindt plaats door in het onderwerp van de topic ‘spoiler’ te plaatsen.
- 3 Toezichthouders kunnen gebruikers aanspreken op postgedrag dat niet in overeenstemming is met de leden 1 en 2.
- 4 Indien een gebruiker zich meerdere malen – ondanks herhaalde waarschuwingen – niet gedraagt in overeenstemming met de leden 1 en 2, dan is de toezichthouder bevoegd tot het geven van een gele kaart. Indien de overtreding dermate ernstig is, dan kan een ban worden opgelegd voor bepaalde dan wel onbepaalde tijd.

Anonymous
20-11-2005, 01:07
TTT

marcelt
20-11-2005, 11:29
Bedankt! Ik wilde het ook niet weten tot ik het gezien had., maar kwam toch in het topic over Badr de uitslag al tegen.

Anonymous
20-11-2005, 11:38
Dat *spoiler*-gedoe is niet meer van deze tijd met deze grote evenementen. We hebben zolang gezeurd dat de media eens aandacht moet geven... en nu wordt de uitslag zelfs direct op de telegraaf-site gegeven en roept Fred Royers deze, terecht, ook tijdens de Super League uitzending!

Justinian
20-11-2005, 12:09
Dat *spoiler*-gedoe is niet meer van deze tijd met deze grote evenementen. We hebben zolang gezeurd dat de media eens aandacht moet geven... en nu wordt de uitslag zelfs direct op de telegraaf-site gegeven en roept Fred Royers deze, terecht, ook tijdens de Super League uitzending!
De K-1 is dezelfde dag of de dag erna al te downloaden. Het lijkt me dat dit nog wel even 'geheim' te houden is. Het is min of meer hetzelfde als met de voetbalwedstrijden uit de ere-divisie, die kun je óók wel even geheim houden.

Anonymous
20-11-2005, 12:31
is het al mogelijk beelden te downloaden?

weks
20-11-2005, 12:36
remy VS choi

http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=1G1XY3D2J9N8H26AZO3C0NW5JU

zijn er meer videos online?

Anonymous
20-11-2005, 13:38
Dat *spoiler*-gedoe is niet meer van deze tijd met deze grote evenementen. We hebben zolang gezeurd dat de media eens aandacht moet geven... en nu wordt de uitslag zelfs direct op de telegraaf-site gegeven en roept Fred Royers deze, terecht, ook tijdens de Super League uitzending!
De K-1 is dezelfde dag of de dag erna al te downloaden. Het lijkt me dat dit nog wel even 'geheim' te houden is. Het is min of meer hetzelfde als met de voetbalwedstrijden uit de ere-divisie, die kun je óók wel even geheim houden.

In de provincie misschien... ik werd gek gebeld...zelfs uit Japan!

Fr3ddy
20-11-2005, 13:47
Dat *spoiler*-gedoe is niet meer van deze tijd met deze grote evenementen. We hebben zolang gezeurd dat de media eens aandacht moet geven... en nu wordt de uitslag zelfs direct op de telegraaf-site gegeven en roept Fred Royers deze, terecht, ook tijdens de Super League uitzending!
Inderdaad, ik vind dat spoiler gedoe ook echt belachelijk... als je niks wil horen, knip dan gewoon je telefoonlijn en internetkabel door

Justinian
20-11-2005, 13:51
Dat *spoiler*-gedoe is niet meer van deze tijd met deze grote evenementen. We hebben zolang gezeurd dat de media eens aandacht moet geven... en nu wordt de uitslag zelfs direct op de telegraaf-site gegeven en roept Fred Royers deze, terecht, ook tijdens de Super League uitzending!
De K-1 is dezelfde dag of de dag erna al te downloaden. Het lijkt me dat dit nog wel even 'geheim' te houden is. Het is min of meer hetzelfde als met de voetbalwedstrijden uit de ere-divisie, die kun je óók wel even geheim houden.

In de provincie misschien... ik werd gek gebeld...zelfs uit Japan!
:lol: Tja, ik heb - net als de meeste mensen hier waarschijnlijk - niet zoveel kennissen in Japan ;)

Ronny
20-11-2005, 15:02
fijn om te horen dat je zo populair bent..sportfan, maar wat heeft dat met ons te maken? welk punt wil je nu maken????

marcelt
20-11-2005, 15:57
Freddy en sportfan,

Het is veel leuker een K1 finale te kijken als je nog niet weet wie van wie wint!

sportfan
20-11-2005, 16:30
fijn om te horen dat je zo populair bent..sportfan, maar wat heeft dat met ons te maken? welk punt wil je nu maken????

Ben niet populair hoor. Mijn punt was toch duidelijk? Of wil je weer met me spelen?

sportfan
20-11-2005, 16:39
Freddy en sportfan,

Het is veel leuker een K1 finale te kijken als je nog niet weet wie van wie wint!

Mee eens alleen probeer ik aan te geven dat het wel heel erg lastig wordt met de communicatietechnolgieen vandaag de dag.

Anonymous
20-11-2005, 17:14
Freddy en sportfan,

Het is veel leuker een K1 finale te kijken als je nog niet weet wie van wie wint!

Mee eens alleen probeer ik aan te geven dat het wel heel erg lastig wordt met de communicatietechnolgieen vandaag de dag.

niks technologien, het zijn de mensen die het spoilen. hoe moeilijk kan het zijn om 24 uur je klep te houden op internet, in de topics waar geen "spoiler" staat. Tja, je moet natuurlijk niet op sherdog ofzo gaan kijken als je het niet gespoild wilt zien, maar je moet het toch iig kunnen downloaden, zonder dat in die topic de winnaar al staat.

Jochem
20-11-2005, 17:19
was ik hierboven, Mixfight blijft weigeren sinds kort om me automatisch in te loggen

Tsuki
20-11-2005, 18:02
was ik hierboven, Mixfight blijft weigeren sinds kort om me automatisch in te loggen


zou het een hint zijn jochem ......................

Virus
20-11-2005, 18:17
was ik hierboven, Mixfight blijft weigeren sinds kort om me automatisch in te loggen


zou het een hint zijn jochem ......................
:lol:

Mijn aanpak zou zijn: mensen die nu willes en wetens spoileren, bij het volgende Pride, UFC of K1 evenement bannen voor 2, 3 dagen... 8-)

Ronny
20-11-2005, 18:23
fijn om te horen dat je zo populair bent..sportfan, maar wat heeft dat met ons te maken? welk punt wil je nu maken????

Ben niet populair hoor. Mijn punt was toch duidelijk? Of wil je weer met me spelen?

refresh my memory....

Jochem
20-11-2005, 19:04
was ik hierboven, Mixfight blijft weigeren sinds kort om me automatisch in te loggen


zou het een hint zijn jochem ......................

zie je wel op ede de 10e, mijn gewichtsklasse toch ;)

Ronny
20-11-2005, 19:13
10 december? waar?

Anonymous
20-11-2005, 19:19
yaya jochem daagd iemand uit tot een grappling wedstrijd, wat een bikkel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jochem
20-11-2005, 19:23
yaya jochem daagd iemand uit tot een grappling wedstrijd, wat een bikkel.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

nee ik maakte een grapje, ik begrijp dat dat moeilijk is voor je. Maar ik ben blij dat je nog even laat zien wat voor een sukkel je bent daarna.

Ronny
20-11-2005, 19:42
ILK je hebt gelijk...

Silat
20-11-2005, 20:59
yaya jochem daagd iemand uit tot een grappling wedstrijd, wat een bikkel.




Fucking spoiler klojo.

Ronald
20-11-2005, 22:28
was ik hierboven, Mixfight blijft weigeren sinds kort om me automatisch in te loggen
Even al je cookies weggooien en opnieuw inloggen...

Octavius
20-11-2005, 22:32
Echt leuk die SPOILER avatars. Echt top. :evil:

Kutzooi.

Virus
20-11-2005, 22:44
Het is Octi maar niet gegunt dit jaar... De spoilers vliegen `m om de oren... :wink:

Anonymous
20-11-2005, 22:47
Ik voel de geest van kancho karels

Anonymous
20-11-2005, 23:09
Echt leuk die SPOILER avatars. Echt top. :evil:

Kutzooi.

Op MSN had je net 'Geen K-1 spoilers in je MSN-naam' achter je naam staan, maar je kunt moeilijk je hele msn-lijst gaan verbieden om dergelijke namen te gebruiken.

:lol: lol, ik daag je uit om dan online te gaan met de spoilers in je naam

Octavius
20-11-2005, 23:29
Echt leuk die SPOILER avatars. Echt top. :evil:

Kutzooi.

Op MSN had je net 'Geen K-1 spoilers in je MSN-naam' achter je naam staan, maar je kunt moeilijk je hele msn-lijst gaan verbieden om dergelijke namen te gebruiken.

Ik zet dat neer dat je niet van die mensen krijgt die gelijk naar jouw " SJAAK heeft de K-1 gewonnen neer zetten" bv.

Octavius
20-11-2005, 23:41
Sommige zijn zo blij dat ze alles achter hun naam op msn zetten.