PDA

View Full Version : Ray Sefo en Remy Bonjaski - *spoiler*



MJOKKIE
23-11-2005, 15:14
Moet even kwijt dat na het zien van de partij tussenSem en Ray Sefo mijn waardering voor Sefo alleen maar weer is toegenomen. Het was duidelijk te zien dat er iets met Sefo niet in orde was, het bleek dat ie met 39 c stond te knokken voor wat ie waard was. Hij werd echt inelkaar gebeukt door die reus, maar bleef als een echte wereldtopper kijken, nemen, maar ook terugvechten als een leeuw zolang hij kon. Echt een karaktervechter, waarvoor hulde!!! Nee, dan Remy, de grote champ, die liet zich als een mak schaap naar de slachtbank leiden in zijn dubbele dekking. Als ie een of twee tikkies en een lowkick heeft uitgedeeld was het veel. Prima als je een offday hebt, maar dit was een kamioen onwaardig! Hoop dat ie zich revancheert maar dit was erg teleurstellend

Ralph
23-11-2005, 15:26
Hmmm..... Spoiler?

Halfshot
23-11-2005, 15:38
Maar Remy had al een gevecht er op zitten, dus die verglijking is niet terecht.

En vast een aardige jonge die Sefo, maar die heeft altijd wat.
Het is zelf een beetje onsportief, om nadehand te zeggen dat hij koorts had, en als dat zo was had iemand anders moeten invallen voor Sefo.

Anonymous
23-11-2005, 15:46
Moet even kwijt dat na het zien van de partij tussenSem en Ray Sefo mijn waardering voor Sefo alleen maar weer is toegenomen. Het was duidelijk te zien dat er iets met Sefo niet in orde was, het bleek dat ie met 39 c stond te knokken voor wat ie waard was. Hij werd echt inelkaar gebeukt door die reus, maar bleef als een echte wereldtopper kijken, nemen, maar ook terugvechten als een leeuw zolang hij kon. Echt een karaktervechter, waarvoor hulde!!! Nee, dan Remy, de grote champ, die liet zich als een mak schaap naar de slachtbank leiden in zijn dubbele dekking. Als ie een of twee tikkies en een lowkick heeft uitgedeeld was het veel. Prima als je een offday hebt, maar dit was een kamioen onwaardig! Hoop dat ie zich revancheert maar dit was erg teleurstellend

wat een onzin Mjokkie. Beetje zielig deze post van jou, had ze wat slimmer van jou verwacht.
Ieder mens verschilt, ook in de ring qua reacties.
Je wilt dus zeggen dat afgelopen 2 jaar niks gebeurt is in K1 met Remy, dat hij toevallig champ werd en bleef?
Ieder zn mening, ala, maar dit slaat nergens op.
Remy was een goeie champ afgelopen 2 jaar, mooie partijen en wat mindere. Maar vergeet niet dat dit de nieuwe K1 garde is, en dus de toekomst. We zullen zien.

mossad
23-11-2005, 15:49
Maar Remy had al een gevecht er op zitten, dus die verglijking is niet terecht.

En vast een aardige jonge die Sefo, maar die heeft altijd wat.
Het is zelf een beetje onsportief, om nadehand te zeggen dat hij koorts had, en als dat zo was had iemand anders moeten invallen voor Sefo.

Dat is waar, maar in de eerste partij tussen Sem en Remy deed Remy ook bijna niks. Ik hoop dat Remy vooral zijn boksen gaat verbeteren.

En spoiler idd.

Anonymous
23-11-2005, 15:51
sefo ziek???????? er vindt een medische controle plaats en Sefo is ziek??
De een heeft een jetlag, de ander een partij kort daarvoor, weer een ander priveproblemen en zo is er altijd wel een excuus.
Diezelfde Sefo was kiplekker die dag en zat in de lobby van het hotel er fris en fruitig bij die dagen.
Zeker is dat hij een leeuwenhart heeft en strijdbaar is, maar dat geleuter van 39 graden koorts gat er echt niet in, want dan kun je amper op je benen staan!

mossad
23-11-2005, 15:53
Sefo had trouwens helemaal de ring niet in moeten gaan met zoveel koorts. Je weet dan dat je hooguit alleen de partij uit kan vechten en het toernooi nooit kan winnen. Respect voor zijn mentaliteit in die partij, maar ik denk dat hij het over had moeten laten aan iemand die fit was. Z.S.M. een rematch dan maar als ze allebei fit zijn.

Anonymous
23-11-2005, 16:13
Excuuuuuuuuuuuuse me???!! Geen kwaad woord over Remy!! Ik vind hem de ALLERBESTE vechter van de wereld, en mensen die zeggen dat ie kampioen onwaardig is.... :evil: zo dom

Jij snapt er helemaal niks van!!

Ellen (pissed off by these kind of posts) :evil:

MZN
23-11-2005, 16:20
een subtiel verschil, hij heeft de week er voor koorts gehad. Hij had geen koorts meer maar was geenszins de oude in de partij.

En om te zeggen dat ie een held is, nah ik vond 't zielig en sportman onwaardig. Ook is er een minachting richting Schilt waar te nemen, iemand van zijn team zei een week van te voren (ik weet alleen niet of Ray toen al ziek was, ze kwamen pas met dit nieuws na de gp) dat ie absoluut geen enkele twijfel had dat Ray Schilt wel ff in zou maken. Sem wist immers totaal niet hoe een stoot te verdedigen. Volgens mij was 't gewoon het plan om die debiel van een Schilt die alleen maar succesvol is vanwege zijn afmetingen maar in de eerste ronde neer te meppen omdat ie toch niet gevaarlijk was en vervolgens maar te kijken waar 't schip strand.

Dat je vertrouwen heb in je teamleider vind ik vanzelfsprekend maar ik vond dat ronduit minachting.

Ook hadden ze de handoek moeten gooien na de tweede ronde. Hij was compleet uitgeblust en hing maar wat in de touwen met zijn hoofd te schudden. Het was zielig om dan nog te gaan vechten dat vind ik geen ballen maar oliedom want in tegenstelling tot Musashi richt Sem wel schade aan.

Wat Remy betreft vond ik heb tegen Choi veel te afwachtend en wellicht professioneel de puntjes binnenharkend maar dat is iets wat niet bij k-1 hoort bij k-1 hoort actie! Waarmee ik niet zeg dat iedereen er maar als debielen in moet vliegen.

Anonymous
23-11-2005, 16:27
om die debiel van een Schilt die alleen maar succesvol is vanwege zijn afmetingen maar in de eerste ronde neer te meppen omdat ie .



????????????????

Remco
23-11-2005, 16:35
Ik vond Remy tegen Choi juist super goed vechten! Op alle vlakken technisch superieur, goed wegstappen en heel bekeken het been en lichaam aanpakken. Precies hoe een kampioen zo'n vleeskolos aan moet pakken, zeker als ie drie gevechten op een avond moet draaien. Voor een liefhebber was die partij niet saai en er zat nog een mooie gesprongen trap in, toch?

Ralph
23-11-2005, 16:36
om die debiel van een Schilt die alleen maar succesvol is vanwege zijn afmetingen maar in de eerste ronde neer te meppen omdat ie .



????????????????

Leek mij sarcasme

Shytown
23-11-2005, 16:50
Remy draait het hele jaar al niet lekker in vergelijkingen met eerdere jaren. Maar je kan niet altijd toppen, dus komt vast goed.

MZN
23-11-2005, 17:03
om die debiel van een Schilt die alleen maar succesvol is vanwege zijn afmetingen maar in de eerste ronde neer te meppen omdat ie .



????????????????

Leek mij sarcasme

Ralph heeft 'm door. Voor alle duidelijkheid dat is enigszins overdreven hoe men in 't kamp van Sefo over Schilt dacht.




Ik vond Remy tegen Choi juist super goed vechten! Op alle vlakken technisch superieur, goed wegstappen en heel bekeken het been en lichaam aanpakken. Precies hoe een kampioen zo'n vleeskolos aan moet pakken, zeker als ie drie gevechten op een avond moet draaien. Voor een liefhebber was die partij niet saai en er zat nog een mooie gesprongen trap in, toch?

Nja het was de enige partij die ik heb kunnen zien zonder gespoiled te zijn door een aantal grapjassen op dat k-1fans forum en ja ik zat te bleren bij m'n pc en spannend was het wel voor me en dat ie Choi mooi inpakte ja maar super nee.

Wellicht is het voor Remy een goed idee om net als Musashi ook een toegewijde boks trainer te nemen (er van uitgaande dat ie die nog niet heeft) Ik vind hem té Muay thai voor k-1 en je hebt gewoon goeie vuisten nodig en vertrouwen in je stoottechnieken om echt goed te zijn. Het zou hem zeker vervolmaken....

HUNEBED
23-11-2005, 17:16
gaat dat *spoiler* gelul nog lang door ? iedereen heeft toch nu al ergens gelezen of gehoord wie er gewonnen heeft en wie niet... anders ben je aardig wereldvreemd volgens mij, nu diverse media er ook al aandacht aan besteed
heb dr 'n leuk filmpje over gemaakt http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=243473

Anonymous
23-11-2005, 17:45
gaat dat *spoiler* gelul nog lang door ?

x2
dat gezeik over die spoilers altijd. ga dan niet naar een vechtsportforum als je het nog niet wilt weten.

Mickey
23-11-2005, 17:48
gaat dat *spoiler* gelul nog lang door ?

x2
dat gezeik over die spoilers altijd. ga dan niet naar een vechtsportforum als je het nog niet wilt weten.




-- Mickey --

Een weekje ff wachten met spoilers opnemen in de topics kan geen kwaad lijkt me. Niet iedereen heeft super internet verbindingen
en sommige mensen willen gewoon graag de uitslagen niet weten.

Beetje begrip!

Opzich vond ik deze topic titel niet echt een spoiler.
-- /Mickey --

A-team
23-11-2005, 17:49
gaat dat *spoiler* gelul nog lang door ? iedereen heeft toch nu al ergens gelezen of gehoord wie er gewonnen heeft en wie niet... anders ben je aardig wereldvreemd volgens mij, nu diverse media er ook al aandacht aan besteed
heb dr 'n leuk filmpje over gemaakt http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=243473


Helemaal mee eens!!!!

A-team
23-11-2005, 17:51
Moet even kwijt dat na het zien van de partij tussenSem en Ray Sefo mijn waardering voor Sefo alleen maar weer is toegenomen. Het was duidelijk te zien dat er iets met Sefo niet in orde was, het bleek dat ie met 39 c stond te knokken voor wat ie waard was. Hij werd echt inelkaar gebeukt door die reus, maar bleef als een echte wereldtopper kijken, nemen, maar ook terugvechten als een leeuw zolang hij kon. Echt een karaktervechter, waarvoor hulde!!! Nee, dan Remy, de grote champ, die liet zich als een mak schaap naar de slachtbank leiden in zijn dubbele dekking. Als ie een of twee tikkies en een lowkick heeft uitgedeeld was het veel. Prima als je een offday hebt, maar dit was een kamioen onwaardig! Hoop dat ie zich revancheert maar dit was erg teleurstellend

Als of het iemand wat doet wat jij vind. :?
Kun je het zelf beter dan :?

Mickey
23-11-2005, 17:52
En wat betreft Remy en dit keer verliezen..

Het valt mij altijd op in NL dat als je 1 pot verliest, ook al heb je jezelf
daarvoor al 100x bewezen, de meeste "Fans" je laten vallen als een baksteen..

Beetje waardering voor wat die mannen doen joh!

MJOKKIE
23-11-2005, 19:57
wat een onzin Mjokkie. Beetje zielig deze post van jou, had ze wat slimmer van jou verwacht.
Ieder mens verschilt, ook in de ring qua reacties.
Je wilt dus zeggen dat afgelopen 2 jaar niks gebeurt is in K1 met Remy, dat hij toevallig champ werd en bleef?
Ieder zn mening, ala, maar dit slaat nergens op.
Remy was een goeie champ afgelopen 2 jaar, mooie partijen en wat mindere. Maar vergeet niet dat dit de nieuwe K1 garde is, en dus de toekomst. We zullen zien.[/quote]

Waarom onzin, Italian, ik was er ook niet blij mee, ben namelijk meer een Remy-fan , dan een Sem-fan. Maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat Remy zich liet weg zetten als een nieuweling door een c-of b-klasser. Hij had niets in te brengen, maar probeerde ook weinig in te brengen. Remy's tekortkomingen komen naar boven op het moment dat ie onder druk komt, vooral bokstechnisch/verdedigend. Op dat niveau kun je niet op hoop van zegen naar beneden staren met je ogen dicht en in dubbele dekking. Fred Royers zei het al in zijn commentaar, dat gaat je opbreken tegen toppers. Zie dus niet in waarom dit nergens op slaat...
Dat je het niet leuk vind begrijp ik, maar Remy goeie cahamp... Moet je mij vertellen wat voor toppartijen hij dit jaar gedraaid heeft?!
Daarbij vind ik het geen schande als je als kampioen verliest, integendeel, maar het gaar om de manier waarop, en ik vind nu eenmaal dat ie hiermee veel heeft weggegooid wat ie heeft opgebouwd.

Remy moet echt een tijdje gaan boksen onder hele goede begeleiding!

Ik wens hem oprecht veel succes toe in de toekomst maar dit is zoals ik het nu zie

mzzl

harry
23-11-2005, 21:50
Er was iets met Sefo aan de hand???
Ja Sem Schilt dat was er aan de hand.
Tegen zoveel geweld is weinig opgewassen.(ik zou spontaan ook 39Gr koorts krijgen)Sefo kreeg gewoon een flink pak slaag, Sem werkte supper, stond geen seconde stil en liet zich niet gek maken door de fratsen van Sefo (ik voel niks alleen je schopt mijn kop er bijna af).
Daardoor respect voor Sefo?Snap het niet helemaal maar goed. :?

Denk dat er op dit moment weinig rond lopen die Sem op K-1 regels verslaan, sterker nog in het verleden toen Hoost en Bonjanski aan de top stonden lukte het al niet 8-)

the boxer
23-11-2005, 21:54
ik ben zeer zeker ook meer een remy-fan en hoe hij tegen
Choi vecht was zeer zeker de moeite (volgens mij)! Mooi technisch je puntjes binnenhalen! De andere jaren was hij inderdaad agressiever en explosiever maar zoiets gaat gewoon niet tegen zo een beren van kerels zoals Choi en Schilts! :!:

Luka
24-11-2005, 11:54
het was zeker geen makkelijke tegenstander voor hem maar hij heeft wel heel weinig uitgemaakt.. het is een geweldige vechter maar hij kan meer dan wat die tegen schilt heeft laten zien laatst en dat is gewoon jmmr...
maar iedereen heeft soms zn mindere wedstrijden en hopelijk was dit er 1 van remy en dat die de volgende wedstrijden gewoon weer knalt zoals de oude remy die wij kennen :D

Anonymous
24-11-2005, 15:03
Wat zijn we goed in het geven van kritiek zeg. Maar je de beste stuurlui staat aan wal. Het lijkt allemaal zo makkelijk van de zeikant. Ja waarom doet hij niet dit en waarom niet dat. Nou ja hij kon hem toch dit doen of dat doen. Waarom gaat hij achteruit? Ja lijkt allemaal makkelijk. Ga er is staan en dan tegen die gasten en laat dan wat horen van je.

Respect

Luka
24-11-2005, 15:24
moet je wel iemand hebben van zelfde niveau.. maar het is gewoon dat remy tegenviel in de finale en kan best aan zn tegenstander liggen maar de mensen wouden remy gewoon beter zien in die finale dan wat die heeft gedaan omdat die veel beter kan.. en jah Sem is niet de minste maar ik vond toch dat die meer kon aanvallen.. voor Remy's doen heeft die gewoon weinig aangevallen.. en zou alle redenen kunnen hebben waarom die het niet deed.. maar het is toch jmmr..

MJOKKIE
24-11-2005, 16:23
He zit ik hier nou op een forum of ben ik verdwaald? Het is net of je er een kwartje in gooit bij sommige gasten; je geeft gefundeerde kritiek of een mening en er staat een batterij pappegaaien klaar om elkaar na te blaffen met geneuzel als ' kan je het zelf beter of de beste stuurlui...'
Misschien begrijp ik de bedoeling van een forum niet helemaal goed, maar dat kan je wel bij iedere stelling gaan roepen.
Ik weet ook van toen ik zelf in de ring stond dat er altijd figuren waren die nog nooit geknokt hadden die dan 'je moest dit of dat....blabla. Maar we hebben hier mag ik hopen allemaal een beetje gezond kickboks verstand en kunnen daarmee kritiek ( goed of slecht geven). Dus als ik vind dat Remy zich niet in een losse pot in Schubbekutteveen, maar in de Halve finale van de K-1grand prix als een lammetje heeft laten afdrogen , dan vind ik dat en dat kun je nu eenmaal moeilijk ontkennen.
Dus doe me een lol en hou je geneuzel voor je.

Bij nader inzien moet ik wel zeggen dat ik de partij van Sefo Schilt bekeek met de info dat Ray al zware koorts had en het dus heel waardig vond hoe hij vocht. Bij nader inzien vermoed ik ook dat hij de 'ziekte van Schilt' had, maar hij knokte tenminste voor wat ie waard was en ik vind dat Remy dat niet gedaan heeft

Volgend jaar beter

Anonymous
27-11-2005, 02:15
Er was iets met Sefo aan de hand???
Ja Sem Schilt dat was er aan de hand.
Tegen zoveel geweld is weinig opgewassen.(ik zou spontaan ook 39Gr koorts krijgen)Sefo kreeg gewoon een flink pak slaag, Sem werkte supper, stond geen seconde stil en liet zich niet gek maken door de fratsen van Sefo (ik voel niks alleen je schopt mijn kop er bijna af).
Daardoor respect voor Sefo?Snap het niet helemaal maar goed. :?

Denk dat er op dit moment weinig rond lopen die Sem op K-1 regels verslaan, sterker nog in het verleden toen Hoost en Bonjanski aan de top stonden lukte het al niet 8-)

Iedereen schijnt te vergeten dat Semmy maar 13 kickboxpartijen heeft gedraaid in de K-1 (en tegen de top) , hij is geweldig vooruit gegaan. Vecht beheersd, luisterd naar zijn hoek, traint specifiek alleen nog maar kickboxtrainingen. Since Parijs is Semmy geweldig vooruit gegaan en het was gewoon scary hoe hij iedereen heeft vernietigd. Degene die straks naar eurosport kijken kunnen dan pas begrijpen hoe goed Semmy Schilt is geworden. De actueel vertelde het met een zin: HET TIJDPERK SCHILT IS AANGEBROKEN.

Quato
05-12-2005, 15:00
De actueel vertelde het met een zin: HET TIJDPERK SCHILT IS AANGEBROKEN.

Hier sluit ik me bij aan.

Anonymous
05-12-2005, 15:13
tenzij Hoost hem binnenkort even met beide benen op de grond zet. :D

MJOKKIE
05-12-2005, 18:16
je bedoelt waarschijnlijk ervan af beukt... :D
Ik hoop het als Hoost-fan, maar de eerlijkheid gebied te zeggen, zeker na alle beelden te hebben gezien dat Sem erg lastig is aan te pakken. Maar als ik nu iemand tegen Sem zou moeten inzetten is het toch echt Ernesto om redenen die ik al eerder heb aangegeven, en Iggy, als ie zin heeft

Anonymous
05-12-2005, 18:25
je bedoelt waarschijnlijk ervan af beukt... :D
Ik hoop het als Hoost-fan, maar de eerlijkheid gebied te zeggen, zeker na alle beelden te hebben gezien dat Sem erg lastig is aan te pakken. Maar als ik nu iemand tegen Sem zou moeten inzetten is het toch echt Ernesto om redenen die ik al eerder heb aangegeven, en Iggy, als ie zin heeft

als ie zin heeft :lol: inderdaad :lol: soms loopt ie naar de ring met een blik van "moet dit nou". in het begin was ie echt supergretig, maar de laatste tijd is het helaas erg middelmatig. de schulden zijn waarschijnlijk nu inmiddels allemaal betaald, dus het hoeft niet meer zo nodig... :lol:

Quato
07-12-2005, 09:29
tenzij Hoost hem binnenkort even met beide benen op de grond zet. :D

Alsof die jongen niet met beide benen op de grond staat... Sem is toch echt de meest normale jongen die er in het hele circus van K-1 bijloopt en meet zich ook absoluut geen alures aan. Beetje triest om dan te zeggen dat hij met beide benen op de grond gezet moet worden lijkt me. En als we daarnaast kijken naar de vorige confrontatie tussen Sem en Ernesto en er ook nog vanuit gaan dat Sem super in zijn wedstrijdritme zit en Ernesto compleet niet, dan ben ik bijna verzekerd van de uitslag van deze partij.

Anonymous
07-12-2005, 10:10
misschien wordt het tijd voor een nieuwe gewichtsklasse!
the freak division: schilt,bob sapp, hang man choi en akebono

Anonymous
07-12-2005, 18:20
Sem Schilt is langer dan 2 meter en zeker zwarder dan Remy,Remy op dit finale moest egt tegen 2 monster zoals Choi en Sem Schilt ze zijn allebij veel langer en ook veel zwarder dat is zeker egt een zwaare party voor Remy en als na de party tegen Choi tegen imand netzo als zijn einge lengte ook maakt nix uit wat zwarder hij zou denk ik weer champ worden!!

Anonymous
07-12-2005, 18:22
Sem Schilt is langer dan 2 meter en zeker zwarder dan Remy,Remy op dit finale moest egt tegen 2 monster zoals Choi en Sem Schilt ze zijn allebij veel langer en ook veel zwarder dat is zeker egt een zwaare party voor Remy en als na de party tegen Choi tegen imand netzo als zijn einge lengte ook maakt nix uit wat zwarder hij zou denk ik weer champ worden!!