PDA

View Full Version : Antoni Hardonk



2h2h
21-11-2005, 18:50
Zelden is een organisatie zo geplaagd als 2h2h rondom de partij van Errol Parris vs Antoni Hardonk.

Nadat vorige week afspraken gemaakt waren met het management van Antoni was de wedstrijd Brecht Wallis vs Antoni Hardonk definitief.

Totdat Antoni dit weekend zelf belde en aangaf toch niet te willen vechten.Daarop zijn wij op zoek gegaan naar een waardige vervanger en hebben die in Eric Zowa gevonden.Eric die afgelopen zomer nog de K 1 Canaria won zal zich in maastricht van zijn beste kant laten zien.

Team 2h2h

Justinian
21-11-2005, 18:53
Eric Zowa is een topper! Kan me zijn partij in de ArenA tegen Faverus nog herinneren. Om eerlijk te zijn (niets ten nadele van Hardonck) zie ik Zowa misschien nog wel liever vechten.

Anonymous
22-11-2005, 17:15
wat is dat voor een gast? zo win je niks! je moet je toch een keer bewijzen(en nu allemaal niet gaan zeggen "dat heeft hij al gedaan") het lijk of hij geen risico wilt lopen... heeft hij dan alle partijen die hij gevochten heeft met mazel gewonnen? ben erg benieuwd tegen wie hij allemaal gestaan heeft. kan iemand mij helpen? van wie hij verloren en gewonnen heeft...

Shytown
22-11-2005, 18:05
Zijn MMA record op Sherdog

Win Ibragim Magomedov TKO (Corner Stoppage)
Bushido Europe-Rotterdam Rumble 10/9/2005
Win Wes Sims Submission (Keylock)
ROTR 6-Rumble on the Rock 6 11/20/2004
Loss Claudineney Kozan Decision (Unanimous)
K-1 MMA-ROMANEX 5/22/2004
Loss Grzegorz Jakubowski Decision
LRDC 7-La Resa Dei Conti 7 12/5/2003
Win Will Elworthy Submission (Rear Naked Choke)
LRDC 7-La Resa Dei Conti 7 12/5/2003
Win Peter Verschuren TKO (Cut)
Rings Holland-Heroes Live Forever 1/28/2001

Anonymous
22-11-2005, 20:16
wat is dat voor een gast? zo win je niks! je moet je toch een keer bewijzen(en nu allemaal niet gaan zeggen "dat heeft hij al gedaan") het lijk of hij geen risico wilt lopen... heeft hij dan alle partijen die hij gevochten heeft met mazel gewonnen? ben erg benieuwd tegen wie hij allemaal gestaan heeft. kan iemand mij helpen? van wie hij verloren en gewonnen heeft...

Als je dan toch vind dat hij niks gepresteerd heeft, neem jij toch zijn plaats in...

Zo'n record van"niks"hebben de meeste hier met dat negative commentaar dus als jij niet wilt iemand anders dan?

Ik snap best dat je hier je mening over wilt uiten(doe ik nu ook)
maar respect naar Antoni toe op is op zijn minst wel geplaatst. Slechts weinige weten wat de ECHTE reden is van het niet vechten is, dus balen mag maar niet over de rug van een van Nederlands beste vechters.

Misschien kun je je beter afvragen wat voor organisatie het is, die zijn vechters niet kan behouden...

Anonymous
22-11-2005, 20:31
Ik ben benieuwd of de organisatie het geboden geldbedrag durven noemen, en dan kunnen we es kijken wie voor dat bedrag allemaal zouden vechten tegen Errol Perris

Sjaak
22-11-2005, 20:49
Wie niet wil vechten moet je gewoon niet meer bellen, vrij simpel !!

redjuh
22-11-2005, 22:27
goh de grote shihan moet ook weer es ze muil opentrekken. jezus lul niet over dingen waar je geen reet van weet man

Highline
22-11-2005, 23:18
goh de grote shihan moet ook weer es ze muil opentrekken. jezus lul niet over dingen waar je geen reet van weet man

sjaak bracht het niet erg tactisch maar ik ben ook wel benieuwd waarom antoni niet vecht. kan jij daar mss iets meer over zeggen?

Anonymous
22-11-2005, 23:58
Ik ben benieuwd of de organisatie het geboden geldbedrag durven noemen, en dan kunnen we es kijken wie voor dat bedrag allemaal zouden vechten tegen Errol Perris

dus voor meer geld durft ie wel???

vertel mij eens waar je moed kan kopen dan??!!!

Halfshot
23-11-2005, 00:12
Als er een contract was?
zou er hier toch spraken zijn van contractbreuk!

Anonymous
23-11-2005, 00:12
Weet niks van deze situatie af, maar "nobody" heef tgeen gelijk wat betreft durven..waarom denk je dat CroCop bijvoorbeeld niet op 2h2h staat? Omdat hij niet durft? Nee puur een financiele kwestie lijkt mij.
Nogmaals, weet niet of daar hier sprake van is maar voor een pro-vechter als Hardonk is het zijn werk en lijkt me dat hij niet zomaar afzegd, het is toch zijn boterham.

Sjaak
23-11-2005, 00:16
goh de grote shihan moet ook weer es ze muil opentrekken. jezus lul niet over dingen waar je geen reet van weet man

Volgens mij vertoon je de uiterlijke tekenen van een mongool maar ja dat was hier al langer bekend

Halfshot
23-11-2005, 00:33
goh de grote shihan moet ook weer es ze muil opentrekken. jezus lul niet over dingen waar je geen reet van weet man

Volgens mij vertoon je de uiterlijke tekenen van een mongool maar ja dat was hier al langer bekend


Sjaak de Fortes Rodriguez van de vechtsport.

Morgenavond exclusief te zien bij Barend en van Dorp.

Anonymous
23-11-2005, 08:24
goh de grote shihan moet ook weer es ze muil opentrekken. jezus lul niet over dingen waar je geen reet van weet man

Volgens mij vertoon je de uiterlijke tekenen van een mongool maar ja dat was hier al langer bekend


Sjaak de Fortes Rodriguez van de vechtsport.

Morgenavond exclusief te zien bij Barend en van Dorp.

lol moest er ook meteen aan denken. dadelijk wordt je ook nog geschorst sjaak

Marco (scheids)
23-11-2005, 09:16
wat is dat voor een gast? zo win je niks! je moet je toch een keer bewijzen(en nu allemaal niet gaan zeggen "dat heeft hij al gedaan") het lijk of hij geen risico wilt lopen... heeft hij dan alle partijen die hij gevochten heeft met mazel gewonnen? ben erg benieuwd tegen wie hij allemaal gestaan heeft. kan iemand mij helpen? van wie hij verloren en gewonnen heeft...

Als je dan toch vind dat hij niks gepresteerd heeft, neem jij toch zijn plaats in...

Zo'n record van"niks"hebben de meeste hier met dat negative commentaar dus als jij niet wilt iemand anders dan?

Ik snap best dat je hier je mening over wilt uiten(doe ik nu ook)
maar respect naar Antoni toe op is op zijn minst wel geplaatst. Slechts weinige weten wat de ECHTE reden is van het niet vechten is, dus balen mag maar niet over de rug van een van Nederlands beste vechters.

Misschien kun je je beter afvragen wat voor organisatie het is, die zijn vechters niet kan behouden...

Als je je afvraagt wat voor organisatie zn vechters niet kan behouden, organiseer dan zelf eens een top gala ... ook respect naar promotors is op zn plaats, immers zonder promotors geen gala !!!

Aan de ene kant val je iemand aan over zn niet doordachte mening, en nu ga je zelf ook een uit de lucht gegrepen mening geven .....

MJOKKIE
23-11-2005, 15:03
goh de grote shihan moet ook weer es ze muil opentrekken. jezus lul niet over dingen waar je geen reet van weet man

Sjaak, ben deze keer met Redjuh eens, denk dat iedereen die hier niets uit de eerste hand van weet zijn mondje moet houden. Ik weet er niets van, maar ken Antoni als een uiterst correcte jongen (kan je niet van alle vecjhters zeggen) dus misschien moest hier maar niet o snel geoordeeld worden

Anonymous
23-11-2005, 17:03
Ik ben benieuwd of de organisatie het geboden geldbedrag durven noemen, en dan kunnen we es kijken wie voor dat bedrag allemaal zouden vechten tegen Errol Perris

de organisatie heeft aan zijn vraagprijs voldaan is mij verteld...