PDA

View Full Version : Groot gala in Marokko (19-11)



Pimp-Daddy
21-11-2005, 23:10
Afgelopen zaterdag een groot gala in Marokko:


MT-C -63 kg:
Hassan Geurmah (MAR) Vs Adil Aït Ali (NED) --> Ali op pnt

FUll-contact -73 kg:
Adil Bayali (MAR) Vs. P. Pascual (ESP) --> Bayali op pnt

MT-B dames -61 kg:
Alham Ghafari (MAR) Vs. Akousha Lobman (NED) --> Lobman op pnt (Lobman domineerde 3 rondes lang, nieuwe Lady Tyson!!!)

MT-B -86 kg:
Aziz Benamar (MAR) Vs Xander Nel (NED) --> Benamar op med. interventie (Zwelling onder het oog na een kopstoot)

MT-B -95 kg:
Imad El Mountahi (MAR) Vs Marcel Donk (NED) --> El Mountahi op pnt (mountahi gaat 4 keer neer, maar krijgt geen één keer 8 tellen, en wint uiteindelijk op punuten :? )

MT-B -72 kg:
Zghari Nabil (MAR) Vs Jamie de Vries (NED) --> Nabil op KO (1e ronde)

MT-A -70 kg Wereld titel op Thaise regels:
Fikri Tijarti (MAR) Vs Keiran Keddle (ENG) --> Tijarti op pnt (spetterende partij)

KB-A -90 kg:
Mustafa Lakhsem (MAR) Vs Rodny Faverus (NED) --> Onbeslist (Rodney jaagt Lakhsem 5 rondes lang voor hem uit en scoort verreweg de meeste punten, maar ze durven Lakhsem niet te laten verliezen, dus vandaar deze onterechte onbeslist)

Super gala met een super after-party. Marokko rulezzz!!!!

Keb geen actie foto's, wel wat foto's van achter de schermen. Zal ff kijken of ik die straks kan posten...

Deuce
21-11-2005, 23:24
Super gala??? Klinkt als een of ander kutgala waar de nederlanders flink genaaid zijn...

Wheelie
22-11-2005, 09:42
Ben benieuwd naar de foto's

Justinian
22-11-2005, 09:57
Thanks voor de uitslagen! Jammer van Xander trouwens.

Muay Thai Elite
22-11-2005, 11:42
Super gala??? Klinkt als een of ander kutgala waar de nederlanders flink genaaid zijn...

x 2, trouwens lol @ 'Marokko rulezzz' :lol:

Paganstars
22-11-2005, 15:40
x3 Lijkt mij idd beetje doorgestoken kaart als ik het zo lees!

redjuh
22-11-2005, 15:46
Super gala??? Klinkt als een of ander kutgala waar de nederlanders flink genaaid zijn...

klinkt als thailand jaren '80 en '90