PDA

View Full Version : UFC + TUF 2006 *UFC56 Spoiler*



Biiyen
21-11-2005, 19:38
Wowie!!! Dana White kwam met een aantal zeer strakke mededelingen voor 2006

1) Couture Vs Lidell 3 -> Februari 4

2) TUF Seizoen 3 Coaches -> Ken Shamrock en Tito Ortiz

3) Back by popular demand BJ PENNNNNNNNN!!!!!!

2006 wordt fun! 8-) 8-)

Anonymous
21-11-2005, 19:52
En in april

Tito vs Forrest Griffin

en in september tegen de winnaar van couture vs liddel 3

Virus
21-11-2005, 20:09
Rrrr... kan niet wachten tot het zover is... :D

Tito vs Griffin wordt vet en Couture vs Liddell 3 ook natuurlijk!

BJ Penn tegen Matt Hughes in een rematch zou echt kicken zijn en Tito en Ken als coaches voor TUF 3 is ook da bomb!

Ronald
21-11-2005, 20:25
Mooi nieuws idd allemaal, ook dat van Tito vs Forrest.

inc
22-11-2005, 00:27
om heel eerlijk te zijn doet het tuf 3 nieuws mij weinig. Ben bang dat ken en tito( beide niet vies van vuiligheid spugen naar elkaar) de show naar zich toe trekken om een manier die ik niet echt digg.
Snap de beslissing gewoon niet. Dana wil mma mainstream maken en waar dit op uit gaat lopen is een semie wwf smacktalking campagne...
rare keuze...maar aan de andere kant...wie moet hij er anders voor vragen...had tanner wel strak gevonden.

en chuck tegen randy...tja... dit zijn gewoon de twee beste... ben wel beneiuwd naar de 3de uitkomst. zou het ook gruwelijk vinden als ACE in gewicht ging steigen...hijs echt super.

BJ terug is top...maar ik gun j st pierre als eerste een shot at the tittle...

al met al heeft ufc best veel spraak makende vechters...is alleen zo jameer dat ze de show zo shofinistisch aanpakken( relatief weinig niet americanen).

m.g
22-11-2005, 00:54
Super niews dit ben helemaal voor BJ, die gaat weer eens wat goeie dongen laten zien in de Octagon.

Lidell vs Couture valt niks over te zeggen ze zij gewoon de twee beste.

Denk dat INC gelijk gaat krijgen wat dat smacktalking betreft, hoop het eigenlijk niet zou jammer zijn voor de sport. In amerika zij ze daar wel dol op, dus hij doet het denk ik gewoon voor de kijk cijfers. Als je kijkt hoeveel kijkers dat gekke WWF en al die andere shows hebben waarom zou hij het niet proberen. Had het ook wel vet gevonden als ze twee super ervaren coaches hadden gekozen die al jaren in het vak zitten. Zoals Ken vs Mark Coleman of Don Frye.

maartenjackie
22-11-2005, 06:38
Super niews dit ben helemaal voor BJ, die gaat weer eens wat goeie dongen laten zien in de Octagon.

Lidell vs Couture valt niks over te zeggen ze zij gewoon de twee beste.

Denk dat INC gelijk gaat krijgen wat dat smacktalking betreft, hoop het eigenlijk niet zou jammer zijn voor de sport. In amerika zij ze daar wel dol op, dus hij doet het denk ik gewoon voor de kijk cijfers. Als je kijkt hoeveel kijkers dat gekke WWF en al die andere shows hebben waarom zou hij het niet proberen. Had het ook wel vet gevonden als ze twee super ervaren coaches hadden gekozen die al jaren in het vak zitten. Zoals Ken vs Mark Coleman of Don Frye.

Tito draait al mee sinds ufc 13 dus das ook best wel een oudje in sie octagon