PDA

View Full Version : BJ PENN en TITO ORTIZ



The Maniac
20-11-2005, 10:48
BJ penn en Tito zijn terug in da ufc groot nieuws allebei hebben ze een nieuwe contract super nieuws kan tenminste Hughes weer op zijn plaats worden gezet. Dit werd tijdens UFC 56 aangekondigd.

Justinian
20-11-2005, 11:37
Tito en Ken Shamrock zijn aangekondigd als TUF 3 coaches! Goeie zet van Dana.

Virus
20-11-2005, 12:08
:shock: dat meen je niet Justi!

Dat is geweldig nieuws!
Ben altijd een Tito-fan geweest (kom maar op met die kritiek jongens) dus zijn terugkeer naar de UFC zie ik met vreugde tegemoet... 8-)

Dat ie samen met Ken deelneemt in TUF 3, is ook prachtig want dat brengt tussen beide teams wat rivaliteit met zich mee...

Als afsluiting van volgende Ultimate Fighter zou een re-match tussen beiden ook niet gek zijn... :lol:


Yep, zie http://news.adcombat.com/article.html?id=10194
Top!

Justinian
20-11-2005, 12:14
Yep, zie http://news.adcombat.com/article.html?id=10194

Iceman#1
20-11-2005, 12:27
Zal wel aan mij liggen... maar ik lees nergens dat Ortiz terugkomt in UFC :roll: .

Ik lees wel dat Shamrock/Ortiz TUF3 gaan doen en dan Penn terugkomt in UFC...

Wheelie
20-11-2005, 12:36
Ben altijd een Tito-fan geweest (kom maar op met die kritiek jongens) dus zijn terugkeer naar de UFC zie ik met vreugde tegemoet... 8-)



Wil hem ook terug zien in de UFC, kan ik eindelijk weer genieten als zijn ass gekicked word :lol:

;)

Virus
20-11-2005, 12:41
Ke... ik ben het met je eens als je zegt dat er een aantal warriors boven hem staan... Zeker een Liddell en een Couture...

Maar ik kan je ook wat mensen noemen die door hem ge-asskicked zijn :wink:

Nieuwe gevechten zoals een re-match met Elvis S. of een match tegen Stefan B. of Forest G. lijken me wel de moeite van het kijken waard 8-)

Halfshot
20-11-2005, 12:41
Ben altijd een Tito-fan geweest (kom maar op met die kritiek jongens) dus zijn terugkeer naar de UFC zie ik met vreugde tegemoet... 8-)



Wil hem ook terug zien in de UFC, kan ik eindelijk weer genieten als zijn ass gekicked word :lol:

;)

Bier, chips en Tito zien huilen.
:D

MZN
21-11-2005, 14:01
Tot nog toe hebben alle coaches gevochten na het seizoen. Het zou me niets verbazen als Ken en Tito weer een partijtje gaan draaien maarja 't zal wel weer geen hol aan zijn zoals tegen Franklin.

En die geslepen vos van een Ken Shamrock heeft dan vast wel weer zo'n contract bedongen zonder win bonus omdat ie toch al kansloos is bij voorbaat...

Anonymous
21-11-2005, 14:17
Tot nog toe hebben alle coaches gevochten na het seizoen. Het zou me niets verbazen als Ken en Tito weer een partijtje gaan draaien maarja 't zal wel weer geen hol aan zijn zoals tegen Franklin.

En die geslepen vos van een Ken Shamrock heeft dan vast wel weer zo'n contract bedongen zonder win bonus omdat ie toch al kansloos is bij voorbaat...

tito vecht in april tegen forrest
junie tegen ken.
en als hij ze wint in augustus tegen de winnaar lidell-couture

MZN
21-11-2005, 14:45
Tot nog toe hebben alle coaches gevochten na het seizoen. Het zou me niets verbazen als Ken en Tito weer een partijtje gaan draaien maarja 't zal wel weer geen hol aan zijn zoals tegen Franklin.

En die geslepen vos van een Ken Shamrock heeft dan vast wel weer zo'n contract bedongen zonder win bonus omdat ie toch al kansloos is bij voorbaat...

tito vecht in april tegen forrest
junie tegen ken.
en als hij ze wint in augustus tegen de winnaar lidell-couture

Dat klinkt wel goed opzich, heb je daar ook nog een bron van?

Waar ik eigenlijk het meest in geïnteresseerd ben zijn de voorwaarden :) 't was immers een twist om de eisen die Tito stelde (de 200.000 gages enzo). Wie heeft er water bij de wijn gedaan? Zo nee wie komt er dan met de centen ?

Anonymous
21-11-2005, 14:57
Tot nog toe hebben alle coaches gevochten na het seizoen. Het zou me niets verbazen als Ken en Tito weer een partijtje gaan draaien maarja 't zal wel weer geen hol aan zijn zoals tegen Franklin.

En die geslepen vos van een Ken Shamrock heeft dan vast wel weer zo'n contract bedongen zonder win bonus omdat ie toch al kansloos is bij voorbaat...

tito vecht in april tegen forrest
junie tegen ken.
en als hij ze wint in augustus tegen de winnaar lidell-couture

Dat klinkt wel goed opzich, heb je daar ook nog een bron van?

Waar ik eigenlijk het meest in geïnteresseerd ben zijn de voorwaarden :) 't was immers een twist om de eisen die Tito stelde (de 200.000 gages enzo). Wie heeft er water bij de wijn gedaan? Zo nee wie komt er dan met de centen ?

\bron is videointerview op sherdog.com