PDA

View Full Version : Groeten vanuit Krung Tep



Jeru
20-11-2005, 08:26
Oftwel groeten vanuit Bangkok.
Gisteren aangekomen en van Blazin' een kort PbP gekregen van K-1. Helaas zelf nog niets van gezien, maar ben gisteren wel meteen naar Lumpinee gegaan :lol:
Het is hier uiteraard erg warm (30+) en zonnig, maar voel me echt thuis.
Nu even lekker internetcafeetje bezoeken daarna wat eten en dan richting Rajademnern!!!

Jeru
20-11-2005, 08:40
Oh ja ben wel vet populair hiero! Krijg korting op taxi's en massages, de beste plaatsen aangeboden in Lumpinee en iedereen wil me sexy dvd's geven :mrgreen:

Ronald
20-11-2005, 09:46
Shiiiiit Jeru, ik ben jalours op je man. Hier is het nu 5 graden :( . Ben je nog naar het oude Lumpinee geweest of is het nieuwe ondertussen al in gebruik?
Veel plezier daar de rest van de tijd 8-) .

Boem Boem
20-11-2005, 10:53
Hey Jeru, wens je een toffe tijd toe daar in het " vervelende" Thailand!! :lol:

Osu

Chris

ps: groeten van Singha

Justinian
20-11-2005, 11:18
Oh ja ben wel vet populair hiero! Krijg korting op taxi's en massages, de beste plaatsen aangeboden in Lumpinee en iedereen wil me sexy dvd's geven :mrgreen:
LMAO!!! damn ik ben echt jaloers op je! Ik had het er gisteren nog over met een kameraad van me. Ik wens je een hele prettige vakantie!

blazin.arr0w::::
20-11-2005, 12:16
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!

Justinian
20-11-2005, 12:22
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!
LMAO :lol: Is mij ook eens gebeurd...

blazin.arr0w::::
20-11-2005, 12:57
Ben je nog naar het oude Lumpinee geweest of is het nieuwe ondertussen al in gebruik?

We verwachten natuurlijk wel een verslag van onze eigen TopReporter, of niet Ronald?

Zet 'm maar aan het werk op z'n vakantie :)

Deuce
20-11-2005, 13:10
Oh ja ben wel vet populair hiero! Krijg korting op taxi's en massages, de beste plaatsen aangeboden in Lumpinee en iedereen wil me sexy dvd's geven :mrgreen:

vast alleen bij jou :lol:

Ronny
20-11-2005, 14:15
vast alleen bij jou :lol:

duhhh...

payap
20-11-2005, 21:07
Damn Jeru ouwe mazzelpik !

Veel plezier !

gr
uit een koud holland.


ps doe de katoy's de groeten van RISING SUN ! :mrgreen:

Ronald
20-11-2005, 21:34
Ben je nog naar het oude Lumpinee geweest of is het nieuwe ondertussen al in gebruik?

We verwachten natuurlijk wel een verslag van onze eigen TopReporter, of niet Ronald?

Zet 'm maar aan het werk op z'n vakantie :)
http://img172.imageshack.us/img172/3989/reporter4re.gif Hij moet z'n status natuurlijk wel ff waar maken hé :lol: .

RisingSun
20-11-2005, 21:56
Damn Jeru ouwe mazzelpik !

Veel plezier !

gr
uit een koud holland.


ps doe de katoy's de groeten van RISING SUN ! :mrgreen:

hahaha jajaja, nou Jeru ik ben stront jaloers als je dat maar weet ....en Payap ook! :P

Biiyen
21-11-2005, 00:19
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!
LMAO :lol: Is mij ook eens gebeurd...

sekstoeristen..... verschrikkelijk! jullie maken alles kapot! viesjerikken

Jeru
21-11-2005, 08:57
@ Ronald: Ben in het oude Lumpinee geweest. De verhuizing schijnt niet te zijn doorgegaan. Misschien dat het later nog komt.
Was trouwens niet erg druk. Alleen toeristen ringside en de vaste groep gokkers. Ben gisteren naar Raja geweest en daar was het eigenlijk hetzelfde verhaal. Wel heel cool trouwens. Was vroeg en ben maar gewoon gaan zitten. Komen er ineens een aantal van die gokkers zitten. En later nog meer.... Bleek dat dus de vaste stek van de gokkers te zijn. Ben toen maar even naar de plee gegaan en op een rustiger plekje gaan zitten (nog wel daar in de buurt).
Verslag komt er zeker aan. Dit is niet de laatste keer dat ik naar MT gevechten ga (als het goed is) dus....

@ Blazin' : laten we dat maar niet doen he?!

@ Boem Boem: De groeten aan Singha! Succes gewenst met de massagesalon :!:

@ Deuce: Echt hoor alleen bij mij :wink:

@ iedereen: Thanks gaat goed komen!

Next stop: Nakhon Pathom

MB667
21-11-2005, 14:02
Veel plezier Jeroen!

Highline
21-11-2005, 15:22
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!
LMAO :lol: Is mij ook eens gebeurd...

sekstoeristen..... verschrikkelijk! jullie maken alles kapot! viesjerikken

en jij gaat zelf volgende week op vakantie naar thailand omdat je dan eindelijk legaal een katoy kan nemen?

Biiyen
21-11-2005, 16:53
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!
LMAO :lol: Is mij ook eens gebeurd...

sekstoeristen..... verschrikkelijk! jullie maken alles kapot! viesjerikken

en jij gaat zelf volgende week op vakantie naar thailand omdat je dan eindelijk legaal een katoy kan nemen?

In welke ombouwfase zat Angelo ook alweer?

Justinian
21-11-2005, 17:51
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!
LMAO :lol: Is mij ook eens gebeurd...

sekstoeristen..... verschrikkelijk! jullie maken alles kapot! viesjerikken

en jij gaat zelf volgende week op vakantie naar thailand omdat je dan eindelijk legaal een katoy kan nemen?

In welke ombouwfase zat Angelo ook alweer?
Angelo??

Highline
21-11-2005, 22:17
Jeru komt getrouwd terug!

Enjoy yourself!
LMAO :lol: Is mij ook eens gebeurd...

sekstoeristen..... verschrikkelijk! jullie maken alles kapot! viesjerikken

en jij gaat zelf volgende week op vakantie naar thailand omdat je dan eindelijk legaal een katoy kan nemen?

In welke ombouwfase zat Angelo ook alweer?
Angelo??

haha never mind

Silat
21-11-2005, 22:52
Super dik man 8-)

Anonymous
24-11-2005, 08:49
Ben ondertussen langzaam naar het Noorden aan het trekken en ben in 1 van de oude hoofdsteden beland: Ayuthaya. Ga hier wat ruines bekijken en checken wat er te doen is in het nieuwe gedeelte.
Gaat tot nu toe van een leien dakje, maar vandaag is het best warm...
Even snel e-mail gecheckt en ga nu maar weer even eten :P en een rondje lopen.

Justinian
24-11-2005, 09:08
Ben ondertussen langzaam naar het Noorden aan het trekken en ben in 1 van de oude hoofdsteden beland: Ayuthaya. Ga hier wat ruines bekijken en checken wat er te doen is in het nieuwe gedeelte.
Gaat tot nu toe van een leien dakje, maar vandaag is het best warm...
Even snel e-mail gecheckt en ga nu maar weer even eten :P en een rondje lopen.
Ik...ben...niet...jaloers....Damnit!
Waar je ook ff naar toe moet gaan is het royal palace (o.i.d.) in Bang Pa In (Ayutthaya)! Daar ben ik de vorige keer twee maal geweest. Heel veel plezier en maak veel foto's :D !!!

Anonymous
24-11-2005, 09:12
Thanks. Deze tip nog net even meegepakt voor het afsluiten....
Kijken wat ik er van kan maken :wink:

blazin.arr0w::::
24-11-2005, 19:14
Thanks. Deze tip nog net even meegepakt voor het afsluiten....
Kijken wat ik er van kan maken :wink:

Klinkt allemaal goed. Gisteren wou onze Thaise gabber even weten waar je in Nakhom Patong (sp.?) heen gaat, als je al gaat.

Ik heb m gisteren weer mobiel gekregen dus hij verwacht een sms!

Anonymous
25-11-2005, 14:16
Thanks. Deze tip nog net even meegepakt voor het afsluiten....
Kijken wat ik er van kan maken :wink:

Klinkt allemaal goed. Gisteren wou onze Thaise gabber even weten waar je in Nakhom Patong (sp.?) heen gaat, als je al gaat.

Ik heb m gisteren weer mobiel gekregen dus hij verwacht een sms!

ben al geweest, maar had adres van zijn fam niet meer dus heb ze ook niet kunnen vinden (ben ook maar niet gaan zoeken :lol: )
Als Flexus kan zorgen dat ze me ergens ophalen (station of zo) dan kan ik eventueel over een weekie het nog wel proberen. Maar goed dat is van latere zorg. Nu eerst naar Sukothai/Phitsanoluk.

Damn Ayutthaya is VET!!

blazin.arr0w::::
26-11-2005, 15:51
Zal m morgen eens aan z'n oren trekken.